Fórum - Téma


Koroze lemů 12 letá záruka


Fórum 6 GG / GY Koroze lemů 12 letá záruka

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2012-08-31 09:22:57

Hele a proč to vlastně nemůžou dělat z plechu na okap :) alespoň ty části který nejvíc trpí.

2012-08-31 14:05:49

proto že by neměli co prodavat

2012-09-07 19:32:45

Zdravím vás všechny a mám jeden dotaz:

Jelikož uvažuji o koupi M6 wagon, chtěl jsem se zeptat zda i tato má problémy s korozí lemů (případně jiných částí) . Zájem mám o první generaci po FL. Všude jsem četl, že tímto neduhem trpí hlavně vozy z roku 2003.

Děkuji za odpověď.

MAX6  
J.
2012-09-07 20:59:18

Korozí zadních lemů trpí bohužel všechny Mazdy. Nevim jak ty poslední modely,třeba to tam nějak vyřešili,ale švagr má M6 2.3 benzín z roku 2002-2003 a už po 4 letech se ty lemy musely nechat vyříznout a dát nový. Ale od tý doby držej do teď a ne ni na nich ani bublina.

2012-09-07 23:26:33

problém s povrchovou rzí není jen co mám info u

MX5tek

5tek

3jek těch nejnovějších (BL)

6tek GH ale pozor až po faceliftu (rok 2010) do tý doby GHčka hnily vesele pořád

posledních MPVček ale spíš zřídka

obecně spíš americký verze mazd ale je to takový obecný a záleží kus vod kusu... atenzy třeba hnijou americký pořád skoro hůř než evropský

obecně platí že MPSka jsou na tom s korozí o něco líp ošetřený než běžný verze 3 a 6

2012-09-08 00:37:43

Kvalitu ochrany poznáte již na novém voze v autosalonu.

Ohněte tělo a sáhněte si na lem podběhu u nové Mazdy.

Jaká je tam ochrana zevnitř- no přece žádná je tam

pouze základní nátěr katoforézou.Je pouze ošetřen lem

plastem na lakované venkovní části.I na nové CX 5 je to tak.

A tak je jasné, že si to musí každý ošetřit dodatečně- nechce-li

mít na lemu po 3-5 letech puchýře . Přece nemůžete chtít od výrobce popř. prodejce

aby spodek lemu byl ošetřen nástřikem na podvozky aspoň v těchto inkriminovaných

místech. To by je asi zrujnovalo.

Ps. omlouvám se za ironii- a tak natírat a ošetřit co nejrychleji, nejlépe již po

přivezení vozů z autosalonu.

MAX6  
J.
2012-09-08 11:48:40

S tim souhlas. Jestli si někdy v životě půjdu koupit nový auto,tak než to vyjede ze salůnu,tak to bude mít na sobě fólie a jen co s tim dojedu domu tak to jde na zvedák a stříky stříky. Všecko bude zastříkaný a zamazaný.

Ale to nastane až budu mít prachy,takže asi nikdy

2012-09-08 12:01:10

Díky za odpovědi, i když nejsou moc potěšující. Stále váhám mezi M6 nebo Fodem Mondeo nebo Focusem, M6 mě láká víc a připadámi po všech stránkách lepsí, ale tohle mě trochu odrazuje. Jenže jak napsal MAX6, na nové auto to nevypadá, takže nezbývá doufat, že se předchozí majitel zachoval rozumě a tyto kroky provedl. Ohnívající auto bych opravdu nechtěl, stačí, že mi kvete ta současná Škůdka :)

MAX6  
J.
2012-09-08 12:07:38

Jednoduchá rada: Až se na nějakou M6 půjdeš kouknout,tak jí pořádně prohlídni. Hlavně ty zadní lemy. Jestli tam nenajdeš žádný bubliny na laku,tak tim líp. Ale až jí přivezeš domu,tak to chce určitě udělat nějaký ošetření hlavně před zimou. Přijde mi,že v Japonsku zapoměly,že v ČR se taky solí silnice. Ta ochana celýho auta tě vyjde do 1000Kč,takže žádná darda.Pokud na karoserii před koupí najdeš nějaký malinký bubliny,tak záleží jak jsi šikovnej nebo jestli máš šikovnýho lakýrníka. Tose dá všecko opravit. Ale jestli auto bude hodně shnilí nebo to bude víc rozlezlí,tak je lepší se poohlídnout po něčem jinym.

Musim třeba uznat, a teď rozhodně nechci urazit majitele Hyundai,tak když má mazda třeba zrezlou nápravu,tak se nemusíš bát,že by se s ní něco stalo,protože pořád drží. U Hyundai Lantra,když je něco zrezlího na spodku,tak to železo má stejnou vlastnost jak papír - osobní zkušenost.

Prohlídnout to prostě ze všech stran.

2012-09-08 16:19:03

jj max to vystih, zkontrolovat lemy, případně ošetřit, každej rok nastříkat spodek gumoasfaltem a máš klid...

jinak ze zkušeností co mám třeba dodám že otřesný jsou co se týče koroze například mercedesy, víceméně skoro všechny až do roku 2004 povrchově hnijou mnohem hůř než mazdy, nezřídka odcházej i celý dveře, blatníky, kapoty apod...

2012-09-09 08:50:34

Ahoj,

Ja jsem si vsiml jedne veci. Na me M6 udajne byla v minulosti originalnim servisem provedena oprava koroze. Nemam tam jediny puchyrek. Vsiml jsem si, ze kdyz sviti ze zadu na auto slunce, tak zadni dvere (viko kufru) maji jiny odlesk a odstin, nez karoserie auta, to same ve predu na predni kapote.

Podle meho nazoru, soudruzi z Mazdy nastrikali cele auto krome 5. dveri a predni kapoty. Dokonce si toho vsimam i na nekterych jinych M6, ktere potkavam, ze mnoho z nich ma jiny odlesk zadnich dveri nez auta...

Taky jsem si vsiml, ze po oprave je na lemech takovy "rantlik", jakoby sirsi nanos barvy na okraji lemu, jako kdyby tam byly dve vrstvy laku...

Mozna se podle toho da pri vyberu auta poznat, zda koroze byla jiz opravena, nebo ne....

M.

MAX6  
J.
2012-09-09 11:07:42

S tim rantlem na lemech máš asi pravdu. Já je mam taky dělaný a opravdu je tam takovej větší nános barvy. Ale ten rozdíl zadních dveří a kapoty bych neviděl na opravu. Tohle blo třeba vidět i u úplně novýho auta a bylo to tim,že nárazníky jsou plastový a kapota ne a hází to jiný odstíny. Pěkně je to vydět na nový M3 v perleťový bílý. Tam je ten rozdíl mezi barvou na plastu a na kovu znát jako sviňa.

2012-09-10 14:58:38

me zadni lemy hnijou, ted nez prijde zima tak to budu resit. V karosarne mi rekli, ze cena se bude odvije od stavu spodniho dilu blatniku, pokud nebude zrezlej tak 4litry jedna strana a pokud bude zrezlej tak vic ponevac se bude muset ten vnitrni dil udela na zakazku (neda se koupit jako vnejsi lem). Zaroven necham striknout podvozek a co vic muzu udelat? Asi nic. Budu doufat, ze mi to jeste tri-ctyri roky vydrzi a pak dalsi ojetinka. Mam par dalsich vytipovanych znacek a mazda je i pres korozi zase mezi nimy, protoze jizdni vlastnosti jsou super.

2012-09-11 01:06:26

spíš sežeň někoho šikovnýho, kdo to natvaruje z dobrýho plechu, naboduje navaří a papá lalá, taky to teď budu řešit naštěstí máme lidi garáž atd... a nejdražší z toho je akorát ta barva....

jen sehnat někoho kdo Tě nebude takhle okrádat když to musím tak říct, pokud chce 4t za jednu stranu, je to čirá zlodějna, nic víc...

Smirnoff, 2012-09-10 14:58:38 napsal:

me zadni lemy hnijou, ted nez prijde zima tak to budu resit. V karosarne mi rekli, ze cena se bude odvije od stavu spodniho dilu blatniku, pokud nebude zrezlej tak 4litry jedna strana a pokud bude zrezlej tak vic ponevac se bude muset ten vnitrni dil udela na zakazku (neda se koupit jako vnejsi lem). Zaroven necham striknout podvozek a co vic muzu udelat? Asi nic. Budu doufat, ze mi to jeste tri-ctyri roky vydrzi a pak dalsi ojetinka. Mam par dalsich vytipovanych znacek a mazda je i pres korozi zase mezi nimy, protoze jizdni vlastnosti jsou super. ..

2012-09-11 08:35:39

V tvojej vieske na ucnaku sa tusim vyucuju karosari, no moze to byt riziko... . tak by ma zaujimalo, kolko by stal ten nastrek, ako to prebieha a kde to robia. .

2012-09-11 11:37:06

nevim jestli je to zlodejna, ale co jsem tak procital forum, je cena 4t za jednu stranu celkem normalni a kdyz uvazim ze novej lem stoji kolem 1300kc+prace+lak v metalize+ten vnitrni dil (pokud bude nutno vyvarit) tak mi 4t neprijdou tak moc a nez tam mit neco fuserackyho tak radeji ty prachy obetuju.

MAX6  
J.
2012-09-11 12:50:39

V Mazdě si za obě strany řeknou cca 30000Kč. S tim že udělaj vyříznutí starejch,navaření novejch,zacínování spojů, lakýrnický práce a nějaká ta záruka. Zase člověk nemusí nic řešit a je pravda,že co jsem viděl,tak to vypadá lepší než nový. Záleží kdo má jaký peníze a jak moc se s tim chce starat.

2012-09-11 13:51:01

Tyto problémy jsem řešil v 80tých letech,kdy rezlo kde co,v dnešní době je to ostuda automobilky

MAX6  
J.
2012-09-11 13:56:11

Ano mi víme, že se Mazda by se měla stydět a tvoje automobilka je dokonalost sama. Proč to sem vůbec píšeš ? Dyť to máš taky z plechu a hnije ti to úplně stejně jako ostatní auta. Chceš bejt zajímavej ? Proč vůbec chodíš na MazdaClub,kde jsou lidi co tyhle auta mají rádi ať se děje co se děje. Proč nejsi na FiatClubu a VolvoFord Clubu ?

2012-09-11 14:03:29

alebo renaultclub


Odpovědět

1  2  3