Fórum - Téma


M3 BK - Zvuková izolace kabiny


Fórum 3 I BK M3 BK - Zvuková izolace kabiny

Informace o modelu: Mazda 3 I BK

Diskuze o vozidlu

2005 3 I BK

28 diskuzí

Výkon motoru 77 kW (105 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec.



2015-10-19 14:00:19

Ahoj vsem, nevim jak vam, ale me nejvic irituje na moji Mazde krome koroze, uzraneho motoru(na jeho vykon 105PS) a spatneho zprevodovani spatna-nedostatecna zvukova izolace kabiny. Nejvic jsem to pocitoval pri delsich cestach, kdy hluk kolem sloupku pri vetrem pocasi po par hodinach jizdy, byl fakt iritujici a hlaven unavujici. Stacili rychlosti uz od 80km/h a hluk byl jak v jinych autech(pri 150km/h) nastesti od 130km/h a vys uz to spolehlive prebil neprilis lahodny zvuk motoru, ktery uz tocil pres 4tis otacek, ale stejne vetsinou jezdim 90-110km/h, takze to motor jeste nerve. Tak jsem tade koupil v hoby centru(Dendro Znojmo) nejtlustejsi tesneni a natvrdo ho nalepil na auto, bal jsem se ze nezavru dvere, ale je to uplne v pohode, navic ted uz to zavirani zni mene plechove. Uspech montaze byl takovy, ze ten hluk od sloupku proste zmizel(zacilal az od rychlosti 160km/h), dokonce tak, ze i tesne projizdejici auta slysite jakoby zdalky a zacal jsem slyset hluk odvalovani kol(tohle uz neutesnim), ale napadlo me, utesnit motor filcovym krytem kapoty, ktere maji seriove diesely...ma to smysl? Mate nekdo zkusenost? Jak rikam, je to skoda, ze Japonci na tak super autech setri na izolaci...tak drahe a tezke to zase neni a kdyz pak ridite mnohem horsi auta stejneho segmentu napr. Renault Megane...tak si uvedomite ten rozdil v utlumeni o VWgroup nemluve. Montaz me stala na 4dvere 200KC a trvala 30min...stoji to za to : 4metry teseni(dvojlinka, takze 8metru po rozdeleni) a trocha tech.benzinu a na odmasteni lepici plochy. Kouknete na fotky. Tichu zdar

2015-10-19 15:01:26

Ahoj, štve mě na autě přesně to samé, co tebe !

Díky za sdílení tip na odhlučnění. Já jsem zkoušel odhlučnit kufr a zadní podběhy, ale nijak extra to nepomohlo.

Návod / inspiraci jsem našel tady: http://www.ahifi.cz/clank...neni-a-vytlumeni-auta.htm

Najdeš tam i ukázku odhlučnění kapoty a předních podběhů + je tam popsán i použitý materiál.

2015-10-19 16:05:55

kamilos03:

Ahoj! To těsnění je stejné jako do oken či dveří? (8x5mm)

2015-10-21 13:21:19

Je to normalni tesneni na okna sirka 15mm a vyska 10mm, premyslim, ze koupim vic a utesnim to komplet cele dokola dveri, taky me napadlo pomoct tesneni i kolem celych 5. dveri a olepit predni kapotu...k ni jsem si ted navic rezervoval zvukotesnici kryt kapoty(z dieslove verze) z vrakace za 700KC. Pristi vikend snad probehne montaz a po ni me ceka par hodinova streka, tak se pak podelim o zkusenosti.

A jinak Falco dekuji za odpoved a link...moc zajimave, ale takhle to az resit nechci, protoze si uz Mazdicku asi nechame na dojezdeni a casem se z ni stane 2. auto v rodine, protoze si brousim za par let zuby na bud Mazda 6 wagon(2015), nebo BMW 525i, nebo jeste radeji 530i kombi(2005-2007)...hlavne u toho BMW, uz by to utlumeni melo byt premiove.

2015-10-28 09:55:27

No takze po svizne jizde Brno Viden ve vetrnem pocasi, to jeste malinko profukuje(ale stim co bylo pred nalepenim tesneni se to neda porovnat), takze tento vikend jeste koupim par metru tesneni a zkusim to nalepit do prolisu stresniho sloupku v kuse od zacatku A sloupku az po konec C sloupku to uz by snad melo stacit!! Viz. foto prolis na cervenou carou. Doufam, ze pak zavru dvere, no napred si to tam nasadim na zkousku a prichitim klasickou pruhlednou paskou, kdyz dvere zavru, odmastim to a nalepim to tam.


Odpovědět