Fórum - Téma


Kouř z výfuku M6 DI 100KW


Fórum 6 GG / GY Kouř z výfuku M6 DI 100KW

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2011-10-14 06:52:41

Cela ekologie, tak jak ji politika a media predklada NEMA zadny vedecky opodstatneni! Vsechno to je jedna velka honba za penezi! Nic vic, nic min! CO2, repka v nafte... tohle vsechno jsou absolutni nesmysly! Proc se resi CO2, kdyz ho za bileho dne premeni zelen v kyslik? Proc lejem do motoru repkojidni sracku, ktera zasere celej trakt a skodi motoru? Ekologie jak jsme nuceni ji dnes vnimat nema na prirodu zadny priznivy dopad. Co vyresi ekopoplatky? Kde vysazuji novy lesy? Hovno! Nikde nikdo nic! Jen nenazrany europoslanci v europarlamentu berou x tisic mesicne ke svemu platu v dietach a delaj uplny hovno! Jo, zakazuji detem nafukovat balonky! Z koho jsou nejlepe vymahatelny poplatky? No, samozrejme, ze od nas, obcanu! Resime tady DPF, katalyzatory, emise a kdesicosi... myslite, ze neco takovyho resi zaoceansky lode? Kravskou pochvu! A to by jste se divili co lode pali za naftu! A tam se zadna sira neresi! Za rok to dela 5200tun u auta (15tisic km/rok)100gramu! 15 nakladnich lodi vam udela stejny znecisteni jako cca 760milionu aut! No... My jsme biti, pze nam nic jineho nezbyva! Neplatis dane, exekuce a zdar... Resit tohle s rejdarema? Na to se kazdej vysere... Vite co je nejvetsi ekologicka zatez? Globalizace! U nas vyrobime svazek kabelu, odveze se to kamionem jinam, tam to zakompletuji a kamionem to odvezou na lod. Lod to odveze nekam jinam a ve finale ta sama lod priveze cely auto zase zpatky sem. Ekologie hadr. Pak zjistime, ze Prius napachal a behem provozu napacha vetsi ekologickou zatez nez klasicky turbokamna. Takhle se toci penize! "Ekologie" je pilir globalni ekonomie...

2011-10-15 07:17:46

Ač již nejsem majitel dýzlu, dovolím si malý komentář.

S dýzly jsem "musel" povinně jezdit od r. 1995, kdy jsem nastoupil do služen jedné italské společnosti a to až do roku 2008, kdy jsem jim přestal své služby nabízet. za těch 13 let jsem sedla vozy převážně Pežot, něco od S´kody a aby to nebylo málo, tak paralelně s posledním služebním autem (což byl P807 2,0HDI) jsem si koupil pár aut domů - napřed Superb 2,5TDIV6, poté P407SW 1,6HDI 80kW. A abych ty chronické potíže s dázly posichroval.-), tak jsem otci doporučil (když ovdověl a šlo mu o náklady) a poté i zakoupil ten nejhorší možný dýzl - od Fordu _ 1,8TDDI ve Focusu.

Na naftových autech jsem najel - kdysi jsem s ti spočítal - asi 1,3milionu km, přičemž největší porci zvládla P406 2,0HDI 80kW - 360.000km, pak se ztratila z mého dohleu, neb kamarád, co ji ode mě v 220.000km koupil, ji prodal přes bazar a vyměnil za P207 HDI.

A nyní k jádru věci: dnes ví už každé malé dítě, že éra kvalitní nafty končila tak před 10 lety - s nástupem MEŘO. U nás je situace o to horší, protože nikod si z ničehoo nic nedělá a různé nekalé praktiky našich podvodníků-pardon obchodníků-neznají mezí.

Proto více než kdy jindy, je třeba s motorem spalujícím naftu zacházet, jako by byl z porcelánu. Ohleduplně. Zásday zde nemá cenu popisovat, ty každý jistě zná, ale ne každý je respektuje.

Když vidím, jak nějaký kalič letí po dálnici s OII TDI 150 a pak vlítně k pumpě, aby si dal kafe, tak jsem na palici. A motoru jde o palici (ANo, prasklé hlavy - nic neobvyklého). Zničená turba? kdepak-to není věcí výrobce, ale věcí uživatele. Zničení svtřikovače? opět věcí těch, co si myslí, že nákupem u Ono takn ušetří 30halířů na litru....A mohl bych pokračovat. Ale u jednoho se zastavím. A to je iterval výměny oleje. Všichni vědí, že naše česká nafta pochází většinou z ruských přírodních zdrojů. Na rozdíl od nafty, kterou koupíme v A, či D a dál na západ. Ta pochází z Baltu. A ta ruská má daleko vyšší až enormní obsah síry. A co dělá síra ve vodě? hydrolyzuje, předtí,m ale díky spalovacímu proceu )= oxidaci) se přeměnila na SO2-->SO3 + H2O = H2SO4. Ano - mám v oleji obsah kyselny sírové. CHtěj nechtěj. A co dělá samopal vzor 58, když honecháme na dešti? rezaví, vole Toť citáz z jednoho filu. A to se dějě i s vnitřekm našeho motoru, který je vystavem působení starého oleje - ideální je LL olej, který se mění po 30-50.000km. ANo, je to chytrý obchodní tah - on olej, vysoce aditivovaný, tu porci zvládne a dokonce si udrží kakés takés mazací schopnosti. Ale co je v něm?? To už výrobce decentně zamlčí.

No a výsledek je jasný - motor řve jako raněný bejk (rozumněj naříká) a nikod ho neléčí. Toť takový obecný pohled.

A nyní tedy k tomu jádra věci - motory TDCI, do kterých se tu někdo obul. Tak já budu oponovat. A to hend ze dvou důvodů. Jeden důvod, že motor TDCI, jako každý jiný, je odrzaem péče majitele. A druhý argument - stačí se podívat na německé inzertní servery, jaké jsou kilometráže proběhu aut s těmito motory.

A aby to Fird ještě pojistil, tak od r. tuším že 2005 začal spolupraciovat s francouzkým koncernem PSA a výsledkem jejich kooperace jsou špičkové motory dnešní doby - TDCI-PSA. A jeliož jsou to motory uznávané ve světě (ne jen opovrhované hspodskými znalci), tak je do svýt aut montují takoví výrobci, jako například Volvo či Mazda (1,6, konkretně).

A když si to srovnám s tím, kolik motorů PSA-HDi jsem měl (celkem 7 služebních + 1 soukormý), tak mohu zodpovědně prohlásit, že když něco na uatě přestalo fungovat, tak ani v 1 případě to nebylo nic, co y souviselo s motorem PSA-HDI (onen TDCI od roku 2006). Takže bych to trochu přehodnotil a s tím tvrzením o motorech Ford bych byl opatrnější. Totéž bychom ohli napsat o motoech TDI od koncernu ŠKoda - a vidíš, tyhle motory jsou dnes ikonou pro jejich nezničitelnost (mluvím nyní o TDI 66/81kW), na které se dříve, tak před 8-10 lety plivalo jak na posledního bezdomovce. A dnes užnárod uznal, kde byla a je pravda.

Bohužel, doba je rychlá, na nic není čas a taky je to vidět na věcech kolem nás. A trvdím, že motory TDCI patří poříd mezi to nejlepší, a to jak životností, atk lehkou a levnou servisovatelností.

Nebudeme sem míchat periferie typu FAP a pod. to není věc motorůTo je výmysl ekolů a ekonomů, protože technik-inženýr by do auta tuhle věc nikdy nenamontoval. Ale jak víme, dnes nám nevelí technic-inženýři, ale ekonomvé, kteří o fungování věci nemají ánunk a výsledek je takový, jaký je.

Jinak k příspěvku nade mno tleskám. Svatá pravda.

PS: jeden člověk od nás z vesnice vlastní stařičký MB W123 s dýzlem. Když jsem se ho jednou ptal, jak to staré auto z roku asi 85 udržuej při životě, díly motoru a pod., tak se mi jen vysmál. Prozradil, že jeho motor má odhadem asi 1,2 milionu!! km a je to to poslední, o čem v autě ví. Spíše řeší korozi, čepy a pod., ale motor jednou překroužkoval a adios, dnešní motry. Já jsem nesmrtelný! Jo, to yly doby...

Tak se omlouvám za takový povzdech nad tím, co se dnes říká, píše a myslí. Ale mnohdy jde jen o polopravdy a mýty, podpořené zvichřelou fantazií.

2011-10-24 20:28:29

Zdravim, kupuju kvalitni naftu, mam novej palivovej filtr, olej vymenenej a kdyz jsem to auto koupil tak jsem jen porad plnej plyn a bez kouru a ted jedu 180km/h auto netahne a kouri se...driv jsem jezdil i 200km/h bez problemu a hlavne bez koure...poradite mi co mam delat? Diky

2011-10-25 15:53:46

Nevím jestli v ČR se dá sehnat kvalitní nafta, spíš bych řekl že ne. Jestli jste nepřídával aditiva tak to může být něco se vstřiky.

2011-10-25 16:36:14

mazda666: jazdit predpisovo, a nie ako prasa.

2011-10-26 14:09:44

Kimlo: jsou státy kde na vybraných usecích není omezená rychlost. A pokud mu před tím auto jelo a teď ne, tak určitě není řešením jezdit pomalu. Snaží se najít radu na svůj technický problém.

2011-10-26 16:17:31

Fredy: tak pokial chce jazdit 180-200 (v statoch kde je to bezna a legalna rychlost), tak potom si na take jazdenie vybral zle auto.

2011-10-26 18:14:32

No ty voe, ty me bavis! Litas s naftakem dve kila a pak se divis, ze zvadnul a kouri? Tak schvalne, kolik otacek tocis ve 130 a 200? No ve 200, bude to vic jak ctyri tisice, vid? Mozna ctyri a pul. A ted se zamysli a uvazuj! Kup si benzin a nekurvi naftovy motory!

2011-10-26 20:05:50

Ty jsi nějakej chytrej, auto jsem koupil a ze začátku jsem s tím lítal i 230-240 v naftě! A za mnou nešel žádný dým! Pokud jde Tobě dým tak máš asi motor v piči..Já mám závadu a potřebuju ji odstranit..a že tady je diskuze o naftě a nějaká piča tu píše o benzínu tak co si mám o tom člověku myslet, nebo se tu hádáte zda je lepší hodna nebo mazda nebo trabant, zamyslete se nad sebou co tu píšete za pičoviny..jste chytří a přitom víte hovno!Měl jsem otáčky i v červeným a žádný dým...z této stránky se odhlašuji, pač je to tady hrozný...

2011-10-26 20:17:56

seridit vstriky a polepsi se to.

2011-10-26 20:20:21

Konečně někdo normální, dík moc, vrhnu se na to...

2011-10-26 20:27:01

mazda666: chod do péčka... chybat tu nebudes nikomu, ani tvoje silacke reci... ani to aky si frajer ked jazdis cez 200 (pochybujem, len sa snazis byt husty).

2011-10-26 20:30:39

mazda666 - jde o to, ze se k naftaku neumis chovat. Proto ti rikam, porid si benzin. Je mi lito, ze si z tebe nikdo nesedl na zadek. Zkus to jinde, zdar

2015-04-05 12:31:27

Cavte mazdaci potreboval by som pomoc mam M6 03 diesel dvojliter 89kw, mam taky problem ze mi to dymi ako lokomotiva ako som sa docital na fore moze ist o vela veci jednu vec viem urcite ze mi nespaluje naftu tak ako by malo lebo ked pridam na mieste ostane za mnou cierna skvrna a kopec dymu, dalej ked sa chcem pohnut musim motor vytocit do otacok inak mi to zdochne a pritom stale ten oblak dymu okolo mna, dalej sa mi stava ze ked zastanem na semafore tak mi nabehne nieco ako trensporny mod rozsvietia sa mi kontrolky ABS A CHECK ENGIE a maximalna rychlost je 20km viac ma nepusti ani do otacok musim zastat niekde na parkovisku vypnut motor na par minut a potom to ide normalne stava sa mi to na kazdom semafore nestane sa to ked drzim motor v otackach ale v tej chvili je okolo mna oblak cierneho dymu viete mi povedat cim by to mohlo byt za odpovede dakujem


Odpovědět

1  2  3