Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 172

2014-04-03 10:47:09

Je to tak jak píšeš nevejde se tam ani dojezdové kolo ,koukal jsem potom co napsal shrk3 a na to foto ,ale M3 to mají řešené jinak.

2014-04-03 12:42:54

To foto je sada dojezdového kola v M3 BM HB, která se začala prodávat. Cenu za komplet odhaduju tak kolem devítky.

2014-04-07 23:23:16

Koupil jsem dojezdovku z druhé ruky, udělal šroub s velkou podložkou a kličkou na přitažení k podlaze, nářadí naskládal do koženého futrálu a dal vedle kola spolu s kompresorem a pár dalšíma věcma co vozím v autě (polní lopatka, plachta, pláštěnka, kempigové židličky, gril a tak, znáte to… ). Na to jsem hodil původní podlahu (polystyren jsem vyhodil). Okraje podlahy jsou propadlé asi o 5 cm, ale používání to rozhodně nějak výrazně nevadí. Myslel jsem, že budu řešit nějakou výplň kolem rezervy, ale prdním na to. Lepší než jezdit s plnohodnotným kolem v kufru nebo naopak bez rezervy úplně.

2014-04-07 23:26:09

Někdy dřív jsem se tu ptal na nefungující i-stop, který se nikdy neaktivoval. Pro spoustu lidí žádoucí stav, ale já měl blbý pocit a bál jsem se aby něco neodcházelo.

Minulý týden jsem auto dovezl na Spořilov, celý den ho tam měli a nic nevykoukali. Předali prý informace Mazdě a ta to poslala až na evropské ústředí či co mi to říkali. Dnes si vyžádali auto na dořešení - prošli elektriku a našli nějaký špatný konektor, že prý snad trochu ohnutý pin a mělo to špatný kontakt.

=> pokud chcete vyřadit i-stop, tak si zajděte za technikem na Spořilov ať vám řekne který pin to byl a uštípněte ho :-D

2014-04-09 08:14:20

_zdenda_: Proč ho vyřazovat ,stačí ho před jízdou jen deaktivovat.Jinak mě funguje zatím ok.Do větších měst na semafory a při zácpách myslím docela užitečná věc.

2014-04-09 08:35:12

Ohledně stop - start systemu což je podle mě společně s DPF filtrem největší kravina a mor motorismu, nejde nějak ofiko natvrdo vypnout. (né ulomením pinu ). Tanhle Bruselskej nesmysl mě totiž přivádí k šílenství, když už člověk nemusí před jizdou myslet na rozsvícení světel tak musí myslet na tuhle blbost.

2014-04-10 23:32:04

Mazda 3 získala cenu Red Dot za nejlepší automobilový design.

http://img.auto.cz/news/i...4-13/03_533116468d6fd.jpg

2014-04-12 22:13:34

Nemáte někdo zkušenosti s tímto obchodem? Docela mě tam zaujala pěkná alternativa ochranných lišt prahů dveří namísto těch origo za silně přehnaných 5800. Píšou, že poštovné je zdarma, doručení do 20 - 35 dní. Díky

http://www.justautotrim.c...e-p-804.html#.U0mdhlV_vaM

MAX6  
J.
2014-04-12 22:16:18

topry: Na ty jsem taky koukal. Jsou sice z Číny,ale to neva. Když tak koukni sem,já budu kupovat asi ty origo: http://www.ebay.com/itm/B...sh=item2c7f1147c1&vxp=mtr

ale tady je máš taky ty co hledáš ty: http://www.ebay.com/itm/S...sh=item4ad1a63c88&vxp=mtr

2014-04-15 11:20:44

Mohli by mi prosím majitelé hatchbacků změřit výšku mezi podlahou kufru a tím platem když je kufr jakoby zavřený? Děkuji moc!

2014-04-15 16:30:34

Zdravím šťastné majitele M3. Pročetl jsem celé forum a měl bych na vás jeden dotaz. Kolega si rozhodl pro toto vozítko - na mé doporučení Bohužel autům moc nerozumí (já bohužel taky ne). Je to spíše velice klidný řidič (narozdíl ode mě) Proto váhám, jaký motor mu doporučit. Určitě benzín, ale nevím jestli silnější dvoulitr nebo ten slabší. Jezdit bude hlavně město, mimoměsto, ale taky sem tam trasy po německých dálnicích (cca 10tis. ročně). Proto bych potřeboval vědět, jestli ten slabší benzín je opravdu taková tragédie, že se s ním nedá nad 4tis. otáček nic moc dělat. Jde mi hlavně o to, aby byl schopen sem tam na dálnici předjíždět. Jezdí tak do těch 140km/hod. Já mu bohužel nemůžu moc dobře poradit neb mám M6 2,2D. Velice nerad bych mu blbě poradil, ikdyž se obávám, že ať řeknu co řeknu, tak to bude stejně blbě Předem díky za pomoc.

SIR
Jaroslav
2014-04-15 17:14:12

topry: Ahoj,tak je to 50cm max.

2014-04-15 17:22:50

martink: ahoj! předem se musím přiznat že nejsem ještě šťastný majitel, ale řídil jsem slabší. Je mi jasné, že po tom jaké zde probíhaly na toto téma debaty máš obavy že slabší dvoulitr je tragéd. Takhle to od některých totiž bohužel doslova vyznívalo. Já za sebe říkám, že ani náhodou a ta tvrzení mi přijdou přehnaná. Je to dáno samozřejmě tím na co je (byl) kdo zvyklý a jaký má šoférský apetit, takže budu vycházet z toho co jsi o svém kolegovi napsal.

Jel jsem v tom a podle toho co píšeš si myslím, že mu ten slabší bude stačit. Navíc když píšeš že je to klidnější řidič, takže to asi nebude často tlačit nad 4000 jen aby si zařádil. A kdyby, tak zařádit se dá i v tom slabším. A na předjetí to v pohodě stačí. Ten slabší bude mít třeba na té zmíněné dálnici lepší spotřebu protože má delší převody, takže ve 140 km/h točí kolem 2800, silnější kolem 3400, ten je prostě víc dělaný na dynamiku, takže pak bude samozřejmě lépe v té rychlosti zrychlovat.

Sám sebe podle poměru předjetých / předjetý asi 90/10 považuju za řidiče co jezdí svižně a nemůžu se dočkat svého slabšího dvoulitru, protože prostě vím že mi bude stačit i na můj styl jízdy. Uvidíš jak se vyjádří ostatní, já bych své doporučení podle toho co jsi napsal nezměnil i kdybych ten silnější řídil. Sám bych ho určitě chtěl, ale v mém případě rozhodly pro ten slabší peníze.

Ještě si můžeš přečíst na odkazu níže jeden příspěvek, který je srovnává ještě "z jiné strany". Je to poslední příspěvek na té stránce od Mino.

http://garaz.autorevue.cz...st=0&sk=t&sd=a&start=1170

SIR
Jaroslav
2014-04-15 17:26:11

martink: Takže ,ten nejslabší určitě ne ,to je tak na město po obchodech,pro manželku,tchýni atd. ,určitě dvoulitr vše má svoje ,pokud je to klidas tak stačí ten slabší benzín 88kw a o něco málo nižší spotřeba,ale pokud má rád požitek,pocit bezpečí při předjíždění a max.radost z jízdy tak ten 121kw je nejjj Spotřeba je max 6,3 l i při divoké jízdě,kopce ,lehký terén.

2014-04-15 18:21:17

martink: Klidně jdi i do slabšího,někdy je důležitější styl jízdy.Naše předpisy mají jasné rychlostní limity na silnicích.I s tímto motorem je jízda paráda a stačí a pokud tě někdo chce předjíždět a nebo být rychlejší na křižovatce,tak ho nech.Stačí pustit zprávy.Přeji dobrou volbu, a to auto je fakt bezva.

2014-04-15 19:23:54

martink: Pro klidného řidiče, jak píší kolegové, ten dvoulitr 120PS bohatě stačí, nechápej to špatně, ten motor není tragédie z pohledu běžného řidiče, silnej spodek i střední otáčky, na normální ježdění dostatečně rychlej, zkoušel jsem zrychlovat do nějakých 180km/h a jelo to velmi slušně, tomu kdo rád řídí, auta miluje nebo je jen nadšenec chybí u slabšího dvoulitr, gradace, ta radost točit auto do omezovače znovu a znovu, cítit jak motor každou otáčkou navíc zrychluje... Ale to asi nebude případ Tvého kolegy, takže s klidným srdcem bych doporučil 2.0 120PS.

2014-04-15 21:56:13

tiez si myslim ze slabsi 2l staci ak clovek nieje vysadeny na neustale sportovu jazdu.

najvacsi problem slabsich 2l verzii ( aj tej mojej 145k) je podla mna tazka 3 pri predbiehani na okreskach. Inde by som problem basencie vykonu nad pasmom 4t ot nevidel. Policajtov je na cestach viac ako mostov , jazda od 120 je uz celkom draha ak to nieje na dialnici a na dialnici ten vykon nechyba..

tiez si treba uvedomit, ze sa pocita vykon na kolesach a ten od cca 4t ot klesa, kedze vykon motora uz nestupa a stupaju uz len straty a podla toho aj treba radit od 3 hore. Tam uz tocenie cez cca 5500 nieje idealne na maximalne zrychlenie, ak po preradeni otacky nepadnu pod cca 4000

videl som videa akceleracie s tymto motorom a tragedia to urcite nieje, do kila je to vyborne ( cca 9s).

Samozrejme 165k je ine kafe a hlavne ma lahsie prevody ,co este pridava na dynamike

2014-04-16 09:40:54

Zdravím a děkuji všem za jejich názory, postřehy a rady. S kolegou to proberem, ale myslím, že je to vcelku jasné

Ještě jednou díky za pomoc při rozhodování.

2014-04-16 17:08:38

Na běžné ježdění stačí i základní motorizace, není to nákupní taška do města.

Jezdím každý den po okreskách 50km a dálnici 20km, po městě do 10km do práce. K tomu cestování za zákazníkama - najezdím 4-5000km za měsíc. Jezdím v rychlostech do 110 okresky, po dálnici do 160. Na okresce je to zábavné auto, na dálnici je to slabší a víc jak těch 160 nemá cenu jezdit, ale rozhodně se není třeba bát.

Měl jsem půjčenou 120HP verzi s dvoulitrem a abych za to dával větší prachy, to mi připadá zbytečné. Pokud nechce člověk za autem tahat karavan nebo něco podobného tak na normální ježdění je i ta nejslabší verze naprosto v pohodě, pro běžné ježdění je super.

edit: ale možná jsem divnej… nemám auto jako primární zábavu, je to věc co mě má dopravit z bodu A do bodu B, přitom mě nemá úplně nudit. Mám rád, když je dobrý podvozek abych si to užil na okreskách. Ale stejně mám na zábavu motorku a tu fakt auto nenahradí

2014-04-17 07:11:14

_zdenda_: mám stejnej názor, po projetí 1.5L a slabšího 2.0L jsem se nakonec taky přiklonil k základní motorizaci, která je na ježdění po okreskách naprosto dostačující a ve městě stačí aj fobia 1.2 haťapka.


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 172