Fórum - Téma


Kouřivost za studena


Fórum Návody Kouřivost za studena




2009-03-30 19:33:02

Zdravím, nemáte někdo zkušenost čím pak to je? Vyměnil sem gufera na ventilech rozvody a řekl bych že je to ještě horší. A už je relativně teplo a furt mě a auto drží tak 1300otaček a padá to velmi pomalu na těch 800 nebo 700. Mám 626 2,0l rv 94 Pomóc ale hulí to jak starej diesel

2009-03-30 23:38:30

svíčky máš všechny stejnoměrně vypálené ? co dáváš za olej? kolik oleje ti to bere? ted už to může být jedině těsnění pod hlavou nebo stírací kroužky

2009-03-31 12:36:28

Venito ma stejny problem s kourivosti na motoru FS,menil i krouzky a furt nic Jestli je budes menit taky,tak nech udelat aspon honning,jinak to moc nepomuze.A ty pomalu padajici otacky by nel delat zavzdusnujici se klapka.

2009-03-31 20:48:03

svíčky mám rok vypadaj v pohodě. ZAjímaví je že když mrzne tak to nekouří skoro vubec jen vodní pára. A když to začne kouřit tak to změní zvuj motoru jako kyby s tím měla co dělat elektronika. olej to hamá to jo ale ještě mě teče z opod vany. mam tam polosynt, vím že tam má bejt full ale dolívám tak 0,6-08l měsíčně ale jezdím denne.

2009-04-01 00:46:03

a neuvařil ten motor někdo před tebou nebo někdo komu jsi to pujčil??

kolik máš najeto??

typoval bych to na stěrací nebo těsnící kroužky na pístech.

2009-04-01 19:53:47

necelejch 200tis vody nemizí. Ale chtěl bych je vyměnit jen nevím jak na to ale připadá mě to zbytečně nákladný výbrus atd. nebo výbrus bejt nemusí??? a dá se to vytáhnout píst zespodu???

2009-04-01 19:53:51

necelejch 200tis vody nemizí. Ale chtěl bych je vyměnit jen nevím jak na to ale připadá mě to zbytečně nákladný výbrus atd. nebo výbrus bejt nemusí??? a dá se to vytáhnout píst zespodu???

2009-04-01 20:13:35

No pist se spodem vytahnout neda.Se musi sundat hlava,vana,povolit na klikovce a sup vrchem ven Vybrus se dela jen kdyz je citelna znamka opotrebeni uvnitr valce,zkus zmerit kompresni tlaky.To povi vic.Muzes tam dat krouzky bez honningu,ale nevim nevim...

2009-04-01 20:31:07

tak tlaky sem měřil už před výměnou těch gufer a 2 válec je pod minimalním tlakem zbylý jakš takš nebo sou v toleranci podle návodu co je tady na stránkach. ale zajímaví je že občas to kouří občas míň a někdy vůbec. A fakt to změní hafo zvuk než to začne hulit sem s magdičkou spokojenej tak ať nezlobí eště bych pořeboval vyměnit kulový čepy ale nevím jestli to má cenu když ten motor zlobí!????


Odpovědět