Fórum - Téma


Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo


Fórum 6 GG / GY Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 5  6  7  8  9

2015-01-05 11:13:04

Zdar všem,

mám problém se svojí Majdalénkou (2,0 diesel,2004). Zhruba v listopadu jsem začal mít problémy s kolísáním otáček a občas to chcíplo. Pak to nějakou dobu dalo pokoj..největší problémy jsem měl když byla velká zima..to měla majda tendenci chcípat hned po startu..po zahřátí se auto uklidnilo. Teď během svátku už mi to chcíplo i na světlech a pak jsem málem nenastartoval. Když jsem to odvážel do servisu tak už nenaskočila, nakonec jsem jí musel natočit přes mámy auto přes kabely (už to nezvládla baterka). Servisáci už na tom makají, ale už nechce naskočit..(ne kvůli baterce, v servisu mi chlápek říkal že baterka s tím mlátí, jak může). Co zatím vím, tak se jim zdá, že tam nechce jít nafta. Špatnou naftou by to být nemělo, tankuju pořád na stejné benzince a jezdil jsem tam i v minulosti s jiným autem. Myslíte, že by to mohlo zajít až tak daleko s tím scv ventilem nebo je to něco jiného?

Díky za odpověď

SgtMejla

2015-01-05 11:33:37

sgtmejla: Osobně bych zkusil napřed vyměnit ten SCV-jestli máš možnost půjčit od někoho, tak ho zkus. Jinak bych dal rovnou novej.

Protože kdo ví jak dlouho by kolem toho chodili, než by na něco přišli a kolik si naúčtují za to.

Nebo mrknout na naftovej filtr..

2015-01-09 15:37:10

petapr: Zdar, tak dneska si jdu pro auto. Nakonec poslali cerpadlo na test a zjistili spatnej regulator..vykazoval spatnou hodnotu. Tak mi udělali částečný repas. Takže ve výsledku 9360,- z toho cca 7300,- jen za to čerpadlo..Podle mechanika, který už jednou celkový repas densa dělal jsem z toho prý ještě vyšel dobře.

2015-01-09 15:43:17

Tu regulační funkci podle mě zastává právě SCV ventil o ničem takovém co zde píšete jsem zatím ještě neslyšel. Aby si z vás někdo nedělal jen pacienta.

2015-01-09 17:38:21

sgtmejla: no právě že regulátor tlaku je scv ventil. Takže částečná repase spočívala v jeho vyměně teda povolit dva sroubky vyndat starý osadit nový a dva šroubky dotáhnout a zapojit konektor... Myslím ze tohle by jsi zvládnu i doma a vyšlo by tě ti asi na polovinu..... Ventil cca 3800.. A asi pět minut práce... takže si z tebe někdo udělal hezkou pokladničku.... Jinak částečna repase čerpadla mi přijde jako hloupost každý kdo už se do cerpadla pusti ho udělat celé. Nemá smysl delato něco na pul navíc když už bylo ceprádlo dole tak co rozvody? Minimálně řemen by měl jít nový.... Pokud nebyli dělaný někdy v blízké době..

2015-01-10 12:05:21

jechster: No ať tak nebo tak..majda už zase jezdí a je fakt, že mechanik, který mi auto předával, říkal že to auto jezdí teď líp než kdy před tím (a to jsem ho tam měl už jednou). Nekecal..otáčky drží a výkon se mi taky jeví lepší než kdy dřív. Tak teď už jen aby vydržela co nejdéle. Na jaře mě ještě čekají prahy..chci se je udělat co nejdřív než se to rozjede úplně..holt sůl a kamínky dělají svoje.

2015-01-10 23:47:54

server: Rozvody jsem nechal dělat právě na podzim.. Ohledně zbytku čerpadla mi řekl mechanik, že: "Ty vnitřní elementy jsou v pořádku". Takže vyměnili jen výše zmíněné. Už jsem po tom dál nepátral. 2100,-- z celkový ceny byla práce a diagnostika..cenu ohledně věcí čerpadla asi moc neovlivnil..to dělali v tom dalším servisu. Tak mi to dal aspoň bez DPH. Každopádně tenhle kluk se to snaží vždycky udělat pořádně a za slušnou cenu. Rozhodně jiný přístup než u ostatních, kde jsem tady v okolí kdy byl. S tímhle jsem spokojenej a vždycky mi udělá cenu.

Každopádně kluci všem moc díky za rady ...Tak ať vám to všem pěkně jezdí.

SgtMejla

2015-11-25 19:02:06

Zdravím mam problém se svojí Mazdou 6 když klesne teplota pod deset stupňů tak mi jede špatně nastartovat chytne až na podruhé nebo napotřetí ale jakmile chytne tak už startuje hned než teda úplně vystydne pak je ten samý problém . Dával jsem to za vinu SCV ventilu jelikož něco podobného měli rodiče a po přečtení těchto článku sem jim vyměnil SCV ventil a auto jim šlape ale u mě to nepomohlo ještě jsem vyměnil palivoví filtr a stále nic :( když nechám auto v garáži tak chytne normálně ale jak je venku tak nechce chytnout. Nevíte někdo co by s tím mohlo byt ? díky za rady

2015-11-25 20:34:59

A co žhavící svíčky...?

2015-11-25 20:48:41

žhavící svíčky jsou v pořádku

2015-12-14 12:41:56

tom46: i celá elektrika žhavení? tím myslím od pojistky přes relé až po samotný žhavič..

2015-12-15 11:02:32

Problém vyřešen se špatným startovním prošoupala se mi o hlavičku šroubku trubička co přivádí naftu k čerpadlu tudíž to sálo vzduch a proto to špatně startovalo a byla jen shoda náhod že se to zrovna stalo když se ochladilo akorád nechápu proč to téměř pokaždé nastartoval kdyz sem to měl v garáži nicméně od te doby a je to par dní co jsem vymenil opravil tu trubičku tak to startuje v pohodě a je to pořád venku

2016-01-01 18:55:04

Ahoj mazďáci. Po přečtení předchozích příspěvků si myslím, že je ve vadný SCV ventil. Auto má občas problém s nastartováním a občas chcípne na neutrál s tím že někdy zakolísají otáčky a to vše dost nepravidelně - nespatřil jsem žádný interval. Ve výkonu bez problému. Jedná se o Mazdu 6 kombi 2.0 diesel 100 kW rok výroby přelom 04/05.

Díky za odpovědi, Martin

2016-01-01 19:27:55

stenli007: nekolisa ti tlak v railu vstřikovacu?

2016-01-01 19:38:32

marcoss: Zatím nevím, na diagnostice jsem ještě nebyl, protože to začalo dělat teď o svátcích

2016-01-01 19:43:27

stenli007: ale vypadáš opravdu na SCV, - ještě - měnil jsi někdy palivový filtr?

2016-01-01 19:51:51

marcoss: Já ne, já to auto mám doslova chvilku a jak předchozí majitel netuším. Ale kdyby to byl palivový filtr tak by to kravilo i při výkonu nebo ne? Tam to jede normálně

2016-01-01 20:58:52

stenli007: nemuselo - záleží na momentálním tlaku čerpadla ale uvidíš - palivovej filtr bych stejne menil u tak starýho auta

2016-01-07 22:31:12

Mazdar všichni , mam na Vás dotaz. Mam 6 po F/L 2007 89kw a budu měnit SCV pač mi při volnoběhu kolísají otáčky o cca 100 - 150 a při plynulé jízdě mi auto škube. Ohledně toho ventilu. Je víc druhů nebo mi bude stačit tento?

http://www.mazdapavlice.c...til-mazda-6-20-mzr-diesel

Děkuji za odpověď :)

2016-01-08 13:02:11

ondrar: Ahoj. SCV ventily jsou dva druhy, jeden úzký dlouhý (ten je právě hodně poruchový) a druhý nízký a baculatý. Já má M6 po F/L 2005 a mám tam ten druhý. Radši si vem zrcátko a baterku a mrkni co tam máš.

Obrázky obou najdeš zde:

http://www.mazdapavlice.c...til-mazda-6-20-mzr-diesel

http://mazdapavlice.cz/do...a-5-mazda-3-20-mzr-diesel

Moc jsem to tenkrát při výměně nestudoval, ale myslím si, že ten hubený vysoký je pro modely před F/L s motorem RF5 a ten nízký po F/L s motory RF7.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9