Fórum - Téma


lpg do 626 ge?


Fórum 626 GE lpg do 626 ge?

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2008-10-22 11:39:35

zdravim vsechny mazdaky ...premyslim,ze necham namontovat do sve mazdy lpg....nekdo si to chvali,ale zase spousta lidi rika,ze co se tyce pohonu lpg u strikacek,tak ze by do toho rozhodne nesli! ta investice je taky dost mastna,ale risk je zisk a ja toho najezdim celkem dost.....pohodlnej jak cip . co vy na to a jaky s tim mate zkusenosti? poradte.......vyvradte......nebo kyvnete . diky moc a mejte se

2008-10-23 16:53:08

Jezdíš za levno, ale musíš to umět používat, Jezdit taky občas na benzín a tak. Kolegovi teď u carismy odešlo palivové čerpadlo a to jen pro to, že jezdil stále na plyn - na benzín to jen startovalo.

2008-10-24 11:36:34

tak to je mi jasny,ze bych jednou za mesic nebo dva natankoval benzin a prohnal to......to uz je mi jasny . jen me zajimalo,jestli stim ma nekdo zkusenost....kolik to zere.....a nevyhody,vis. o tomhle problemu vazne vim......ale i tak moc dik za prispevek .................. zati cus

2008-10-24 18:34:38

hodne znamych to propaguje ve velkem, vicebodove vstrikovany lpg je fajn, ale stoji 30 papiru:( to je skoro cena aute v dnesnich cenach, bohuzel.

vykonu auto nestrati skoro nic a jede to fajn, se spotrebou cca +15%

Nedavno sem montoval na jedno probe denni svetla a bylo na LPG, takhle to vypadalo v motoru, delkem solidni gulas abych pravdu rekl.....schvalne sem si to nafotil:

2008-10-25 11:02:16

je mi jasny,ze ta cena je BIG,ale treba znamej ma namontovany lpg ve facku uz 8let a ta investice se mu do roka vratila.....je fakt,ze u karburatorovych motoru je ta cena trosku jinde(cca 15tis),ale stejne- proste jezdi,jezdi a nic neresi. to myslis vazne,ze spotreba je 15l/100km? ....ja myslel,ze to prave nebude tak strasny......nedavno sem cetl inzerat na 626tku 2.0 na lpg a psal tam spotrebu 10l,tak ja nevim..ze by mlzil az tak? docela jsi me prekvapil. foto je zajimavy,ale kdyz by to good fungovalo,tak tohle zadnej stres ............moc dik chlape ........

2008-10-26 09:23:07

jakej gulas hele naopak hezkej motor

kdyby na tom motoru nebylo FORD tak bych vsadil boty ze je to z 626 GE 1,8 nebo 2.0

2008-10-26 17:20:58

hade: tyjo sorry, ja za to cislo 15 zapomel dat simbol, uz sem to opravil :)) samozrejme ze nebudes jezdit za 15L, je tam jenom narust spotreby plynu proti benzinu :)

jirsa: podivej se pod muj nick a pochopis

2008-10-27 09:02:37

venito- nic se nestalo mimochodem,tvoje probe se mi moc libi ...bratranek ma starsi model 2.2 nebo 2.5 GT - to zapadnuti do sedacek s plynem nema chybu.....preju spoustu najetych km

2008-10-30 19:21:57

diky:) probe1 sem mel pred timhle, ale delaly se jenom 2,2 atmosfeta a turbina, pak 3litr atmosfera ale tech bylo malo jako safranu

2009-12-26 16:58:06

Ahoj Mazdaci. Tak jsem po svatcích stravených v garaži hodil svou GE 1.8 do plynu.

Jezdí to skoro stejně jak na benzín a spotřebu zjistim až po druhym tankování.

Také bych rád poděkoval Zajdovi od kterého jsem koupil většinu potřebného vybavení a za radu jak provést instalaci, a hlavně mechanikovi který mi to finálně doladil a pomohl připojit. Kdyby chtěl někdo na něj kontakt rád ho poskytnu,protože je to fakt profík plynař a ještě k tomu ochotnej.

2009-12-26 20:00:10

No já na LPG nedám dopustit. Jezdím každej den do práce a taky díky plynu jezdím více na různý výlety. O dovolené k moři ani nemluvím. Prostě využívám toho,že jezdím za korunu kilometr. Mazda s LPG nemá sebemenší problém.. Co doporučuji? Jezdit kliďánko,nezávodit a budeš čumět na to,že máš 8 - 9 l spotřebu plynu. Chorvatsko jsem vždy jel za 7,5 - 8l

2009-12-26 20:10:07

Jinak teď jsem si do MX6 dával LPG sám. Prodávají stavebnici a přišla na 16 000kč. Pohrál jsem si s tím a nikde nejsou žádné dráty vidět. Vše jsem totiž vyřešil před konektorem do řídící jednotky. Oni na takový věci v servisech při montáži nemají čas a tak to bastlí všechno u vstřků,lambda sondy a rozdělovači. Emulátor taky dávají spolu s řídící jednotkou LPG do motorového prostoru. Já si dal vše do kabiny. Fakt není nike žádný drát navíc.

Mám domluvenou pouze kontrolu v LPG stanici pro potvrzení a následnou legalizaci.

2010-01-03 14:05:21

koukam máš to moc pěkný ja mam jen obyč systém splynovač a přes mix do sání ted už jezdim za 9 LPG na sto. Na plyn to startuje stejně jako na benzín a v Chomutově u Luk oilu měli dneska plyn za 11.90.

2010-02-21 21:53:35

Koukám starší téma Ale mě ted zajímá....Mám si dát LPG do Mazdy 2,0 (FS 85 kw)GF?Bylo by to tedy ne sekvenční ale to obyč.....

2010-02-22 07:54:07

cau. ja mam v GW ale mam striekacky. na 38l LPG urobim na dialnici 130km/h 370km pri mormalnej jazde po okreskach 450km. jediny problem mam ze pod 2000ot. mi cuka motor ale uz to riesim vymenou sviecok pre lpg. Uvidim ci to pomoze. Klasicky splynovac by nemal robit problemy.

2010-02-22 08:18:49

Spočítej si jestli se ti ta investice vůbec někdy vrátí, u nového auta bych to chápal ale u takové babičky ??

2010-02-22 13:25:08

prepocitat si to urcite treba a treba brat do uvahy aj stav auta. podla mojich vypoctov navratnost u mojej mazdy je cca 55tis. km co vlastne prejdem za rok a pol a na palubke by mi malo svietit v tom case 300 000:) co predpokladam ze to auticko dovtedy vydrzi. Ten obycajny splynovac stoji asi o necelu polku menej tak si to musis preratat.

2010-02-22 16:04:36

Díky chlapy za názory .Vojta: mě se nezdá auto z roku 98.staré, ale máš pravdu je....Já sem zvyklý,jezdit ve starších autech,viz předešlá GE z r. 92,měl sem Calibru z r. 91.

No mě by ten plyn stál + 15 tis.,ale i tak váhám,mám obavy jestli to motor citlivý na kvalitu oleje(a to Mazda je...)bez ůhony snese.A pak ta spotřeba ....sekvenční bych věřil,ale splynovač,asi běžně jezdí za 10 l.

Viz jízda 130 po dálnici,to bych na benzín dal určitě za 7 l....A co teprve krátké cesty,pojíždky po městě,to si ještě na každý start,vezme benzín...

A taky bych se bál snížení výkonu.Proto mám 2,0 aby to bylo silné pružné,a slušně akcelerovalo.Aby to pak nejezdilo jako 1,6....Takže teoreticky to sice ušetří,možná až....1 kč na kilometr...ale bude to bez následků???

2010-02-22 18:08:18

ci to nebude mat nasletky ti nikto nezaruci. ja jazdim preventyvne v meste ked su zapchy len na benzin. ked je plynula premavka tak idem na lpg. uz bolo aj pisane ze vkuse ist na plyn nieje dobre. takto som jazdil aj na predchadzajucom aute ktore malo obsah 1.1 a nabehal som 150tis z ktorych takych 120bolo na lpg. teraz ma uz 250tis a agregat povodny. podla mna ked na plyne nerobis rely nevytacas a jazdis aj na benzin tak by nemali byt problemy. a olej menim kazdych 10tis ties preventivne:) to rozhodovanie je tazke. Dat nedat.Ja kym som sa rozhodol tak som nabehal 40tis a uz som to mohol mat davno splatene.

2010-02-22 19:07:19

Zrovna sem na Honda clubu našel objektivní hodnocení majitele Hondy Civic Aerodec na Lpg.A majitel,ač si to moc chválí,uvádí.....že skutečná ůspora je 0,5 kč na km,Lpg versus benzín.A to proto,že auto spotřebuje na starty taky benzín...No a že mu motor netočí přes 5000ot(vynechává),a tutíš razantní zrychlení z 0 na 140 ,je za + 6 sekund.....Taky uvádí,že je více namáhána hlava motoru,mohou se přidírat sedla ventilů.Vyšší tepelné namáhání.

No když si sečtu ekonomiku provozu ojetého auta(jakými jezdím)tak rozhodující položka(u mě tedy nízká,kupuju levná starší auta)je pořizovací cena,a pak ceny oprav( co do auta nastrkám...)to jestli jezdím za 7 nebo 8,5 l,je už při proběhu 15 tis. km/ rok zanedbatelné.

Ostatně spotřeba jde ovlivnit stylem jízdy,a tak se mi podařilo jet v létě po státovce,velkým autem s klimou,obsah 2,0 za 6,2 l....

Tak.....vlastně sem si odpověděl sám .Ale díky za plodné diskuse


Odpovědět

1  2