Fórum - Téma


Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo


Fórum 6 GG / GY Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 9

2013-03-25 09:27:51

ladasklima: Zatím ho mám,musíš ale vědět označení,to najdeš,když dáš pod scv ventil zrcátko a mám dojem, že je poslední 009.nebo ho vyndáš.odpoledne ti napíšu číslo.žena jela pryč a ja mam ten scv ventil v krabičce v autě.

2013-03-25 19:36:04

Hi all. Tak auto je opravený stálo mě to 5200kč. Děkuji všem za příspěvky a názory. Velký dik také Rudasovy 23, za zájem komunikovat a radit, je vidět, že to toho chlapa bavi.Doporučuji. Take dik Rudasovy z Jaroměře za tip obchodu.

Vyřešil jsem problém s autem během jednoho dne,což považuji za excelentní.

Také bych chtěl věnovat pozornost servisu Kodeccar Hradec Kralové, s prominutím je to údržba s razítkem,jediný co uměj tak hezky mluvit. Byl jsem tam nekolikrát a pokaždé jsem byl zklamán.Takže opravdu nedoporučuji.

Teď jsem se opět přesvědčil, že opravit jde všechno a za slušný peníz. A začinám řešit webasto, které mne také nikdo nedokázal opravit za 6 let.

2013-05-22 09:56:06

Cau hele chtel bych se zeptat ja jsem z kladna to je u prahy a auto mi chcipa padaj mi otacky a uz me to jebe ale nemuzu ho tady v okoli sehnat jako scv ventilek ;(

2013-05-22 11:21:01

mirek.t: no jo to je problem vsech mazd 6 .vem si zrcatko a ze spoda scv ventilu opis cislo zda je to :denso 294009-0120 tak ti ho prodam za 4280. kc + poštovné sam si ho vymenís nebo zajedeš k nám a tady ho vyměníme a budes mit po problemu. muj tel je 724 823 784 Pajas

2013-05-22 17:20:01

Jo jako tak ja se jeste dnes podivam a napisu ti hele na mobil nebo sem a odkud jsi ?

2013-07-21 08:00:00

ahoj dnes jsem od prace malem neodjel...posledni dobou jsem mel problem s nastartovanim a naslednym chcipnutim..daval jsem to za vinu spatne nafte a ucpanemu filtru (vse vymeneno a natankovana kvalitni nafta) ale po par dnech se vse vratilo a je to jeste horsi...no a aby to nebylo malo tak se ted k tomu pridalo to ze auto nema akceleraci tzv zatlaceni do sedacek a pouze velky dym, neodeslo tim padem i turbo_?poradte nekdo prosim jsem uplne zoufalej a auto potrebuju kazdy den...je to opravdu scv ventil nebo ne_?

2013-07-21 10:02:00

pepika89: sry za OT, ale musím se zeptat. v NEDĚLI do práce???????

2013-07-21 18:25:05

pepika89: zdar ! Taky sem měnil SCV, špatný poznáš, že po nastartovaní kolisaji otačky motoru. A hlavně v zimě to dýl točí, než to chytne, a neni dobrý vybíjet v mrazu baterii dlouhym startovanim

Jinak mě kuli scv motor chcipl za jizdy pouze jednou... Tak napiš odkud jsi , treba by sme mohli zkusit ten, co jsem vyndal, aspon by se videlo, zda je ten problem v scv, nebo jinde...

Když "auto nema akceleraci" tak pokud to nebude tim scv, tak bych tipoval bud neco se vstrikama, nebo praskla hadice od turba, nebo špatný podložky pod vstrikama, ale to bys poznal, že to žere olej....

2013-07-21 18:33:38

kolibrik007: kamarád uvažuje o šestce v naftě, už se byl na ní podívat, motor drží volnoběh ukázkově, startuje na ťuknutí, tahá dobře (ve 140 opře do sedaček razantně). takže jak čtu tvůj příspěvek, scv ventil bude v pořádku? celkem ho od toho odrazuji. přeci jenom je to auto s více než 300tis. km.

sry, vím, že to spíše patří do nákupu šestky, ale je to podobné téma.

2013-07-21 21:10:35

pepika89: ahoj to co tady popisuješ tak to kouření vypadá na turbo měl sem to samí+ještě ta trubka k turbu byla taky v hájia ten SCV ventil by mohl bejt taky načatej,ale jak už sem tady četl příznaky mužou bejt všelijakýmě to startovalo dobře ale kolísali mě otáčky a občas to i chcíplokoupil sem nový SCV a je to okzkus to tady pročíst třeba ti to dělá podobný věci jako někomu tady!tak at se zadaří

2013-07-21 21:36:53

radomiláček: pry byly špatné série SCV s označením 003 a 006.Muj scv sice nebyl uplně špatnej, a jezdit se s nim ještě dalo, ale jak jsem tam dal chip, tak to zacalo delat problemy, takze jsem ho vyměnil, a mam klid.

Ja nikdy predtim neměl diesel, a taky sem měl nervy pred koupi, abych nekoupil nejakej šrot = vstriky v pr...., turbo v pr... atd, jak sem se docetl....

Mam 6 ku naftu už rok, sice sem tam musel nechat vymenit podlozky pod vstrikama, nový scv, a důůůůkladně odkarbonovat motor a vycistit sací koš, to je moc důležité. A pak tankovat kvalitni naftu....

S autem jsem VELMI spokojen, jede super, spotřeba malá, podvozek super, výbava super !

Původně sem chtěl koupit 1.8 benzín.

A k dotazu : je důležitý stav auta a funkčnost, najeté km nevadí. Pokud vyhlédnutý kus jede dobře, tak je scv temeř jistě v poradku, nebo je mozna vyměněn, protože se údajně měnily u některých vozů na svolávačce...

2013-07-21 21:59:14

Omlouvám se za OT.

Mohu se zeptat kde je ten sací koš u nafty mají ho i FL verze 105kw nafta ??... jinak nad chipem též uvažuji :)

2013-07-21 22:46:23

thomas17: sací koš - je v olejové vaně, pokud jsou špatné podložky pod vstrikama u dieselu, tak se dostava karbon do oleje, a může sací koš i ucpat, čož končí špatně......

http://www.mazdaclub.cz/f...-tema/zadreny-motor-27904

2013-07-22 00:16:13

kolibrik007: Jo už mě to docvaklo :) jsem dnes mimo... no to jsem snad podchytil v čas ty podložky :)...

Jinak jsem četl v manuálu že je ještě něco u Pal.Filtru usazovací nádobka či něco takové ?

2013-07-22 11:13:41

je tam, ale pokud jsi vyměnil pal filtr, tak ten bordel se usazuje na dně pod nim. zistí se to pokud sviti kontrolka na pristrojovce- ze je treba "odkalit" - vypustit vodu

2013-08-29 09:46:29

Zdravim,

mam nasledujici problem s mazdou 6 diesel. cca pred 14 dny mi to pravidelne cestou do prace zdechavalo na volnobeh na krizovatkach, tak jsem se objednal do servisu (ne mazda), ale od te doby mi to nedelalo, volnobeh to drzelo v pohode. V servisu mi borec rekl, ze dle diagnostiky neni zadny problem a vsechny hodnoty jsou v poradku. Nicmene vcera se mi stalo, ze se to na volnobeh asi 2x za cestu z prace pridusilo, ale nechciplo, a dnes mi to chciplo 3x (stavel jsem vicekrat, takze ne pokazde) ale vzdy az po chvili, ne hned jak klesly otacky na volnobezne.

Zprvu jsem usuzoval na SCV ventil, podle toho co jsem tu cetl, ale dalsi chovani me trochu zmatlo.

Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

PS:naftu tankuju u Benziny a mam tam porad natankovanou jednu nadrz, takze naftou to zrejme nebude.

2013-08-30 10:28:54

pydzej: s nejvyšší pravděpodobností SCV

2013-11-20 21:15:05

Nazdar Mazďáci. Mám taky problém, ale nevím jestli je to SCV ventilem. Motor startuje dobře, volnoběh drží, ale pokud sešlápnu plyn při jízdě motor tak na vteřinu ztratí výkon (jako by se vypnul a brzdí), ale po té vteřině naskočí a zas jede na plný výkon. Je to první závada na mé M6 2006 po FL 2.0D. Hlavně je problém v akceleraci kdy je skoro nemožné předjíždět (a nebo hodně vytáčet motor abych ujel protože po přeřazení mě motor na vteřinu přibrzdí). Myslíte, že je to tím SCV? Děkuji za radu.

cooper11, 2011-08-10 23:29:23 napsal:

Zdravím Mazďáky. Mám - snad ne problém - dnes při studeném startu po otočení klíčkem a naskočení motoru zakolísaly otáčky nahoru a dolů a motor chcípl. Startoval jsem asi 4krát a pořád to samé. Až napopáté jsem hned po startu sešlápl plyn a odjel, po ohřátí motoru a následných startech už to neudělalo. Uvidím jak zítra u studeného startu. Nevíte někdo, čím tohle může být? Ještě jsem se s tím nesetkal.

Všem díky za odpověď, Karel

2013-12-16 15:01:45

Ahojky mazdaci :) vim co mě stalo sil precist, sehnat a vymenit Scv ventil a jestli utratim 5500 Kcz za neco co nevim jestli muj problem vyresi, jsem se rozhodl ze vam pomuzu, tak jak ste mě, vy ve svich člancich navedli vy

.

Problem byl v SCV ventilu a diagnostika nic neukazala. Auto chcipalo na svetlech a za studena pri startovani zakolisali otacky a auto chciplo. Pak se to tvarilo cca 400 km ze se nic nedeje. A pak znova, musel jsem tankovat shell, aby jsem nekam zasel. Diagnostika ukazala akurat kolisani tlaku o cca 300 Mpa. Mozna bych kupoval nove cerpadlo za 60 000- Kcz a nebo bych dal v nějakem servisu 14 000.- Mam pro vas, proto kdyz budete mit cestu pres Prahu moznost, vyskouset jestli Vas problem je v Scv ventilu. Pomohu vam ho vymenit a skusime jestli jse problem vyresil. Mam SCV za 4500 Kcz. Kdyz zavolate na 774 039 797 tak jse domluvime na stretavke a vymenime ho a skusime jestli je vas problem naozaj v SCV - ventilu a nebo je potreba neco jineho. Kdyz ne tak mate jistotu ze jste nic neutratili a muzete hledat dal :). s pozdravom verny mazdak :)

2013-12-16 17:26:52

dhamanjunior: doporučuji, aby sis telefon vymazal z příspěvku a dával ho jen pomocí interních zpráv.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9