Fórum - Téma


kupa 2.5 gta alebo 2.2 dizel 163ps


Fórum 6 GH kupa 2.5 gta alebo 2.2 dizel 163ps

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

2010-05-06 18:38:02

neviem sa rozhodnut co sa skor oplati pri rovnakej cene naj 15tis rocne 10000 z toho po meste

2010-05-06 23:45:58

a po meste kratke trasy, nebo kolik km? pokud to nebude jen popojizdeni start-chcip, tak asi diesel teda pokud koukas na spotrebu. Pokud ne, tak 2.5 nebude spatna jizda

Ben
2010-05-07 08:27:02

Pokud mohu přidat svou zkušenost po roce vlastnictví dieslu, tak pokud jezdíš často po městě, kratší vzdálenosti apod., jdi raději do benzinu. Současné diesly mají převážně filtr pevných částic a tomu neděla dobře ježdění na kratší vzdálenosti, popojíždění, časté studené starty apod.. Nestačí se po zanesení regenerovat. Hrozilo by Ti, že bys byl často v autorizáku na manuální regeneraci. Toto u benzinu nehrozí.

2010-05-07 11:43:12

jj z toho duvodu sem to myslel i ja

2010-05-07 12:14:23

Krátké cesty nesvědčí ani jednomu, pravdou je že naftě trochu méně. Nicméně nové6 už netrpí tolik problémem s vypalováním filtru, potřebují na to mnohem méně času než první generace. Takže pokud zrovna nerozvážíš rohlíky, tak bych to vůbec neřešil. otázkou je jestli dát přednost zátahu on nízkých otáček, teméř nezávisle na obsazení vozu s relativně nízkou spotřebou před vrcholem výkonu ve vyšších otáčkách, sportovnějšímu pojetí a lepšímu zvuku motoru. Rozdíl v palivu bych viděl někde kolem 350-450l paliva při tvém nájezdu km při tomto typu ježdění.

2010-05-07 16:41:17

ja sa tiez toho filtru bojim jedine negativum tych 350-450l si ratal na kolko km

2010-05-10 13:48:31

na těch 15.000km co jsi psal.

2010-05-10 14:12:56

jakoze usetri cca 400l za rok pri nafte oproti benzinu? to je skoro 15tis Kc, to uz je pulka ceny co stoji prestavba na LPG. A s LPG se jeste jezdi cca o pulku levneji.. To uz je taky na zvazeni Ale zase jezdit s plynpvym sporakem.. hmm

2010-05-10 19:06:23

je to sice 400l ale to je zhruba tolko kolko zaplatis za prehliadku dizlu rocnu na zaruku rozdiel v cene pri kupe treba brat do uvahy a zas benzin je len benzin hned kuri je to komfortnejsie vozenie aj ked za cenu vacsej spotreby nema turbo nema sa ti co pokazit nie je nachylny na palivo atd obe motorizacie maju svoje za a proti

2010-05-10 19:09:42

jako vzdycky vsechno...

2010-05-10 20:34:34

kupil som nakoniec nissan qashqai 2.0 benzin tekna pack facelift

2010-05-10 20:48:37

aspon ze sestricka mazdy s japonskou krvi

doris  
Doris
2010-05-10 21:08:59

No, QQ už s japoncem nemá moc společného. Je to Renault Scenic v jiném kabátu a z Nissanu má už jen znak na kapotě.

2010-05-10 21:25:04

njn, huzel je to s nissanama uz ted takto no.. :( ae porad lepsi, nez tam mit primo ten sprostej znak

2010-05-10 23:10:42

Mno jestli M6 II. G 2,2 diesel, tak se spotřeba pohybuje na 7 litrech po městě.

Já jsem zastánce dieselu, takže doporučuji. Filtr vyčistíš během pár minut někde na okresce :D

2010-05-11 21:55:19

nissan ma sice s renaultom vela spolocne ale nie qashqai oni s nim prisli ako prvy motor je benzin tak ze cisto japonsky dizle su renaultove myslim ze je to fajn auto a na nase rozbite cesty a do mesta idealne mazda 6 to nie je ale aj ona ma svoje neduhy a myslim ze bde s nou spokojny a v neposlednom rade je qashqai zaujimave auto aj opticky

2010-05-11 23:12:40

tak sestka je taky krasna, no ne?

doris  
Doris
2010-05-12 07:48:23

dm602 : Nechci Ti brát iluze, ale v reálu má QQ s Renaultem společného mnohem víc, znám to ze slov našeho mechanika, který tato auta často opravuje a řeší nekonečné a opakující se problémy, se kterými si už ani autorizák neví rady.......a když jsem se koukala a porovnávala s tím Scenicem, je to jako přes kopírák, takže nechápu tvrzení, že Nissan s tímto vozem přišel jako první, když technika a spousta dílů je totožná s tím Scenicem, který začal vyrábět Renault už dávno. Design je otázkou vkusu, mne se současné vozy od Nissanu třeba vůbec nelíbí a hlavně kvalita šla strmo dolů, je to vidět i ve statistikách, kde Nissani uzavíraji konec tabulky spolu s dalšími často-poruchovými značkami . Pokud si člověk přečte diskuse na Nissanclubu, nestačí se divit, jak na QQ odcházejí třeba už po 15.000km tlumiče, reznou a vlní se brzdové kotouče už po pár tisících km..., zlobí elektronika, převodovka - problémy s řazením u nových aut, a interiér hraje při jízdě všemi zvuky, hlavně zadní sedačky atd..... Měla jsem možnost se svést ve dvou QQ, popravdě bych svoji 18ti letou Primeru - ještě skutečně čistý Nissan za QQ nikdy nevyměnila. Velice ráda jsem si přesedla zpět do pohodlného a tichého interiéru Primery. Ale třeba budeš mít štěstí na kus. Neber to ve zlém, ale pokud chceš bezproblémové auto, tak zrovna QQ moc kvalitní a spolehlivé auto není. Je pak škoda, když člověk své těžce vydělané peníze vrazí do auta, které bude nekonečnou kasičkou a zdrojem problémů.....

Sama jsem byla příznivcem Nissanu, jejich auta vyráběná do roku +- 2000 byla super, ale to co produkují v současné době je děs a kvalita v silném rozporu s dřívější filizofií této značky. Třeba zmíněná Primera - nejnovější model P12 vyráběná po roce 2002 je totální propadák ve spolehlivosti, kdežto starší modely se vždy držely velmi solidně. Je mi to líto, protože jsme kvůli tomu museli přejít jinam.

2010-05-12 08:55:04

nj tak co ma pak clk kupovat.... :( ;)

doris  
Doris
2010-05-12 10:44:40

Tak značek na trhu je spousta, dnes bych možná sáhla i po Hyundaii, šli s technikou hodně dopředu a za tu cenu člověk dostane pořádný kus auta. Brala bych i benzínový VW, takové CC mi pořád vrtá hlavou, ale tam si ještě počkám na reference, jak se to bude projevovat po pár letech, přecijen je v tom moře elektroniky, kterou Němci až tolik neumí a mám info o drobných problémech. Vyhnula bych se naopak Peugeotu, Renaultu a italům. Z japonců bych ještě zvažovala Hondu nebo Mitsubishi, Toyota je s otazníkem, protože se u nich začaly objevovat problémy neslučitelné s dřívějšími kladnými referencemi. No a Nissan v Evropě už nepovažuji za dobrou a spolehlivou značku. Tolik můj pohled na věc.


Odpovědět

1  2