Fórum - Téma


kontrolka dobíjení


Fórum 3 I BK kontrolka dobíjení

Informace o modelu: Mazda 3 I BK

Diskuze o vozidlu

2005 3 I BK 1.6 VIN: JMZBK143261298443

5 servisních knížek  |  31 diskuzí

Výkon motoru 80 kW (109 PS) . Točivý moment: 240 Nm (177 ft/lb) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 600 ccm (98 cui), Di, B3/B3 Hi-power.

Koupeno v ČR, po 1. majiteli, najeto 119tis


1  2

2015-01-06 14:21:54

japanforever: No, tak tady máš alespoň důkaz toho že né-všichni vědí o tom co prodávají a servisují. Sám jsem příkladem toho kdy v autorizovaném servise nevěděli - spíše nevěřil tomu co jim říkám (např. to že je můj motor označen jako 1.9 16V. Tvrdili mi že to je 1.8 Astina a že můj VIN kód je nesrozumitelný a nefunkční)..

Nechci nikoho urážet a hanit ale když se podívám na nějakej AutoPalace např., tak tam spíš vědí o Volvu nebo dalších krámech co nabízejí. Nedej-bože že přijedeš na barák kde je přisraý Hnůjdaj... Absolutně nevědí hošani.. Proto využívám rad zdejších lidí kterým věřím a pomůžou. = ušetřené peníze a neuděláš víc škody jak užitku (když teda nejedeš do AS )

2015-01-09 20:45:05

magnetto: Tak bohužel ani v druhým AS jsem neuspěl bylo mi řečeno po prohlídce auta, že prý si mám nechat zkontrolovat kabeláž a nebo že může být i v pr*eli řídící jednotka nebo ten nový alternátor...Tak já už vážně nevím. Jeden řekne do telefonu že se to musí spárovat a druhý zase že ne....

2015-01-10 00:05:28

japanforever: Tím se ti pořád a dokola opakuje to co jsem napsal. Nevíš zda je dobrý altík? Kupoval jsi ho jako funglovku a nebo je to nějakej profi repas Franty ze stodoly? Pokud byl blbě zapojený, je možný že jsi řídící jednotku odrovnal, taky další věc je že můžeš mít sežrané kabely od kun nebo podobnýho sviňstva. Nebo se jen do toho nikomu nechce sahat a tak řekne vše možné.

Patří ten alternátor vůbec k tomuto motoru?

2015-01-13 20:21:51

magnetto: Altík se kupoval nový...

2015-01-13 20:44:32

japanforever: Aha, v tom případě jsou tu dvě možnosti:

1. Alternátor není odpovídající k tvému auto (dobíjí ale nedostatečně), vypadá stejně ale nesplňuje požadavky.

2. Alternátor nebo jiná součást (konektory) jsou špatně zapojené, uzemněné, zkratují?

2015-01-13 21:51:04

magnetto: Altík má 150 ampér, tak jak má být a dobíjí taky správně.. 14,2V... měřeno na Voltmetru a ručička nekolísá... možná bude vadná nějaká součástka v Altíku... no uvidím jak dopadne prohlídka kabeláže...

2015-01-14 06:53:05

japanforever: Pokud bude kabeláž bez problémů a nebude nikdy vypadený kontakt, zkusil bych na hulváta vytáhnout žárovku z palubní desky. Je celkem možné že máš nějakou poruchu v palubní desce tak tohle by to mohlo restartovat.

Hele, napíšu to na rovinu. Pokud se zbláznily budíky, je možné že když vytáhneš žárovku a zase vrátíš, už se nerozsvítí ale je to bez záruky. Toto je tak poslední možnost co mne napadá (je to spíše už jen hádání). Možná bych přes noc ještě nechal odpojenou baterku protože to může být nějaká zaznamenaná chyba v ECU tak to prosím tě zkus a uvidíš. Do elektriky bych se šáhnout nabál ale tady už je to fakt posl. možnost. Nemáš zas tak složité a přechytralé auto jako třeba Mergl kterej má 1000x složitější obvody takže třeba to pomůže...... Držím palce.

2015-05-28 04:57:06

magnetto: Tak nakonec od toho dal autoelektrikář ruce pryč, pořád se jen vymlouval že nemá čas. Tak jsme se domluvili, že si koupim altík sám a ten od něj že mu dám a vrátí mi peníze... Tak jsem koupil ten nejlevnější altílk co jsem na netu našel, samozřejmě Denso za 3500, vyměnil ho a vše je v pohodě... a ještě byl o 1700 levnější...

2015-05-29 12:39:03

japanforever: No, výborně Pak se obracej na známé a další fušery


Odpovědět

1  2