Fórum - Téma


Lze nějak zvýšit výkon u motoru 2.0 I Ty


Fórum 626 GD Lze nějak zvýšit výkon u motoru 2.0 I Ty

Informace o modelu: Mazda 626 GD



2012-10-08 19:36:33

Čau všichni,mám dotaz, lze nějak zvýšit výkon u motoru 2.0 I 85 KW typ FS ?

2012-10-08 20:20:12

vsechno jde, kdyz se chce treba tzv studenym naporovim otevrenym sanim, pouyitim nerezoveho vyfuku s vetsi pruchodnosti spalin, atd... nekdo preferuje chip ridici jednotky a podobny..

2012-10-08 20:21:29

Víš otom něco více?Dík.

2012-10-08 20:52:13

no, tak okrajove... cim chladnejsi vzduch do motoru privedes, tim lepsi horeni smesi ve valci a cim rychleji odvadis plyny od motoru, tim rychleji v nem muze horet nova smes. tim zvisis pruznost motoru, pujde rychleji do otacek atd, ale sportovni vyfukove svody a nerezovy vyfuk stoji celkem slusny penize. to naporovi sani vyjde mnohem levneji.

s chipovanim motoru jsem se jeste nesetkal, myslim ze u auta na benzin a bez turba tim moc velkej zazrak neudelas ( ale je to jen muj nazor)

2012-10-09 11:12:21

s čipováním atmosféry těžko něco získáš, protože nemáš jak tam nahnat více vzduchu, jen se tim dá doladit směs...kup si radši 2.5 V6, máš to nejlevnější variantu zvětšení výkonu :), 10 koní když přidáš, tak to těžko na tom autě poznáš

2012-10-09 11:48:49

No uvažuji o 2.5 v6 nebo Mazdu 6 MZR DISI TURBO a bude klid.Jinak dík.

MAX6  
J.
2012-10-09 21:02:57

Sežeň sací vačku ze 100kW FS a budeš mít větší výkon hlavně ve vyších otáčkách (3500ot./min a víc)

Vložka (třeba K&N) do sacího boxu přidá maximálně 2kW, lepší je dát studený sání,ale u FS motoru je nejlepší dát náporový sání. Jestli máš FS v 626GF s cívkovym zapalovnim,tak používej platinový nebo iridiový svíčky - klasický vynechávaj,protože nestíhaj.

To jsou takový základy.

Dál se třeba dávají odlehčený setrvačníky od MazdaSpeedu nebo od Fidanza.Výkon sice nezvíšej,ale reakce auta na plyn je potom hodně znát a otáčky letěj rychle nahoru - nejlepší přirovnání je třeba s reakcí plynu u motorky,ty nemaj setrvačníky vůbec.Nevýhoda je,že otáčky ve volnoběhu budou trocha rozházený.

Pokud chceš něco echt a máš na to love,tak buď jdi cestou zvýšenim kompresního poměru z 9.7:1 na 10.4:1. Tam za předpokladu dobrý úpravy můžeš čekat něco mezi 160-190koněma.

Nebo jdi opačnou cestou sníženim kompresního poměru na 9.1:1 nebo 8.5:1 a namontuj turbodmychadlo.

Pokud máš model auta s elektronickym zapalovánim (626GF,323BJ,Premacy) tak musíš ještě pořešit předřadnou řídící jednotku (programovatelnou) a pak je výkon pouze ve výšinách.


Odpovědět