Fórum - Téma


Kovové zvuky z motoru... xedos 2.0 v6


Fórum Xedos 6 (CA) Kovové zvuky z motoru... xedos 2.0 v6

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2

2010-04-11 17:20:27

ahoj všichni potřeboval bych poradit co mám dělat se svým xedosem...

poslechnete si na videu co vydává za hrozne zvuky poradte prosím jestli je ješte schopen životu po nejaké opravě... dekuji za rady

VIDEO0016.mp4

VIDEO0016 ...

2010-04-11 17:22:59

jo ještě takové doplnujici info... v nizkych otackach cca do 1300 je to ok pak to rachta asi az do 2800 - 3000ot/min.... a taky to rachta kdyz motor rychle vytocim a necham padat otacky tak to rachta taky docela dost ... jeste jednou dik za odpovedi

2010-04-11 17:35:33

ja mam taky na 2,5 V6 takovej podobnej zvuk. jde odnekud z vrchu z prave hlavy. taky moc netusim co by to mohlo byt, nejspis hydrostely nebo vacka :(

2010-04-11 17:42:52

jj presne ... zvuk jde odnekud z vrchni casti...jednou jsem cetl ze pod vackama jsou nejake pruziny a ty se vymackaji a pak to pri techto otackach dela "spatne" zvuky ...

2010-04-11 17:51:23

Nazdárek pane,posílal jsem to teďka kamarádovy co dělá mechanika v mazdě a ten mi potvrdil,že jsou odepsané hydroštely

2010-04-11 17:53:50

měl jsem to i na své mazdě a když jsem si to poslechl,byl to defakto autentický zvuk ,jaký jsem měl já při odvaření hydroštelů. Mě to dělalo kolem 1500 až 3000 otáčkách.

2010-04-11 17:56:41

uplne vsechny hydrostely ? na kolik vyjde oprava ? asi hodne ze ? kdyz vezmu v potaz *24 ... jinak dekuji za info

2010-04-11 17:59:18

počítej jeden hydroštel cca 300 až 700 za kus a samozřejmě musíš vyměnit všechny.Bohužel i já to tak měl

2010-04-11 18:01:04

záleží kterého náhradního výrobce zvolíš.Mě to přišlo na osm tisíc

2010-04-11 18:03:13

a ma cenu do toho investovat tolik penez? kdyz vezmu ze to zere olej jak zjednany a motor ma skoro 500 000

2010-04-11 20:34:13

Viděl bych to spíš na výměnu motoru, protože když už bys ho chtěl dělat tak bys pri jednom předpokládám vyměnil pístní kroužky a těsnění dříků ventilů+2x těsnění pod hlavu = kupa peněz. Jenomže kupovat takhle motor, když ho vidíš vyndanej je naprd . Leda si ho poslechnout v autě projet a pak teprv vyndávat a kupovat. toť můj názor

2010-04-11 23:23:52

tohle nemusí nutně být odvařené hydroštely nejdřív bych skusil vyměnit frikční pružiny máš na každé hlavě 1 asi za 50kč/ks a pak pokud to nepřestane přetlakový ventil oleje to jsou cca 200 každopádně spíš doporučuji opravu motoru než jeho výměnu ikdyž ten motor co kupuješ projedeš tak nikdy nevíš kdy se na něm co podělá kdežto když na stávajícím dáš novou součástku tak už ten motor přežije

2010-04-12 17:45:29

no ventyl co reguluje tlak oleje jsem jiz menil cca 3 mesice zpatky... ty frikcni pruziny jsem chtel taky menit, ale v motoru je neco spatne. dolil sem olej do maxima a ujel cca 250 km a olej je skoro na minimalni hladine... a vzhledem ke kilometrum co ma motor za sebou nevim jestli je dobre do nej cpat dalsi prachy ....ale az na ten zvuk a kour z vyfuku si jede pekne :)

2010-04-12 18:53:03

no tak s tou spotřebou to je vážně zralé tak na výměnu gufer ventilů a překroužkování pístů případně i výměnu pístů tahle poloviční generálka pokud by si si to dělal sám tě vyjde na stejné peníze jak druhý motor ale určitě je to lepší ten motor opravit než dávat druhý s neznámým původem který na tom nemusí být o moc líp než ten tvůj já osobně taky volil cestu nových pístů, kroužků a přetěsnění

kolik že má ten tvůj motor nalítáno?

2010-04-12 22:20:05

bez par km to bude 500 000

2010-04-13 09:44:31

Kudla tady je zase terorie, že by z toho jeden ........ /no nic, zase mě někdo nařkne, že jsem zlej/. Zdvihátka ventilů na motorech KF běžně odchází po 200 tisících km, takže jesti ten motor má fakt 500 tis, je zralej tak na hození ze skály. Teď trochu matematiky - celé tvoje auto má hodnotu pár desítek tisíc. Ani tři hodnoty tvého auta nepokryjí náklady na relativní opravu toho motoru - U KF to znamená 24 hydrzdvihů, 24 pružin, 24 stírátek ventilů, minimálně dvě těstnění pod hlavy, nové šrouby hlavy, těsnění sání, které musíš sundat, a u tak nalítaného motoru bych to viděl i na vyřízené písty a to se nebavím o ceně práce. Už trochu chápeš, jestli tě baví vyhazovat prachy oknem, tak se klidně do toho pusť???...... Takže ty máš jedinnou šanci, v izerátech je zrovna X6 za 5 tisíc jeden narpodej, je bouranej zezadu, motor prý ok, při koupi nahodit, poslechnout a pak zkusit přehodit.

2010-04-13 10:24:41

mam v planu motor vymeni... do tohoto penize cpat nebudu... uz mi hodne informaci poskytl danemo kdyz sem to resili na chatu a pokusi se mi i nejaky motor sehant... uz sem i nejake inzeraty obepsal a cekam na odpovedi jinak dekuju za vycerpavajici info

2010-04-13 10:56:47

má pravdu předsedo, ne hele, každý má pravdu, jedna věc je na kolik si to auto ceníš hlavně sám, a do čeho chceš jít, já vzhledem k tomu že mám teď momentálně jedno celý na náhhradní díly bych to řešil nejprve výměnou motoru, a pak bych se pouštěl do dalších akcí jako je oprava toho původního, nalítáno skoro 300.000, ale myslím že pokud píšeš že máš nalítáno 500.000 tak jsem zase o něco klidnější, olej mi to téměř nežere, a spotřeba je desítka...

2010-04-13 11:07:27

Xedosovské motory jsou to nejlepší, co kdy mazda postavila , strašně moc vydrží, když člověk hlídá olej, a později po létech i vodu /aby to neuvařil/. V podstatě mimo přetěsnění vík, výměny svíček a občas kabelů, nic nepotřebují. Jak ale u nich odjedou zdvihátka ventilů, nebo se přidřou /většinou z důvodu, že si motor sám sežere svůj vlastní ojel/ je zle a opravy jsou finančně náročné. . /co bych za to dal, kdyby tyto motory pokračovaly třeba v M6/.

2010-04-13 11:10:26

no tak mam uz k autiku nejakej citovej vztah i kdyz je pomerne dost obouchany, ale mam v planu ho dat dokupy a tak rok nebo dva s nim pojezdit a pak bych sel do neceho lepsiho


Odpovědět

1  2