Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 172

2014-05-18 00:05:07

Moc nerozumím tomu, co píšeš, v technickejch informacích kolem aut docela plavu.. Ale reálná zkušenost s G120 - při předjíždění je skutečně třeba dost podřazovat, ale to je právě to, co se mi na tom líbí, kór teď, kdy to už aspoň trochu umím kombinovat s meziplynem a tak je podřazení dost rychlý... Ten zátah a zvuk vytočenýho motoru je bombovej :)

2014-05-18 00:24:50

Díky za názor, potěšitelná je i tvá spokojenost. Jak G120 jezdí na 6, co kopců na dálnici (např. D1 či jinde) ? Zajímala by mě i spotřeba, i když udávaný rozdíl 0,5 l mimo město oproti G165 v různých řidičích těžko věrohodně ověříme.

2014-05-18 06:42:28

Díky, opravdu to při 200 km/h bere 20 ?

Ano nekde v casopise o autech byla maximalni spotreba pri maximalni rychlosti a mazda 3 tam byla, ve cca220km/h tusim spotrebovala cca 22,5L .

2014-05-18 09:34:19

tielk: Asi jsi myslel tohle:

http://www.autorevue.cz/c...na-spotreba-pri-maximalce

Nevim proc se mi vzdycky po kliknuti na odkaz otevre prvni galerie - kdyz ji zavrete,tak se objevi i clanek.

2014-05-18 10:33:54

Jojo diky to je presne ono jen jsem koukal ze to tsi zere min nez atmosfera mazdy coz mne prekvapilo protoze jsem nekde cetl ze turbomotory jsou pri plnem zatizeny nenazrany.

2014-05-18 10:33:57

braun: tady jsou mé hodnoty spotřeby s G120 HB.

Při rychlé sportovní jízdě zatáčkama, kdy jsem jel opravdu na max a užíval si vlastnosti úžasného podvozku a řízení kombinované s normální jízdou v obcích občas doplněné podřazením a zrychlováním a něco na čtyřproudovce s jízdou kolem 130 mi ukazovala 6,8.

Trasa cca. 40 km po 80% procent času tempomat na 110 a zbytek jsem se snažil jet na minimální spotřebu, výsledek 5,3.

Noční hodinová relaxační projížďka za 6,1.

Při 200 km/h mi to bralo myslím kolem 16 (z mírného kopce).

Průměrná spotřeba za 3 dny, kdy jsem najel 950 km a jízdním stylem jsem si to auto hlavně užíval než že jsem se snažil o minimální spotřebu, tak na počítači 6,6.

Jinak převody mi vyhovují, neřídil jsem silnější G165. Můžu zmínit že při 3 lidech v autě s tempomatem na těch 110 do kopce na R-kové silnici (to píšu záměrně, protože tam jsou kopce více strmé než na dálnicích), tak v pohodě na 6 držela rychlost, což mě hezky překvapilo.

Výsledek pro mě je, že jsem s poměrem výkon / spotřeba nadměrně spokojen.

2014-05-18 10:49:36

Chlapi zajizdite ty motory nejak nebo jim jdete hned po krku jsem si k tomu neco precetl.Prvnich 1000km nepodtacet ani nevytacet nad 3500otacek a stridat v tom rozsahu jizdni rytmus.Po 1000km to zacit trochu protahovat a po 2000km je hotovo pripadne je doporuceno vymenit olej.Co vy na to?

2014-05-18 11:06:14

tielk: no, já jsem tak nějak smířen s tím, že toto u mého auta nehrozí, protože beru předváděčku. Takže do 700 km se s tím jezdilo nevím jak. Fakt je, že hlavně po městě jak jsem se dozvěděl, takže tam se to asi výrazně nepřetáčelo. Od těch 700 km do 1600 km jsem to měl půjčené na víkend, a to jsem se snažil jezdit tak abych střídal jízdní styly (při ostřejším to bylo do těch 3500 - 4000). Pravda, párkrát při zrychlování jsem to podržel do 5000, ne víc, ale to si nemyslím že by to tomu motoru mělo nějak škodit, pokud to neděláš furt. A jednou to projel na 200 po dobu asi minuty, ale to už mělo přes 1000 km.

Ale myslím si, že jsem tomu motoru udělal za těch 950 km rozhodně větší službu co se týče zajetí než to, že to teď zase má prodejce a že to teď opět bude vyjíždět vždy jen na 10 - 15 km po městě a to pokaždé s někým jiným. Takže já to bral takhle.

Ano a s olejem jsem to taky četl, takže mám v plánu vyměnit po koupi, což bude mít tak 3000 km odhaduju.

2014-05-18 11:13:40

Já auto přebíral taky s cca 2800km, taky předváděčka... Olej jsem kontroloval při cca 4000km a na rysce vypadal neprojetě, tak ho nejspíš měnili sami v servise...

Ale nechápu, jak to děláte s tou spotřebou... Většinu času strávím ve městě při cca 7.5-7.7 l/100km (holt brněnský špičky), ale ani při sportovní vyjížďce na venkov se nedostanu pod 7... Když jedu eko rally, tak se dá za 6, ale od toho jsem to auto nebral... :) Dálnice D1 Brno-Praha-Brno ve dvou lidech kolem 6,8-7,2 l, podle toho jak vypadaj ty zúžení..

2014-05-18 11:14:18

Já bych ještě rád nakousnul to skutečné měření výkonu, co tu dával miso173. Mi se to prostě nezdá. Co je ta zelená křivka? Ta totiž odpovídá papírovému výkonu, tak mě napadlo jestli to nejsou křivky po provedeném chip-tunningu. Hodnoty by odpovídaly. Jestli to nebylo špatně pochopeno, přece jen - polština.

2014-05-18 11:15:00

Cafte neviete niekto ako to je stym aerodynamickym hlukom mazdy 3 v kabine pri 130 km/h a viac okolo spätnych zrkadiel

2014-05-18 11:17:00

miso173: Je slyšet a je slyšet pořádně... :(

2014-05-18 11:22:13

miso173: hod sem ten odkaz na to polské forum, buď tak hodný... Mě aerodynamický hluk ve 130 nepřišel hrozný, a zrcátka, nevím, nesoustřeďoval jsem se na konkrétní místo.

2014-05-18 11:22:45

djkubas: ja co som bol na predvadzacke 2.0 120ps vybava revolution 18 disky tak nebolo pocut aerodynamicky hluk skorej bolo pocut zvuk motora

2014-05-18 11:25:22

miso173: jj, tak půl napůl. A ten odkaz?

2014-05-18 11:25:37

Je fakt, že mám docela citlivý uši a vytočí mě kdejaký drobný chrastění v interiéru, na což by se většina lidí třeba vykašlala, ale já ty zrcátka prostě slyším... tak od 100 nahoru tam ten rachot slyšet... Oproti ostatním autům je docela slyšet i motor (holt Mazda a její odhlučnění interieru) od 80 km nahoru, ale ty zrcátka tomu dost přidaj...

2014-05-18 11:31:06

djkubas: už jsi jel v Dacii Duster? jestli ne, tak nevíš co je aerodynamický hluk.

2014-05-18 11:52:25

http://www.mazdaspeed.pl/...p?f=102&t=42101&start=100

2014-05-18 12:23:08

dal si niekto spravit automaticke sklapanie spätnych zrkadiel po ukamknuti auta

2014-05-18 12:39:32

Topry : Díky za postřehy, 6 tedy není přehnaně těžká.

Ohledně zajíždění z toho jak se to řeší mám smíšené pocity. Jistě není dobré to hned honit - pokud by se nic nezadřelo tak určitě by došlo k většímu opotřebení. Mířím spíš tam že se drsnost povrchů třecích ploch automaticky přizpůsobuje tak aby za daných podmínek tření bylo co nejnižší. Proč je příroda tak hodná - jednoduše proto že povrch s nejnižším třením se nejpomaleji opotřebovává a postupem času zbyde jen ten nejlepší. Věřím tomu, sám jsem si to vyzkoušel když jsem zajel motorku a pak mi na ní chvíli jezdila máma, pak jsem ji zas naučil. Takže pokud auto zajede pán bůh závodník a pak s ním bude jezdit důchodce (nebo někdo na spotřebu) tak se přizpůsobí novému stylu. Každé přizpůsobení je doprovázeno zvýšeným opotřebením, proto se říkávalo že auto se nemá půjčovat. Jiné parametry v třecích plochách vzniknou i se změnou viskozity oleje. Takže styly jízdy ani druhy oleje by se neměly měnit. Takže je blbost auto zajíždět ostřeji aby se naučilo když vím že pak s ním budu jezdit na spotřebu.

Já plánuju zajíždět úplně normální jízdou, jen omezím trápení cca pod 1500 ot a nebudu to déle držet ve vyšších otáčkách, krátké vytočení na 5 tis. při najetí 300 km si umím představit.


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 172