Fórum - Téma


kouř z motorového prostoru


Fórum 323 V BJ kouř z motorového prostoru

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1  2  3

2008-07-29 17:27:46

znač.repas stojí kolem dvou tisíc,ale neřeknu ti jakej tam má být. Mně odešly na altíku ložiska tak sem hledal na vrakáči jinej než si nechám opravit ten muj. A servisák to hledal podle čísel na altíku mě ty čísla nic neříkaj ale je to podle obsahu atd.Oprava toho mého (ložiska a uhlíky) stála rovných 900kč, mám ho ve sklepě a pořád jezdím na ten z vrakáče až odejde nechám z repasovat a dám tam muj. Takové věci je třeba mít v zásobě. Zítra jim v servisu řekni at na něj kouknou. zatím čau

2008-07-29 17:34:05

Dik

2008-07-30 13:03:02

Ze servisu se neozyvaji ale co sme resili v praci s autoelektrikarem tak to vypada ze musi hazet chybu ridici jednotka, schvalne kouknete na obr. civka je pozice 11. Alternator to asi nebude. Pokud to bude ridici jednotka tak to bude pekne drahy, kolik tak muze stat, ja sem ji nikde nenasel. Tezko rict jestli by tam slo dat nejakou z vrakace.

2008-07-30 19:07:31

proč ne? jestli je aouto dobře bouchnutý tak je jednotka netklá,jestli budeš mít potřebu zeptám se ti

2008-07-30 23:33:17

Tá cievka zhorela na strane sviečok, alebo RJ

2008-07-31 08:23:07

Diakon: Jestli budes tak hodny a zjistis aspon cenu budu moc vdecny, hodi se cena abych mel pro srovnani s mazdou.

Vikigo: Mno vzhledem k tomu ze shorela i po vymene civek, svicek a kabelu tak to zacinam videt jednoznacne v ty RJ. Chtelo by ji to promerit, ale ja ani nevim kde je umistena, poradite?

2008-07-31 09:50:17

zkusil bych to dát do servisu kde měnili ty cívky, třeba se to povede na záruku. Možnosti vidím buď vadný díl nebo neúplná diagnostika a tím pádem nebyla odstraněna primární závada ale pouze následek.

2008-07-31 10:31:35

Na ty civky zaruku mam ale neverim ze by na sebe vzali tu ridici jednotku.Zkusim se zeptat za to clovek nic neda.

2008-07-31 13:13:51

Tak jsem se dovolal do mazdy a bylo mi receno ze prvni zhlednuti jim rika ze nejspis nejakej kondezator. Kouknou se na to blize zitra, tak uvidime co to bude. To ze by to mohla byt RJ tak trochu vyloucili jelikoz sni nebyli nikdy problemy. Ale jak se znam tak ja budu jedinej kdo ma neidentifikovanou zavadu Uvidime zitra.

2008-08-01 17:12:46

Ja ju asi tiež vyberiem, nejak mi blbne výpis chýb a jedny vstreky mi nabehnú až po chvílke,ak nestupím na plyn aj po minute.Má už svoj vek, ak nebude zaliata v nejakej zaschnutej , tak vymením kondíky, v prístrojoch bežne vyschýňajú . Len sa bojím, že už nenaštartujem

2008-08-01 19:57:10

Hele to na tech fotkach to je ta ridici jednotka? Jestli sem to dobre identifikoval tak je to vedle plynovyho pedalu? Tam bych to opravdu nehledal, ja myslel ze je to ta krabicka v motoru na ktery je napsano FUSE BOX

2008-08-01 21:08:23

nevím jestli to napíšu dobře ale zeptej se na tiristor,to muže být ten problém

2008-08-01 23:17:14

Tyristor, tam asi nebude v RJ na tejto pozícii, lebo to spína tie tranzistory, čo sú v cievke podla schémy. Tyristory sa vyrábaju na 99% také čo spínaju na zem, ako vidíš napríklad vstreky. Používajú sa na väčšie prúdy ako tranzistory, preto sú v električkách .

Ale ja som rozmýšlel, či sa to nerepasuje tie cievky? Lebo ak by zhorel tranzistor v cievke a dá sa to rozobrať tak tie nie sú drahé.

A ešte question: kto mal RJ rozobranú? Skúšal ju niekto po jazde akú má teplotu?

Ja som rozmýšlal, prečo je tam tolko relátiak, veď v dnešnej dobe tie polovodiče, spínajú hovadské prúdy a bez iskrenia. Možno v nových autách je viac tyristorov a tranzistorov. Ja toťiž nemôžem nájsť relé na Venťoš chladiča, tak uvažujem nad polovodičmi, že ich tam dám.

2008-08-02 20:57:16

Repasovat ty civky asi nepripada v uvahu jelikoz jsou zalite v plastu a pri spaleni te civky dojde k tomu ze se tam udela mala direcka ze ktery jakoby vytece takova hmota, vypada to jako silikon a hrozne to smrdi

Pokud sem dobre rozumel tak ty myslis ze tyristor neni v RJ ale primo v te civce? Kdyz se podivas na schema tak tam na ty civce asi neco podobnyho je(z elektrotechniky sem propadal a elektrice fakt nerozumim ) .

Doufam ze ta ridici jednotka pude nejak vyndat a promerit, mno v pondeli se na to dostane tak sem zvedav, urcite dam report.

Kazdopadne se mi tohle BJ prestava zamlouvat a uvazuji ze bych se ho radsi zbavil. Rok jezdilo bez problemu a ted to zacalo nejdriv lozisko a ted elektrika. Rika se ze jakmile se zacne srat elektrika tak je to v haji. Proto se bojim aby me to auto financne nesezralo. Zacinam uvazovat vymenit v Mazde za M2

2008-08-02 21:54:15

čau tyristor není v cívce,ale až budeš volat do servizu zeptej se jich na to, oni už budou vědět a nenech se odbýt.A jestli ,že ti v servizu něco spravujou a ono se to znovu pokazí, a je to to samé ,nevstahuje se na to nějaká záruka? čau a dej vědět

2008-08-05 14:45:41

Tak jsem tam dneska volal a prej to dneska vsude promerovali a vymenili v RJ nejakej kondenzator ale ten co vyndali tak ukazoval hodnoty jaky ma. Kontaktovali vyrobce a ten jim tvrdi ze je to civkama. Preci se nesejdou 4 blby civky zasebou Kazdopadne ted nevedi co stim. Mate nekdo kontakt na fakt kapacitu v oboru autoelektrikar se zkusenostma z Mazd??

2008-08-07 08:41:07

Takze ted volali a rekli ze s tim najeli 15 km a melo by to byt v poradku. Podle me na to od utery na to nesahli a akorat s tim jezdili. Kazdopadne za tech 14 dni na tom udelali praci podle me tak za pul hodiny. Ta pomalost me nici. Mno uvidime kolik s tim ujedu kilaku nez se to posere znovu. Kazdopadne nejpozdeji najare jde tohle auto z domu pryc.

2008-08-07 16:00:28

Takze finalni ortel je takovy ze tyristor(ci neco podobneho) mezi RJ a civkami neplnilo nejspis svou funkci a protoze posilalo moc proudu do civek tak dochazelo k jejich prehrivani a naslednemu vyteceni. Doslo tedy k vymene tohoto vadneho tyristoru a byla zkontrolovana elektrika s tim souvisejici. Technik rikal ze pred tim vymenenim opravdu dochazelo k zahrivani tech civek. Ja z toho ale osobne stale nemam dobry pocit. Ujel jsem sice jenom 3 km ale porad sem uplne posranej pridat trochu plyn Cekam ze se to stane znova takze mi skoro cuka noha na tom plynu stejne jako kdyz se to najednou stalo. Mno proste hruza. Sem zvedavej za jak dlouho na to zapomenu a prestanu to sledovat. Kazdopadne snad se do jara nestane nic dalsiho jelikoz tohle me stalo 11 000 ktery byli planovany na rozvody. Tzn. ze pokud se mi bude v novy praci darit tak na jare jde auto z domu a koupim M3 2.0 v sedanu a budu mit snad zase na chvili pokoj.

Kazdopadne moc dekuji vsem za rady a uklidnovani. Diky MOC

2008-08-07 17:09:48

mazdár-já ti říkal tyristor je v háji když máš dobrý kabely i svíčky a odchází hned po sobě cívky je to tyristor,ale servis potřebuje vydělat čau a at ti dobře slouží

2008-08-08 01:24:52

No v schéme je tranzistor a nehovorte tyristor bo mám pocit, že jazdíme na električkách . Ja som podla schémy usúdil, že ten tranzistor je zaliaty v cievke. Ved je to spolu ohraničené . Ale ak to tak nie je tak a sú niekde inde, tak po výmene sa auta nemusíš báť, ak ti vydrží do jari, tak aj do 2015 . Každopádne cievky mali byť v záruke, veď opravu robil servis a nie ty. A ak odišli 4 tak to mali hladať ešte inú chybu a nie stále meniť. My ak vo firme opravujeme, vždy sa hladá príčina. A ešte kondenzátor čo vytiahli nemali šancu odmerať, v podmienkach porovnatelných v aute. Ja bežne vytiahnem kondenzátor odmerám a je dobrý, ale v pracovnom zaťažení je naprd


Odpovědět

1  2  3