Fórum - Téma


Kovové zvuky z motoru... xedos 2.0 v6


Fórum Xedos 6 (CA) Kovové zvuky z motoru... xedos 2.0 v6

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2

2010-04-13 11:52:42

John.Watson nevím co se ti na mé teorii nelíbí pravda že hydroštely jsou asi ta největší položka proto bych nejdřív vyměnil frikční pružiny pokud klepání přestane tak bych ten motor přetěsnil a překroužkoval to že žere moc oleje může být dokonce jen propálené těsnění pod hlavou to se dá lehce přeměřít kroužky případně písty se dají pořídit za rozumný peníz o tom že by hydroštely měli vydržet jen 200t kmjsem ještě neslyšel mám několik mazd a v jedný mám motor který má naběháno 420tkm hydroštely zacvakají jen po startu olej není potřeba od výměny do výměny dolívat a motor je v původním stavu zatím nebyla sundaná ani hlava ani vana

další motor klepal a nehorázně spaloval olej vše vyřešila výměna přelakového olejového ventilu výměna pístů a kroužků + sada těsnění pro komplet motor sena za součástky cca 6000 práci jsem si dělal sám pravda že to byl 4 vál takže trochu mín součástek osobně dávám přednost generálce motoru než kupování zajíce v pytli tím spíš že mám v ůmyslu s tím autem jašte pár set tisíc najet

ještě k těm hydroštelům nikdy neodejdou všechny většinou jen jedno nebo 2 tak proč je hned měnit všechny když se dají koupit pojednom

2010-04-13 12:22:32

TO Renda: To je furt dokola, jak kolovrátek. Za 1, z toho jak krásně píšeš je jasné, že jsi nikdy nesahal do motoru V6, takhle se dá hrát se 4 válci, u V6 to leze dost do peněz. Za 2, když už do toho motoru lezu, sundávám víka, hlavy, sání, tak určitě ne proto, abych nákladně vyměnil jeden hydrozdvih, a další tam nechal, aby se mi třeba za 20 tis. ozval další . O výměně stírátek ventilů, která z 90ti procent stojí za zvýšenou spotřebou oleje ani nemluvím. Těch 200 tis. je takový průměr, taky znám xedosy s 300 tis. a jen žerou olej, necvakají. Ale znám xedosy se 150ti tis. a mají vážný problém.

  • Co se týče těch řečí ála "mám auto, nalítáno 420 tis. Km, jen dolívám benzín.....atd, atd. " --- Ty to máš od nova??? Ty víš co se s ním dělalo ve 100-200-300 tisících??? Tohle to jsou pouťové řeči, ono vždycky když dojde na pořádný servis, tak každej začne protáčet panenky a fňukat, jak je všechno drahé . Howg.

2010-04-13 17:12:50

to John.Watson : tak z toho co píšeš ty je jasné že nejsi jasnovidec to by si nemohl napsat že sem nedělal šestivál gufera ventilů je to uplně nejmenší to jsem nezminoval už kvůli zanedbatelné ceně a času který ta výměna zabere navíc tolik oleje co píše nepůjde jen přes gufera a tak jak říkáš když vyměnit hydroštely tak klidně vyměním jeden jsou to 300 proti 7200 korunám a výměna néni nic světoborného pokud víš který vyměnit což většina servisů neví a proto mění všechny ono je to pro ně i výhodnější ale chudáci zákazníci, tak jak si napsal po 20 tisících může začit klepat další ale taky nemusí, raději po 20 t vyměním další zdvihátko než abych kupoval další motor protože sem koupil zajíce v pytli, něco jiného je když vím kdo s tím autem jezdil a v jakém je ten motor stavu tolik ale cizí auta a motory neznám.

to auto co má 420 tisíc vážně nemám od nova mám ho jen od 120 tisíc co se dělo před tím než jsem ho dostal vážně nevím ale ve 200-300 tisících vím co to dělalo, jezdilo k plné spokojenosti věřím že se s ním dostanu i hodně za 500 pokud to kastle vydrží v což taky doufám

2010-04-13 18:23:46

Hmm, to je zajímavý, já jezdím celkem dost, ale 300 tis. jsem na JEDNOM /!/ autě ještě nenajezdil. To seš dobrej. A na ten zbytek už komentovat taky nemám sílu .

zed
2010-08-02 13:21:07

Ahoj. Mám podobný zvuk jako kolega v prvním příspěvku. Divné je, že to dělá jen za studena. Jak se auto zahřeje tak už to tak neklepe. Mám právě vyměněný motor. Komprese jsou 14 atm všechny 4 válce, motor má nalítáno cca 150 tis

Je to 323F BA 1,5. Vždy při tom studeném startu auto i hodně začoudí.

Mysléíte teda že jsou to ty hydroštely?


Odpovědět

1  2