Fórum - Téma


LS1 V8 přestavba


Fórum RX-8 (obecně) LS1 V8 přestavba

Informace o modelu: Mazda RX-8


1  2  3

2014-12-03 21:09:20

Díky za odpověď. Mám auto v pěkném stavu a když pominu spojku (budu objednávat k ježíškovi), která je ještě původní a tekoucí těsnění za 200, který mi neumí nikdo prodat, tak jsem super spokojenej. Dokonce úplně nejvíc. Auto jede super. Problémy s řazením opravdu nemám. Ale slyšel jsem, že trochu kope, když je moc vysoko převodovka.

Ani nevím, proč jsem to psal, byl to takovej výstřik. Spíš me zajímalo, zda by se s autem dalo něco zajímavého udělat a zaroveň to udělat legálně (třeba motor ze Skyline :D), ale prostě jak jsem psal, tenhle motor je superchoulostivej a je jedno jak, otázkou je jen kdy. Samozřejmě lze preventovat (jak píšeš svíčky / káble / cívky / olej), ale prostě taková V6 - V8 by tam taky měla smysl. Ale je mi jasný, že Mazda by asi takovou úpravu neschválila.

Podvozek je fantasie a tak si to prostě říká o takovej dotaz... Jinak ho neberte vážně.

Měla to být polemika, ne urážka skalním příznivcům Wankelu a benzín do ohně jeho odpůrcům. Já nepatřím ani do jedné skupiny. Mám jen tohle konkrétní auto rád a líbilo by se mi s jakýmkoliv motorem.

Jen uvedu, že jako Dailycar mám 4,4 V8, tak jen odkud vítr vane :)

2016-07-06 21:11:05

isachs: zdravím, nedá mi to, chtěl bych vědět více o tom jak píšeš o vysoko položené převodovce? zajímalo by mě o tomto více... Díky za odpověď

2016-07-07 09:13:04

Zdravím. Jde o výšku uložení převodovky. Když není absolutně vodorovně, tak špatně rádi. Dost často opomíjeny fakt. Jde ji ustavit na držácích.

2016-07-07 19:09:19

isachs: zdravím, ještě jednou prosím, na jakých držácích? jako převodovka drží na držácích? co jsem viděl tak motor drží na 2 držácích a převodovka je spojená traverzou s diferenciálem, jinak jsem nic neviděl... díky za trpělivost.

2016-07-07 19:24:03

Jasně, úplně v pohodě :)... Takže, když se mrkneš na usazení motoru a převodovky, tak motor má na každé straně pravé a levé jeden držák motoru, kterým je spojen s kastlí auta a pak je usazen na zadní straně (směrem k zadním kolům) do převodovky a pak spojen se zadním diferenciálem pomocí tý traverzy, co zmiňuješ. Což v podstatě dělá ustavení ve 3tí ose. A v zádu na té traverze jsou šrouby s protikusy ve tvaru oválu. Tzn. lze tím zvednout nebo snížit usazení a tím vyrovnat uložení převodovky do roviny se zemí. Pokud je převodovka takto usazené a vzádu jakoby padá a nebo je naopak příliš zvednutá, že zadek stoupá, tak špatně řadí. Je potřeba vyrovnat celou sestavu do roviny. Tj. celé.

2016-07-07 19:47:21

isachs: super moc díky, oválné díry jsem viděl, jen jsem netušil že je v tom rozdíl tak aby šlo špatně řadit nebo něco. ještě jednou díky


Odpovědět

1  2  3