Fórum - Téma


která značka by Vám nechyběla?


Fórum Pokec všeobecný která značka by Vám nechyběla?




2009-10-24 01:34:47

Díky krizi mnoha výrobcům aut a motorek hrozí krach, či zánik. Koho by jste na motoristické mapě klidně postrádali?

Nám by asi nechyběl Peugeot. design nic moc, pokud by jsme si měli vzpomenout na něco, čím motorismus v poslední době obohatili, tak bychom museli hodně přemýšlet. Takže kdyby krachl, nevadilo by nám to

doris  
Doris
2009-10-24 09:21:47

Značky aut neřeším, ale při krachu jakékoliv firmy je škoda těch lidí, kteří ztratí práci. Osobně mi žádná značka nevadí, spíš je fajn, jak na cestách jezdí rozmanitá auta.

2009-10-24 09:34:47

Žádné automobilce krach nepřeju,obzvláště ne v dnešní sobě. Ale na silnicích by mě nechyběli Avie,Wartburgy a Trabanty.

2009-10-24 10:10:43

To je těžké říct. Nakonec se člověk smíří s pádem jakékoliv značky. Osobně by mě nechyběli firmy které upravují auta typu Vauxhall atd. Žádný automobilce bych to ale nepřál. Naopak bych si přál ať některé se vrátí ... Třeba Rover který mi chybí

2009-10-24 11:44:21

Horysmann: Pokud vím tak Vauxhall auta neurpavuje ale prodává, je to normál opel jen pod jiným jménem a né úpravce jako třeba Brabus nebo hamman.

Miláčci. Peugeot design nic moc? Né že bych byl zastáncem peugeotu, ale v designu jsou myslím dosti dobří, stejěn tak renault. Hnus je to co k nám chrlí koncern a to audi, seat, vw a škoda 100x jinak, ale říct že peugeot nemá design je dost zavádějící myslím...

Mě by teda nechyběly značky typu dacia, daihatsu, hyundaisang syong, napsal bych i kia, ale třeba ceed se myslím docela i povedl i když já bych si to nekoupil. Další značka která by mi asi nechyběla je fiat. Naproti tomu chybělo bym i třeba volvo a třeba chevrolet (myslím americký né bývalé daewoo).

2009-10-24 13:44:00

Jasně,právě Peugeot,má design,pěkný a to jak kabát tak vnitřek,a taky je pohodlný dobře odpérovaný,to jsou prostě Farncouzi,a taky je za toto u hodně lidí oblíbený.Já jako mechak vím že po technické stránce,už Peugeot tak slavný není....a tak jezdím radši japoncem :někdo má rád Opely,někdo Fordy,ani Fiata bych hned nezavrhoval,od Bravy se dost zlepšili...A která značka by mě nechyběla??snad jen nějaké Ty čínské shity

2009-10-24 16:17:58

Každé auto má svého kupce a majitele.Když potkám hezké auto určitě se otočím a je jedno co je to za značku.Platí přesně co je napsáno na hoře .Souhlas čínské auta ať si jezdí tam , tak asi tak.

2009-10-25 22:46:42

Dong Feng, Brillance a jiná podobná červenožlutá nebezpečí... ale těm se "jak na sviňu" právě daří dobře, krize jim pomáhá

2009-10-25 23:37:43

škoda octavia řady II a váš, resp. jejich řidiči. To, co vyvádí ve služebníh oktávkách je hnus...a může za to koncern VW, kterému však krach nepřeju.co me ale stve jsou auta typu Chevrolet Spark atd....proste dvě malý sedadla obehnaný papírovým plechem. To abyc měl člověk strach o to zakpoout na parkovišti aby nevystřelily airbagy. Krach ale nepřeju ani Škodovce...snad rozpad koncernu VW a osamostatnění škody a AUDI

2009-10-26 17:35:55

F.luker, prosím Tě, asi jsem nechápavej, vysvětli mi prosím tě, jak souvisí téma tohohle threadu s tím, že v Oktávkách II jezdí občas i nějací vylízanci? Jak to, že za to může VW, ono je snad prodává jako příplatkovou výbavu?

2009-10-26 23:30:27

AzuritRabbit

Můžu udělat jen toto gesto

2009-10-27 12:15:08

Nechyběl by mi žádný plagiát z Číny, ale určitě by mi kromě srdečních záležitostí chyběla i škoda. Sice ty auta zatím nemusím pro místní masovost, (možná se to změní s nástupem nového šéfdesignéra, kdy budou mít svoji tvář a už si je nekouí každý, protože co do techniky nemám příliš výtek) ale ta společnost tvoří pracovní místa pro mnoho lidí a prodeji generuje zisk, z kterého část zase končí u nás.

Korejci mi nevadí, už to jsou relativně slušná auta pro lidi, které auto chápou jako nutnost a nemají k tomu zvláštní vztah případně patřičné finance.

2009-10-27 17:07:24

Jak to tak čtu, co jsem napsal, uznavam, ze docela hovadina :-D

Vpodstatě jsem chtěl říct, že já bych krach nepřál žádné automobilce, ani škodovce, kterou nemám zrovna v lásce právě proto, že je v koncernu a ne samostatná. Vrcholem podle mě byly modely Š. 100, 110, 1000MB atd., ale v době samostaného fungování. To je podle mě problém velké části automobilek...ale je to jen můj názor. Třeba to jinak nejde mno.

A k těm řidičům...jezím hodně a tvrdím, že Octavia se povedla...motory 1,9TDI nejsou vubec spatny a asi maji hodně dobrý zrychlení, čehož řidiči ne že využívají ale zneužívají

S těma číňanama souhlasím. A co vítám, tak je NÁVRAT Trabanta

2009-10-28 00:18:18

Tohle musim uznat zase ja, i dle meho nazoru se Oktavka vcelku vyvedla (i kdyz podle me spis ta prvni, ale stejne bych to doma nechtel), mezi tim smerem do minula dlouho nic a posledni pekna skodovka co bych i doma zachovalou bral byla 1000MB. Skodovce krach bych urcite nepral, uz treba jen proto ze je to jedna ze tri automobilek na svete, co se muze pochlubit stoletou historii, a to ze nam tu zveda zamestnanost a HDP je taky pravda (ale taky je pravda, ze kdyz se tenkrat prodavala, tak jsem si pral, kdyz uz se teda "musi" prodat, aby ji koupil Renault.. no nic).

K tomu cervenozlutemu nebezpeci zrovna vcera vysel clanek na iDnes, jestli je to pravda tak se teda asi mame "na co tesit", bude zaplava zlutych kopii...

http://auto.idnes.cz/cins...91022_181358_automoto_fdv

a jeste jedno (asi uz na Netu notoricky zname) video http://www.zkouknito.cz/v...test-brilliance-bs6-hruza... ale to vlastne patri spis do ankety, sorry za OT :-D

2010-01-05 20:44:50

Tak sledujeme, jak se to postupně vyvíjí kolem Saabu, je to jako na houpačce, nahoru a dolů.....

Držíme Saabistům palce, aby to vše dopadlo co nejlépe a tyto vyjímečné auta se neztratili z mapy automobilového průmyslu a zároveň aby neztratili svou tvář.

2010-01-08 20:34:23

Nechcem vas sklamat, ale uvedomte si, ze neustalym kumulovanim znaciek do koncernov sa vlastne jednotlive znacky stracaju. Sice ostavaju fungovat (aj to nie vsetky), ale uz v ramci koncernov a stracaju svoju absolutnu jedinecnost. Celkom som sa ale pobavil, ked čínska oceliarska spoločnosť kúpila amíkom HUMPYHO (Hummer), to ma pobavilo

Inak neprajem koniec nikomu, ozivenie znacky Dacia ma celkom bavi. Kazdy nech si kupi co chce, to je predsa slobodny trh. Dufam. ze sa nevratime do cias jednoznacneho vyberu - Skoda 120 alebo Lada a to si este musel stat v sore 3 dni a nemohol si si vybrat ani farbu. A kazdy kto si doviezol nieco zvonka, tak bol hned ciernou ovcou a v noci mu ho obisli klincom (otec si doviezol v cca 1981 Golfa I., bol fanda do aut, tiez trochu zavodil, ale ako si doviezol v danu dobu toto uzasne auto, tak prisiel o vsetkych "kamaratov")

Plagiaty z Ciny by mali riesit pravnou formou a zaviest povinne crash testy vramci homologacie pre predaj v EU.

To by malo platit pre vsetky auta v EU. Povinne crash testy pre nove modely, povinna vybava aspon ABS, airbag vodica a spolujazdca a manualna klima (asi ma ukamenujete ).

2010-01-09 17:49:17

Proc by te kdo kamenoval, vzdyt je to rozumny nazor, trhy bysme si meli chranit aspon v tom smyslu, ze na ne nepustime kdejaky nebezpecny a nezdaneny/neprocleny odpad (pak se divime, ze nam "ty nase" firmy krachujou)... ale vime jak to je, "mala domu" apod. ... asi se toho nedozijeme.

2010-01-10 22:53:32

Ja som to myslel aj z pohladu bezpecnosti. Ked do niekoho nedajboze narazis, aby bola posadka co najlepsie chranena (aby sa to auto neskrcilo ako harmonika aj s obsahom). Aby mrtvych bolo menej. A klima, to je pasivna bezpecnost, vieme co robi horucava v aute alebo vyfukane oci. A pokial som cital rezenzie, tak bezpecnost zatial cinske automobilove produkty nezaujima. Ale je to asi otazka casu, ked aj cinania budu robit celkom normalne auta (vid Kia Ceed u Korejcov).

2010-01-11 15:24:47

Jj, pochopili jsme se dobre, jen jsem to co pises proste shrnul pod ten "nebezpecny nezdaneny/neprocleny odpad", protoze cinske napodobeniny podle mne nic jineho nez odpad nejsou, a o korejskych si myslim neco podobneho, i kdyz Ti dnes ledaskdo rekne "korejci se naucili.." Ten Ceed ma sice "dost hvezdicek v NCAP", ale je to auto delany prave na ty hvezdicky, kdyz jsou podminky jen malinko jine nez testovaci, tak se to taky obcas macka jak papir... Takze shrnuti - souhlasim se vsim co jsi napsal, a dokonce bych byl takovej "drsnak", ze bych jeste pritvrdil podminky tech testu (dnes se delaji pri 64km/h (celni naraz s 40% presazenim), coz je dneska uz nic moc rychlost, chtelo by to aspon okolo 80ky, muj nazor...)


Odpovědět