Fórum - Téma


Kontrolka mazání


Fórum 6 GG / GY Kontrolka mazání

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7

2013-08-05 22:13:57

max6: děkuji moc mám to napsaný, tlak budu měřit na tom šroubu co je přivod oleje na turbo je to správný postup?

2013-10-01 23:03:49

Ahojky kluci, kontrolka mi neblika, ale mam stejnou vec jako Trhy na videu. Mam M6 100kw 2.0 nafta.194tkm. Mam ji par dni hrozne kouri a bere i olej, koukal jsem jak tele, kdyz na merce bylo pod low. Dalsi postup vymena oleje cisteni sitka a vymena podlozek, pomuze to? Nebo ještě jiná věc by nás mohla potkat? Dik

2013-10-01 23:16:03

kolibrik007: To je samozřejmě hovadina, spousta aut tě bez sešlápnutí spojky ani nastartovat nenechá.

2013-10-02 08:24:06

achmed: přesně, konkrétně toyota yaris bez spojky nestartuje. tu si pamatuji moc dobře, fásla to účetní v bývalé práci a přišla za mnou, že to nestartuje, sedl jsem automaticky vyšlápl spojku a startovalo to, sedal ona a nic, sedl jsem zpátky a napoprvé jsem nastartoval, až pak nám to došlo, co ona dělá jinak.

2013-10-02 11:56:01

radomiláček: asi je to ochrana pre prípad(y), ked niekto zabudne vyhodit rychlost pred startom

2013-10-02 12:03:11

U mého druhého auta (Š120L) bych v zimě bez spojky ani nenastartoval. :D

Navíc když spojku pustím krátce po startu, motor zhasne.

2013-10-02 19:18:48

No to s tou SPOJKOU neni z moji hlavy, četl jsem to .....

ovšem psali že staré škodovky se musely startovat SE spojkou, protože měly slabou baterii..

2013-10-02 19:25:19

Ani náhodou.

Aku. je tam jako v každém jiném autě. Já mám v Mazdě 55A nebo kolik a ve 120L 43A.

Vzdálenosti, které jsem najezdil na pohon startéru se dají počítat na stovky metrů. :D, takže o slabé aku nemůže být řeč.

Problém je v tom, že motor ve 120L při -15celsia je po startu tak slabý, že náhlé připojení převodovky ho okamžitě udusí.

2013-10-03 08:43:24

chemer: suhlas, tu spojku bolo treba pustit pomaly a mat vytáhlý sytič, aby bol motor v otáčkách. Olej v prevodovke bol dost hustý a dal motoru zabrat. Ovšem aj ten aku s 44Ah je trochu slabý - nahodit motor aj s prevodovkou .

2013-10-03 12:16:39

Mě u š 120 vždycky v zimě, když mrzlo nešla zavřít dveře, mohl jsem s nima mlatit, jak jsem chtěl..., tak sem si vzdycky protahl pás tim držadlem na dveřích, a na konec bezp. pásu sem si sedl, aby se mi dveře neotevíraly za jízdy samy...

2013-10-03 12:18:40

merlinhawk: vždyť to má motor jak holící strojek, to se musí nastartovat z tužkové baterie

2013-10-03 12:25:08

achmed: no ano, motor natočíš aj kľukou, ale ta prevodovka, teda olej, to je v zime jak zmrzlá povidla.

zed
2014-05-16 08:15:02

Mazdar pánové.

Takže po mojí opravě motoru z před tří let mám najeto cca 70 tis km. Příští týden se chystám na výměnu oleje, tak nechám preventivně zkontrolovat sací koš, jak po té době vypadá. Pak Vám postnu nějaké fotky. Jinak během těch 70tis km jsem neřešil motoricky žádný problém, olej od výměny po výměnu, spotřeba nafty průměrně cca 6,2 l/100km. Snad to tak bude i dál

2014-05-16 11:48:53

zed: To je super, že dobře slouží Jinak pokud nejsou fouklé podložky pod vstřikama, tak není potřeba sací koš kontrolovat. No a pokud chceš mít jistotu, tak se stačí podívat kamerkou a nemusí se nic sundávat a tudíž odpadne hromada práce. Však Kuba ti to ukáže. Tedy pokud ovšem jezdíš k němu :) Kdyžtak SZ

2014-07-20 23:16:03

Zdravím. mám podobný problém jako carlii. Nevím jestli vám kontrolka problikávala furt, ale mě začne blikat před najetím 100km. Bliká jen při neutrálu nebo vymáčknuté spojce při řazení. Po vypnutí a zapnutí motoru (vypnutí cca na 10min) to ale přestane dělat. Nejsem z toho zrovna nadšenej :-/ Nějaké tipy ? Děkuji


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7