Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 139  140  141  142  143 ......... 171

2016-01-29 14:04:39

tibalt: fajn. to znamena, ze si spokojny a stalo to zato.

2016-01-29 14:08:09

tibalt: Mno ja nevim na BR performance je stale napsano, ze to je "In development" uz od zacatku. Vim, ze sli jen nejake serie ze zacatku a pak uz se to nepodarilo prolomit. No schvalne zkusim napsat do par firem jaka je situace aktualni ale moc nadeji tomu nedavam.

2016-01-29 14:08:46

tibalt: u BBR je vidět, že nárůst je hlavně nahoře, tedy tam, kde je G120 uškrcená, takže to mi připadá reálné ... ale ta BRP křivka je prostě bullshit... nikdo ti nezvýší u atmosféry krouťák z 210 na 250 Nm, když už těch 210 bylo maximum

2016-01-29 15:13:26

cadloop:powertec

2016-01-29 15:15:42

cadloop: brp bude

2016-01-29 15:20:45

Jinak u 120G to v Brp dělají nárůst kroutak na 220 a 180 koni.

2016-01-29 19:17:44

co ti poviem? Asi maju pokazene dyno a vsetkych nas oj*bavaju. Skoda ze im na to za tie roky nikto z tych stovak zakaznikov alebo TÜV neprisli. Specialne ti co tam chodia s porsche, nissan GTR a pod. Kazda uprava je robena individualne na dany motor. Tak sa asi zadarilo. Inak pisu 210Nm na 220Nmu G165.

Inak k tej spicke - je to atmosfera. Snad si to necakal odspodu jak u turbiny. Ten rozdiel v praxi citit najviac prave od 3500rpm

2016-01-29 20:24:45

tibalt: Koukám, že vůbec netušíš, o čem píšu... takže speciálně pro tebe znovu a pomalu. Dvoulitr Sky-G, tak jak ho inženýři navrhli, má zhruba takovýto průběh výkonu a točivého momentu: http://img5.fotos-hochlad...loads/165psp9ir6ylfvx.jpg

To je G165, tedy ta "plná" verze. Potom je tu záměrně ořezaná verze G120, která do 4000 otáček jede stejně, ale má naprosto ořezaný vršek: http://img5.fotos-hochlad...loads/120ps5geuq92dj0.jpg

Hlavní kouzlo čipu u Sky-G spočívá v tom, že se odstraní ten ořezaný vršek, což je krasně vidět na grafu od angličanů (BBR), tedy z G120/G145 se udělá ta plná verze, G165, bez ořezaného vršku. No a aby se neřeklo, tak se k tomu navíc v celém spektru otáček zvýší točivý moment o nějakých 5%, což je asi tak maximum, čeho se běžně u atmosférického motoru dá čipem dosáhnout. Výsledkem je tedy něco jako G165 + 5% navrch, což si můžeme nazvat třeba G175.

Ovšem to, co máš na grafu od BBR je prostě nějaká blbost. Nechtělo se jim s tím měřit, tak tě odbyli grafem, kde vzali původní křivku a prdli ji tam ještě jednou, akorát o 20% zvýšenou. Znovu opakuji, že není možné u atmosférického motoru zvýšit pouze čipem maximální točivý moment z 210 na 250 Nm. A i kdyby to možné bylo, tak nikdy výsledkem nebude přesně stejný procentuální nárůst v celém spektru otáček.

2016-01-29 22:05:24

arnie_j: to ze sa z atmo da dostat bez vacsich problemov viac ako +5% Nm a vykonu je ukazane napr na novej MX5 a ND1.5 ktora ma po cipe cez +10% Nm plus 20PS. A to by sme pri povodnych 210Nm boli niekde niekde na 230. pridaj si par % odchylku dyna a sme doma.

K tomu priebehu krivky krutaku - skus si pozriet nejake dalsie grafy z upravy atmo motorov, a uvidis, ze krivka po uprave je zhodna s tou pred. vid honda S2000 kde je vysledok cca +10% Nm ( tu sa mozes rozlucit so svojim argumentom max 5% ). Krivka by bola ina pri turbinach.

Inak na stranke maju BRP maju uvadzany narast Nm z 210 na 220 u G165. Preco by moje meranie falsovali, a este to aj uverejnili u seba na webe ( ten graf pri CX5 G165 je moje meranie ) je mi nejasne. Z dyna vyleze Nm a PS naraz z merania pokial viem.

Teba nikto nenuti si davat re-map. Ale ak chces obvinovat nejaku firmu z podvodu a vies o nej h*vno..bol by som trochu zdrzanlivejsi

2016-01-29 23:07:46

tibalt: ajo ty máš G165! no tak to řeknu hned jak se tu psalo o G120, tak jsem pochopil, že máš G120 a proto mi na tom tvém grafu chybělo to "odemčení" horního konce ... tak sorry

ale ten nárůst je stejně ukrutný a na atmosféru skoro až podezřelý -- z nějakých 155 na 185 naměřených koní? to bych si i nechal líbit :) kde ti to dělali a co za to chtěli?

2016-01-29 23:57:29

arnie_j: no ok.

Ked si precitas ako bbrgti dostali z predchadzajucej generacie mx5 2.0 motora miesto povodnych 160ps az 190ps, tak tych 187ps u G165 je moznych. Proste dostanes z motora maximum. Keby tam bol sportovy vyfuk, hlavne stredova cast s katikom so znizenym odporom, tak 190ps by bolo na beton. Prave to je novy paket co maju v ponuke na M3. Keby ja mam novu M3 tak pelásím do UK za 190ps! To by v trojke bola krasa.

Ja mam upravu od BRP, ved pisem ze ten graf cx5 G165 co tam maju na webe je moje meranie. Neviem ci sem mozem dat link priamo na to.

2016-01-30 00:18:11

tibalt: jj, četl jsem, že to máš od BRP, ale koukal jsem na web a mají pobočky ve francii, belgii, a tak podobně ... to si byl kvůli tomu někde v paříži?

2016-01-30 09:08:41

arnie_j: tibalt ma pekne opisane v prislusnej teme o cx5, kde a ako bol dat robit ten chiptuning. Bol dat robit v belgicku. Tak nebud lenivy a pouzi funkciu hladat.

Na webstranke br performance je vsetko popisane, tak sa pytaj priamo ich. Aj G120 vedia naladit na G180 s 5 rocnou zarukou, tiez to maju priamo na ich stranke napisane.

2016-01-30 09:54:29

danka: jo, ten jejich web jsem mezitím prostudoval až bude čas, tak si přečtu tibaltovy zkušenosti, hlavně mě zajímá ta cesta tam a tak

nakonec do toho stejně asi nepudu (u G165 to nemá tak velký přinos jako u G120, abych kvůli tomu riskoval záruku), ale je to rozhodně zajímavé

2016-01-30 17:45:51

Čau lidi. Nemate nekdo zkušenost z "lejzrovýma" myčkama? Ruční mytí je fajn, ale stoji nemalej penízek a hlavně dost zabitýho času při čekaní. A hlavně v zimně, kdy "odsoluju" auto i 3x za měsic.

2016-02-01 18:36:09

Dnes som použil slovenskú "lejzrovú"myčku,klakol som si a pedantne vystriekal od soli celý podvozok a zo zdesením som zistil že výfuk je hrdzavý ako lýška.Poslednú jazdu som absolvoval na čerstvo nasolenej dialnici a nemohol som sa dostať k tomu aby som vystriekal auto a následky sú už tu.Vyzerá to len povrchove ale neviem ako to mám ošetriť.

2016-02-01 19:07:13

forester: a jakej je vysledek umytí? Umývá to dobře, nebo to auto zustane " našpiněny"? Když je třeba hodně zaprasený.

2016-02-01 19:34:43

forester: Nic si z toho nedělej, Mazda je tím pověstná a to už jsem jich opravdu dost ojezdil. Pokud nejsou chytlé plechy, tak jsem to nikdy neřešil, co na tom že je rezavé rameno nebo jiný kus železa který má 5 mm. Podvozek budeš mít celý po dvou zimách jak liška. S každou Mazdou, když jsem přišel od novoti na první STK po 4 letech, tak ten servisní technik vždy lamentoval jak je takové drahé a hezké auto sežrané celé odspoda. Když jsem přijel po dalších 2 letech a pak zase, tak už to bylo jen a jen stejné.

2016-02-01 19:36:40

frank: Eliminoval by tento jev nástřik podvozku?

2016-02-01 19:55:11

michaelpine: no samozřejmě a značně!

a o tom už se toho tady psalo také dost, rozhodně nastříkat a čím dříve tím lépe


Odpovědět

1 ......... 139  140  141  142  143 ......... 171