Fórum - Téma


Které denní světla koupit??


Fórum Tuning a úpravy Které denní světla koupit??



1  2  3

doris  
Doris
2010-12-24 09:07:22

Ale ano, ztrácejí po čase intenzitu a to dost, po půl roce už nesvítí tak, jako když byly nové. Některé typy žárovek dokonce mají životnost jen cca 250 provozních hodin. Je vidět, že jsi nepochopil, co jsem napsala. Takže ještě jednou a polopaticky - ztráta intenzity je myšlena ne po celodenním svícení ale po určité provozní době - to jest třeba pár měsíců. Je to jasné? Intenzitu a to dost výrazně ztrácejí i xenonové výbojky. Proto se musí měnit vždy v páru. Při výměně žárovek jsem to zaregistrovala též, musela jsem měnit obě. Záleží i jaké žárovky používáš, pokud máš nějaké long life a najezdíš za rok pár tisíc km, pak se tomu nedivím, že ti tak dlouho žárovky vydržely a že ti připadají stále stejné. Ale pokud bys zkusil takové Night Breaker nebo Philips Blue Vision, určitě by sis toho všimnul a při celodenním provozu bys ty NB měnil co čtvrt roku.

Nám se už DRL zaplatily a nedám na ně dopustit. I bez toho, že nemáme xenony ať už origo nebo nelegální přestavby, jako někteří...... Pro dobrý pocit jsme DRL rozhodně nekupovali a že je to skutečně dobrá investice svědčí stálě větší množství aut, která je mají. Je to ale věcí každého, zda si je koupí nebo ne. Osobně mi na DRL vadí jediná věc a to že více či méně naruší originální vzhled auta. Kvůli tomu jsme je třeba nedávali na Primeru, u M6 na design už kašlu, tu máme na obyčejný provoz.

No a dnešní auta jsou dimenzována tak, že vydrží pár let a pak si můžeš koupit nové, jsou to všechno jen spotřebáky. Takže je to úsměvné tvrdit něco o dimenzování světel moderních aut apod. To, co vydržela starší auta, ta dnešní nevydrží ani z 50% a mají problémů až hanba......Ale to už by bylo předmětem jiné diskuse.

2010-12-25 22:55:32

Tak já mám teď v Mazdici žárovky koupené v Mazda servisu tungsram H7 12V 55W Made in Hungary. Tož nevím, jestli jsou long life. Napsáno to na sobě nemají. Nějaká šeď šeď, průměr.... A za ty 3.5 roku, co Mazdici mám, jsem s ní najel 70 000 km. Tak nevím, jestli je to dost, nebo málo. A to, že jsou auta čím dál víc jenom spotřebáky, na tom se asi shodnem, ale stejně mi přináší stále veliké potěšení z jízdy.

A díky za vysvětlení. Hezké svátky!

doris  
Doris
2010-12-26 09:12:08

Jj, klasické žárovky mají delší výdrž (cca 400-500hodin - týká se H1 a H7) než ty více svítivé, tam je to často bohužel na úkor životnosti, viz Night Breaker. Long life žárovky (dělá je třeba Osram) vydrží podstatně déle než uvedených cca 500hodin u klasiky, i když jejich osvit není nic moc. Každé má své. My jsme chtěli zůstat u halogoneových žárovek (přestavbu na xenony nechci riskovat), ale používáme v M6 Night Breaker, které svítí pěkně až na tu mizernou životnost, takže za tu dobu, co máme DRL bychom ty žárovky už měnili mnohokrát, čili v tom se nám pořizovací cena DRL vrátila. Taktéž přeji hezké svátky.

2011-02-11 07:53:57

Poustnik: Mám sice xenony v 6ce, ale u staré mazdy jsem měnil žárovky cca 1x - 2x za dva roky, ale i tak při ceně za pár lepších žárovek cca 600,- se LED denní světla vyplatí. Teď když mám xenony a bohužel často popojíždím tak jsem za ně rád. Mimo to se ti nevysvicují žárovičky v palubce, které je obtížné pak měnit kvůli rozebrání palubky. LED mám i v předních parkovačkách aby to ladilo s xenony, ale zadní se ti vysvěcují. Takhle na DRL svítí jen LED světla vepředu.

2011-05-06 14:21:23

Světla pro denní svícení mají několik výhod. První je ta, že nemusím přemýšlet, jestli jsem rozsvítil světla, nebo ne. Tahle světla se rozsvítí automaticky po nastartování motoru. Dá se sice koupit nějaký modul, který při nastartování rozsvítí potkávací světla, ale ta led světla mají i další výhody. Jednak se tím šetří spousta žárovek, které svítí při zapnutí potkávacích světel. Tedy přední žárovky, zadní, osvětlení SPZ a žárovky v palubce. Když se sečte příkon všech těch žárovek, tak se dostaneme na hodnotu kolem 150W. Diodová světla pro denní svícení mají kolem 10W. Tak že je tam asi 140W rozdíl, o které může alternátor dávat méně a tím tedy i alternátor méně zatěžuje motor. I když je to jen nějakých 0,14kW, které pak motor nemusí dodávat alternátoru. Myslím, že když se to všechno sečte dohromady, tak se diodová světla pro denní svícení vyplatí.

Jinak ještě k žárovkám. My jsme měli v autě Osram Night Breaker, ale každých půl roku jsme je měnili. Proto teď máme Philips Night Guide, které skončili v testu na druhém místě za Osram Night Breaker, ale měly by mít o dost delší životnost http://www.eshop-rychle.c...4-5S-B1/description#anch1

2013-09-01 13:40:50

sebor: Ahoj, nedávno jsem koupil Mazdu 5 a ohlížím se po světlech pro denní svícení a Tvé řešení se mi zdá dokonalé.Jaká světla a jak jsi je připevnil z té fotky to není moc vidět. Můžeš mi prosím poradit ?

2014-03-21 14:32:26

Pro ty, kteří nechtěji mršit vzhled auta denními světly jde koupit AHD modul, který svítí tlumeně dalkovými světly. Podmínkou jsou samozřejmě dvouparabolové světlomety. Je sice krapet dražší, nemusí se zasahovat do vzhledu auta a navíc v sobě ještě kombinuje funkce 3-bliku na směrovky.

Takhle to vypadá:

2014-12-02 23:16:53

tuto: Ahoj,

prosím máš ještě mazdu 6 sháním denní led světla do nárazníku a už jsem jich několik vyzkoušel a žádné tam nepasují.Mám mazdu 6 rv. 2008 GTA,posílám fotku o jaký nárazník jde.

Mockrát díky Zbyněk


Odpovědět

1  2  3