Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 172

2014-07-28 14:58:28

a tohle ? http://www.mereni-vykonu....a/3/2013-/2-0-sky-g-121kw tady si to chvali hodně lidi osobni skušenosti nemám

2014-07-28 15:17:30

Je mi docela divne,ze podle jejich stranek zere G120 o dost vic nez G165 jak v zakladu,tak po tuningu. To maji chlapci nejake popletene,ne?

2014-07-28 16:45:49

Tak a je doma,konečne sa vyspím,najazdených prvých 30km a som uchvátený,oplatilo sa čakať

2014-07-28 16:57:49

To je Attraction výbava a motor benzín 1,5? Každopádně hodně šťastných kilometrů, ať autíčko slouží.

Já zatím jen závidím (pořád nemám vybráno )

2014-07-28 17:25:09

forester: Mám 10 dní taky Red Soul sedan, ale Challenge G120. Nestihl jsem se tady ani pochlubit, protože pořád někde lítám :-D Už mám najeto skoro 900. Pocity stejné, ty 4 měsíce se vyplatilo čekat

Nechával jsem si ještě dodatečně tónovat skla, takže jsou trochu tmavší než má verze Attraction. Mám taky orig. koberečky, uvnitř to pak vypadá víc útulně. Gumové podložky jsem si schoval na zimu.

2014-07-29 07:18:02

forester: Velká gratulace, musím přiznat že se mě sedan moc nelíbí, ale v té červené mu to moc sekne. Hodně šťastných kilometrů.

2014-07-29 07:29:04

forester: Gratulujem! :) Pekne si fešandu uži a veľa šťastných kilometrov! :)

lukaydo, 2014-07-28 14:58:28 napsal:

a tohle ? http://www.mereni-vykonu....a/3/2013-/2-0-sky-g-121kw tady si to chvali hodně lidi osobni skušenosti nemám

2014-07-29 13:37:30

lukaydo:

Ahoj,

tak je tu nekolik zvlastnosti :) povsimni si treba, ze vsechny motory, ktere maji v referencich se tykaji preplnovanych a v drtive vetsine dieselovych motoru. Tady je spousta prostoru pro tuning. Navyseni vykonu je relativne jednoduche, zjednodusene se da rict, ze zvysis plnici tlak. K tomu pridas odpovidajici davku paliva a hotovo.

U atmosferickeho motoru si tech 24kW a 45 Nm opravdu dost dobre nedokazu predstavit. Ciste zasahem do ridici jednotky je to podle me nerealne vemes-li v uvahu ze mas v podstate jen dva parametry, ktere muzes upravit. A to jsou jiz oba vicemene akuovany - davka paliva podle lambdy, predstih podle klepani.

Ano, dalo by se polemizovat o zmene lambdy napr. z 1 na 0.9 pro navyseni vykonu, coz ale znamena smrt pro katalyzator. O uprave lambdy pro jednotlive valce na zaklade mnozstvi nasateho vzduchu, ktere muze byt rozdilne. To vse je ale v radech par koniku :)

Jen tak pro zajimavost jsem jim napsal, ze mam ten a ten motor a chtel bych provest upravu a zda mi mohou odpovedet, co a jakym zpusobem by pro me mohli udelat. Odpoved zadna :)

V.

2014-07-29 14:28:26

díval jses na ten druhý odkaz camp performace? Tam je narust vykonu z 121kw 210nm na 133kw 237nm hned ti to i změři atd tam to nevypadá špatně a na seat foru si to chválili camp performace,ten power tec je divný samé blbosti tam píšou

2014-07-29 19:38:53

Cafte som znepokojeny dnes som prisiel do tatier a v aute zacalo nieco strasne smrdiet v motorovom priestore asi spojka ma niekto taketo skusenosti pojdem to do mazdy reklamovat to neni normalne diky

2014-07-30 07:41:04

miso173: Mě nic z motoru nesmrdí, ale přijde mě, jakoby mě někdo kolem 3 tisíc otáček chytl za nárazník a pak pustil. Autu se jakoby nechce a pak zrychlí. Motor 1.5. Nemáte někdo podobné zkušenosti.

2014-07-30 07:49:08

kamilac: Ono do 3 tis otaciek to ma dost slaby vykon. Potom to je fakt trosku rozdiel :) To by malo byt ok ;) AK sa mylim, pokojne ma opravte :)

2014-07-30 07:56:11

miso173: Zdar,me to taky parkrat udelalo,kdyz jsem mel auto zbrusu nove,ale jenom kdyz jsem to hnal ve velke zatezi treba do kopce a potom vypnul motor. To jsem pak citil hned jak jsem vylezl z auta. Podle me ale spojka smrdi jinak,aspon z moji zkusenosti a tak jsem tomu nevenoval moc pozornost s tim,ze si mozna sedaji ruzne ty materialy co jeste voni novotou a jsou vystaveny vysoke teplote. A ono to casem prestalo a kdybys to ted nezminil,tak bych na to asi zapomnel. Kazdopadne pokud bys do toho servisu sel a byla to spojka nebo neco jineho,tak sem napis,at jsme chytrejsi. Dik

2014-07-30 07:59:11

miso173: Teraz som si spomenul aj ja! Presne ked som isiel z predajne a isiel som do kopcov, potom zastal na cigaretku, tak hrozny smrad od auta. Nechal som tak, ze pravdepodobne nove diely smrdia po prvom opotrebovani... Presne by som si ani ja na to nespomenul. Ale uz som to neriesil a zatial vsetko oki...

2014-07-30 08:47:47

teď jsem si vzpomněl že mě to dělalo taky, to se prvních pár xx kilometrů vypaluje výfuk.

2014-07-30 08:52:24

miso173: To same se stalo me, kdyz jsem auto poprve prohnal po dalnici. Znamy rikal, ze o nic nejde, jenom se trochu vypalila novota z materialu.

Spis nejsem uplne klidny z toho, co pise Kamilac. Mam motor g120, a nepravidelne se stava, ze pri zrychlovani to kolem 3000 otacek cukne. U stareho auta mi to delalo umirajici turbo, tohle ale nebude ten pripad Zatim mam najeto jen 1000km, tak jsem tomu chtel dat jeste cas, nez pojedu do servisu.

2014-07-30 09:18:16

technick: A na te svolavacce ohledne i-Eloopu jsi byl? Tam byl nejaky problem s tim, ze jednotka za urcitych podminek sekala motor. Uz si to presne nevybavuju,ale nekde tady na foru se o tom psalo.

EDIT: Beru zpet,to je pouze pro G165.

2014-07-30 10:02:29

Hosi, tak co se tyce lehkeho cuknuti a chvilkoveho ubytku vykonu kolem 3000ot tak to se mi stava taky. Casto v zatezi kdyz jedu do mirneho kopecku na vyssi rychlostni stupen...

2014-07-30 10:15:33

Lehoučké pocukávání při zátěži mi zmizelo po zajetí motoru, cca 2 tisíce km, to, že nové auto "smrdí" je normální, všechno se vypaluje, vymezuje, je s tím třeba počítat. Loužička pod autem je od klimárny, zase normální jev, pokud motor bude cukat dejme tomu po 3 tisících je to už na konzultaci se servisem.

2014-07-31 07:04:35

Nazdar pánové. Dneska je kolem Brna konečně snesitelný ráno pod mrakem a vlhko po nočním dešti tak jsem schválně zkoušel tu "výkonnostní" díru kolem 3 tisíc otáček a dneska nic. Tak jsem vydedukoval, že ty naše atmosféry to budou pravděpodobně dělat, když je venku hnus horkej. A ono je to s podstaty věci logický, nemá to mezichladič a přehřátej vzduch z venku se ve válcích už moc nerozpíná.


Odpovědět

1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 172