Fórum - Téma


Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo


Fórum 6 GG / GY Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9

2014-06-23 20:54:31

Kluci, ale v mojej 6-ke je RF7J motor teda 105KW, po fl :)

2014-06-24 00:30:55

neměl by to být problém, ale raději se podívej na číslo které máš na SCV na své majdě

2014-06-24 17:26:11

Tak jsem koukal na číslo SCV ventilu, a bohužel mám smůlu. Je tak zrezlý, že na něm není žádné číslo. Ala na čerpadle je číslo, podle toho by se to mohlo dohledat.

Jen jsem zas nějaký na vážkách.... mám Mazdu 6 GY po FL z roku 2006, a podle techničáku mám motor RF5C s výkonem 89kW, ale podle fotky co jsem fotil přes zrcátko teď zjišťuji, že je tam čerpadlo RF7J. Tak to mám motor RF7J? Prý je motor silnější, jako načipovaný. Bohužel se jedná o dovoz z Rakouska, tak už nezjistím jetli je něco dodělávané.

Dá se někde dohledat jaký SCV ventil tam patří když na něm nemám číslo? Zatím mi auto jezdí v pohodě, ale v zimě při prudké změně otáček jakoby na vteřinu ztratí výkon. Pak se zas chytne. Bohužel je to dost nepříjemné při předjíždění nebo prudkém rozjezdu. A někde se musí začít... tak zkusím vyměnit SCV.

2014-06-24 18:33:32

Nejsem chlapy odborník, ale DENSO 294009-0120 je na všechny modely od roku 2002 - 2007......takže před i po fl by neměl být problém

2014-06-24 20:55:24

Bohužel taky nejsem odborník. Ještě na předchozího comprexe 626.... tam jsem si dělal vše sám, ale tady už ne. Proto se radši ptám.

No mě by právě zajímali ty rozdíly SCV ventilů. Např. poláci prodávají DENSO - 294009-0260 za cca. 1850Kč (http://allegro.pl/zawor-s...ar-denso-i4335839290.html) a dle popisu pasuje do Mazdy:

1. Mazda 3 (06.2005 – 04.2009) - 2,0 nr pompy Denso: 294000-0420, nr pompy Mazda:RF7J13800, silniki: RF-DI

2. Mazda 3 (04.2009 ->) - 2,2 nr pompy Denso: 294000-0620, nr pompy Mazda:R2AA13H50, silniki: R

3. Mazda 5 (06.2005 ->) - 2,0 nr pompy Denso: 294000-0420, nr pompy Mazda:RF7J13800, silniki: RF-DI

4. Mazda 6 (06.2005–01.2009) - 2,0 nr pompy Denso: 294000-0420, nr pompy Mazda:RF7J13800, silniki: RF-DI

5. Mazda 6 (01.2009 ->) - 2,2 nr pompy Denso: 294000-0620 , nr pompy Mazdy:R2AA13H50, silniki: R2

Pokud se podíváš na bod 4., tak pasuje zrovna na moji pumpu.

Nezdá se mi, že by zrovna model DENSO 294009-0120 byl univerzální na všechny modely.

Pak jsem se ještě dočetl o vadných sériích SCV ventilů řady 003 a 006 které Mazda stáhla z prodeje ....kde tyhle čísla najdu? Abych je poznal a nekoupil.

2014-06-25 09:18:53

qwert29:

no když to vezmu selským rozumem a kouknu na netu po fotkách tak mi logicky vypadne že podle toho co jsi nafotil máš na autě ventil s koncovkou 260, protože 120 neměla ani v jiných generacích změnu tvaru ..

120 užší delší

260 krátký baculatý

co se ceny týká zkus Intercars.cz nejlépe osobně na prodejně a poptej se jestli by nešlo něco udělat s cenou .. mnohdy pomůže platba v hotovosti (osobní zkušenosti)

  • jinak číslo na ventilu je z druhé strany teda částečně od motoru a část dole...
  • a série je vyražená na ventilu u toho čísla.. a teď si nejsem jist ale 120 a 260 mají jinak tvarovaný konektor.. teda spíš jen zámky konektoru.. ale to nevím jistě..

2014-06-26 08:01:30

Server:

Tak to mi děláš radost, protože jak na to kukám, tak SCV ventil s koncovkou 260 je o polovinu levnější

Například na http://eshop.dimid.cz jsem našel tyto ceny:

Denso 294009-0120 3977 Kč

Denso 294009-0260 2083 Kč

...ceny koncové s i daní, v PL a na eBay ještě levnější

2014-07-01 07:10:25

qwert29: ale jestly chceš mít 100% jistotu, budeš muset ten svůj vyndat ven..

2014-07-03 06:25:46

Zdravím mazdaři.

Mám problém s klepáním na volnoběh u své mazdy - M6, 2,0DI, 89kW, naj. 200 000km viz profil.

Je to tak, že klepání je pouze na volnoběh a pouze až po cca 20min jízdy (něco se zahřeje?) a klepe to pouze chvíli (10-15s) po té, co otáčky na volnoběh klesnou po jízdě. Pak se to srovná a motor krásně přede. Ve všech ostatních otáčkách jede normálně bez klepání, cukání.

Další poznatek:

Pokud to na volnoběh klepe a vypnu motor a znovu nastartuji, tak je volnoběh OK bez klepání. V otáčkách těsně nad volnoběh (cca 850rpm) neklepe.

Startuje krásně jak studená tak teplá, spotřeba cca 6,5l/100km.

Přijde mi to jako nějaká regulace, které po zahřátí motoru déle trvá, než se srovná při volnoběhu. Může to dělat SCV?

Díky za každou radu.

EDIT: tak jsem to odpoledne nechal chvíli běžet na volnoběh bez zapnutého příslušenství a nejdřív to po chvíli přestalo klepat a po pár vteřinách se jakoby zhouply otáčky a klepat to zase začalo. Chvílemi mírně houpaly otáčky (na budíku tak o 0,5mm). Čím je venku vyšší teplota, tím dřív po zahřátí auta to začne klepat.

2014-07-11 08:13:51

kid.ob: zkontroluj si olej...

kvalita, délka použití atd...

nejspíš ti klepou hydrostavy na ventilech a to je nejčasťeji olejem...ale mohlo by to být i stářím

2014-07-11 08:22:41

muj problem je vyresen: stacilo auto po jizde nechat bezet nejakou dobu na volnobeh a to si samo zkorigovalo vstriky, ted uz slape jako hodinky :)

2014-07-11 12:12:06

Nazdarek panove, mam asi drobet slozitejsi problem, mam Mazda 6. r. V. 2004 2.0 89 kw a mam ty same problemy jako vy s scv ventilem, ale nemohu ho na moji mazdicce najit, je to mozne, ze je tam nejaky jiny druh cerpadla?

Dik za odpoved

2014-07-11 12:43:37

pisik: podle Me to možne urcite neni - mas ho tam pokud mas diesel rok 2004

2014-07-11 12:46:35

marcoss: ok a nemas nejakou fotku, kde by mel presne byt, budu doufat, ze jsem jen uplne slepy....

2014-07-11 13:40:00

pisik: snad to podle toho už najdeš :) http://www.google.cz/sear...EMACY_45.html%3B640%3B480

2014-07-11 13:51:37

Az prijdu z prace,tak se podivam .Ja prave nasel fotky ,ze ma byt vzadu u pelivoveho filtru nekde....

2014-08-04 18:56:17

kdyz mam v aute ventil s oznacenim 003 07D-03134 muzu tam dat ventil (294009-0120)? to oznaceni co mam jsem nikde nenasel. mam 2.0 di rok 2003 89kw. diky za odpovedi.

2014-08-04 21:48:09

kid.ob: dnes jsem ho tam dal, mám to samí auto, ale ventil měl označení 006, bohužel u mě to problém nevyřešilo. 294009-0120 je označení DENSO.Teť tam mám sérii začínající na 66, 003 a 006 byly prý vadné série.

2014-08-16 10:17:26

A do M6 2004 GY 100KW patri jaky SCV?? Diky

2014-08-16 11:34:19

piril: stený, ty motory jsou identické


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9