Fórum - Téma


lambda sonda 2009 diesel


Fórum 6 GH lambda sonda 2009 diesel

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

2014-06-20 14:50:55

po měsících shánění dílů a čekání na opravu mi teď volali z mazdy, že se musí vyměnit lambda sonda protože se po asi deseti minutách provozu rozsvítí kontrolka katalyzátoru...máme m6 2009 gh2,5 mzr diesel poradí někdo kam s tím zajet či co s tím? tento měsíc nás mazda stála už přes dvacet tisíc...děkuji moc

2014-06-20 14:59:56

na odpověď co s tím, by to chtělo napsat více, proč je auto v servise, co byla prvotní příčina, co už se měnilo atd.

a nějak nejsem si jistý tím modelem, co nám tu píšeš

2014-06-20 15:05:44

irčins: Já nějak nepochopím, proč jezdit do servisu, když už v servisu auto je. Pokud je špatná lambda, tak vyměnit. Denso lambda na RF stojí kolem 5000.

Jo prd dokonce o litr méně... http://www.autodily-cardo...bda-sonda-denso-dox-0360/

kou
2014-06-20 17:34:39

2,5 diesel ? Asi preklep ...

Jo to tu uz nekdo psal, ze mu ji na Sporilove "menili" 2x a po roce mu nekdo jinej zjistil, ze tam ma stale tu puvodni ....

2014-06-20 17:35:47

překlep asi ne, když už to takto bylo napsáno i na chatu

kou
2014-06-20 18:40:37

Tak to je pak jednoduchy, lejes naftu do benzinaka :D

2014-06-20 18:41:59

kou: taky jsem se chtěl zeptat, zda k tomu nemohlo dojít

2014-06-20 19:28:37

shr3k: já jsem na ten odkaz kliknul ale nezobrazí se mi můj typ mazdy...nebo to je kompatibilní?

2014-06-21 00:12:02

irčins: Jako zase prr, nemám křišťálovou kouli, bez konkrétního OEM čísla tady budeme těžko hádat. Toto je lambda od Denso, náhrada RF7N-18-8G1, která určitě pasuje na 105 kW verzi dvoulitrového dieselu, nevím jak 103 kW, ale myslím že to neměnili...

2014-06-24 15:30:19

natural: To je sice hezká rada, ale s tímhle problémem tam s Mazdou těžko "dojedeme", byť to z Pardubic není až taková štreka. Snažíme se to řešit přes jeden tip, co jsme tu dostali, tak uvidíme. Zatím díky moc.

radomiláček: Ne, to fakt ne, jezdíme na naftu a už jsem si říkala, že to budu muset vzít opět do vlastních rukou, když vidím, co tu přítel píše. A stejně tak dopadl při kontaktování jedněch autodílů...prostě s tímto obsahem a výkonem motoru, který udal, bychom museli mít benzín. No nic, stačí nahlédnout do velkého techničáku a záhada je vyřešena...přesně tak, jak bych to dělala já od samého začátku a ne "hádat".

2014-06-24 16:21:16

husté... no asi má holt buňky na něco jiného.

2014-06-24 16:28:59

shr3k: jistě, na energie....

2014-06-24 16:33:01

tak zpět k tématu a už tedy konečně se doma dohodněte co máte a konečně to někdo uveďte na pravou míru, aby v tom byl pořádek a všichni přesně věděli, o čem je tato diskuse - motor, objem, kw (myslím, že by bylo hezké, se po 14ti postech k tomu dopracovat )

2014-06-24 16:47:01

radomiláček: Já bych ráda, ale jsem v práci a přítele dnes propustili z nemocnice, jelikož se rozsekal na kole a má oba lokte zlomené, včera podstupoval operaci levého a vyremcal si, že už chce domů. Heleď, já bych postupovala naprosto přesně...když si nejsem jistá, kouknu to techničáku a vím...jenže on hádá, co hádá, on si usmyslí a prostě to tak je, nač se koukat, když má jistotu... Doma na to kouknu a písnu. To samé nám totiž odpovídali z jedněch autodílů, přesné údaje a můžeme se do toho pustit...

2014-06-24 16:52:05

irčins: ok a už fakt k tématu

2014-06-24 17:57:39

radomiláček: o.k. Mazda, verze 6, typ GH, R2, kombi, nafta, zdvihový objem: 2 184 a max. výkon 120.0/3 500 (kW)

2014-06-24 19:35:48

Takže motor R2, no to vypadá, že budete muset koupit originál.

2014-06-24 20:28:12

To tedy znamená, že nám nakonec možná nezbude nic jiného, než-li poslechnout "servis"...

2014-06-27 13:26:34

Jelikož jsem nevěděl, že O2 senzor je lambda sonda, tak jsem založil nové téma, které bylo zamčeno. Tak doufám, že se semhle už vejdu: COPY/PASTE:

Včera hned po výjezdu za městem (jak jinak) se mi objevila chyba motoru (vrtulník) a motor jel pouze do 2500 otáček a to ještě velmi neochotně (nouzový režim). Bohužel jsem musel dojet tam kam jsem měl namířeno a vrátit se zpět (cca 120km).

Naštěstí jsem měl v telefonu TORQUE, tak jsem si vyčetl co za chybu to hlásí:

P0154 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 1)

Neměl jsem čas ani prostředky hledat větší detaily, ale naštěstí jsem stihl otevřený servis a po popisu závady a chování mi doporučili nepanikařit a pomocí diagnostiky chybu vymazali.

Prý kdyby to byla opravdu závažná chyba, tak to smazat nepůjde a když se to objeví znova, tak ať přijedu a už by se v tom pošťourali víc. Mohla to být nějaká dočasná vada třeba s naftou atp.

S autem jsem dojel jenom cca 2km do garáže a bylo mi doporučeni s tím příště vyjet někam "dál", ne jenom do trafiky pro noviny a zpátky. Takže to mě ještě čeká.

A dotazy:

Kde je na GH 2.2 MZR-CD 120kW ten O2 senzor Bank2 Sensor1?

Měl jste někdy někdo podobnou závadu a jak jste jí řešil?

Nemohu najít co přesně za díl to je (OEM označení) Partmaster to u výfuku nemá a opravdu se mi nedaří najít obrázek, kdy by to bylo.

Připadal jsem si jak teď o víkendu na velké ceně Rakouska restartovali jednu formuli v nouzáku a na konec se rozjela :)

2014-06-27 15:41:02

generator: To bys měl být schopný smazat i přes Torque. Pokud hlásí žádný signál, může to být jen konektor, zkusit promazat WD40, Kontox atp.


Odpovědět

1  2