Fórum - Téma


Kompresor - 2,3 Miller


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Kompresor - 2,3 Miller

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2

2008-04-02 18:45:39

Nemáte někdo zkušenosti s opravami (repasy) těchto kompresorů.

Mám to na Xedosu 9 - 2,3 Miller, začal mi klepat, žere olej a hulí to jak blázen.

Byl to už druhej, originál kleknul na 135.000 a tento na vrakovišti za 10tis. kč, ujel jen 4000km.

Díky za rady.

2008-04-02 20:40:32

tak to uprimnou soustrast. radsi se ani v mazde neptej kolik stoji novej a pokud najdes firmu ktera bude schopna kompresor z millera opravit, tak to sem rozhodne napis, protoze jsi asi miliontej clovek co to shani.... udajne to v evrope nikdo neopravi

2008-04-02 20:51:05

Kolik stoji v Mazdě to vím, docela mě to usmálo, ale v Mazdě mi říkali že to v životě nesložím a už jezdí jak drak...

Našel jsem jednu firmu v Minsku (Rusko), která dělá hlavně kompressory "miller". Jinak české firmy si na to nevěří.

Zkusím jeden rozebrat abych zjistil co tam má vůli, myslím že převratnější technologie než ložisko a nějaké vymezovací kroužky nepoužili. Tady je odkaz na tu firmu: http://xedos-9-miller.narod.ru/ Zkusím jim zavolat co to stojí a co tam vymění!?

2008-04-02 21:04:20

A tady je další firma přímo v Moskvě, http://www.mazda-cartechnic.ru/repair.html tam zkusím taky zavolat...

2008-04-03 12:18:18

Tak jsem volal do obou dvou firem a odpověd byla, že se této zábavě už nevěnujou.

Je to prý velice nákladné a zdlouhavé. Dělalo se to dříve dokud nebyly kompresory na vrakovištích.

Jinak to trvalo asi měsíc a stálo to cca. 80.000,-

Také mi vřele doporučoval to nezkoušet a neztrácet čas a jít na vrakáč, nikdo to prý neumí a nedělá.

2008-04-03 12:48:47

jsem to rikal....

2008-04-03 18:12:29

Ted ještě najít nějakej kvalitní z nějaký bouračky, jinak vymře vzácnej druh motorů pana Millera.

Kdyby někdo věděl o nějakém "Lischolmovu" kompresoru, prosím dejte vědět...

2008-04-03 21:05:13

A nebylo by přeci jenom o něco levnější tam nabastlit turbo a nastavit WG na plnící tlak MCE kompresoru? Vím o kompresoru, co se používá na Vtec (pro dodatečnou zástavbu), ale ten stojí přes šedesát tisíc.

2011-10-29 19:26:58

Cavte, som tu teraz novy na tomto tu foore, ale k veci, tiez mam X9 MCE a robim GO, komplet tesnenia nove, loziska na kluke aj na ojniciach, nove kruzky, atd, a tiez mam problem s kompresorom, osobne si vsak nemyslim ze by to mal byt neprekonatelny problem, pomaly som sa do toho pustil, zatial som zhodil veko s remenicou, dnes sa mi podarilo nedestruktivnym sposobom povolit jednu skrutku znie to usmevne, ze za den jednu skrutku, ale netrvalo to cely den na tu druhu som akosi nemal nervy.No a zase k veci, rozobrate som to este nemal ale problem je v podstate v netesnosti, respektive v utesneni prevodovky kompresora ktora je mazana olejom z motora ak je mi spravne zname, tento olej sa dostava k tym dvom spiralam a je vhanany do spalovacieho priestoru, teraqz vsak neviem ci je prevodovka utesnena aj nejakymi guferami alebo su to tesniace loziska? Myslim vsak ze na tom predrazenom repase nema byt co vela drahe, max tie loziska ale podla mna ked sa to pretesni musi to fungovat a tie loziska nemozu byt nedostupne, musi sa nieco podobne pouzivat aj inde v strojarstve ako len na millerovych kompresoroch, spiraly myslim ze nepodliehaju nejakemu mechanickemu opotrebeniu, nieje tam ziadny bordel z nich ze by sa nejak brusili o seba, este moze byt problem v loziskach na opacnom konci spiral, inak ma nenapada dovod preco by taky repas mal byt tak nekrestansky drahy ako sa vsade pise..uz len zostava skusit to spravit a potom dat vediet ako to dopadlo, vysledok sem kazdopadne napisem, najhorsie vsak je, ze ku kompresoru nieje ziadny workshop, aspon som take pocul, ze to bolo proste ako nahradny diel, ani v manuale na mileniu sa o nom nepise ani v manuale co mam soolo na motor ani zmienka...

2011-10-29 20:29:24

hod sem pak nějaké fotky

2011-10-29 20:45:30

noo, mam nieco, ale len take vseobecne, ze zhodene veko s remenicou a samotny prevod, nejake podrobnejsie foto spravim ked sa mi podari dostat von tie spiraly, pripadne nafotim aj loziska, istotne na nich budu nejake cisla, podla ktorych by sa dali identifikovat, niekam zaradit a podla toho kupit

2011-10-30 13:54:20

Nemali ste to uz niekto rozobrate? jeden srob som povolil a druhy ani za toho boha, su to tie skrutky, co drzia ozubene kolesa toho prevodu a nejak nechcem pouzit hrubu silu, aj ked na druhej strane ako sa vravi: ked nieco nejde treba pouzit kladivo. ked sa to odlomi tak to tam nemalo byt Ale teraz vazne-niekto nejake postrehy? mam nejake foto v mojich fotkach, neda sa mi povolit ten na mensom kolese..

2011-10-30 19:23:14

bacha aby tam nebyl levý závit

2011-10-31 13:19:30

nieje, uz som povolil, nikde som nic nepacil nic som nezaistoval, len som na to nastokol orech a dal som tam elektricky trhak, a ten je silnejsi nez som si myslel, lebo tie dve spirali sa nestihli ani pohnut a srob bol povoleny teraz druha dilema, ako vytiahnut ozubene kolesa, ktore maju sikme zubyidem sa trapit

2011-11-01 17:58:03

tak a je rozobraty!!nikomu sa nic nestalo, ani jemu ani mne, akurat este musim vylisovat loztiska, na kazdom hriadeli su po dve za sebou, maju plastovu klietku a co je najlepsie maju ozbacenie NTN a volajake cislo ale to si nepamatam, ale pofotim a zistim ci su dostupne, ale nevsimol som si tam nejake specificke tesnenie, ako gufero a podobne, nic take som tam nevidel tak ked vylisujem uvidim, mozno tam nieco bude, ale asi ano, lebo som si tam vsimol taky nejaky kruzok alebo co, pod loziskami, ale mal volu a hrkal tam tak neviem ci bude mat s tesnenim nieco spolocne...

2011-11-01 19:51:52

hod sem zas nějaké fotky

2011-11-04 08:55:03

Zdravím chlape.

Taky mám chuť kompresor rozebrat.Mám stejný názor,že to nemůže být zase taková hrůza a spousta věcí se dá i předělat.Tvůj příspěvek mě zaujal protože jsi pěknej kus v předu a mně to opravdu zajímá jestli je to možný v našich podmínkách opravit.Já jsem jeden kompresor koupil jako zkušební kus ale ten zatím nechci rozebírat jelikož mám v autě ještě horší než ten co jsem koupil.Tak se chystám,že ho nejdřív vyměním a rozeberu ten z toho auta.Tam mi teče olej do sání děsným způsobem.Doufám,že své další poznatky sem napíšeš abys pomohl dalším.Držím palce. Jirka

2011-11-06 16:30:00

Caves, noo, tak som zacal nejak rozoberat ten kompresor, a uz zacinam chapat preco je to take komplikovane, vonkajsie kruzky lozisiek su "vraj" niecim prilepene ku kompresoru, navye mam pocit ze su tieto kruzky niecim zaistene proti pohybu, mi to tak z pohladu na obal kompresoru vychadza, lebo na urovni prveho loziska(su dve za sebou) je nalisovana taka nejaka gulicka , vyzera to akoby pod nou bolo nieco na zaistenie toho kruzku, pride mi to ako aretacia nejaka alebo co, len mam pocit ze to asi nepojde nedestrukcnym sposobom, tento kompresor asi obetujem na vyskum, budem musiet potom zohnat druhy, ktory snad uz budem vediet spravit normalnym sposobom..Bohvie ako to robia tie firmy, ale myslim ze najprv asi tiez jeden rozflakali aby dosli na to ako to spravit..

2011-11-06 22:56:54

hod sem nějaké fotky at víme o čem mluvíš

2011-11-30 21:35:59

Zdravím.

Tak jak pokračuješ?Netrpělivě čekám na nějaké novinky a stále nic.Napiš jak dopadá rozborka.


Odpovědět

1  2