Fórum - Téma


Kouř z výfuku M6 DI 100KW


Fórum 6 GG / GY Kouř z výfuku M6 DI 100KW

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2011-09-26 14:02:03

Potřeboval bych poradit, cca před měsícem jsem koupil mazdu 6, rok 03 v dieselu se 100kw, teď pozoruju, že při razantnějším sešlápnutí plynu jde z výfuku prvně černý a pak hned spíše bílý kouř, není to žádný extrém, ale přece jen to něco asi značí, nevíte někdo co by to mohlo být?

2011-09-26 14:42:09

Dle meho mineni je tenhle jev pri razantnim seslapnuti plynoveho pedalu zcela bezny...mam mazdu v nafte sice jen ctvrt roku, ale myslim ze je to jev vseobecne u naftovych motoru bezny. Mozna me nekdo vyvede z omylu!?

2011-09-26 18:31:22

je to normalne... neni dym, neni rychlost... takze dymit to musi :)

a mimochodom TDI - Ten Dym Ignoruj... i ked je mi jasne, ze oznacenie TDI je pre koncern... ale plati to pre vsetky turbo-dieslove motory

2011-09-26 19:16:13

nie je to celkom pravda...

cierny dym je vlasne nespalena nafta

po nastaveni casovania vstrekovania by sa tento jav mal vytratit, aj ked dost zalezi na kvalite nafty.

2011-09-26 19:30:06

no ok... ak to dymi moc, tak to ok neni... ale podla mna pri diesloch je ok ak obcas pri razantnom zoslapnuti pedala vyjde z vyfuku aj trochu dymu... pokial to ovsem naozaj nieje total husty a cierny dym

2011-09-27 10:44:33

No dýmí to fakt jen zlehka a někdy, ale znervóznilo mě to docela. A taky po tom když jsem tady pročítal diskuze a četl co všechno může být příčinou a hlavně kolik by mohly stát případné opravy

2011-09-27 18:56:05

v poho... nechytaj paniku

aj mne sem tam dymi... moc to neriesim.

doris  
Doris
2011-09-27 19:03:09

Prioritou je PRAVIDELNÉ tankování kvalitní nafty, vyhla bych se noname pumpám a v poslední době i Shellce. Ber tam, kde mají velké odběry. My jsme dlouhodobě spokojeni s Benzinou; píši to zde celkem často, ale opravdu jejich nafta (především Verva diesel) je jednou z nejlepších na trhu. Výrazně se nám zlepšily emise, na chodu motoru i startech je to taky znát. Máme dvacet let starý nafťák a kouřivost skoro žádná.

2011-10-10 17:57:29

Zdravím, mám problém s kouřením z vejfuku (černej kouř) 2.0Di 89Kw 2003 pokaždý když jenom trošku víc přidám a čím víc přidávám tím víc to hulí. přijde mi, že zároveň to trošku zvedlo výkon. Turbo je před 20ti tisícema nové a olej to absolutně nežere ( od výměny do výměny), tudíž bych řekl že tady problém nebude. Netankuju žádné sra*ky, ale Benzinu, občas i Verva diesel, tudíž tomu bych to za vinu taky nedával. Zároveň si to spojuji i s tím, že mi kecá spotřeba (na počítači cca o 1litr nižší než v reálu). Diagnostika neřekla žádnou chybu-. napadlo mě, jestli to nemůže být váhou vzduchu, ale tu jsem zkoušl odpojit a bylo to to samý, i poté co jsem jí opatrně vyčistil tak je to pořád stejný... nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být a jak postupovat s opravou? Dík kuba

2011-10-10 18:25:55

tipoval bych to na vstřiky či EGR ventil

2011-10-11 06:52:54

Ci ve, ja nevim co vsichni ocekavate od naftaka? Jestli to nema nezvykly zvukovy projev, auto jede normalne, necuka, nezere a nezere olej. Tak to proste neres! Mas naftovy auto, neni novy a ma neco najeto. Zkus nalozit par pytlu cementu a dej ji plnej kotel nekde do kopce... Aditivuj to a zkus taky neco jinyho nez Benzinu, zadnej zazrak to neni... A zkalibruj si palubni pocitac, tady najdes navod. Tu spotrebu ti bude ukazovat vzdycky s odchylkou, neni to plnohodnotny pocitac spotreby. Jen si to propocitava a ten vysledek si jen +/-15% korigujes.

2011-10-11 08:59:35

já vim že od toho nemůžu očekávat zázraky, je mi jasný že nbafta bude hulit, ale todle je fakt extrém, když jedu večer, dám tomu podlahu tak nevidim za mnou auto, jenom trosku prosvitaj jeho svetla a to uz si myslim že je neco spatne... alepocitac zkusim zkalibrovat, dík za radu

2011-10-11 09:22:40

Jestly naftové motory dýmí,tak je něco špatně,kromě 166ky 3.2 v6 mám ještě 166 2.4JTDm 129kw má najeto 240tis.km a ta nezadýmí při žádným režimu

2011-10-11 14:49:00

kubus - aha, v takovem pripade uz mozna neco spatne byt muze. Ikdyz, me to taky zakouri celkem... Nicmene nemam obavy

cuhan - tak gratuluji Ale nemusi byt hned neco spatne,... Ciste jen z me zvedavosti, jak jezdi ty alfacky motory?

2011-10-11 15:12:20

V6 jsou nesmrtelné motory,vydrží všechno a dovolím si tvrdit že naftové motory od Alfy typu JTD,JTDm nemají konkurenci krom motoru od BMW ty jsou vynikající,nejhorší motory u AR jsou benzínové TS se dvěma svíčkama na válec,tyto motory pokavaď denně nekontroluješ hladinu oleje tak dlouhou životnost nemají

2011-10-11 15:32:11

Ja si dovolim tvrdit, ze nejlepsi naftak je 2.2tdci od hondy s rozvodama pres retez, ale je to vec nazoru...

2011-10-11 15:40:53

Já který naftu neuznávám i když jednu mám,tak preferuju benzín i když žere víc tak v globále je to úspornější a navíc muzika od v6 je neskutečná

Honda nemá TDci,má CTD-i,nespletl si to s Fordem,mimochodem motor TDci od Forda je ten nejhorší z nejhorších

2011-10-11 18:51:27

cierny dym je nespalana nafta.

  • zle/nespravne casovanie vstrekovania
  • zanesene vstrekovace
  • zapchate trysky (minuli tyzden sme jednu rozoberali, ihla sla von az kliestami)
  • ukapavajuce trysky (prepusta naftu aj ked ma byt tryska zatvorena)
  • pridreta tryska/piestik
  • zla nafta (vylucme debatu o palive)

na obrazku je hlavicka trysky

2011-10-12 05:55:15

Timto se omlouvam, ze jsem omylem zamenil CTDI za TDCI...v globale jde o to same - commonrail.

2011-10-12 09:59:55

Comon rail je italský vynález od Fiatu a používají ho všichni výrobci aut,takže tvoje odpověď nemá logiku


Odpovědět

1  2  3