Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 172

2013-07-15 22:35:42

el_pedro: Mam zase MPS mánii.... 260 vs 200 vs ??? je mi to jedno prostě MPS a hotovo

Pripadne dulezite bude dle meho to znatelne odlehceni te nove MPS - minimalne 50+ kg a to bude poznat...

2013-07-16 07:41:42

machbuster: "Znatelné odlehčení" ??? Bude o cca 3,5% lehčí a bude mít možná o 23% menší výkon. Sundej růžové brýle a vyndej učebnici fyziky :)

Kdyby vážila 500 kg a 50 ubrali, to by se dalo považovat za znatelné odlehčení v rámci 10%, ale 50kg ze skoro 1,5tuny? To ne .....

Copak poznáš, že ti auto jeden znatelně líp, když máš plnou nebo prázdnou nádrž?

2013-07-16 09:13:08

generator: 50+ kg je 3,5 procenta ? Ok... Co ctu na Australskych diskuzich tak se uvazuje o 1325-40 max a tedy skutecne dolu oproti soucasne (1385-1395), ale nekousej prosim s fyzikou , protoze PRAVE i ten samotny lehčí SKYACTIVE motor a absence toho INTERCOOLERU a celkove 2.3 DISI je pomerne tezky motor MUZE PRECE PRISPET k vyraznejsi zmene nez by jsi rekl s tim jen 50kg. A pojem znatelne je prece odkazujici na "pocit" znatelny, jakoby poznatelny, bude mozne ho vnimat... Jinak bych rekl asi VYRAZNE vahove odlehceni... Proste znatelne Bitka

Co tento argument fyzikalniho druhu - umisteni motoru bude mozne pravdepodobne zajimaveji udelat a nedotacivost tedy bude lepe zvladnutelna z pohledu konstrukteru, lepsi vychozi bod. Uvidime samo, je to na vodě teď, víme prd....

Jo a s tou nádrží OPRAVDU poznám jestli mám v RX nejakou bagaz v kufru a k tomu plnou nadrz nebo total vykuchanou kufr a jen napr 15 litru v nadrzi (15 l prijklad proto, ze pokud mene, tak na okruhu v zatackach muze byt problem s cerpanim paliva a tlakem nekdy...) Tedy opravdu to jde poznat (ale neni to samozrejme styl TOTAL poznat, ale opravdu jde to).

2013-07-17 11:20:57

http://www.mazdaclub.cz/gallery_detail.php?id=3741

2013-07-17 12:43:16

radomiláček: to je strasne :D vypada to kdyz se na to chivli divas jak kdyby to nemelo kola :D:D

MAX6  
J.
2013-07-17 13:03:49

radomiláček: Todle je už fakt moc. Mě to přijde jako by spíš někdo zapoměl dotáhnout zajišťovák na štelovatelnym podvozku. Za mě

2013-07-17 13:05:58

je z toho takový jezevčík

2013-07-17 13:08:54

Na to, že to není coupé nebo hothatch, ale "normální" auto, to vypadá neskutečně. Takže za tři kocky, až němcům skončí záruka, jako auto pro manželku s dvěm adětma :)

2013-07-17 13:47:18

za me proste http://www.autoblog.com/p...renderings/#photo-5998827 dalsi tuningove upravy se mi nelibi samozrejme kdyby si nekdo pohral s vykonem a to treba vic tak je jasne ze se to musi snizit apod apod ale jinak to nema zadny smysl a vypada to hnusne origo je origo

2013-07-17 14:25:52

generator: Chci byt tvoje manzelka v tom pripade T o bude pekne pro damu

2013-07-17 14:27:07

gillisek: Tedy jinymi slovy jsi priznivec nanejvys diskretniho tuningu Decentni a vizualne nenapadny, nanejvys pod kapotou a bez drastickych zasahu. PRIPOJUJU SE.

2013-07-25 18:06:21

Chtěl bych se zeptat k motorům. Prý má být i nějaký s objemem 1.5 - benzín, nebo diesel??? Za dva až tři roky budu kupovat nové auto a silně o ní uvažuji, ale chtěl bych motor klasický benzínový atmosférák, to asi bude jen 1.8, nebo 2.0???

2013-07-25 19:05:45

fikus: stačí se podívat v modelech na Mazda3BM, už tak týden, možná déle jsou tam informace o všech motorech, se kterými bude mazdička uvedena na trh.

2013-07-26 13:28:09

radomiláček: Děkuji, ještě jeden dotaz, u toho výkonějšího benzínu to I-ELOOP co to znamená????

Dále benzíny budou klasické atmosféráky bez turba, nebo budou mít turbo???

2013-07-26 13:49:27

fikus: Chlape I-ELOOP neznat Ne, je to ten system rekuperace energie a jejiho uchovani v kapacitoru, ktery pote napaji elektroniku vozu (odpoji alternator) a setri palivo - v idelanim pripade 7-10%, bezne 5%. Viz. technologie SKYACTIV, jeji prvky ... podvozek, motory, chasis atd. patri to k nim... Vyhodou je, ze to ani moc nevazi (+- 10kg) a v pripade vymeny pri poruse je to cenove OK (v Mazde 6 no problem zatim)

2013-07-26 17:51:45

fikus: turba a tyhle blbosti Mazda přenechala koncernům a ukázala světu, že umí motory i bez těchto ...... píp ......

a splňuje všechny vyžadované normy. a jak čas ukazuje, dle mého názoru, udělala skvěle, jelikož downsizing zas tak skvělý není, jak se zpočátku všichni kasali. není nad normální motor.

2013-07-27 04:05:10

To máš pravdu.

Známý má fabii r.v. 2012, a řeknu Vám, 1.2 s turbem a nehorázný vír v nádrži cca 10,5 litru. Pořád prudil, že moji M6 natrhne prdel a bla bla bla.... nakonec to skončilo tak, že zůstal daleko zamnou.

A ještě jedna věc, při nájezdu cca 50.000 km mu začalo to turbo nějak stávkovat. Oprava mimo záruku 45000 Kč, a vyjádření servisu - nesmíte to tak honit, je to jen 1.2 a né závoďák.

Jako uvažuji o nové M3 - 1.5 nebo 2.0, ale to ve výhledu dvou až tří let. Tak začínám zjišťovat nějaké informace.

2013-07-27 23:56:06

fikus: heheeee, souhlasim, cim vic toho v motoru je tim se toho muze vic vzdelat, osobne preferuju obsah a cistej vykon oproti dalsim blbostem v motoru...

E: mimochodem jezdil jsem s benzinovou fabii 1.3 HTP rvalo to jak ferari, zralo to 8 litru a nejelo to, xedos 2.5 litru zere taky 8-9 ale kdyz slapnes tak uleti...

2013-07-29 20:15:27

Tak ten prostřední kruháč přístrojovky bude analogový ukazatel rychlosti a otáčkoměr bude menší digitální. Jen u výbavy s projekčním displejem to bude obráceně - velký analogový otáčkoměr a digitální ukazatel rychlosti.

2013-07-29 21:54:31

pantauleo: Z toho plyne: MUSIM našetřit na tu verzi s tím HUD displejem Protože to je absolutně boží věc tenhle layout - velky otáčkoměr a digitál rychloměr. Je to věc co miluju na RX-8 absolutně bezvýhradně. A samo Porsche to má také a je to pěkné celkově.

Boží by byla nějaká verze SPORT s tím silným atmosférickým... Nějaká umírněná MPS v plné výbavě a cena zajímavá relativně... Jak se o tom trochu spekuluje. Něco jak byla 2.3ka Sport u 6ky GG.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 172