Fórum - Téma


Kontrolka airbagu


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Kontrolka airbagu

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia

Diskuze o vozidlu

2002 Xedos 9 (TA) / Millenia 2.5 v6

4 fotek  |  8 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 120 kW (163 PS) při 6000 ot./min. Palivo benzín + LPG. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 497 ccm (152 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil.

Co dodat, je to krásný kousek.....



2015-12-11 21:31:34

Mazdar, začala mi blikat kontrolka airbagu, podle blikání porucha 37, nikde jsem takovou chybu nenašel, říká se, že je to dotek sedačky?? bohužel prostříkání konektorů pod sedačkou nepomohlo, bude to asi čidlo....diagnostika neproběhla, servis se nedokázal připojit (blbci) máte někdo s tímhle zkušenosti? Kde najdu ty čidla?? Už jsem rozebral 3 xedose do šroubku a nikdy jsem si čidel airbagu nevšimnul......Díky za rady Martin

2015-12-12 06:45:17

Rád bych Ti pomohl ale nevím. Sám jsem NIKDE v republice nesehnal servis který by mi pomohl dokonce mne NIKKDE nechtějí vzít ani na diagnostiku. Mám do Německa 10 km a sjezdil jsem Mazdy i po Německu - Regensburg, Mnichov, Norimberk atd atd a tam mne dokonce nechteli vzít ani dovnitř že na to nemají software. Já mám zatím všechno Ok a denně se modlím aby se něco nepodělalo. Když mi odešel kompresor sháněl jsem nový téměř rok a nakonec mi ho přivezl známý kamioňák až z anglie a celá ta legrace vyšla téměř na 85.000,. kč. Víš co odělej ? kašli na kontrolku a něčím si ji zalep (černou izolepou) aby Tě to nerušilo. Důležitý je že to jezdí a airback není důležitý. Zdravím a mnoho šťastných km Ti přeju Pavel..

2015-12-12 07:16:38

sejkis: Chyba je 37? Neříkejte, že jste tuto chybu nenašel když jste ani nehledal. Výpis chyb airbagů je zde na klubu asi 10x a jsou pro všechny auta stejné. Stačí hledat. Pokud jste rozebral 3 Xedose, na čidla jste narazit musel protože se připojují k žlutému kabelu.

Tady je ta chyba: http://www.mazdaclub.cz/f...lect=141652#message141652

// panex: Super rada se zakrytím kontrolky Toto můžete udělat u Fabie která má V-Max 130 km / h. U takové káry kde při havárce ve vysokých rychlostech právě funkční aktivní ochrana může zachránit život je absolutní blbost toto neřešit a přelepovat páskou

Na AB se může podělat v nejhorším případě ŘJ ale to pochybuju když vydržela 12 let. problém bude v čidle které je v sedačce... či podle kodu chyby.

2015-12-12 07:21:18

magnetto: ahoj neznáte někoho kdo by mi udělal diagnostiku - ale machra ne fušera

2015-12-12 07:27:17

magnetto: víte co ? mám najeto minimálně 2,5 milionů km BEZ nehody - dříve nějaké airbagy nebo pásy či takové píčoviny nebyly - doteď jsem NIKDY nepřezul na zimní gumy a pořád jezdím a NIKDY si NEZAPNU pásy - KDO TO umí tak TO umí a kdo je trouba nepomůže mu vůbec NIC - mám k té Mazdě ještě 2 zánovní auta a chovám se k nim stejně - teď mám v létě nový Tucson a nechám ho na letních celou zimu - pokud by byl každý ohleduplný a měl to v ruce mohl by jezdit i na nylonových letních jako MY všichni v mládí - jsem bývalý pražský taxikář a jezdil jsem Volhou celé roky JEN na letních bez pasů a airbagů - mějte hezké dny A MNOHO KM BEZ NEHODY

2015-12-12 08:23:29

panex: No jo,vy můžete jet předvídavě,s rozumem,ale když Vám z protisměru vylétne bavorák přímo před vás,tak už nic moc nezmůžete.Stalo se mi to před rokem a mám najeto přes meloun bez nehody..Setina vteřiny stačila a byl ukázkový čelní náraz.On přežije s přehršlí bezpečnostních asistentů a když vy nevyužijete ani ty své,které na autě máte,tak ta šance je nulová,zvlást pokud je vůz starší.

2015-12-12 11:16:52

jako druhý vůz mám BMW X6 4,0 x-drive benzin r.v. 2012 a nemyslím si že by byl bezpečnější než 50 let staré MB 1000 (které jsem také měl v mládí) tohle co mi píšete je pravda ale to je tak se vším - za tím stojí osud, štěstí a u mne (protože jsem věřící) i Bůh - je to stejná logoka jako nosit venku nepřetržitě ochrannou přilbu protože mi může někdy na hlavu spadnout taška ze střechy a nebo cihla

2015-12-27 12:05:28

Problém vyřešen: Prostříkání konektorů pod spolujezdcovou sedačkou. Již je vše OK. Díky


Odpovědět