Fórum - Téma


Kouř z výfuku M6 DI 100KW


Fórum 6 GG / GY Kouř z výfuku M6 DI 100KW

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2011-10-12 12:05:14

vsetci vieme ze milujes spagety, ale nemusis ich tu tak tlacit , japonci ako narod maju taku zvlastnu vlastnost, ze nieco okopiruju a zdokonalia to na najvyssiu uroven vid. ten comonrail od hondy

ja som jazdil na troch talianskych motoroch a dymil kazdy , najviac sa mi pacil iveco motor 2,8 idtd

2011-10-12 12:14:32

A proc nema logiku? To, ze je to vynalez z italie jeste nedava italskym motorum tu nejlepsi znamku ve spolehlivosti. Common Rail dneska pouzivaji vsichni vyrobci a hele, jaky jsou mezi nima rozdily... to nebude to spravne meritko. Nebyt CR tak jsou ty rozdily jeste vetsi, ale bohuzel jinym zpusobem se emisni euro normy plnit nedaji. O tom by ti mohla vypravet Tatra, ktera s tim prave bojuje...

2011-10-12 12:49:44

Popravdě je jedno kdo to vymyslel,hlavně že je na světě,já jen reagoval na to že jsi napsal že nejlepší naftový motor má honda protože má comonrail,to přece má každý naftový auto dnešní doby,Ford má taky comonrail a přitom to je jeden z nejhorších motoru.

hondavfr:to že iveco dýmí,italské auta dýmí,jasně že dýmí když je něco špatně ale normální to není,BMW taky dýmí,všechno dýmí,tady vidíš že dýmí i tvoje oblíbená značka

2011-10-12 13:39:47

Ropák 2.2 od hondy byl několik let vítězem v tom má pravdu co přišel common rail. Teď už to je trochu jinak, teď na špici sedí BMW a předbíhá ho Mercedes v dieselech,

Ale ono je pokaždé o úhlu pohledu nedávno někde vyhrál nějakej benzinovej dvouválec od fiatu.

Pokud se budeme bavit o supersportech, pak je tam překvapivě Ferrari, Porsche, McLaren, BMW.

Takže záleží na kategorii a kdo a podle čeho ty testy dělá.

Nicméně když se vrátíme k té hondě, možná už nemá nejlepší parametry , ale je to motor který jezdí a jezdí..

2011-10-12 13:53:47

A ještě mi to nedalo

2005 Winners

Best New Engine: BMW 5-litre V10 (M5, M6)

Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

Best Performance Engine: BMW 5-litre V10 (M5, M6)

Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)

1-litre to 1.4-litre: Fiat-GM 1.3-litre Diesel

1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo (Golf GTi, Audi A3, A4)

2-litre to 2.5-litre: Honda 2.2-litre Diesel (Accord, CR-V, FR-V)

2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin-Turbo Diesel (535d)

3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)

Above 4-litre: BMW 5-litre V10 (M5, M6)

International Engine of the Year 2005: BMW 5-litre V10 (M5, M6)

________________________________________________________

2010 Winners

Best New Engine: Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo

Green Engine of the Year: Toyota 1.8-litre Hybrid

Best Performance Engine: Mercedes-AMG 6.2-litre

Sub 1-litre: Toyota 1-litre

1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger

1.4-litre to 1.8-litre: BMW-PSA 1.6-litre Turbo

1.8-litre to 2-litre: BMW 2-litre twin-turbo diesel

2-litre to 2.5-litre: Audi 2.5-litre five-cylinder turbo

2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre DI Twin-Turbo

3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8

Above 4-litre: Mercedes-AMG 6.2-litre

International Engine of the Year 2010: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger

_____________________________________________________________

2011 Winners

1. Fiat 875cc two-cylinder (Fiat 500) 372

2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Polo, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Skoda Fabia RS, VW Touran, Seat Ibiza/Cupra, Alhambra, Audi A1) 346

3. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 278

4. BMW 3-litre DI twin turbo (BMW 135i, M Coupe, 335i, 535i, X3 35i, X5 35i, X6 35i, Z4, 740i) 275

5. Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TT RS, RS3) 192

6. BMW M 4-litre V8 (M3) 159

7. BMW diesel twin turbo (123d, X1) 127

8. BMW 1.6-litre four-cylinder turbo (Mini Cooper S, Countryman Cooper S, Mini Works, Clubman Works) 126

_____________________________________________________________

mazda bodovala pouze v letech 2003 a 2004 se svým wankelem v RX-8

2011-10-12 14:12:24

A je to

2011-10-12 15:27:14

Jsem spokojený stím co mám a neměnil bych.

2011-10-12 19:16:09

co je dost zaujimave...

takmer ziadny s tych "best engines" nie je tak spolahlivy ako japonske motory.

su to ocenenia za technicke inovacie, riesenia a inovacie. takze nic co ma co spolocne so zivotnostou a kvalitou.

azijskym vyrobcom staci, ze vedu v rebrickoch spolahlivosti... a to je pre nich viac ako nejaka sutaz motorov, ktore na 90% aj tak "NIESU" pre beznych smrtelnikov.

2011-10-12 19:32:25

moje dalsie auto bude benzin, nejaky atmosfericky dvojliter, alebo nieco silnejsie... tych par litrov navyse na spotrebe ma nezrujnuje..

diesel sice ako taky na vozenie nieje zly... ale zacinam mat dojem, ze benzin je menej nachilny na poruchy..... mozno to je tym, ze citam len temy kde sa riesia dieslove motory

2011-10-12 19:57:02

ja s motorom nemam ziadne problemy, ani s ostatnym. o diesloch sa pise vela... lebo ... jedna pani povedala... o autach rozpravaju ti, ktori im a technike nerozumeju... a ludia sa potom boja.

2011-10-13 07:06:50

S motorem nemas zadne problemy protoze hodne casu venujes prevenci, ale pro bezneho uzivatele, ktery s timto motorem jezdi od novoty jen do blbeho autorizaku (kde mu temer s nicim neporadi), je to past, protoze tech uskali tohoto motoru docela dost (intercooler, podlozky pod vstriky, SCV, EGR, rupla hadice od turba za 10k ...).

2011-10-13 07:29:50

z toho co si menoval sa mna tyka intercooler a EGR.

EGR som poriesil sam zadarmo.

intercooler mi tecie doteraz... no nic vazne, ale spravit to treba

doris  
Doris
2011-10-13 07:59:24

A navíc je problém i s kvalitou nafty + slavnou biosložku, která je na mnoha benzínkách u nás mizerná a tyhle moderní motory jsou joooo choulostivé.

2011-10-13 15:51:51

Však jsou aditiva, nejlépe přidávat vif. Při dnešních cenách poh. hmot nebude určitě benzín tou správnou volbou. Myslím že je takové pravidlo čím vyšší cena paliv tím se vyplatí nafta a je to bráno i s náklady na přip. opravu.

2011-10-13 16:26:46

Kdo má rád zátah odspodu, nemá potřebu furt kvedlat fofrklackem, najíždí hodně km, nechce mít při plně naloženým autě pocit že má o 1/3 koní méně a nechce mít z nádrže průtokáč volí diesel, ostatní mají benzin

Jinak z těch motorů co vyhráli bych rád věděl, který z nich je chronicky problémový třeba jako mazďácký motor V6 KF, nebo jako wankel, který bohužel nikdy nebyl dotažen k dokonalosti (těsnosti).

Tím nijak nepopírám životnost japonských atmosférických benzinových motorů, ale ve všem ostatním jsou čistě půměrné, a to že najezdí 500.000km je mi fakt jedno, tou dobou je zbytek auta stejně na odpis.

edit: s tou naftou je to bohužel pravda, ta trochu kazí celkový dojem, ale to není o motoru jako takovém, až do benzínu budou přimíchávat ve větším také srač... v rámci "ekologického" myšlení tak to bude také trochu jinak.

doris  
Doris
2011-10-13 16:45:39

I do benzínu dávají biosložku. Dokonce se to stále zvyšuje....

http://www.autoweb.cz/vys...-bioslozky-v-palivu-bude/

2011-10-13 16:52:45

jojo, a pak budeme mít všichni elektromobily, protože jsou ekologické. Sice za rohem elektrárna vypustí ještě víc splodin, ale to neva. Čezu, potažmo státu přibude další výdělek. A nebo budeme jezdit na řepku, sice taky ekologická, jen ty traktory a rafinerie asi fungujou na vzduch. Zvláštního světa jsme se to dožili.

2011-10-13 18:35:18

ti politici su.... to je game over

"moc casu netravim prevenciou" :)

2011-10-13 21:59:10

FredyK: ano, tyto vyhody dieslu velmi dobre znam hlavne ze sluzebaku, je to parada, ale ten muj prispevek byl uplne o necem jinem...

2011-10-13 22:01:08

A s tou bioslozkou by nekteri meli dostat po palici


Odpovědět

1  2  3