Fórum - Téma


kouřivost 2,0D 100kW


Fórum 6 GG / GY kouřivost 2,0D 100kW

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2009-06-16 21:23:01

Nazdar mazďáci, chtěl bych se zeptat jak moc vám zakouří mazda když ji sešlápnete třeba proti kopci z 1500 na 3000ot ?

2009-06-17 08:35:44

Ahoj

Někdy docela dost ale není to pokaždé,prověřoval jsem funkci EGR a ten se zdá být ok tak nevím........

2009-06-17 09:22:44

ach jo.máte naftáky.a u nich když tomu dáš kotel ,tak ti hulí vždy.Horší je ,když to dělá furt.Musíš mít ale takový světlejší dým.Pokud ti z výfuku vyjede dým černej jak uhel,tak to není ok

2009-06-17 16:03:17

Mno, nevim, ale z mojí zkušenosti jde z nafťáků většinou dým černej jako uhel když se tomu dá kotel, buď je ho jen hodně nebo málo, ale černý je to vždycky...

2009-06-17 19:02:02

taky mě sem tam jde černej a v servisu mě řekly že je to ok pokud jde sem tam černej to jsou prý saze z výfuku.

nesmí jít bílo modrej to prý je vada na čerpadle nebo motor žere oil.

2009-06-17 23:00:16

ale jo černej,ale nemyslel sem úplně až ti z toho lítaj saze,jak sem kolikrát viděl u starejch naftáku,když to osolil na křižovatce

2009-06-19 12:32:16

Nevím, když řídím, nestíhám běhat dozadu se podívat jestli něco čudí.

2009-06-19 15:45:25

to vidíš za sebou i dým,když se to osolí

2009-06-22 07:07:34

Tak me obcas bile zakouri pri startu. Je jedno jestli je chladnejs nebo venku horko. Taky nevim o co presne jde. Jinak saze litaj, kdyz zatopim v kamnech. To je jasny, je to naftak.

2009-06-22 12:29:32

Dým jsem v zrcátku ještě neviděl v zahřátém stavu.

2009-12-17 17:52:55

Ahoj,měl jsem stejný problem a na diagnostice ve třech Mazdách na nic nepřišli.Zjistil jsem,že auto dlouho nejezdilo než jsem ho koupil.Nechal jsem vyčistit motor,tankoval jen Vervu,nebo v Německu Schellku a autu dával pod kotel.Teď po pul roce jezdí jako blázen,žere 5,8 litru a nekouří.S EGR ventilem jsem nic neďelal,prostě jen jezdil a jsem rád že to má už i výkon.Tobě to kouří a jede,nebo to má menší výkon?

2009-12-17 17:52:57

Je ale taky možný,že by mohly být přicpaný vstřiky.

2010-01-27 20:56:52

Musím dát za pravdu Robertovi. Tankoval jsem v Tescu a jinych levných stanicích a dýmilo to nehorázně. Tedˇ tankuju jen Vervu a behem tří tankování se to výrazně zlepšilo.

2010-01-28 14:27:06

mam 100kw a najeto 199000 mil.... no a svete div se nezahulia vubec...kamos ma tu 121 koni a kdyz jedu za nim tak mu huli dost kdyz pak jedu tou jeho vydim to i ve zpetakach a ma najeto 98000 mil....a z moji jen bile za studena nechapem to ani jeden...desi mne to docela

2010-01-28 14:28:30

a tankuji jen od kamionaku za polovic...

2010-01-28 15:45:05

Ja to řešil dlouho.A nakonec jsem to vyřešil jednoduše.Koupil jsem sprey za 125 kc Berner u mechanika,mají to na čištění vstřikování.Na volnoběh se stříka sprey do sání,je třeba sundat filtr,tak 20 sekund přerušovaně.Po zahřátí motoru na normální teplotu vám někdo podrží plyn a zvýší otáčky na 3000 a stříknete tam nepřerušovaně taky 20 sek.Pak vypnout motor na 15 min.Rozpustí se bordel ve vstřikách a motoru.Pak to vzít do kopce a nešetřit to.Je za váma kouř černej,ale přestane to po několika natankováních.Všechen bordel se taky usazuje v katíku,je třeba na něj kouknout.Já dal i novej vzduchovej filtr,ted dávám adetivum a nemám problém.

2015-09-08 13:07:48

Mám taky problém s kouřivostí a dostal se mi do ruky tenhle výrobek, ale není na něm návod na použití. Jen mě vyděsilo, že je tam uvedeno, že je to hořlavina a to do sání přece nemůžu nastříkat. Nebo se pletu??

http://www.auto-doplnky.c...-egr-turbo-cleaner-p37429

2015-09-08 18:47:23

jan333: Když se startují staré kraksny typu Avia a Tatra, vždy se v zimě používá tzv. "ether".. Stříká se přímo do sání a funguje stejně jako ten novodobý krám co prodávají i na benzínkách.. Má to název "startovací sprej" a je to samozřejmě také vysoce hořlavé..

Jen pro info

2015-09-09 21:07:47

To je jeden z řad čističů. nastříkáš to na volnoběh, pak na plynu a vždy necháš působit. Nastartuješ a znova. Někdo ti musí šlapat na plyn, aby se točilo turbo a otevíral egr. Stříká přímo bez filtru do trubky sání. Nechat působit a pak pořádně prohnat auto, ať se ty srajdy spálí. Něco to asi rozpustí, ale osobně jsem nezkoušel.


Odpovědět