Fórum - Téma


Loučím se s Vámi a Mazdou


Fórum Pokec všeobecný Loučím se s Vámi a Mazdou




2010-05-16 23:01:09

Mazdar vsem Mazdakum. Moje Mazda uz se pomalu ale jiste prodava. Ačkoliv jsem měl plány přejít na Xedos 9 ve faceliftu, tak se to díky mému známému změnilo a přecházím na Subaru Legacy 2005 v plné palbě.

Všem se tak omlouvám za zradu naší milované značky, která mi byla vždy věrná a díky tomuto klubu jsem poznal co je to pomoc v nouzi a nápady na různé triky apod.

Bohužel jsem chtěl jet na Mazda sraz, co bude tento měsíc, ale se Subaru se to asi moc nehodí :(

Budu sem občas chodit, abych se podíval, co je nového a přeji všem Mazdakum, co sem chodi, at jim to jejich vozítko jezdí bezproblémově.

Váš Mazdič :)

2010-05-17 10:10:41

A věř, že jsi dobře udělal Subaru jsou dobrá auta. Počítej ale s tím, že mají své mouchy, na které sibudeš muset zvykat. Sám na vlastní kůži (Legacy 2,0R r.v. 2006 MT) jsem se o tom převědčil.

Tak at ti Subaru slouží - a nezapomeň, Subaristi se na silnici zdraví

2010-05-17 10:14:19

Subaristli se na selnici zdravi? o tom nic nevim :)) musim si zvykat :) napriklad jake mouchy? :)

2010-05-17 11:17:23

JJ, zdraví...

Tak např. u benzínů: dvouhmoťák vydrží v průměru 80.000km. Výjimky jsou vzácné Mě to potkalo taky. Nevím, jestli máš MT či AT, pokud AT, tak tě to nemusí vzrušovat.

Dále motor 2,0R se 121kW se chová jako zhruba 100kW pro pouze pohon 1 nápravy, 4x4 musí překonávat 5 hřídelí (místo 2) tedy pasivní ztráty jsou velké. Hodně je třeba zpočátku hlídat hladinu oleje, SUbaru mají kontroljku oleje, která se rozsvítí ne že je oleje MÁLO, ale že NENÍ A to je třeba mít na paměti!

Zpočátku musíš kontrolovat tlak v pneu .- při rlzném obvodu kol se poškodí viskospojka!! taktéž nesnažit se dojet někam s píchlým kolem- jde o "tvrdý pohon" 4x4, který nemůže vyrovnávat různé obvodové rychlosti kol.

Jinak taková ta klasika - brzdy -občas se zvlní kotouče, je dobré kontrolovat zdali nejsou zrezlé zadní kotouče, nějaký ty díly podvozku (tyčky, čepy)atd, ale nic dramatického.

Obecně jsou to velmi vyvedené vozy a radost z jízdy je velká.

Jaký máš konkretně typ? A zaregistruj sena www.subaruclub.cz. Tam se dá řada věcí vyčíst..

2010-05-17 11:22:29

je to automat :) motor 2,5. na subaruclubu uz jsem se prave registroval. Je to sedan verze, stříbrnné barvy.

Bylo to koupeno v USA jako nejeté nové auto a převezeno do Německa. Tam to měl nějakej Němec co s tím moc nejezdil (cca 40000mil) a pak to od něj koupil ten znamej, co ma teď najeto 60 tisic mil. Ted o vikendu měnil olej v převodovce a měnil komplet rozvody.

2010-05-17 11:44:29

Tak 2,5i ?? 121kW? Dobrej motor, doufám, že v USA verzi je to jako v "evropský" verzi, proti mému 2,0R taky 121kW má asi o 40Nm větší kroutící moment a na jízdě to je znát. U AT tě tedy nemusí vzrušovat dvojhmoťák, což je určitá výhoda. Olej v převodovce - to jsi udělal dobře, nehleď na kecy o tom, že tam je trvalá náplň apod. jako např. u koncernu, navíc SUbaru vysloveně předepisuje výměny v AT.

Sedan je hezký, bohužel nemá sklopné aspoň zadní opěradlo, což se někdy může hodit.

A jinak dojmy- jaké ?

2010-05-17 11:48:07

vzádu je skopné opěradlo na ruku

2010-05-17 11:48:13

za a.) mazdasraz bude az na podzim

za b.) ja na srazy po xedosu jezdil vzdycky fabii, hondou, bmw a autama z pujcoven, takze subaru tam vadit opravdu nebude.

2010-05-17 11:50:32

http://www.mazdaclub.cz/events_join.php?id=90 myslel jsem tento sraz.

2010-05-17 11:51:19

ja vim. a precti si u nej popis: "S velkou omluvou vam oznamujeme, ze letosni Mazdasraz se preklada na podzim. Bohuzel nam odrekli letiste a to jeho nepritomnost v programu spolu se spojenim voleb atd. by mohla hodne ohrozit ucast vas ucastniku. Vsem se omlouvame, ale letos nam okolnosti stale nehraji do karet. Diky za pochopeni."

2010-05-17 11:51:23

aha teď to čtu. jsem si ani nevsiml, že se to přesunulo :)


Odpovědět