Fórum - Téma


LPG a Mazdy


Fórum Technický koutek LPG a Mazdy



1  2  3  4  5

2015-07-08 08:09:07

Blueberry:Díky moc za info. Ještě zvažuji, jestli jít do te 2.4 a nebo "jen" do 2.0. Je tam velký rozdíl v jízdním projevu a spotřebě? Jsem z H. K. a neznám nikoho z okolí, kdo by Tributa měl a něco mi k němu pověděl. Odkud jsi?

2015-07-09 12:31:10

goha: Ze mne určitě do 2.3 - je to novější motor, tedy spotřeba srovnatelná s 2.0, ale větší výkon. Psal jsem ti soukromou - jsem z Pardubic, takže klidně můžeme hodit řeč, či se můžeš přijet kouknout/svézt.

2015-07-09 12:43:53

Bluberry: Díky moc, zprávu jsem četl. Tak ještě šalamounská otázka ...... a co 6V-třílitr? Odhaduju, že to bude šepot květin, ale co spotřeba? Nějaká zkušenost by se hodila.

2015-07-09 12:47:10

goha: 6-válec ti bude žrát trávu okolo silnic a pokud vím, tak dělají jen automaty.

goha: Tady si o 3.0 V6 můžeš přečíst

http://www.tipcars.com/ma...-selma-v-terenu-1658.html

http://www.autorevue.cz/t...y-japonec-mazda-tribute_2

http://www.offroadpoint.c.../mazda_tribute/index.html

2015-07-09 13:07:07

Blueberry: Díky, všechno jsem si pročetl, trochu mě zaujala ta lehká noha s 9l/100km, ale je fakt, že realita bývá jiná.

2015-07-09 13:35:25

goha: Realita je jinde - u 3.0 automatu cekej 12-15/100.

2015-07-09 13:39:10

blueberry: Díky, nejlepší volbou tedy je ta 2.3.

2015-07-09 14:57:57

goha: Určitě - máme rodinného "přítele" v Německu, který po otci sdělil autosalon a autoopravnu Mazda (dříve u otce pracoval rukama v servise) a taky mi doporučil 2.3 - novější motor (vyrábí se tuším až od roku 2005) jak u 2.0 a o 19 kW vyšší výkon, přitom srovnatelná spotřeba a oproti 3.0 "jen" o 35 kW nižší výkon (pro někoho je to už dost velký rozdíl), ale spotřebou už jinde - cca o 2 - 3 litry méně.

No a osobně jsem nedospěl tak daleko, že bych uvažoval o automatické převodovce.

Jo a pokud bys skutečně časem zakoupil Tributa a chtěl do něho LPG, tak určitě si do toho namontuj přimazávání ventilů Flashlube, což je nezbytné - zda zakoupíš jako já manuální, či si připlatíš za automatické je už na tobě.

2015-07-09 20:33:15

blueberry: Díky, určitě si budu dál chodit pro rady

2015-07-16 16:04:23

Ahoj, uvažuji o Mazdě 6 benzín a dát do ní plyn. Našel jsem teď nabídku na systém STAG-TECH za 18890 kč, co na to říkáte ?

Jde mi o to aby to nebyl nějaký úplně low endový systém.Díky

2015-07-16 18:58:16

mattycz: O tomhle systému slyším prvně, takže ti nedokáži poradit a už vůbec ti nedám nějaký svůj zkušenostní příspěvek.

ikv
2017-05-02 07:36:43

Před dvěma lety jsem tu psal o podpálených ventilech na Mazdě 3, 1.6. Můžu vám potvrdit, že to u mě vypadá opět na tento problém. Tentokrát jsem najel asi 130 tisíc km, auto stále jede a nejde to ani moc poznat, nicméně ŘJ hlásí misfire na 4. válci. Změřil jsem komprese a je jasné, že ten válec je špatný. Takže hlava dolů a oprava ventilů. Mezi tím jsem už měnil ucpané benzinové vstřikovače a benzinovou pumpu v nádrži. Někdo další s novými zkušenostmi?

2017-05-02 08:34:19

ikv: Kolik tech missfire ti to ukazuje ?

ikv
2017-05-02 08:47:47

je to chybová hláška, nějak jsem neviděl, že by šel zobrazit i počet detekcí.

Chvíli kontrolka motoru jen poblikávala a misfire detected bylo pending a pak to naskočilo a kontrolka motoru se rozsvítila. Zatím to detekuje jeden válec. Tlak klesl na 8 atm ostatní mají kolem 13 atm. Takhle to bylo i posledně, jen jsem s tím chvíli ještě jezdil a schytal to i 3. válec. Nejhorší je, že se musí rozdělat víko rozvodů a to byla strašná drbačka.

Ještě přemýšlím, jestli jen neseřídit vůle ventilů, jestli je to nezbytné rozebírat.

2017-05-02 08:53:09

Ja nejsem mechanik, ale mam torque diagnostiku na andoridu a tam kdyz si dam test tak mi to ukazuje missfire za poslednich 10 jizd a plus soucasnou jizdu a je tam stupnice 0 - 65000 a mam tam sem tam 3 az 4 na jednom valci a sem tam 1 na vsech, jednotka nic nehlasi jelikoz je to asi zanedbatelne mnozstvi . Taky to neni pravidelne , prisuzuji to treba i spatnym svickam ci kdyz je motor jeste studeny a prepina se na plyn poprve. proto me zajimalo kolik by ti to ukazalo tech missfire.

ikv
2017-05-02 08:57:08

Jo to mám také, kouknu se jestli to tam najdu. Nicméně tohle bude určitě ještě normální ono to detekuje něco i při studených startech a tak. Na mém motoru už je to na volnoběh poznat, že nepálí jak má.

ikv
2017-05-15 08:35:17

Tak jsem sundal hlavu. Ventilové vůle špatné. Na válci vlevo jen 5 setin. Na válci vpravo 1,5 desetiny. V tom pravém válci jsou od posledně nové ventily, je zajímavé jak vypadají jinak v porovnání s originálem. Podpálený je předposlední výfukový ventil zleva, ale ty další už jsou k tomu také blízko.

2017-05-15 20:39:39

ikv: Ahoj, ty vule jsi nekontroloval průběžně?

ikv
2017-05-15 22:25:11

andrewx: Přiznám se, že nekontroloval.

Seřízení se dělá výměnou zdvihátek a pokud nemáš sadu tak neseřídíš.

Když mi opravovali hlavu posledně, tak provedli seřízení vůlí tak, že zkracovali dřík ventilu.

Zdvihátka zůstala původní. Škoda, že to nemá šroubky nebo alespoň podložky.

2017-05-16 07:47:02

ikv: jj, vim jak to je řešene, ale tak 130tis je pěkne skore....

ja mam 60tis, takže nato musim "prubežne" mrknout


Odpovědět

1  2  3  4  5