Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 171

2013-06-28 20:07:02

radomiláček: no ofiko mozna ano..ale moji na nastavajici pujde SPZka jiste na stranu:)

tak sup sem s temi fotkami..

2013-06-28 20:31:17

pepajosef: Musíš počkat, člověk s patřičným oprávněním musí prvně vytvořit novou kategorii a pak tam můžu cpát fotky.

all: už jsem se ptal, ale zopakuji, nevíte někdo, zda nová trojka bude mít označení BM?? nebo jiné?

2013-06-29 10:25:18

Ty diskuze na auto jsou dost tragedie no jo, ale co se da delat. Exoti nejsme, jsme skutecni ridici co maji radi jizdu a ne jen přesouvači (a na Porsche samo nemame vetsinou, ale Mazdy plni prave to same co tyto drahe a vasnive znacky - jen dostupnym zpusobem). Mazda je jina, ale jina dobre a kvalitne.

Jinak bohuzel ja tam pisu v diskuzi, ze dle mych informaci ze zdrije primo v Hirošimě 3 MPS NEBUDE nebo zatim neni v planu. Zejmena by bylo extremne komplikovane TURBO aplikace na ty nove Skyactiv-G motory a proste se s ni v koncepci 2014-15 nepocita mi rikali. Uvidime, pry je podlozena spekulace o 6 MPS neboli MAZDASPEED 6 pro USA, kde opravdu se uvazuje o aplikaci toho "zavodniho" SKYACTIV-D Dieselu co ted Mazda uspesne nasazuje v zavodech v USA. No uvidime, zni to silene, ale Mazde šanci dáme ne i s dieselem. Rychly sedan se sportovnim nadechem no...

Doufejme, ze ta 3 MPS bude, treba neco vymysli s tim ATMOSFERICKYM 2,5 nejakou extrem verzi nad 225 koni a to by jiz slo HotHatchem nazvat (s tim odlehcenim co nova 3 ma).

JINAK JE SUPER A INTERIER OPET ZLEPSENI a ta MULTIMEDIA a HeadUp displej Tedy Mazda pridava aby byla konkurenci i v tomto zcela rovnocena nebo lepsi. Perfekt.

Jak říkali kolegové, posílám také nějaké "Porno" fotky

MAX6  
J.
2013-06-29 11:26:12

machbuster: No moc si mě nepotěšil,ale naděje pořád žije Je ale zajímavý že si s tim nedokážou poradit jinak než zapomocí turbíny. Přitom v letech 2001-2003 se v Japanu prodával Mazdaspeed Protege 2.0,která měla taky jen zvýšenej kompresní poměr a dosahovala stejnýho výkonu jako v Americe vyráběnej Mazdaspeed Protege 2.0Turbo. Krouťák byl oproti T-čku slabší,ale i tak to byl velkej posun. Asi je tam držej při zemi ty de.... emisní limity.

Ale jestli ta 2.0 Skyactiv-G pojede minimálně stejně dobře jako ta 2.0MZR co máme v M3BL,tak i to je super.

Jinač fakt se na to těšim a už jsem pozastavil ty "upgradový" investice do toho mýho křesla,abych začal pomaličku šetřit na tohle.

2013-06-30 16:18:07

Radomiláček: Označení BM můžeš víceméně považovat za potvrzené. Hledal jsem na netu a všude se o ní baví jako o modelu BM.

http://wikicars.net.au/re...ke=Mazda&model=3&gen=1191

2013-06-30 16:35:14

el_pedro: Skvělá práce

2013-07-01 23:21:35

tak už má nová M3 připravenou půdu, webmaster udělal novou kategorii

http://www.mazdaclub.cz/p...d-model/mazda-3-iii-bm-97

2013-07-01 23:24:48

na US webu jsem jeste nasel interier s automatem v bile kuzi...

http://www.chicagonow.com...2014-Mazda3-5D-NYC-65.jpg

2013-07-01 23:39:16

pepajosef: hned to tam hodím, jinak linky na fotky mi můžete posílat do zprávy

2013-07-12 09:00:07

http://auto.idnes.cz/test...710_011021_auto_testy_fdv

tady pisou ze podvozek je pripraveny i pro 4x4 coz by bylo teda moc luxus mazda3 MPS 4x4 jak rikal max hned bych sel do narodni banky :D ale asi to nevjde ale co doufat muzem ne? :) kazdopadne jak se na ni tak divam libi se mi vice jake M6 a to jsem si rikal ze nic jineho bych nechtel ale tohle?? mooc krasne

2013-07-12 09:26:52

gillisek: Boží - A digitalni rychlomer jako u RX i na stejnem miste ... Parada + ty motory... Šetřím...

http://oidnes.cz/13/072/c...azda3_2013_Interior20.jpg

2013-07-12 14:22:15

dnes jsem doplnil do galerie - http://www.mazdaclub.cz/g...+&ddlb_user_uploaded=2758 - fotky sedanu a mám dva postřehy:

ten předek s tou značkou nevypadá až tak hrozně, jak jsem čekal a u sedanu výhled šikmo vzad vlastně ani moc nebude

edit: tři postřehy - postrádám boční blinkr, ani v blatníku, ani na zrcátku není

2013-07-13 10:56:34

http://auto.idnes.cz/test...710_011021_auto_testy_fdv

Docela povedená recenze. Diskuze pod článkem je překapivě rozumná.

2013-07-15 15:30:45

že by MPSka přeci jenom byla??

http://auto.sme.sk/c/6868...otorov.html#ixzz2Z7Q5Oocj

2013-07-15 15:46:05

radomiláček: Ty jo tak to nevim Ja osobne mam primo z Hirošimy jine signaly, ale rad budu mimo v teto otazce.

2015 strategii interni nebyla... Uvidime. Jako MPS 3 i 6 smrdi TOTALNIM AUTEM

Podle meho ALE stale nejde o vyjadreni MAZDY, jen nejmenovaneho atd. nebo nejakeho casopisu... Ale pravda to byt muze, jen nechci zbytecne se tesit. MUSIME pockat na potvrzeni.

2013-07-15 15:47:49

http://www.auto.cz/mazda-...e-pouzije-atmosferu-75505

2013-07-15 16:08:49

i kdyby to byla "jen" M3 GT (např. GT mě teď napadlo)s našlapaným atm. dvoulitrem, tak si myslím, že to bude stát za to.

2013-07-15 16:11:36

radomiláček: Přesně. Prostě trochu změna od "brutality a živočišnosti" minulých MPS, ale prostě jiná kvalita, stejné zážitky z jízdy jinak servírované... A k tomu třeba 6 MPS 4x4 ? hmmm... Je to super uvažovat o tom Samé parádní kousky. Je dobře, že SKYACTIV jede a Mazdě se začíná dařit tak, že myslí i na tyto modely, které nejsou ziskové co se týká prodeje, ale dávají to pravé PR a punc sportovní značky a v tom jsou neocenitelné...

REAKCE Na prispevek za timto: Tak souhalsim, 200 poctivych koni je super, a treba to bude 220...

2013-07-15 16:15:49

machbuster: ruku na srdce, 260 kobyl pouze na přední nápravu, ač je sebelepší, je prostě moc, takže kdyby udělali hothatch kolem 200kobyl, myslím, že by to mělo stačit, stejně doprava je stále hustší, cesty rozbitější, na okruh se člověk dostane fakt málokdy, takže podle mě ideál. Mazda vždy uměla poskládat převodovky tak, aby využila potenciál motoru, tak ani tad bych se nebál, že by to bylo vlažné.

2013-07-15 17:28:58

Rado: Upřímě ti odpovím, že 260 koní na přední nápravu se samosvorem není vůbec žádný problém. Ano přední pneu při sportovní jízdě mizí před očima, ale co se týče ovladatelnosti atd., tak spokojenost největší. Teď o víkendu jsem se byl s MPSkem jen tak projet, cestou na Ještěd mě dohnala koktávka RS a začali jsme se na těch serpentinách honit. Vypnul jsem stabilizaci a i v těch největších točkách jsem na výjezdu neměl pocit, že by bylo potřeba zapojit i zadní nápravu. Samosvor se prostě zakousne a neskutečným způsobem tahá auto ze zatáčky ven, to je potřeba zažít. Zadek poslušně sedí díky multilinku. A to mám pneu seriových 215mm.

Takže za mě říkám, že 260koní na předku není problém.

200 koní mi přijde málo, byla by to degradace 3MPS. Kór kdyby to bylo ve 4x4, kde jsou daleko větší ztráty a hmotnost navíc. Nebo 200 koní OK, ale poslat je pouze na zadní kola jako to má BRZ/GT86.. Ale to by také už nebylo ono. Necháme se překvapit.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 171