Fórum - Téma


LS1 V8 přestavba


Fórum RX-8 (obecně) LS1 V8 přestavba

Informace o modelu: Mazda RX-8


1  2  3

2012-07-12 21:11:09

AMEN

plně se ztotožňuji s tímto názorem

2012-07-12 22:09:12

nevim co vidiš na pistovych motorech tim ze ma mazda wankel je prave unikatni ma jedinecnej zvuk a davat do ni jinej motor je podle me blbost a zalezi taky trochu na ridicovy me treba RX 8 paradne sedne mam tam sice maly upravy ale nic velkyho a dal jsem s ni dodge vipera STR co mel 410 kw a nejlepsi co muzes u ni udelat tak ji odlehcit pak uvidis ten rozdil u zrychleni

2012-08-16 13:37:35

do rexe žádný véčko nepatří. Když už tak 20B twin turbo a véčko není potřeba :)

2012-08-29 10:15:49

Já mám možnost jezdit v supersportech každý den (mimo zimu samozřejmě), a co...?! Že nemá RX-8 zrychlení jako Ferrari nebo Porsche, to jsi snad věděl už když jsis jí pořizoval. A já to věděl taky. Mě její výkon na 1.3L bohatě stačí. Zábavy (pokud to s ní člověk umí) je s RX-8 víc, než dost. Vem si hezký serpentiny, vypni stabilizaci a uvidíš ty drifty na dvojáka.. Mě RX-8 na vyblbnutí bohatě stačí a když vidím, jak tam někteří exoti cpou tyhle rádoby "dobrý" V8 motory, tak se musím jen smát...

Opravdovej tuner se snaží ušetřit každej gram, aby auto bylo lepší, zábavnější a ne mu tam hodit rovnou další metrák na přední nápravu, která na to není ani dělaná. Je to ale vaše věc a vaše auta, tak si je hyzděte dle libosti..

2012-08-29 10:20:38

presne tak jeste bych dodal ze rotary orgasmic sound je nejlepsi a pistaky nikdy v zivote nedosahnou takoveho zvuku

2012-11-17 09:33:28

hh, RX-V8 je zajimavej nazev.. takovej nenapadnej

2012-11-22 01:51:59

Vale.capantimoresa: přesně můj názor do puntíku souhlasím. A kdo tvrdí že RXce napráská kdejakej bakelitovej motorovej wozejk tak nikdy rxku neřídil. Anebo nemá dost odvahy ji hnát k vrcholu :D Posadte mně do ní a uvidíte že 90% baworáků spráskám tak že budou brečet

btw kamikaze už umí motory skvěle repasovat takže v tom problém prostě nevidím. A s*át V8 do auta co na ní nebylo nikdy postavený je zhovadilost.... už jen tím že zabiju těžiště, stabilitu a váhu toho auta. Když V8 tak s převodovkou elektrikou, nápravama, brzdama, řízením.... a to už si za ty prachy můžu buď koupit porsche, nebo na koleně postavit jiný x krát lepší auto.

za mě naprostá blbost swapy za V8 ale je to jen můj názor. Tečka

2012-11-23 14:33:34

rozhodně souhlasím s názorem, neswapovat. je to nesmysl. a ty co to dělali, tak spíš jen kvůli tomu, aby se trochu zviditelnili, než aby RX osmu vylepšili. Odlehčovat, odlehčovat, stabilizátory a pokud pořádnej výkon, tak kompresor, nebo 3-4rotor.

2012-12-06 11:09:12

Cavte...OliB prosim ta nerob to. Viem ze si nepovedal ze to urcite ides urobit ale aj tak... Ja sa stotoznujem s vetsinou nazorov tu pisanych a proste je hlupost do RX pchat piestak. Ved o com by to bolo? To ako keby si lietadlu odstrihol kridla lebo chces aby rychlejsie letelo...

RXka ma svoju dusu a to hlavne vdaka Wankliku Ved prave to robi z toho auta nieco vynimocne ci nie?

Ked chces nejake 8litre tak si kup (poriadnu) Ameriku a chod sa vyblaznit niekde na rovnu cestu a potom sa pekne vrat do RXky

RX je RX

2012-12-18 23:59:43

frkni tam motor z fiatu 500 ušetříš a doprzníš to stejně

Prosti, 2012-12-18 23:59:43 napsal:

frkni tam motor z fiatu 500 ušetříš a doprzníš to stejně ..

2012-12-19 08:51:09

přesně

458
2014-02-17 17:46:27

Jak pročítám tohle fórum, zjišťuji, že jste tady pěkná banda šašků. Ten pragmatický člověk se pouze zajímal o to, jak by vypadala přestavba a vy ho za to bezmyšlenkovitě pranýřujete. A to jen proto, abyste si obhájili ty vaše low-end sporťáčky, kterým ujede i soctavia rs. Jsem rád, že do tohoto klubu groteskních frustrátů nepatřím.

2014-02-17 18:06:01

Hmmm pán je flamer.

458: Chlape s 8mi příspěvkama jsi to tu zatím nepročítal dost na to, aby jsi pochopil fanatismus nekterych tady do RX a tak... Tedy vladne rotary mánie uplne Takze to neber zase tak vazne. navic Oli je take trochu špičkoval naschvál myslím Ferrari Zdar, ale rotary víc

A Frustrát jsi ty, když evidentně kompenzuješ svou celkovou nezajímavost vozem se vzpínajícím se koněm A ZAROVEN TO TU NAPISES. Kdyby jsi byl v pohode tak tyhle 2 tve vety na konci prispevku vynechas. A Soctavia nam ujede jen do kopce a ne do zatáčky.

Ne, vážně Octavia je pomalejší i ta nejnovější verze. O malinko.

2014-02-18 07:46:36

458: hele, my tu na SVK mame jedno take porekadlo: "Nikdy sa nehadaj s blbcom, lebo si vas pomylia", preto si idem dat radsej kafe z hrceka s logom Rotary

2014-02-18 09:08:32

dodesz: Taky - FOTO je LIVE teď v kanceláři

2014-02-18 14:03:56

machbuster: kávičku pijem a vesele žijem, malou ci velkou do sebe lijem, starý i mladý jsme kamarádi kdyz u hrnka kávy máme se rádi

2014-03-20 10:42:02

Já si dovolim přispět do tohohle tématu protože mi to nepřijde jako úplnej nemsysl. (sám řeším chybející koně v mx-5)

Za jednho předpokladu: Tazateli se zoufale líbí rx8, naprosto mu vyhovujou jízdní vlastnosti (který LS1kou pod kapotou částečně pohřbí). Po tom má smysl se o tom bavit. Jenom upozorním na to, že IMO bude

a) problém pod kapotu rx8 narvat v8 (je pravda, že LS1 a LS2 jsou na svůj objem neskutečně malý motory...takový dva motory ze 120ky:)

b) to "lehký narušení rozdělení váhy" je veliká legrace. Pokud to auto má dejme tomu na čumáku 700kg a vzadu 600kg, tak to najednou bude mít 800kg a 600kg.

c) nebude to jenom implementace motoru. Brzo to vzdá převodovka, dif, spojka - všechno bude potřeba silnější a těžší - zase jízdní vlastnosti do kytek. Taky větší baterka, startér a tím pádem větší altík. Tohle jsou drobnosti, který ve finále budou o hodně víc než 100kg. Předpokládám, že si porovnával nenastrojený motory.

d) ale tak nějak mám dojem, že není splněna hned ta první podmínka a mám pocit, že si oliB koupil motorku a teď se diví, že něj prší

Prodej rx8 a koupě krásnýho firebirdu s V8 bude jednoznačně nejlevnější řešení a i nejčistší řešení.

2014-03-20 11:18:41

miata: Souhlas, že je to možné a že LS1 a LS2 jsou super motory.

Ale do RX opravdu není lehký zásah. Ona RX není až tak stabilní a jakoby blbuvzdorná a s tím narušením váhové rovnováhy se nevyrovná dobře.

a) Vejde se OK, místo je...

b) Narušení zásadní a velký, mění charakter vozu do velké míry...

c) Komponenty nejsou dimenzovane presne jak pises na tyto velko torque motory Pujde do kytek hnedka. Baterka je OK, lide v RX maji vetsinou solidni baterky pro jistotu - stačí. Všechny ostatní komponenty patří k motoru a tedy musíš měnit ať chceš nebo ne, modifikace vždy nákladnější než výměna za to co má být. Renesis je o více než 100kg lehčí - zejména vzhledem k tomu, že nastrojený oproti tomu 6ti litru maji ostatní jeho části o hodne mensi objem a vahu. Celkove rozdíl ještě vyšší co se tyka miry rozdilu v procentech. Rozhodi to dost.

d) Je to spise takova uvaha a co kdyby styl. Muselo by se tim jezdit aby se dalo seriozne opravdu rict, ze to nejde nebo jde. Emotivne to nejde, prakticky jo.

2014-10-20 10:02:42

Swapy a legalizace úprav .. Ahoj,

nedávno jsem dostavěl svou RX-8 a i s pomocí lidí zde na fóru vše zprovoznil, jak má být. Nyní můžu říct, že jsem spokojen. Auto jede skvěle a až na mojí průměrnou spotřebu (15l/100km) si lebedim.

Ale to nemusí mít dlouhého trvání. Víme všichni, že tyhle motory jsou citlivé a i přes výborné tlaky může dojít kdykoliv ke kolapsu. Kastli na svojí RXu jsem kupoval člověka, co koupil auto s výbornými tlaky a do několika dní mu motor podfouknul.

Vymýšlím tedy alternativy. Rotary má smysl, rozhodně, je to hlavni cesta, kudy se vydat. Tedy mít doma postavený druhý kompletní motor na osazení. Vyjde to na opravdu hoooodně peněz a jsou to defacto peníze mrtvé. Mám celkem 3 motory (jeden zadřený - půvoně z mé kastle, jeden se špatným tlakem na jedné komoře a ten co mám v autě), takže předpokládám, že se sadou těsnění a novými lištamy by se jeden top stav poskládat dal.

Ale přemýšlím i o dalších alternativách. Možná u upgrade na jiný motor. Myslím, že docela dobře by mohl fungovat i pístový motor, například 3.0 V6 170kW od BMW (nebo možná 3,2 V6 z M3), nebo SR20DET od Nissanu, či možná i LS1, jehož přestavba je však cenově neskutečně náročná. A motor už má tak vysoký krouťák, že to nevydrží originál diferenciál a poloosy. Není to tím, že bych chtěl shazovat rotary, ale předělat auto na opravdu denní ježdění - zajímavý kus. Rozhození váhy chápu, nebude to nikdy již ono. Stejně jako chápu, že přestavba bude velice náročná, ale už se mi povedly i horší kousky (dělal bych si to kompletně sám). Musel bych sehnat celý swap, nastrojený motor vč. sání a výfuku, převodovku, motorovou elektriku, ŘJ. Musel bych to nějak popropojovat, aby to fungovalo. Nevím, jak zapojit budíky a vlastně celou komfortní jednotku (klima atp). Pravděpodobně by musely zůstat ŘJ obě. Neumím si všechno úplně představit, ale budiž. 90% věcí udělat defacto custom. Nastěstí mám dobře vybavenou dílnu a přístup do zámečny, výroby trobek, nástrojárny atp.

Jde mi spíše o to, zda má někdo zkušenosti s legalizací takové přestavby. Protože bez toho to pro mě nemá jaksi cenu :). Předpokládám, že odpověď bude, že to nejde zlegalizovat, nicméně, kdo se neptá, neví.

2014-12-03 18:46:57

isachs: Ahoj, s legalizací swapu bohužel neporadím, ale chtěl bych se jen podělit o svůj názor na rotary engine, který má RX-8 a celkově i pocit jízdy v RX-8. Byl jsem majitelem dvou RX-8, obě 170kW a naprosto TOP stav, první rok 2004 a najeto cca 82 tis, druhá rok 2006 a 60 tis km. Řídil jsem i mnoho jiných RX-8, takže jsem mohl porovnat. Vždycky jsem chtěl pořádnou káru, začal jsem na meganovi coupé 1.6 a když mi bylo 21 a byly prachy, rozhodl jsem se pro změnu a pořídil jsem si RX-8. Parádní auto, naprosto nepřekonatelný design a výkon v dané cenové kategorii. Měl jsem je jako druhé auto, prostě na víkendový svezení a vypnutí z pracovní reality. Každý se za autem otáčel, lidi obdivovali, ale taky pomlouvali, co je to asi za kluka, když si může dovolit auto "za miliony"! (o ceně ojetých kusů zbytečné dále rozebírat)... No jezdilo se v tom dobře, ale pár drobností mi vadilo. Asi největší subjektivní problém jsem měl s řazením. Vadilo mi, že když tomu člověk naložil, tak řadit z 1 na 2 v červeným poli šlo hůř, než jiný kvalty. Nevím, jestli by to řešila delší řadička, nebo jinačí synchrony, prostě tohle mi nevyhovovalo, jak to tam člověk musí nacpat a bylo mi toho auta při takovým řazení líto. (Nevím, jak je tohle u 5q převodovky). Další věc byla, že otáčky směrem dolů padaly při přeřazování dost rychle. To by nebyl takový problém, ale při slušným podřazování se auto hodně zhouplo, jak brzdilo motorem, než se otáčky převodovky a motoru sjednotily (víte co myslím ne?). Hodněkrát jsem přemýšlel, proč sakra nedali do RX-8 aspoň třeba nějakej nabušenej dvoulitr... Wankel je luxusní věc, zvuk, výkon, otáčky - všechno naprosto perfektní, ale choulostivý. Chápu, že pro Mazdu je Wankel symbolem a image, i já ho stejně jako vy miluju, ale možná se s někým shodnu, že to prostě není to pravé ořechové... Teď mě prosím nekamenujte, jen jsem chtěl popsat svoje poznatky z provozování těchto aut. Jak říkám, hodně jsem jich řídil, a to co jsem popisoval výše dělaly všechny. Není to problém, jen jsem si musel strašně dlouho zvykat. Jinak to jsou výborná auta! Zkušeným majitelům, kteří vědí, jak se starat budou sloužit perfektně.Teď už RX-8 nemám, byly to moje lásky, ale asi to někteří znáte, jen si něco pořídíš, uděláš si radost a najednou potřebuješ prachy jinde (rodina, bydlení...) Po těch autech se mi stýská, věřím že novým majitelům slouží a budou sloužit parádně! Na závěr bych chtěl ještě napsat : proboha lidi, nekupujte vraky za pár korun, který jsou k nalezení na inzerci Jak všude píše Machbuster a jiní : základ jsou svíčky, cívky, kabely, olej...!

Ještě bych chtěl veřejně poděkovat Machbusterovi za rady a zkušenosti s RX, které jsem mohl díky němu získat! Díky


Odpovědět

1  2  3