Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 171

2014-08-01 12:26:33

Ahoj, nějak nám ten Adriatic Highway kličkuje po Středozemním moři.

Nejdříve Alexandrie, teď zas míří k Athénám do Řecka.

Nevíte někdo jaké jsou další mezizastávky.

Původní termín dodávky vozu u Autotip Halfar DB jsem měll 8.8., pak 15.8. teď 18.8.2014, Pokud jsou vozy na Adriatiku tak dle mého i tento termín asi nebude reálný.

Díky za odpovědi, názory.

Srpnový čekatel.

MAX6  
J.
2014-08-01 12:28:33

nuhel: Ahoj,těch lodí je víc... Mě BM připlulo,když byl Adriatic Highway ještě někde u Japonska.

2014-08-01 12:42:41

max6: A kdy si ji objednával ?

MAX6  
J.
2014-08-01 12:48:02

nuhel: Hehe,to bylo docela vtipný. Objednával jsem někdy v polovině března (přesnej datum bych někde vylovil). Úplně první info bylo,že jí budu mít až někdy na Vánoce,druhý info bylo září,třetí někdy konec srpna,čtvrtý někdy začátek srpna a ve výsledku to bylo 25. července.

2014-08-01 12:59:10

max6: Já objednával začátkem července, s tím že je na lodi a bude přibližně 7.8. Pokud bych objednával model který by neměli předobjednaný, tak by byl termín v 11/2014.

2014-08-01 14:52:43

Těch lodí je mnoho a mnoho: https://www.marinetraffic...t:AREA_NAME/direction:asc hledejte cokoliv * ACE, * LEADER, * HIGHWAY

2014-08-01 15:32:24

ak to nekomu pomoze, auta by mali chodit na tento terminal http://www.icoterminals.c...nals/detail_en.phtml?id=8 je tam zoznam importerov (japan + korea). cez stranky importerov (Wallenius Wilhelmsen, Hoegh Autoliners a pod) sa nasledne da vycitat harmonogram zastavok lodi.

2014-08-01 17:12:00

Dd, rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti ohledně terminu dodání autíčka. Já objednával poslední týden v červnu s tím že dodání bude 11/14 . myslíte že je termín reálný. Autíčko bylo zadávání udajne do výroby. DĚKUJI za Vaše komentáře. PETR

2014-08-01 18:39:43

nuhel: Jsme na tom stejně, já objednával 20.6. a termín byl 8.8. Prodejce mi řekl, že podle jeho zkušenosti by to mělo být už koncem července. Asi trošku blafoval, ale každopádně poslední info je cca 16.8. Objednával jsem u dealera 250 km od mého bydliště, právě kvůli tomu, že potřebuju auto co nejdříve...No a teď doufám, že bude alespoň do konce srpna

2014-08-01 20:14:07

cafte bol som teda v tom servise ohladom toho smradu v motorovej casti zevraj je vsedko v poriadku aj mi davali novy OS ale prestalo mi fungovat tlacitko talk hlasove rozpoznavanie nemate niekto stym skusenosti diky

2014-08-01 22:45:44

Ahoj miso173 ako sa líši nový OS od starého je tam nejaký rozdiel od pôvodného?

MAX6  
J.
2014-08-01 23:41:48

miso173: Co jsem zkoumal,tak třeba na výfuku jsou některý díly hodně zalitý něčim jako silikonovej olej. Nevim co to je,ale každopádně to způsobuje to vypalování a smrad.Prostě normální stav a pokud ti nejde dýmovnice z pod auta nebo kapoty,tak bych se s tim neznepokojoval. I ty hliníkový kryty výfuku mě přišli něčim nastříkaný,takže bych se ničim nestresoval. U mě ten smrad trval cca 400km. I teď po delší jízdě v pomalejších rychlostech do 80km/h něco cítím když zastavím,ale pořád se to změnšuje.

Narovinu říkám,že na tom autě jsou daleko daleko daleko větší problémy než jen nějakej smrad z vypalování novejch dílů nebo nedostatky v SW.

2014-08-02 07:19:35

MISO: ad hlasové rozpoznávání: v nastavení auta přepni auto na angličtinu, počkej, až se přenastaví, a pak zpátky na češtinu/slovenštinu. Ono se tě to zeptá, jestli chceš mluvení anglicky (tzn. navigace, čtení SMS + hlasové rozpoznávání bude anglicky) nebo ve zvoleném jazyce (tzn. navigace + čtení SMS bude česky, rozpoznávání nebude).

MAX6: Jaké? (to není rýpání, ale zvědavost, nemám zkušenosti)

FORESTER: Jedinou výraznou změnou, které jsem si všiml, bylo to, že začaly fungovat MP3, které dřív přehrát nešly

2014-08-02 08:00:36

Narovinu říkám,že na tom autě jsou daleko daleko daleko větší problémy než jen nějakej smrad z vypalování novejch dílů nebo nedostatky v SW.

Ahoj docela by mne zajimalo jake problemy mas na mysli ja zatim zadny problem s autem nemam.

2014-08-02 08:22:48

Chalani,

auto prestane smrdiet asi po 4000 KM, treba to riadne vypalit, idealne prebehnut niekde na dialnici az k limitu, alebo si dat par rychlych okruhov niekde v kopcoch. Mam najazdene cca 8000 Km, jedine co mi chyba je vykon, chcelo by to 200 konikov a dlhšiu dvojku. Alebo vypnúť obmedzovač otáčkomera, nech to toci do 7500, ten motor znesie :). Tie mp3 mozem potvrdit, niektore nejdu - mam zapojeny ipod, novy system v aute zatial nemam.

2014-08-02 08:25:02

U mě ve středu proběhla první garančka ve 20 000 km, výměna oleje a filtrů, diagnostika a geometrie za 6600 Kč s DPH v AutoPalace. Tak jen pro ty z vás, který to zatím čeká

MAX6  
J.
2014-08-02 09:04:15

Zkuste si lehnout pod auto,sundat ty boční plasty a uvidíte co je tam za problém: http://www.mazdaclub.cz/c...mages_category.php?id=201

respektive tohle předčilo moje očekávání: http://www.mazdaclub.cz/g...5_img-20140726-092945.jpg - pro ty co to neviděj,tak to je asi 2cm čtvereční holýho kovu a to samý se opakuje i na druhý straně.

V zadních podbězích jsou opět filce a ten kdo měl předtim už nějakou mazdu,tak si určitě pamatuje jak krásně od nich dokážou hnít zadní lemy.

U M6GJ je karoserie celomáčená,takže tam je to razantně lepší,ale taky doporučuju udělat ošetření,ale u M3BM rozhodně celomáčená nebude,protože i když sundáte třeba v kufru ty dvířka na boku (zřejmě pro umístění heveru),tak i tam je vidět že tam neni vůce nic. Jen nějaká mikro vrstva základovky.

Samozřejmě každej má jiný přednosti,ale já rači oželim nějakou chybu v SW než aby mě auto shnilo před čumákem. Kdybych nenastříkal a nevystříkal celý auto,tak nějak nevim jak by to vypadalo třeba za rok obzvlášť pokud bych projel nějakou prosolenější zimní cestou.

Ale jestli někdo auto teprve dostane,tak určitě doporučuju auto přitáhnout domu,zavřít se s nim na jeden den do garáže nebo to dělat klidně venku a minimálně nvystříkat všechny dutiny voskem a pokud si sundáte i podběhy a plastový dekly pod autem a vystříkáte dutiny i pod těma záslepkama a nastříkáte si podvozek,tak uděláte asi nejrozumnější věc. Hlavně jak to budete mít nový,tak nemusíte řešit nějakou očistu,případně broušení už načatejch míst od rzi.

Auto jsem přivezl v pátek,v sobotu jsem si s nim od 8:00 do 17:00 takhle hrál a další den odpoledne už se dalo normálně jezdit.

2014-08-02 10:20:54

Dik za dulezite info! Pro ty,kteri nemaji garaz nebo to z jakehokoli duvodu nechteji delat sami,tak primo Mazda nabizi osetreni vyse uvedeneho. Nevim jestli teda vsichni dealeri,ale treba v Liberci ano:

http://www.pelesi.mazdade...ler.cz/aktualne/#h1fav8q1

V pondeli se pujdu zeptat a rozsah praci a kdyztak si to necham nastrikat.

MAX6, 2014-08-02 09:04:15 napsal:

Zkuste si lehnout pod auto,sundat ty boční plasty a uvidíte co je tam za problém: http://www.mazdaclub.cz/c...mages_category.php?id=201

respektive tohle předčilo moje očekávání: http://www.mazdaclub.cz/g...5_img-20140726-092945.jpg - pro ty co to neviděj,tak to je asi 2cm čtvereční holýho kovu a to samý se opakuje i na druhý straně.

V zadních podbězích jsou opět filce a ten kdo měl předtim už nějakou mazdu,tak si určitě pamatuje jak krásně od nich dokážou hnít zadní lemy.

U M6GJ je karoserie celomáčená,takže tam je to razantně lepší,ale taky doporučuju udělat ošetření,ale u M3BM rozhodně celomáčená nebude,protože i když sundáte třeba v kufru ty dvířka na boku (zřejmě pro umístění heveru),tak i tam je vidět že tam neni vůce nic. Jen nějaká mikro vrstva základovky.

Samozřejmě každej má jiný přednosti,ale já rači oželim nějakou chybu v SW než aby mě auto shnilo před čumákem. Kdybych nenastříkal a nevystříkal celý auto,tak nějak nevim jak by to vypadalo třeba za rok obzvlášť pokud bych projel nějakou prosolenější zimní cestou.

Ale jestli někdo auto teprve dostane,tak určitě doporučuju auto přitáhnout domu,zavřít se s nim na jeden den do garáže nebo to dělat klidně venku a minimálně nvystříkat všechny dutiny voskem a pokud si sundáte i podběhy a plastový dekly pod autem a vystříkáte dutiny i pod těma záslepkama a nastříkáte si podvozek,tak uděláte asi nejrozumnější věc. Hlavně jak to budete mít nový,tak nemusíte řešit nějakou očistu,případně broušení už načatejch míst od rzi.

Auto jsem přivezl v pátek,v sobotu jsem si s nim od 8:00 do 17:00 takhle hrál a další den odpoledne už se dalo normálně jezdit.

2014-08-02 13:39:49

max6: Dd Nechce se me moc věřit ze takto z výroby jde každá Mazda 3. Přijde me to jako nějaký kus který utekl bystremu byť sikmemu oku na výstupní kontrole. Asi na to upozorním dealera kde mám autíčko objednání v takovém stavu bych to nepřevzal. dat 600 tis a pak si to sám ještě dodělat to jet síla.

MAX6  
J.
2014-08-02 13:48:37

kafkyprg: Je to možný,že byla chyba čistě u mýho auta,ale tou chybou myslim pouze ty dvě místa holý až na plech. To že kastle není celomáčena bych typnul,že to bude u každý M3. Je možný že je to v důsledku jinak nastavený výrobní linky v Hofu oproti Hirošimě nebo celkově jinýho výrobního procesu mezi GJ a BM.

Pokud člověk nesundá plasty na spodku a v podběhách tak si toho ani nevšimne.

Taky bude určitě rozdíl mezi jednotlivejma BM pro jednotlivý trhy.

To je na každym člověku co s autem udělá sám nebo jestli nechá všechno náhodě a servisu. Mě práce nevadí a ošetření vyjde na nula nula nic a bude z toho mít užitek třeba i další majitel až se za X let rozhodnu auto prodat.

Už jen vystříkání dutin zezhora je otázkou cca 2-3 plechovek (použil jsem Dinitrol ML) a zezhora je to hotový za cca 15 minut i před sídlištěm. I to je velký plus,protože ten vosk začne vytejkat spojem podlahy a prahu,kde auta celkově docela dosti hnijou.

To že si za to dal 600000Kč je úplně jedno,protože tahle budou vypadat i verze za 350000Kč.

a pokud si plánujouš auto nechat cca 4 roky,tak to vůbec řešit nemusíš a můžeš to nechat na dalšim majiteli,ale tohle já osobně nedělam a rači přiložim ruku k dílu.


Odpovědět

1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 171