Fórum - Téma


Kolko máte najazdené KM


Fórum 6 GJ Kolko máte najazdené KM

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1  2

Pat
2016-05-16 11:23:24

lambdamen: Díky. Nechám to zkontrolovat a uvidím, co mi řeknou. Jen škoda, že auto už je po záruce...

2016-05-16 11:26:02

pat: No, to držim palce. Já specificky kvůli tomuhle problému dokupoval záruku a vyplatilo se.

2016-09-22 18:42:22

pat: ako si dopadol s motorom? Dufam že to nebola vačka.

Pat
2016-09-27 12:58:56

erikb: Nejdříve zkalibrovali vstřikovače, pak v červnu při servisce nahráli další verzi SW a je to o trochu lepší. Když jedu pohodu, tak to jede normálně. Dokonce to zrychlí při předjíždění jako dřív. Jakmile je ale motor déle v zátěži (typicky v Německu na dálnici), tak po nějaké době už tak nezrychluje. A maximálku udávanou v techničáku nedosáhnu ani náhodou. Do té mi nějakých 15 km/h chybělo, i když jsem měl možnost jet 10 km podlahu...

2016-09-27 13:24:17

Doporučuju nenechat si srát na hlavu. Moje auto mělo stejné příznaky, stejně "nejelo". Po opravě vačky (vymodlené, vyžádalo si to cca 3 návštěvy servisu a dost přesvědčování) jede teprv auto jak má. Oprava byla dělaná cca 15 tis km zpět a auto od té doby jezdí dle údajů v TP a hlavně konzistentně. I spotřeba klesla z 8,5 k někam 7,2l. Vyplatilo se nenechat se odbýt nějakým chlácholivým řešením jako zmiňované seřízení ventilů nebo sw update.

Pat
2016-09-27 13:32:54

lambdamen: Díky za info. Asi je čas zkusit i jiný servis...

2016-10-06 23:54:26

Chápu, že 2,2D má lepší dynamiku než 2.0 benzín, ale 128000 km bez jediného zádrhele stojí za úvahu, pokud chceš vybrat spolehlivý motor.

2016-10-07 01:02:28

Mazda 6 (GG) Sedan z roku 2003 s motorem 2.3 122 kW - Najeto čerstvých 250 500 km. Doufám že všichni s těmi novými krasavicemi najedete minimálně jednou tolik bez závažnějších motorových problémů

2016-10-20 19:39:07

pat: ako si dopadol s autom?

Pat
2016-11-16 07:25:34

erikb: Byl jsem s servisu počátkem října. Testovali tlak turba (nebo obou) a kontrolovali hadice, jestli to nefouká někde vedle. Nic nenašli. Na přímý dotaz ohledně opravy (výměny) vačky mi bylo řečeno, že tam problém určitě není. Abych pravdu řekl, nemám čas to řešit. Od poslední návštěvy servisu jsem najel nějakých 8 tis.km a je to pořád stejné. Někdy to jede super a někdy se tomu nechce. Spotřeba je OK (6-6,5 l/100km). Asi to dopadne tak, že tohle auto pošlu příští rok dál a vrátím se k Mondeu...

2016-11-16 10:29:48

pat: Mám to podobné, především kolem 2.000 ot. to líně zrychluje, už jsem uvažoval o vadném snímači otáček či plynu. Ale POZOR! Velice se mi osvědčilo tankování VERVA Diesel. Auto jde do otáček podstatně lépe. Jsou ale i nespolehlivé pumpy s Verva Diesel - v okolí máme 2 pumpy. Při tankování na první jezdí auto super (2.2 129kW) na druhé je to ještě horší než obvykle. Ale je to pumpou, protože takto je to pokaždé stejné. Ještě mi to dobře jezdí s SHELL V-Power Diesel. U prémiové nafty Globus, Tesco, Agip atd. to ale nefunguje.

2016-11-16 11:51:54

No a přesně tenhle přístup dealera je důvod proč se Mazdy v dohledné době nebudou prodávat opravdu ve velkém. Prodají Vám produkt, který objektivně nejede (mam z toho i graf jak se moje 2.2 129kW horko tězko dostala přes 200km/h), ztrácí výkon, ředí naftou olej a pak Vám řeknou, že se jim to neprojevilo a sbohem. Smutné. Na druhou stranu Mazda neni moje první auto a ty zkušenosti s dealery nejsou bezproblémové i jinde (akorát u Mazdy jsou nejhorší).

Pat
2016-11-16 12:00:04

tonycz: Jezdím téměř jen na Verva Diesel a jak říkáš občas to jede občas ne. Shell palivo jsem nezkoušel, ale v Německu jsem natankoval Aral Ultimate Diesel a to opravdu jelo. Blbý je, že po delší době v zátěži motor začíná trochu vadnout, už nechce tak jet. Jednou mě v Německu na dálnici do mírného kopce předjela standardní Ibiza. Spustila se regenerace DPF a auto nejelo víc jak 140 km/h, ať jsem zkoušel všechny kvalty od 6 po 4. Na kopci jsem auto nechal trochu vydechnout a za chvilku jelo zase relativně normálně i s pokračující regenerací. Prostě si to dělá co chce...

Pat
2016-11-16 12:08:22

lambdamen: Osobně si myslím, že to problém i automobilky jako takové. Po vypuknutí dieselgate u VW najednou za pár měsíců měnily SW, aniž bych o to žádal. První verze nového SW byla hrozná, regenerace DPF každých cca 200 km, velké ztráta výkonu při regeneraci apod. Druhá verze SW byla o něco lepší a ta třetí se asi nejvíce blíží té původní. Ale pořád při delším zatížení motor ztrácí výkon a nechce už tak jet. Skoro bych si vsadil, že je to kvůli emisím. Otevřeně to žádná automobilka ani dealer nepřizná. Všichni zatloukají, dokud se to někde neprovalí.

2016-11-16 19:27:53

Ja sem mnel podobny problem u benzinu ne Mazda po nejakem rychlejsim useku nebo stoupani ztrata vykonu a po zastaveni nebo prudkem zvolneni se to zase zlepsilo byl to katalyzator auto melo najeto cca 110000km.


Odpovědět

1  2