Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 172

MAX6  
J.
2014-02-18 22:28:18

_zdenda_: V klidů klucí.V posledních dnech v okolí Příbrami chytnu a zvuk je 100% pouze na ROCK radio a Českej Rozhlas. Třeba taková evropa2 tak to bych musel mít anténu až do stratosféry. Nevim co se dneska s těma rádiama děje,ale teba na příbramsku s určitejma stanicema maj problém naprosto všichni.

breburda: Už jsme to tu psali. Koupit japonce,hnedka ho dovízt na zvedáky a celej spodek a všecky díly nechat nastříkat a ošetřit. Záleží jestli je to jen taková ta liška nebo už to jde do hloubky. Teda teď to asi bude jen ta liška,protože to jsou pořád nový auta,ale později už to bude nějakou práci na rzi chtít.

2014-02-18 22:34:43

max6: zatím je to liška,ale jsem překvapenej,u Toyoty co ještě mám to neznám.

MAX6  
J.
2014-02-18 22:41:33

breburda: Je to různý. Sestra má RAV4 z 2009 a už v 2010 měla celej spodek obarvenej takovou tou rezavou liškou. Zrovna to byl rok co u nás v zimě hrozně solili nějakejma šmejdama a sestra se na mě vyprdla když jsem jí řekl,že jí ten spodek nastříkám.

Tohle je na dlouuuuuuhou debatu a už se to tu řešilo.

2014-02-19 09:59:48

max6: Aby se automobilky vyrovnaly s cenou tak musí být něco za něco.Stejně počítám,že za tři roky půjde z domu.

2014-02-19 10:10:49

tak se chlapi přiznejte kdo jel dneska kolem 7 ráno z bílou 3 sedan kolem spalovny v Brně

2014-02-23 17:03:05

Mám otázečku ohledně zamykání. Prý se auto automaticky zamkne když se od něj vzdálíme. To platí pouze u Revolutionů co mají bezklíčový vstup, anebo se to děje i s klasickým dálkovým zamykátkem?

2014-02-24 07:21:56

Ahoj.Jsem na tom úplně stejně

2014-02-24 19:07:38

topry: mám klasické zamykání tlačítkem na dálkovém ovládání a při vzdálení se od auta se nezamyká

2014-02-24 19:56:34

_zdenda_: děkuji! škoda, bylo by to účelné i u toho dálkového ovládání. Přicházíš, odemkneš, strčíš do kapsy, nastartuješ, zajezdíš, vypneš, odcházíš a auto se zamkne, nemusel by se ovladač znovu vytahovat. Ale to už je maličkost.

2014-02-24 20:37:07

Chlapi tady nejde o to jak daleko jste od auta ale jak dlouho jste mimo vuz toto umi i citroen berlingo 2007 proste vytahnu klic ze zapalovani a cca do minuty se zamce pokud to mazda neumi tak je to skoda.

2014-02-26 23:33:07

tielk: nastavení zamykání se nastavuje na LCD-časový limit pro automatické zamykání.Funguje v případě odemčení centrálem (nesmí se vzít za kliku) po vypršení limitu se auto opět zamkne.Je to u každé výbavy M3.

2014-02-28 07:06:31

Chlapi jaký ma 3 interiorevý osvětlení? Takový ty nažloutlý bludičky nebo je uvnitř LED program? Popřípadě už tam někdo ty LEDky dával?

2014-02-28 19:41:56

Jsou tam normalni zarovky. Ledky se daji dokoupit jako volitelne prislusenstvi,ale origo jsou pekna palba.

2014-03-02 23:31:12

Tak mi v autě asi přestal fungovat systém i-stop. Na displeji v aplikaci "spotřeba" se při funkčním i-stop postupně podsvítí tři ikonky no a u mě se nepodsvítí motor a pořád je napsáno, že je i-stop nepřipraven. Za posledních 500km se ani jednou i-stop neaktivoval. Potkal jste se s tím někdo u nového auta?

Vím, je dost lidí co by to takhle chtěli standardně, jenže mě by zajímalo co se stalo a jestli to má dopad na něco dalšího…

2014-03-03 05:57:40

_zdenda_: Me se to sice nestalo,ale pokud si dobre pamatuju,tak to sleduje vice parametru na zaklade kterych to zapne nebo vypne motor. Krome teploty motoru si ted nic dalsiho nemuzu vybavit,ale stoprocentne to souvisi napriklad s topenim. Kdyz treba v zime a v nevytopenem aute stojim na krizovatce,motor se zdechne a ja tlacitkem zapnu topeni,tak tim zaroven i nastartuju. Mozna by stalo za to zjistit jake dalsi podminky to kontroluje a porovnat si,jestli nahodou nekterou z nich "neporusujes". Taky si rikam,ze pokud bys ten system mel vazne v haji,tak by snad mela svitit varovna oranzova kontrolka i-stop na palubovce.

2014-03-03 08:19:45

_zdenda_: Nedostatečně nabitý aku?

2014-03-03 08:48:34

shr3k: Akumulátor na displeji svítí jako že je připraven. Hlavně jezdím dost dlouhé trasy na to aby se nabíjel v pohodě (co cesta to cca 50km)

Zmozek: Říkal jsem si něco podobného, že to bude jedna z více podmínek. Jenže to auto se celou dobu používá stejně, topení/klima pořád stejně nastaveno, stejná trasa, stejný styl jízdy. Kontrolka na palubce nic nehlásí, takže to teď hned řešit nebudu, akorát jsem si říkal jestli se s tím někdo také nepotkal. Až bude čas tak se ohlásím u prodejce ať řeknou co s tím.

2014-03-04 16:56:56

_Zdenda_ asi to bude nejaky problem. Me i-stop funguje pomerne brzo po startu. Parkrat mi dokonce chcipl motor i priblizne 2 minuty po rozjezdu, kdyz jeste svitila modra kontrolka, coz mozna taky nebude uplne v poradku...

2014-03-07 20:29:11

Tak první dojmy i u mě po cca 500 km (+ 1500 km otec, takže auto relativně zajeto).

Mazda3 HB 120HP, Revolution, bílá metla.

PLUSY:

  • jízdní projev - jedním slovem neskutečný. Máti má Civiv ufo 1.8 VVTi 103kw, otec Outback 3.6R 191kw, Mazda ale jízdníma vlastnostma jednoznačně vede. Citlivý řízení, krátká šaltrpáka, skvělá odezva od kol, moc dobrý odpružení (na zimu 16" na origo Mazda liťácích). Odpich slušnej, ale proti 165HP ztrácí dech kolem těh deklarovaných 4000 otáček, což ale při městským a příměstským provozu nijak neomezuje.
  • interiér na jedničku jak materiálama, tak rozložením ovládacích prvků. Není to bramborák, pořád se pohybujem v kategorii o 200 tisíc levnějších aut, ale proti Civicu nebo Hjondé (i30,40) o kategorii luxusnější.
  • HMI - jasně, kopie BMW nebo Audi, ale účel to plní a jak někdo zmiňoval v recenzi - proč za každou cenu znovu vynalézat kolo? Systém je po prvotním načtení (15 s) rychlý a plynulý. Líbí se mi aplikace na sledování spotřeby (má i BMW), bezproblémová spolupráce s iPhonem, fungování USB (rychlé, přehledné).
  • Navigace - srovnání mám jen se systémem u Subaru a starým mercedesem (ne úplně vypovídající), ale zvládá všechno rychle a jednoduše. Hodně se mi líbí informace o jednotlivých státech světa a povinnostech řidiče, povolených rychlostech apod. Hodí se když na vás na rakouskejch okrskách v 90 řidiči za váma blikaj a předjížděj a vy netušíte proč (na okrskách mají kilo).
  • sedačky - z aut ve kterých sem seděl (BMW 3, hjondaje, první Mazda3, Subaru, Civic, Fóbie) nejpohodlnější boční vedení. Jsem docela hubenej a přesto v nich "nelítám". I nízký sezení kvituju.
  • HUD - návyková věc, jak si jednou zvyknete, tak se v ostatních autech divíte, kde je.
  • spotřeba - při městským ježdění sportovnějším stylem (žádná brza pro ostatní) pod 7l na 100, na dálnici 140 tacho zatím kolem 6,4l

MÍNUSY

  • interiér - opět, člověk se v něm na první pohled nevyhne srovnání s "prémiovkama" a to mu částečně nastaví očekávání, ale myslím, že bylo možný udělat boční dveče tak, aby se panel s ovládáním oken po každým postrčení nepohnul o centimetr dovnitř.
  • horší výhled vzad - při srovnání s Outbackem nebo Aveem sedan vidím docela kulový. Dost se na tom asi podepisujou zatmavený skla, tak je to předpokládám o zvyku.
  • HMI (USB) - když strčím flashku do prvního USB, přehrávání začíná po každým nastartování od začátku. V USB2 funguje bez problémů, resp. od začátku začíná tak na jedno z 20 nastartování.
  • parovací senzory - vím, mezi první a druhou vzdáleností (čárkou na displeji) je asi 70 cm a bude to hodně o zvyku, jelikož sem byl doteď zvyklej na parkování ze sedanem, nemám v to pořád moc důvěru. Navíc když mezi 1-2 čárkou a 2-4 čárkou shodně asi 50 cm.
  • Keyless - startování v pohodě, odemykání a zamykání postrádá imho logiku. Kufr stačí při zamčeným autě jenom otevřít (zmáčknout tlačítko otevření nad SPZ), pro otevření dveří musím nejdřív zmáčknout černý tlačítko na dveřích a až potom otevírat... Dlouho mi trvalo než mi to došlo a měl jsem strach, že se kufr prostě nezamyká. Daleko lepší to má Subaru, které se odemyká zatažením za kliku a zavírá tlačítkem na klice. Člověk má jistotu, že se auto fakt zamklo.
  • Čalounění - vzhledem ke zbytku auta mi přijde docela laciný. Je děsně hladký. Jsem zvyklej vozit notebook na sedladle spolujezdce a po něm furt klouže.
  • Start/stop - chápu, je zima, horší podmínky. Ale nechápu, proč teda iStop sepíná na křižovatce, aby po 10 sekundách zase naskočil. Radši ať nesepíná vůbec.
  • Navigace - buď kecaj na Mazdaforu nebo v Autopalace. Hlasová navigace je už prý v češtině, ale tuhle aktualizaci prý v autopalace ještě nemají. I ostatní překlad systému do češtiny zatím pokulhává a lepší mi to zatím přijde v AJ.
  • sklápění zrcátek - Mazda neumí automaticky sklopit zrcátka, třeba po zamčení. Na kruhovým ovladači elektrickýho nastavení ale tahle funkce je, tak nechápu, proč je takový problém to nastavit na automatiku.

BEZ HODNOCENÍ:

  • hlučnost - na volnoběh je auto neslyšitelný, v 4000 otáčkách už o sobě v kabině dává dost vědět. Zatím mi to díky pěknýmu zvuku motoru a sportovnějšímu charakteru auta nevadí (nemyslím výkonostně), uvidíme, jestli mě to nezačne časem štvát.

MAX6  
J.
2014-03-07 21:09:58

Tak oficiální úpravce mazdy v japonsku AutoExe má hotovou základní úpravu pro BM i s cenamy této úpravy a jednotlyvých dílů. Stránky jsou zatím pouze v žaponštině,ale časem bude i anglická verze a přibudou i další díly: http://www.autoexe.co.jp/car/bm.html

Pokud má někdo už vážnej zájem o upgrade a mooding svýho BMka,tak firma Magnaflow už má vymyšlený kompletní výfuky systémy pro 2.0 (případně 2.5 jestli si někdo auto dotáhnul): http://www.magnaflow.com/...e=MAZDA&model=3&year=2014 Nebo jen prostě kdyby chtěl někdo udělat z jednovejfučky dvojkoncovkovej vejfuk.

Americkej CorkSport sice má BMko zařazený,ale k dnešnímu dni nabízí v celku nic: http://www.corksport.com/...=1418&third_category_id=0

Ledky v interiéru a exteriéru,to je klasika,takže eBay,DX,Amazon atd....


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 172