Fórum - Téma


Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo


Fórum 6 GG / GY Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

2014-08-16 13:24:54

No jo steny. Ale jaky? Ten levnejsi 260 nebo jako obvykle ten drazsi 120? Zacalo mi to take delat a pri skoro 200 000 najetych jsem zjistil,ze tam mam take to oznaceni 006.

2014-08-16 14:14:30

piril: jestli je to auto před faceliftem, jako že jio, tak 120, dá se sehnat na alliexpres.com za 120 dolarů, já jsem ho koupil kvůli rychlosti dodávky v Čechách o něco dráž, s poštovným myslím 3 650,-

2014-09-08 15:39:32

Zdravím všechny, mám problém se svojí mazdou 626 diesel 74 kw, poslední dobou mi motor občas chcípne při nízkých otáčkách na semaforech, při dobržďování, tak hledám všude možně, kde by mohl být problém, nevíte někdo jestli ta moje kára má taky SCV? A jestli jo, tak jestli to může být jím. Jinak mi to ještě dělá to, že se mi při 3000 ot./min rozsvítí konrolka žhavení, někdy se mi taky zdá, že motor nemá tah. Díky všem za reakce.

2014-09-08 18:28:54

Jsi v sekci pro Mazdu 6. Ale podle mě, nemá 626 common rail tak ani nemá SCV ventil. Já měl ještě starého Comprexe, a tam bylo normální čerpadlo. Co jsem tak koukal na fóra, zhasínání na volnoběh u 626tek by mohlo být zanesenou škrtící klapkou, netěsností na sacím potrubí (nesmí tam být žádná trhlinka ani dirka), krokovým motorkem (asi u té klapky), a také vadným řídícím ventilem dodávky paliva na čerpadle - Spill valve. Zkus se zaměřit na tyhle závady a hledat na netu. Ale možná se pletu.... mám Mazdu 6.

2014-09-08 21:22:32

Cau lidicky,mam dotaz,kdyz je spatnej scv ventil,ukaze to na narovinu diagnostika?????

Mam Mazdu 6 2.0D 89kw najeto 205000km 2004,zavada je pri studenem motoru,zahrata funguje normalne,nejdrive zacala po nastartovani chcipat a pak zas normalne naskocila,pak byl treba tyden pokoj a slapala normalne,po case uz nechtela nastartovat ani na podruhe a slo to jen pri pridani plynu a ted uz studena jen toci a nastartuje jen s plynem,kdyz naskoci tak je slyset,ze motor se pri pridani plynu hada a pri jizde trosku pocukava az kdyz se po par minutach probehne zacne bezet normalne.

Napojoval mi ji mechanik na diagnostiku a prave ze mu to zadnej ventil neukazalo a rikal,ze to asi bude delat zanesena skrtici klapka na sani a ze to bude chtit vycistit i egr ventil.

Jak jsem to tu procital,tak to vypada na ten scv ventil.

Rad bych odhalil zavadu hned na prvni pokus a ne metodou "pokus-omyl" znate to

Dik za rady

2014-09-08 21:27:33

Je možné že se pokusu a omylu nevyhneš, ale při vadném SCV by diagnostika měla ukazovat kolísání tlaku v railu, já jsem SCV vyměnil (měl jsem sérii 006 takže tp byla "tutovka"), abych zjistil, že problém byl v senzoru tlaku railu v kombinaci s vadnou ŘJ, toť moje zkušenost.

2014-09-08 21:44:17

Koukal jsem na stitek Scv ventilu a ktere to cislo znamena jaka je to serie?

A jeste me trochu zarazilo,ze na stitku toho Scv ventilu je OR kod,ten jeste v roce 2004 nefungoval ne

2014-09-08 21:51:51

jack_oneal: jestli si pamatuju dobře tak první trojčíslí (musel bych do garáže ). Série jsou dvě (podle mě) původní 006 (ta by měla být problémová) a druhá série je 066 tu tam mám nyní namontovánu. O OR kódu nevím nic, nicméně Japonci by mohli být v tomhle napřed.

2014-09-08 22:14:52

Ten muj stitek je nejakej divokej,tak nevim co si o tom myslet,jestli uz byl vymenenej.

Mazdu mel predemnou kamarad a za nej se nic takoveho nemenilo a predtim mela servisku a tam nic uvedeno o tom neni

2014-09-08 22:26:21

jack_oneal: to co jsi vyfotil je štítek od čerpadla to číslo SCV je přímo na těle ventilu co je do čerpadla přichycené dvěma imbusy. J eto hned pod tím vyfoceným štítkem.

2014-09-08 22:45:13

Aha,tak zitra na to mrknu znovu,zadne cislo jsem na nem nevidel a pak jsem nasel tento stitek.

Zitra napisu co jsem nasel.

Diky ti

2014-09-08 22:48:21

to číslo není nijak moc výrazně vidět, ale dá se, a rozluštil jsem to bez zrcátka, za to s brýlemi

2014-09-09 00:08:40

jack_oneal: Na diagnostice se to poznat dá, jak píše správně jechster.

Každopádně je to na 100% SCV. Vyměníš a bude pokoj. Kdyby to bylo něco s EGR, tak by ti svítily kontrolky na palubovce. A jinak se tam nemá co podelat ;) Teda pokud opomeneme podložky pod vstřikama.

Mazdar

2014-09-09 04:53:16

S těmi 100% bych byl opatrný, viz. můj případ.

2014-09-09 05:48:50

jack_oneal : Jak píše natural

Mě to dělalo zase to že za studena to chrčelo jako traktor a mělo to šíleně kovový zvuk, potom když jsem potřeboval tah a výkon tak prostě auto nejelo ztrácelo výkon a netlačilo jak mělo :-/... a hlavně když jsem jel a udržoval jsem konstatní rychlost tak kolikrát otáčky začali lítat nahoru dolu, a auto pocukávalo jak kdyby mě někdo ze zadu tahal za kouli a brzdil.

Můj názor je takový že to bude SCV v tvém případě bych hlavně chtěl, aby ti zaslepil EGR ventil a prošel další úkony na motoru. Někdy vozidlo od kamaráda je za trest

2014-09-09 11:50:36

Cislo Scv ventilu jsem nasel-- 066

09G-01723

Coz by nemela byt ta spatna rada,ale muze to delat on,ale divne ze ho neukazala diagnostika.

Necham to znovu napojit co to ukaze a pak stim neco provedu.

jack_oneal, 2014-09-08 21:44:17 napsal:

Koukal jsem na stitek Scv ventilu a ktere to cislo znamena jaka je to serie?

A jeste me trochu zarazilo,ze na stitku toho Scv ventilu je OR kod,ten jeste v roce 2004 nefungoval ne

2014-09-09 11:56:52

jack_oneal: qr kód je hodně stará věc, i na premacy ho mám na mnoha místech - http://www.qrcodes.cz/qrkody-qrcode.php

2014-09-09 12:02:26

To jsem krapet zaspal dobu

2014-09-09 12:44:53

diagnostika ti nemusí říct vůbec nic pokud neví jaká má být správná hodnota na daném čidle v danou chvíly.. tak ti jenom ukáže hodnoty.. když už to budeš mít napojené tak se podívejte co ukazuje jako tlak paliva v railu .. tam by to mělo být jasné hodnota by měla být docela nestabilní (při špatném SCV) proto to kolísání otáček..

pokud bych to měl říct jednoduše

vyměň SCV a nepátrej proč.. buď to pojede nebo ne, nic tím nepokazíš

lidi pokud máte na to aby jste si pořídily auto +- za 100-150Kč tak nějaké cca 4tis za SCV je plivanec v moři..

my to zdatně připomíná duchodce kteří se ženou do kauflandu pro mléko v akci ale vezmou si jen 2 litry neb víc by neunesly ... cesta do kaufu je vyšla na 30kč ale ušetřily 8kč na mléce ve výsledku - 22kč :)

když budete mít sjetou pneumatiku tak budete taky uvažovat jestli je sjetá jestli by na ní nešlo ještě chvilku jezdit tak přezujeme jen 3 ty už praskly.. a tu čtvrtou sjedu taky na ultimum a až buchne tak pojedu do pneuservisu znovu???

2014-09-09 20:16:36

No ono pokud budes takhle menit veci a pak budes cekat jestli to pojede nebo ne,tak to

muze trochu lest do penezenky a uplne zbytecne

Dneska me napadlo,ze by to mohlo bejt i teplotni cidlo motoru,vyzkousel jsem ho odpojit a svete div se,motor naskocil hned a uplne v pohode,kousek jsem to projel a jela dobre.

Jeste to prubnu zitra,jak nastartuje a pripadne ho koupim.

No a teplotni cidlo stoji pak korun,stovkova polozka a ten ventil tisicova polozka.To je rozdil ne

Jinak to auto nestoji 100-150,to stalo kamose pred 4 rokama.

Ja ho mel za uplne jine penize


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9