Fórum - Téma


Kolísání volnoběžných otáček a občasné chcípnutí


Fórum 6 GG / GY Kolísání volnoběžných otáček a občasné chcípnutí

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY

Diskuze o vozidlu

2005 6 GG / GY 2.0

1 fotek  |  8 diskuzí

Výkon motoru 108 kW (147 PS) . Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 000 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový.

Facelift



2016-09-07 16:52:49

Ahoj,

chtěl bych požádat o radu a o benzíňáku jsem jiné téma nenasel.

Mazdička má velmi nevyrovnaný volnoběch (po nastartování asi ok, to si je drží zvýšené). Jak se to ohřeje, tak si to na volnoběh dělá co chce, chvíli ok, pak na další křižovatce 400 - 300 ot. Nejhorší je to když pomalu dojíždím (třeba na červenou), to už i dvakrát prostě chcípla. Když zastavím, mírně se zvednou ale stejnak jsou dosti nevyrovnané. M6- 2005, 108 KW benzin, kombi.

Díky moc za rady :).

Tom

2016-09-07 17:17:27

turkej: mam stejnou majdu a stejny problem jsem resil po vymene prevodovky. Muselo se neco vycistit v privodu paliva ale pomohlo to tak, ze otacky jsou kolem 700 coz je podle me stale malo ale uz aspon neskacou kontrolky a nechcipa to. Zkus prohledat forum, urcite se to tu nekde resilo. Nebo nam sem nekdo fundovanejsi napise cim to je. Ja uz si to nepamatuju :(

2016-09-07 17:17:51

Ahoj, měl jsem ten samej problém. Letos jsem kupoval M6-combi 2006 108 KW. Známej na žádnou závadu nepříšel, tak jsem musel jet přímo do Mazdy. Závadu odstranili a autíčko šlape jako hodinky. Závada byla - svíčky totálně opálené a zanesená klapka karbonem. Svíčky vyměnili a karbon seškrabali. Cena 4500,-. Snad ti to pomůže. Jarda

PS: na toto téma jsem již někde na tomto foru odepisoval.

2016-09-07 17:19:33

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=145827#message145827

Tohle bylo ono. Jj skrtici klapka to byla. Ty svicky nevim, asi bonus :))

2016-09-07 19:20:48

Řešil sem něco podobného , jen mi otačky nepadaly tak dramaticky , byla to zaprasená váha vzduchu

2016-09-07 23:26:53

Skrtici klapka.Vycistis ,a e to.Pozor,tam tece chladici kapalina,dve hadici jsou napoeni na tu klapku.

2016-09-08 10:10:06

Díky moc všem za rady. Sešlo se několik tipů a některé jsem ještě dohledal.

Pro ty, kteří budou mít podobný problém. Zřejmě je to škrtící klapkou (tou začnu), váha vzduchu (zanesená), přeměřit tlak ve válcích, odpojovač neutrálu (po výměně převodovky) a "falešné" přisávání vzduchu za váhou.

Uvidíme k čemu se dostanu, díky!

2016-09-08 15:40:18

Mazdar,

Ako prve chod do predajne s autosuciastkami a kup si cistic na Skrtiacu klapku, radsej dva, zo skusenosti...

Vypoj baterku(to len z dovodu resetnutia riadiacej jednotky)

Vyhod von skrtiacu klapku, navod najdes v inom vlakne tu na fore ;) Bacha na tie hadicky s chladiacou kvapalinou.

Daj si zalezat na tom vycisteni.

Potom vystriekaj poriadne aj vahu vzduchu. Ale opatrne ak by si to chcel cistit kefkou alebo handrickou, je to vraj citlive. Ja som s tym robil opatrne jak s ho&nom, nicomu som neublizil :) len som to tym sajrajtom poriadne vystriekal, a potom osusil stlacenym vzduchom, nicim inym som do vahy nesiel.

Po uspesnom zlozeni, a zisteni ze mi nic neostalo a vsetko funguje, som sa bol previezt a rozdiel 100%

Mal som rovnaky problem ako ty, a vycistenie vahy a klapky mi pomohlo.

PS: v navode od cistica klapky je sposane ze sa to ma robit v namontovanom stave a v otackach atd atd... ja by som to mojmu auticku nespravil, ten sajrajt, karbon a to vsetko svinstvo rovno do motora... nie nie, radsej sa trocha zamazat a vycistit si to rucne, a cele ;)

Robit to namontovane, to je taka polovicna robota...

Dtzim palce.

Mazdar


Odpovědět