Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 156  157  158  159  160 ......... 172

doris  
Doris
2016-06-07 16:41:09

sportback: Věřím, že budete hodně spokojen s krásným autíčkem a také s mými produkty; pokud si dobře vzpomínám, tak byste měl mít i ten přípravek na ošetření kůže - ten je právě velmi vhodný i na palubovku, pokud si přejete úplně matný vzhled bez odlesků. Umí trochu zmatnit i původně lesklý plast nebo kůži.

cadloop: A který z těch dvou přípravků jsi na tu palubovku použil? Mám ten klasický přípravek na plasty v interiéru( bílé mlíčko), který má saténově matný vzhled a pak je ten druhý - luxusní přípravek určený především k péči o kůži s obsahem lanolinu a ten je zcela matný - ideální také na palubovku, pod čelním sklem, když chceš, aby byla matná.

Viz například foto interiéru, který jsem tím přípravkem ošetřila klientovi na Octávii:

http://www.mazdaclub.cz/g...1/full/12780_p5220240.jpg

2016-06-07 16:57:31

doris: zdravím paní doris.Můžu tedy bez obav použit raději ten přípravek na kůži než ten na vnitřní plasty?Čím tu palubovku umyt nebo nějak vyčistit než budu aplikovat přípravek?Dik

doris  
Doris
2016-06-07 17:08:00

sportback: Zdravím Vás! Samozřejmě, že můžete, oba jsou velice vhodné i na plastové díly palubovky - to mlíčko dávám na výplně dveří, obložení sedaček, plasty v kufru a další, ale na palubovku používám raději přípravek na kůži, protože pak jsou ty plasty matné a neodráží světlo. Plasty stačí před ošetřením pouze vytřít mírně vlhkou švédskou utěrkou ( žádnou čistící chemii není třeba používat) a následně nanášet krouživým pohybem ten přípravek - snažte se ho jakoby vmasírovat do ošetřovaného materiálu, ať už je to plast nebo kůže. Všechny mé přípravky mají čistící schopnosti, takže kdyby tam náhodou byly nějaké drobnosti, snadno je tím přípravkem odstraníte. Nechte to zavadnout a nakonec ještě jednou přeleštěte hadříkem, který nepouští vlákna.Můžete postup klidně zopakovat, pokud chcete mít plasty ještě matnější. Zpravidla stačí 1-2x a je to. Spotřeba toho přípravku je velmi nízká.

Zde je dodatek, který patří k návodu, který ode mne máte, bude se Vám určitě hodit:

Vnitřní plasty + kůže

Nejprve otřete prach a drobné nečistoty mírně navlhčenou švédskou utěrkou, aby byl povrch čistý. Oba přípravky k péči o materiály v interiéru - plasty nebo kůži doporučuji nanášet měkkým a hebkým hadříkem (mikrovlákno, švédská utěrka = hadříky, které nepouští vlákna) a stejnoměrně je rozetřít po ošetřované ploše. Nechat chvilku zavadnout a nakonec ještě jednou jemně přeleštit suchým hadříkem. Oba přípravky mají čistící schopnosti a zároveň dlouhodobě chrání a konzervují ošetřený materiál. Přípravek určený k péči o kůži ji vyživuje a chrání před popraskáním, výborně se hodí k ošetření věnce volantu, který je pak příjemný na dotek a neklouže, a také se hodí k ošetření horní části palubovky, která bude mít díky tomu matný vzhled. Oba přípravky mají příjemnou vůni.

Leštěné plasty v interiéru nepotřebují žádné speciální ošetření, pouze je stačí jednou za čas lehce vytřít vlhkou utěrkou. Případné jemné škrábance na těchto plastech snadno rozleštíte voskem, který používáte k péči o lak auta.

2016-06-07 18:07:42

doris: Moc děkuju za info,vyzkouším to.Přeji příjemný zbytek dne.

2016-06-08 08:10:59

doris: Zdravim, pripravek mam zrejme na plasty je to zcela čirá tekutina :) On ten problem s odrazem je velky respektive neni nutne ani nijak silne svetlo a dochazi k odrazu a problematicke je, ze se mi odrazi nejvice prostor kde je HUD displej a jak je ten prostor clenity tak to dela vyrazne obrazce. Samozrejme jedno z reseni by bylo nosit neustale v aute polarizovane bryle ale to je postup na nic a naprd :) Jeste jsem nesledoval jak se situace meni stim kdyz je poradne umite celni okno ale kdyz Sportback stim ma problem hned ze zacatku tak bych nerekl, ze to nejak vyrazne pomuze :)

doris  
Doris
2016-06-08 09:23:36

cadloop: Zdravím! Tak už je mi to jasné, čím jsi palubovku ošetřil - ta čirá tekutina není přípravek určený na interiér - používá se na vnější plasty, pneu, těsnění, pryž apod. Je to i v popisu mých produktů v nabídce. Plasty a další materiály získají po ošetření mnohem živější barvu a saténový lesk. Nejsou ani matné a ani lesklé, prostě tak akorát, aby to bylo přirozené.

Vypadá to takto:

U zbrusu nového auta:

http://www.mazdaclub.cz/g...ges/2041/full/12846_4.jpg

U staršího auta:

http://www.mazdaclub.cz/g...6730273217015039524-n.jpg

Plastové díly a hadičky v motorovém prostoru:

http://www.mazdaclub.cz/g...1/full/12776_p5220199.jpg

http://www.mazdaclub.cz/g...ers/full/10396_1886_5.jpg

Na pneumatikách:

http://www.mazdaclub.cz/g...full/12662_m3-hotovo1.jpg

http://www.mazdaclub.cz/g.../full/12665_m3-hotovo.jpg

http://www.mazdaclub.cz/g...1/full/12322_dsc-0519.jpg

Je to určené k dokonalé ochraně exteriérových dílů a dalších ( motorový prostor, těsnění kolem dveří apod.)z výše uvedených materiálů a také to má vynikající hydrofobní efekt:

http://www.mazdaclub.cz/g...1/full/12856_p6050021.jpg

Na interiér mám dva jiné přípravky, které mají odlišné vlastnosti.Ty plasty nejsou z výroby úplně matné, ale dá se tomu pomoct použitím vhodného přípravku. M3 nemáme, takže to nemohu posoudit, jeli jsme sice s předváděčkou a bylo slunečné počasí, ale nijak jsem tento problém nevnímala, zda to tak je či nikoliv.Jak jsem uvedla výše, dávám na to přípravek na ošetření kůže + udržuji si skla v dokonalé čistotě a nemáme problém v žádném z našich aut.

2016-06-11 14:24:16

Ahoj vsem,nevim,jestli to patri sem,ale chtel bych se zeptat,jak jste spokojeni s tim senzorem steracu....jednou to stira,dvakrat to musim zapnout rucne...celkem me to stve....Jeremy Clakson by rekl,ze se kolikrat nemuze uvedomit,jestli je to senzor nebo mikrovlnka....

2016-06-11 14:40:37

No mi to stira normalne kdyz prsi spis mam problem s tim ze kolikrat to zacne stirat samo i kdyz neprsi

 engin
Marek
2016-06-11 17:25:47

A zkoušel jsi šmrdlat s citlivostí nastavení stírání?

2016-06-12 12:25:21

S nadstavením citlivosti sa to dá pekne vyregulovať.Mňa to tiež otravovalo keď to stieralo častejšie ako by som si prial.

2016-06-19 23:11:51

Cestou na fotbalové Euro jsem zkusil po delší době top speed u G-165 a výsledek bylo 236km/h, chvíli svítilo i 237km/h, myslím si, že 240km/h by při příznivých podmínkách šlo pokořit...Každopádně i v téhle rychlosti auto krásně stabilní. (foceno spolujezdcem )

2016-06-19 23:53:41

motion: to tedy respekt, nikdy se mi nepovedlo více než 219 kmh

 engin
Marek
2016-06-20 10:42:32

Respect! Já to vzdal při 197. Příště se víc kousnu...

2016-06-20 11:17:38

motion: Úžasný, včetně té okamžité spotřeby. Německá dálnice? Dejte, prosím, majzla, ať ty závody neskončí špatně...

2016-06-20 13:44:10

dottore: Kdekoliv jinde než na německým volným autobahnu je to zbytečné riskování, takže ano, tam. G-165 dokázala držet krok i se silnějšími soupeři jako Golf V Gti, Corsa OPC, Leon FR 1.8tsi apod.. a to jsem nejel prázdný. Toto mě utvrdilo v tom, že jezdit na kvalitní benzin, dobré zajetí a častější využívání horního spektra otáčkoměru se pozitivně projeví jak na výkonu, tak na spotřebě při klidné jízdě...

2016-06-20 15:04:46

motion: Aho to ma zaujíma co si myslel tým dobrým zábehom. My máme na našej CX5 ke G165 1500km. inak spotreba super podla palubaku 6.8

2016-06-20 17:58:08

motion: ale zapomněl si dodat, že si jel ze svahu a foukal ti příznivý vítr....jaký to tankuješ kvalitní benzín?

2016-06-20 19:52:27

jerrygone: po rovině 225-228km/h, cestou tam i zpátky na několika úsecích, přes 230km/h to chce už nakloněnou rovinu:) Cestou do Francie není nikde extra dlouhý kopec dolů, kde by to jelo výrazně jinak, než obvykle...

Zajetí motoru už se tu probíralo, takže ve zkratce, první tisíc nepodtáčet ani nevytáčet motor, střídat otáčky, tisíc až tři tisíce hodně měnit otáčky, vyhnout se akceleraci z nízkých otáček, nevytáčet nad cca 4 tisíce, v cca 3 tisících vyměnit olej a do 5 tisíc už motor zajet do ostra, opět moc nepodtáčet, ale naopak prohnat rafičku až do červeného pole, od 5 tisíc se motor pěkně chytil a pak už ho udržovat v bdělosti, nebát se otáček a tankuju palivo s aditivy, nejčastěji Max Motion, Vervu či Agip (teď MOL)...Nevím, jestli to není placebo, ale v DE je prostě ten benzin ještě lepší...

2016-06-29 18:39:00

AHOJ - Veliká prosba všem majitelům Mazdy 3 - pokud je tu majitel Mazdy , který má v současnosti volnou jednu sadu kol s libovolným obutím a ví, že má kola vyvážená a v pořádku a navíc je někde na východě od Prahy u dálnice D10/D11 (Mladá Boleslav, Lysá nad Labem, Kolín, Nymburk, Poděbrady, Mělník, Černý Most v Praze...) - tak takového moc prosím o zapůjčení čtyřech kol. Potebuji zjistit závadu: vibrace při rychlosti od 120 do 140 kmh a jestli je to koly zjistím jen tak, že tam obuji jiné a projedu auto po dálnici.Pro servis je to problém, protože leží mimo dálnici a zabere jim to moc času. Časově se přizbůsobím a dobře se odměním Kdyžtak 792404211 - díky za projev solidarity, s třepajícím autem už jezdím víc než 12 000 km a nikdo mi není schopen pomoci.

2016-06-29 22:47:09

jerrygone: Taky jsem to řešil a došel jsem k závěru, že je to vlastnost. Dělalo mi to jak na originálních 18", tak na 16", které jsem si koupil na zimu a nechával je dvakrát vyvažovat. I jsem si domluvil schůzku s jiným majitelem a projeli jsme si auta navzájem. V obou to stejný. Prostě to má příliš citlivé řízení a je tam cítit to, co v jiných autech ne. Jo a samozřejmě je to i o člověku, moje žena třeba nic zvláštního v řízení necítí


Odpovědět

1 ......... 156  157  158  159  160 ......... 172