Fórum - Téma


kouri vyfuk pri zarazeni


Fórum Xedos 6 (CA) kouri vyfuk pri zarazeni

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)



2007-08-07 22:25:21

ahoj vsem mam problem prisel jsem na to kdyz z kopce brzdim motorem na 5 dole na rovine kdyz pridam zacne hulit z vyfuku a festove za chvily to prestane a zas nic

2007-08-08 13:32:35

Asi má motor najeto víc jak 200 000 Km. pokud ano a ty brzdíš motorem , tak se z něj stává vlastně kompresor. jde tam jen minimum paliva . Olej stírací kroužky nestačí stahovat - díky větší vůli a ten se shromažduje ve válcích. Jakmile přidáš olej, se začně spalovat se směsí benzinu a vyvalí se kouř , který pochvíli zmizí, protože dojde k normálnímu spalování. Je tak?

2007-08-08 16:09:54

presne tak a co stim prekrouzkovat nebo nejaka jeste posledni nadeje?

2007-08-09 19:57:12

čoveče , rada těžká. Měl jsem 626 s podobným problémem. Zakoupil v Globusu na odd. autopotřeb přípravek na utěsnění motoru v hodnotě 999,- Kč. O něco to pmohlo ale auto jsem raději hned prodal. mám dojem , že je to záležitost na pár měsíců ale na trvalo asi ne. Za pokus to stojí a za ty prachy asi taky.

Bye

2007-08-23 14:11:34

Jsou to gufera na ventilech.Když zavřeš sací klapku tak ti to natáhne olej na ventily a když přidáš plyn tak ti to benzín spláchne do válců a hulí to než se to benzínem umyje.Nech si vyměnit gufera a budeš mít klid.Tomu motoru jinak nic není.Nenech se vynervovat od lidí kteří to neznají.

2011-02-22 22:02:39

Pravda je na obou stranách, ale jen těžko určit, zda se vydat tou či tou cestou... :o))

2 litrové a 1,8 V6 motory se moc nepovedly, hlad po oleji a tak...po 200 000 km ....ale jinak je to pecka svezení :o) a ten zvuk

2011-02-24 21:42:01

skor to budu gefera ventilov takže 24 gufier kupiť a vymeniť doporučujem

x_6
2011-09-02 15:33:52

Stávalo se mi přesně to stejné a tipoval bych taky na gufera ventilů a nijak zvlášť jsem to neřešil (aspoň se víc přimazává hlava ).

Jenže pak jsem z úplně jiného důvodu (stékal mi olej ke svíčkám) vyměnil těsnění pod víkem ventilů a motor to přestal dělat. Pozoruju to každé ráno cestou do práce a od té doby si ani jednou nezahulil...

Logicky to spolu nemá moc společného, ale paradoxně to pomohlo...

2011-09-10 07:35:10

změř tlaky na motoru a budeš vědět více, mohou to být jak pístní kroužky, tak gufera na ventilech...


Odpovědět