Fórum - Téma


M3 BM 2013 - 20?? skyactive


Fórum 3 III BM M3 BM 2013 - 20?? skyactive

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 119  120  121  122  123 ......... 172

2015-03-13 17:47:48

Mal som ich v utorok možnosť vidieť vedla seba na odstavnom parkovisku predajni Mazda v AT ale žiadny rozdiel okrem pneumatík Dunlop som si nevšimol,dokonca nemala mexičanka ani iný kožený poťah volantu ako to tu niekto písal.

2015-03-13 19:56:13

Já testoval G120 japonku, ale doma mám G165 Mexičanku a rozdíl podle mně žádný opravdu není.

18" origo disky jsem dostal s pneu Michelin Sport3 :)

2015-03-14 11:04:39

Uvažoval som o tom, že podvozok nového auta si dám nastriekať antikoróznym náterom hneď pri jeho prevzatí, no predajca ma ubezpečil, že vozidlá dodávané v súčastnosti sú už týmto antikoróznym náterom ošetrené.

doris  
Doris
2015-03-14 11:12:36

hufko: Na to bych vůbec nespoléhala.

2015-03-14 11:30:38

hufko: Určitě udělat spodek a dutiny. Nechal jsem to dělat v Mazda Palkovice za 3500 a pohoda. Ty auta jsou ošetřena velice nekvalitně a na novém se to oplatí. Jenom jedno upozornění, když si to necháš udělat jinde než v autorizáku, přicházíš o záruku na dotčenou část vozu. To samé platí pro medvěda. Bylo mi v Mazdě řečeno, že kdybych přišel, že auto je od podvozku hlučné, tak mě pošlou do kytek, to samé platí pro kulisu řazení. Jinak nástřikem je to auto o poznání tišší při jízdě.

2015-03-14 16:07:58

Já se těším na někoho až sem přijde s tím, že mu v mazdě říkali, že do auta nesmí v jiném oblečení než mazda. Jinak přijde o záruku

doris  
Doris
2015-03-14 16:16:52

frank: Přesně tak, u nového auta je to hodně dobrá investice. My jsme tak učinili u M6 a vyplatilo se to. Kvůli záruky bych ten nástřik nechala udělat v autorizovaném servise, nicméně nejpoctivější práce pochází vždy z vlastních rukou.

Taktéž jsem si všimla, že po nástřiku podvozku se hluk snížil. U M3 to bude obdobné.

2015-03-14 17:23:30

doris: Já právě kvůli přístupu Autorizáků, jsem to nechal udělat jinde. Jinak opravdu neuznali kdysi záruku nějakému chlapovi co si nechal nastříkat spodek a dutiny na CX7. Prý tam byly zespodu na kastli nějaké prohlubně, které sloužily jako pohlcovače akusického zvuku při jízdě. No a ten dotyčný přišel po nějaké době, že chce auto reklamovat, právě kvůli zvýšené hlučnoti od kol, a jak to dopadlo už víme všichni

doris  
Doris
2015-03-14 19:45:27

frank: Mno, ta záruka je bohužel pro většinu majitelů nových aut limitním faktorem. Ono i autorizovaný servis umí udělat práci pořádně, ale bývá to většinou jiný cenový level. A třeba u některých věcí je lepší výsledný efekt, když tu práci odvede specialista na danou věc. My jsme například potřebovali opravit (přetěsnit) palivové čerpadlo u dieselu a ani Nissan to nebyl schopen udělat, museli by auto dotáhnout ke specialistovi, který by tu práci pro ně udělal, ale Nissan by si na tom samo sebou dost přirazil na ceně. Navíc ta arogance autorizovaného servisu Nissan v Ostravě, škoda slov....

Holt, z toho se dnes rýžuje - chceš záruku, veškeré opravy a zásahy do auta musíš svěřit autorizovanému servisu.

2015-03-14 20:50:40

doris: Máte pravdu pouze z části. Díky blokové výjimce EU nemusíte jezdit v záruce do autorizáku. Nelze se ale divit, že výrobce si hlídá, komu svěří svůj záruční servis, jde přece o peníze a pověst firmy. Když si nezávislý opravce zakoupí know-how od výrobce, klidně může tyhle služby poskytovat bez dopadu na záruku.

Možná stále existující mechanici, kteří vám opraví cokoliv "z hlavy", ale já tomu moc nevěřím. Rád bych tu viděl jejich seznam.

Za to jsem viděl v barumce chlapíka, co nedokázal ani vyměnit žárovku, protože neznal ten správnej postup...

Dutiny a spodky jsou dost specifická záležitost, musíte na to mít prostory, vzduchotechniku, šlape vám na paty bezpečnost práce. Řada autorizáků to nedělá, proč asi? Je jasné, že speciálka může odvést dobrou práci, ale musí znát zvláštnosti jednotlivých značek a modelů. Nemohou třeba vrtat nové díry do kastle, ale využívají stávajících montážních otvorů atd.

Jako ve všem, je to v lidech. Chcete ušetřit, uděláte si to sám. Neumíte to, dáte to odborníkům. Opravna to zvorá, příště jdete jinam.

2015-03-17 22:26:48

Zdravim,

v poslednej dobe mi akosi casto svieti kontrloka KLUCA na palubnej doske. Zvyklo to zasvietit na par km raz za 4000 - 5000 km, ale teraz sa mi zda, ze to robi castejsie. Nemate s tym skusenosti? Ako na potvoru ked pridem do autorizaku tak zhasne. Da sa nejako zistit co to je? Uklada sa to do nejakej pamate?

Dakujem za radu, uz ma to dost serie.

2015-03-17 22:29:53

dolby: Zkusil bych načíst chybové kódy pomocí základního OBDII modulu a aplikace TorquePro... Pokud budeš mít cestu přes Brno, mám obojí...

2015-03-18 11:59:04

Otázka: Kolik oleje se vleze do G165?

MAX6  
J.
2015-03-18 12:08:17

arnie_j: 4,2litru (samozřejmě +/- podle toho kolik ho vypustíš).Olejový filtr je pro všechny benzínový SkyKákoše stejný (i pro 2.5): PE0114302A

2015-03-18 12:16:03

max6: dík

2015-03-19 22:25:58

Rád bych poděkoval MAXovi za dnešní perfektní prácičku při nástřiku podvozku a dutin mé nové Mazdičky. Super péče a přístup - pod plastem jsme narazili na pěkné oděrky z výroby, přesně již tady zmiňované čtyři body bez jakékoliv ochrany protlačené až na železo. Teď už je vše ošetřeno a vylepšeno. Přidal jsem pár fotek do galerie, opravdu antikorozní ochrana Mazdy je ve stylu "dodělej si sám" .

2015-03-26 11:06:37

Ahoj, koupili jsme domů M3 hlavně pro manželku, doteď jezdila Focusem. Vzal jsem si na sebe zajíždění a to auto mě úplně dostalo. Nejprve mě teda dostalo tím jak stálo v showroomu (sedan Titanium Flash, G120 Attraction), proto jsem ho vzal všechny ostatní možnosti mě od té chvíle naprosto přestaly zajímat. Ale teď jsem úplně zpitomělý z toho jak se v tom autě parádně jezdí. Já si po večerech to auto beru a jezdím se projet po okreskách, a ráno žárlivě koukám jak mi žena Mazdičku bere a jede s ní pryč, a já musím vyšplhat do jeepu (já na něho jinak nedám dopustit, ale ...). Nedívám se na telku jdu se projet Mazdou, jen tak čistě pro radost, to jsem fakt nečekal

2015-03-26 11:26:14

sonor: je to prostě návykové auto, taky to tak mám.Není dokonalé,ale svezení je prostě parádní.

2015-03-26 13:11:06

Tiež potvrdzujem, má auto svoje muchy, či už slabší lak, antikorózna ochrana, ošúchané plasty interiéru, trochu vyššia hlučnosť,...

Ale ešte so žiadnym predchádzajúcim autom som sa nešiel večer len tak previezť. To auto ma stále baví, či už dynamickou jazdou na kľukatých okreskách alebo len tak pomalou jazdou aj v meste. To auto je postavené pre šoféra a pocit z jazdy. A k tomu dobrá motorizácia (u mňa diesel, ktorý vie kedykoľvek dostatočne potiahnuť, keď potrebujem a nepýta za to veľa) a veľmi zaujímavý dizajn, ktorý stále púta pozornosť.

Mal som niekedy hriešne myšlienky, či som nemal radšej kúpiť nemca, kvôli týmto nedostatkom, ale keď sa na auto pozriem a zajazdím s ním, tak vždy usúdim, že výber bol správny.

Inak nepoznáte nejaké riešenie na ošúchané plasty v interiéry, aby sa tak neničili? Dosť je to na mazde vidieť, šuchnem topánkou, taškou, ženy s kabelkou a hneď sú viditeľné orýpané časti. Tiež zopár škrabancov sa objavilo na koženke, hlavne kde je madlo dverí. Na oktávke, ktorú majú rodičia to nie je tak vidieť, má nejaké odolnejšie plasty.

2015-03-26 17:24:27

sonor: další pacient


Odpovědět

1 ......... 119  120  121  122  123 ......... 172