Fórum - Téma


Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo


Fórum 6 GG / GY Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 5  6  7  8  9

2016-01-09 02:08:09

qwert29: Díky, teďka o víkendu se na to mrknu, a potom dám vědět co s tím teda bylo.

2016-01-09 08:17:18

ondrar: Ohledně toho SCV ventilu už jsem dával do tohoto vlákna fotky :

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=125492#message125492

Je tam špatně vidět, tak jsem ventil přes zrcátko vyfotil a v počítači fotku zrcadlově otočil. První fotka je číslo na čerpadle (protože z ventilu jsem žádné číslo nedostal), druhá fotka pak samotný ventil.

Při koupi pak musíš dát pozor na to koncové číslo (120 nebo 260):

Denso 294009-0120 úzký dlouhý

Denso 294009-0260 nízký široký (na mé fotce)

2016-01-21 15:45:31

Zdarec, měl jsem poslední 2 měsíce stejný problém na mé Mazda 6 2,0 100kW r.v. 2003. Poprvé někdy v listopadu 2015 to na diagnostice vypsalo chybu na váze vzduchu. Už mně ju chtěl mechoš měnit za 4500,- za novou. Po smazání chyby již nenaskočila chyba znovu. Auto za 2 dny opět chcípalo a zhoršovalo se to. Měsíc později jsem byl na další jiné diagnostice a našlo to chybu mezi ABS a ECU. Po smazání již chyba nenaskočila, ale stav se dále zhoršoval. Nakonec celou dobu byla závada na SCV ventilu a diagnostika o tom nedala ani zmínku. Výměnu včetně seřízení plynu jsem si nechal dělat v servisu M-car v Otrokovicích a i s prací cena 4500,- Za 2 dny jsem ji měl doma a od té doby jezdí jako dříve. Jako bonus také přestala při ostřejší jízdě znatelně kouřit z laufu

2016-01-25 11:14:25

Ahoj,

potreboval bych poradit, snad pisu do spravneho vlakna... Mam M6, 2,0i, 108kW rok 2005 FL.

V zimnim, chladnym pocasi se mi stava to, ze pri dojizdeni ke krizovatce, mam vymacklou spojku a pribrzduji, tak mi zakolisaji otacky +- 200 a auto se trochu oklepe. Auto startuje dobre, za studena otacky nekolisaji ale staci abych se trosku zahral motor, v lete to nedelalo skoro vubec. Nevim jestli je to klapkou, nebo to ma neco spolecneho s brzdama?

Dalsi problem, rucicka ukatele teploty chladici kapaliny mi kolisa. Do "spravne polohy" nevysplha a zustane tak v pulce a nekdy spadne skoro dolu ale auto topi bez problemu, klima Auto/Eco. Kdyz vypnu zahraty motor a opet nastartuji tak rucicka vylitne do spravne polohy ale pak klesne behem jizdy...

Napada me, jestli to vsechno mezi sebou nesouvisi. Treba termostat? Ze by porad poustel studeny vzduch a chladil i kdyz nemusi a tim vetsi odber proudu a proto mi to blbe pred krizovatkou? Ale nejsem odbornik tak nechci hadat. Dekuji moc za rady.

2016-01-25 12:17:04

Muže a nemusí - máš dost chladící kapaliny? Máš ok vodní pumpu? Termostat muže byt KO - stoji par korun

2016-11-21 09:31:40

Ahojte,

potřeboval bych od vás názor na projevy mé Mazdy 6, 2006, 105kW, 200 tkm. Před nedavávnem se mi stalo, že motor měl hodně nepravidelný chod na volnoběh, skoro chcípnul, následně spadl do skoro nouzového režimu. Vůbec to nejelo. Po týdnu v servisu se přišlo na to, že byl problém s ukostřením. Půl roku nebyl žádný problém. Problém se znovu objevil cca 2 mšsíce zpátky, úplně stejný projev. Tak už jsem svépomocí očistil kontakty a zase jela majda jako vítr. Ve čtvrtek začaly při ohřátém motoru drobně kolísat otáčky, po chvíli bez výkonu. Tak jsem ten plastový bazmek vyndal pryč a přidělal natvrdo ke kostře (po konzultaci). Motor opět bez problému jel. Při popojíždění ve městě se na jedné křižovatce zase začaly hýbat volnoběžné otáčky (pouze drobně 50 -100), na další křižovatce neprosto klidný a vyrovaný chod. S výkonem také není problém. Jediné co se odlišuje od normálu je občasné drobné škubání, poskakování na 4rs kolem 60km/h nebo při prudší akceleraci na 3rs z 1500 otáček (udělá to jakoby drobnou prodlevu v tahu).

Dělá to jenom občas, proto jsem to ještě nedával do servisu na diagnostiku. Jako zákon schválnosti by se zrovna nic neukázalo.

Nemáte někdo podobnou zkušenost? Osobně mám podezření na SCV.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9