Fórum - Téma


Klepající přední náprava


Fórum 626 GD Klepající přední náprava

Informace o modelu: Mazda 626 GD



2007-06-14 11:01:34

Zdarec, mám takovej problém, když jedu se svou mazďulkou a dám plnej levej či pravej rejd, tak mi hrozně klepe někde na nápravě něco, co nedákuži se svými schopnostmi lokalizovat a opravit, tak kdyby byl někdo natolik hodnej a dokázal poradit v čem by to mohlo být. Mám 626 GD, rv 1991.

Díky všem za pomoc a rady

2007-06-14 11:44:06

Že by homokynetický kloub?? Klepe ti to nebo spíš cvaká? Dělá to na obě strany nebo jen na jednu?

2007-06-14 12:06:28

Mám za to že to je jen na jednu, ale jelikož je mazdule už asi půl roku v garáži, tak už si to nepamatuji přesně, ale myslím že když dám pravej a klepání je hodně podobný cvakání.

doris  
Doris
2007-06-14 15:48:17

Taky bych tipovala umírající homokineťák. Dělalo nám to taky a po výměně homokinetického kloubu to přestalo. Ramena by podle mne klepala spíše po průjezdu nerovností, ale v zatáčkách se tak projevuje nejčastěji homokineťák.

2007-06-14 23:38:21

taky mi jednou cvakal kloub, potom se ozvalo křup křup buch, a předjely mě kuličky z hom. kloubu. Velmi příjemné.

2007-06-14 23:39:27

spodní čep většinou udělá v zatáčce pouze bum.

2007-06-15 07:17:54

Děkuji za rady, vyměním a dám pak vědět jsetli je to v pořádku!

2007-06-15 07:46:40

Hlavně tam nezapomeˇň dát grafitky co se tam vleze a namaž i manžetu zevnitř.Dělal jsem to nedávno a je to moc "hezká" práce s vazelinou.Samozřejmě je lepší vytáhnout celou poloosu ven.Znám i borce,kteří to dělají i při nasazené,ale k tomu potřebuješ dalšího chlapa,který to tu poloosu bude držet-nepraktické.Hlavně při vytahování nezapomeň sundat pojistný kroužek na straně od převodovky,aby se ti při vytahování natvrdo moc nezkřivil.Já to neudělal a měl jsem pak trošku problém ho tam nasadit aještě k tomu v té ku.......vsky klouzavé vazelině.Jak říkám krásná práce.

2007-06-15 20:47:52

Taky to už mám za sebou.Je to opravdu "HEZKÁ" práce. Při rejdu do prava to byl levej homokineťák.

2007-06-15 21:26:26

Klepání v nápravě může způsobit hodně věcí....Takhle jsem se jednou hrabal kdesi pod pravým předním kolem, protože mi tam taky při zatáčení něco klepalo....Ha, on to nebyl kloub, jak jsem si myslel, ale můj milovaný mechanik nepřišrouboval nový brzdový kotouč, takže ho tam držely jenom šrouby kola....sranda až na půdu...

2007-06-17 01:09:01

Kotouč se šroubuje u aut jenom proto, aby se při sundanym kole neprotáčel a hlavně, aby se tam dobře dávalo zpátky kolo.. Rozhodně to nemůže nikdy klepat, protože ho držej právě kolový šrouby ( pokud teda nejni přišroubovanej zevnitř, třeba stará 323, to se musí rozhodit ložisko kola, aby se kotouč vyměnil)... Bude to jednoznačně vnější kloub.

2007-06-17 18:03:57

1/vazelína se tam dáva grafitka, ovšem je dobré použít vazelínu která se dodává k sadě, nebo si koupit přímo do hom.kloubu. Obyčejná grafitová vazelína je příliš hustá.

2/Vazelíny se tam dává pouze tolik kolik se jí vejde do středu kloubu kam se dává poloosa a to tolik dokud nezačne vylézat okolo kuliček. V žádném případě ji nedávat do manžety z toho důvodu že při jízdě působí velkou odstředivou silou, a může razantně skrátit životnost manžety. tam kde manžeta dosedá na kloub též zachvat čisté plochy, potom nemá tendenci zklouznout.

2007-06-17 18:06:14

k těm kotoučům, mohl mu vypadnou šroubek, a ten mu tam pod diskem mohl chrastit. jináč ten šroubek opravdu ten kotouč pouze přidržává, 6ka šroubek ti brzdnou sílu opravdu neudrží.

2007-06-17 20:10:28


Odpovědět