Fórum - Téma


kouř při studenem startu


Fórum 626 GF / GW kouř při studenem startu

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2008-01-29 18:19:26

čauky,já parkuji venku a záleží na vlchkosti vzduchu,někdy kouří někdy ne,ale prý se v zimních měsících sráží voda ve fýfuku a pravda je ,že po pár kilometrech je pokoj. na staré mezdě sem vyvrtal na nejspodnějším konci tlumiče vyvrtal malou díru aby mohla voda odtákat a byl pokoj,ale do nového výfuku vrtat nechci čau

2008-01-29 19:21:08

presne tohle delal i muj motor, kvuli tomu ho mam dnes rozdelany, duvody koureni sou jasne:

vadne gufera ventilu -do valce jde olej

prasklina v tesneni pod hlavou -do valce jde voda nebo olej

a to nejcastejsi a nejhorsi: opotrebene stiraci krouzky pístů tim, ze se na motoru poctive nemenil a nedoleval olej-ten se pak dostava nad pist kde se spaluje

kazde z techto zavad ma svoje specifcke projevy a da se predem diagnostikovat, ale kdybych se rozepsal, bylo by to na A4

tak ci onak, je sem predloni menil gufera ventilu a koureni stejne neprestalo, proto ted menim pisty i s krouzkama a ocekavam ze nebudu smrdet tem co jedou zamnou

2008-01-29 21:05:26

no tak kdyby tam byl kouř z mojí MX3 než sem vyměnil guferka tak by jste ty auta ani nic co je za tím kouřem neměli šanci vidět jináč guferka jsem si vyměnil sám a jde to bez sundávání hlavy

2008-01-30 02:41:44

Můžu se zeptat na postup výměny těch gufer? mám je koupené (24x - na 2.0 V6) a chtěl bych to provést bez sundávání hlavy.. dělá se to nějak zvrchu pov víkem ventilů? že se sundají vačky a nějak to navlíkne na ventily?

dík moc..

2008-01-30 06:23:42

Tak me mazda kouri kdyz je studena. Po zahrati uz ani nekouri, ale je citit spaleny olej a olej mi i trochu ubyva. Je mozne, ze by to bylo jen tema guferama ventilu?

2008-01-30 07:57:25

musi se shodit dozvody, vacky, vyndat hydrostely a dirou po svickach se do valce pousti tlakovy vzduch. pak se pripravkem treba i domaci konstrukce odjistuji a sundavani pruziny ventilu a meni pod nema gufera.Ty se rozlisuji na vyfukove a saci ventily kvuli teplotam.

jinak samozrejme neni podminka ze olej z vyfuku sou pokazde pistni krouzky, ale konkretne u me vymena gufirek nijak nepomohla

2008-01-30 08:01:48

Podle meho nazoru to bdou gugera nebo pistni krouzky.Bych vymenil ty guferka a pockal co to udela je to i min nakladne a pak se jeste kouknul na ty krouzky.

2008-01-30 16:10:37

Jj, na jare jak bude trochu pocasi, tak na to budu muset vlitnout...

2008-02-02 13:58:21

tak dík za rady.. jinak proč se musí do válců pouštět ten vzduch? bez toho to nejde? a ty pružiny jsou tam nějak zajištěné.. gufera mám správné.. 12 sacích a 12 výfukových.. tak uvidím, zatím se mi do toho moc nechce.. i když vypadá že olej mi to žere docela dost :/

2008-02-02 15:13:51

Venito ti to popsal správně, u Probe se tohle dělá na každém motoru..

Tlakový vzduch musíš pustit do válce z prostého důvodu..pokud máš tedy důvěru v pístní kroužky..po odjištění ventilu, resp. jeho ztlačení, sundání zajištovacího kroužku by ti bez tlakového vzduchu ventil jednoduše propadl do spalovacího prostoru proto vzduch, který drží ventil na místě. Pokud nemáš tlakový vzduch, je možné použít silnější provázek, který vsuneš do spalovacího prostoru přes díru na svíčku a pootočením rukou motorem tento provázek zatlačíš kompresí na ventily, takže vlasntě ventil po odjištění dopadně na ten provázek..ale pozor na to, nikdy nevíš, kolik se toho může zamotat někde..doporučuju vzduch...a potřebuješ nato přípravek, kterým pružinu stlačíš..lze ho vyrobit i doma...

2008-02-02 21:30:18

ja sem skoušel kroušky tím spusom žesem do valcu nalil červenou kapalinu pres krousky neprotekla a tome xedos 6 bere 1L/1000KM takze souz spatny gufera a tomam najeto 175000

2008-02-02 21:35:17

jo ještě to kouření způsobené netěsností gufer dříků ventylů se ani tak neprojevuje u studeného motoru jako u dlouho stojícího motoru takže čím dýl štojíš aniž by si nastartoval olej který ti zůstane v hlavě má čas stíkat po dřících do sacího a výfukového potrubí a u těch válců kde zrovna zůstanou ventyly otevřené tak i do válců po nastartování to potom kouří než olej vyhoří takže dost dlouho než se ti prohřewjí svody na provozní teplotu

2008-02-02 21:43:04

Jo to chapu ale ja s autem jezdím každý den ale jeste sem se nedokopal na vímenu ale v zíme me to kourí jako každy jiny auto

2008-02-02 23:38:24

Jj, presne jak pise Renda, tak to funguje asi u me... Cim dyl stojim, tim vic to kouri a ze zacatku mi klepou ventili, pac asi chvilu trva nec se nazene novy olej k ventilum, ktery stekl pres ty gufera do valcu, a potrubi...

2008-02-03 03:35:33

k těm výměnám gufírek bez sundání hlavy je jednodušší si udělat olověnou kuličku na lanku, a přez ní zapřeš ventil o píst.


Odpovědět

1  2