Fórum - Téma


Kdo má RX-8


Fórum RX-8 (obecně) Kdo má RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8


1 ......... 82  83  84  85  86 ......... 165

2013-01-09 16:04:06

Prosti: Ty mas furt naky problemy :D

a k Brnu.. nezapominejte tky na zahaneji sezony v moste

2013-01-09 16:13:08

v Mostě se chystá zahájení sezony na kdy? 35km cesty je přeci jen méně než 310 tam bych se podíval spíš.

2013-01-09 16:19:06

Super - navrhuji oba týdny a je to Stejně tam asi nebudem celý den to je jasny - byt z Brna tak se tam otocim a 2x 3 hodinky nebo 3x hodinku to je jina...

Ale obe akce vypadaji dobre - Pallas jezdi jako drak, ale Jančo je DRAK a ta S2000 je asi trochu vykonejsi, ne? Nevim . Tak všichni šetřit $$$$ na benzin a 2 akce ve 2 tydnech... Vsechno odted do prasatek .

2013-01-09 19:57:49

jako 2x jet do brna za 2 tydny.... nevim nevim... to asi nedam... ale uvidime treba se zadari ale nevidim to nadejne kvuli kratkemu unoru se zmensi i vyplata uvidime jeste

2013-01-09 20:06:20

most myslim tak mesic po.. ted nvm presne

2013-01-09 20:07:42

do mostu bych se i mozna podival ze bych si udelal takovy maly vylet i do prahy

2013-01-09 20:09:25

jo u me most skoro 100%ni :)

2013-01-10 10:46:01

Chlapci a jazdite nebo mate zazimovane? :)

2013-01-10 11:33:31

Nazdar...no ako kto. Niekto jazdi niekto ma zazimovane a niekto aj aj v kombinacii

jackal, 2011-06-03 09:35:58 napsal:

Docela by mě zajímalo kdo jezdí RX-8. Kdo si ji může dovolit koupit a živit,popřípadě kolik vám je. Já začínal Fordem Pumou, 205 gti nebo Mazdou MX3 V6 atd... Od té doby co jsem viděl poprvé RX-8 tak to byl můj sen, ale finančně nedostupný. Dnes je tomu naštěstí jinak a tak jsem si ji mohl koupit jako 3 auto v rodině jenom na víkendové ježdění. Pracuju v jedné agentuře jako personalista a je mi 33. Ano, takovou dobu jsem musel čekat na pořádné auto.

2013-01-10 11:37:51

:) cauuu diky za odpoved :) a co robite aby bolo dobre zazimovane? :)

2013-01-10 13:35:26

No ja osobne s baterii nerobim nic - neodpojuji - lebo mam OPTIMA RED TOP a ta proste vydrzi 2 mesice bez vyrazne ztraty .

Umeju cele auto a vzdy umeju a ostrikam i podvozek tlakovou pistoli, zaroven nastrikam special spray z USA na zazimovani (je to spis promazani nic vic jen to machruje na obalu ) a zavezu do garaze, tam necham dukladne den dva usnchnout a pote dam plachtu, zaroven pod sterace mezi okno a gumu dam hadr aby se nedotykala skla (pote guma vice vydrzi). To je asi vsechno.

Pokud je v zime usek treba 2-3 teple dny 7+ stupne TAK VYJEDU na vylet 100km a vice. Projedu to a pak ten stejny postup zase uložím k zimnímu spánku . Ted se mi to povedlo takze bateka po 200km tripu bude urcite plne nabita a OK i na jare.

Zaroven radím, kdyz by trochu hrozilo, ze je prazdna baterie TAK STARTUJI S BOOSTEREM (viz foto, mame ho ve firme) protoze pak hrozi FLOODING pokud by baterie selhala ale zaroven jiz nastrikalo palivo do systemu a nenastartovala...

2013-01-10 13:41:00

No a napr ja som ten co zimuje ale aj jazdi To znamena u mna asi to ze auto je pekne v garazi kde teplota neklesne pod 1 stupen nad nulou a jazdim na nom iba ked naozaj musim teda v krit pripadoch ked niekam potrebujem ist a nemam ine auto. A samozrejme priebezne si auto umyvam ale castejsie ako cez letnu sezonu.

Machbuster, 2013-01-10 13:35:26 napsal:

No ja osobne s baterii nerobim nic - neodpojuji - lebo mam OPTIMA RED TOP a ta proste vydrzi 2 mesice bez vyrazne ztraty .. .. .

Umeju cele auto a vzdy umeju a ostrikam i podvozek tlakovou pistoli, zaroven nastrikam special spray z USA na zazimovani (je to spis promazani nic vic jen to machruje na obalu .. ) a zavezu do garaze, tam necham dukladne den dva usnchnout a pote dam plachtu, zaroven pod sterace mezi okno a gumu dam hadr aby se nedotykala skla (pote guma vice vydrzi). To je asi vsechno.

Pokud je v zime usek treba 2-3 teple dny 7+ stupne TAK VYJEDU na vylet 100km a vice. Projedu to a pak ten stejny postup zase uložím k zimnímu spánku .. . Ted se mi to povedlo takze bateka po 200km tripu bude urcite plne nabita a OK i na jare.

Zaroven radím, kdyz by trochu hrozilo, ze je prazdna baterie TAK STARTUJI S BOOSTEREM (viz foto, mame ho ve firme) protoze pak hrozi FLOODING pokud by baterie selhala ale zaroven jiz nastrikalo palivo do systemu a nenastartovala... ..

2013-01-10 13:51:49

Diky Bustre za odpoved :) prave, defloding ma asi ceka, protoze jsem to udelal podobne, baterku jsem mnel ale doma, nahodil jsem a skusal nastartovat, ale nebola sanca, ani na 4 krat pak baterka zdochla, je pravda ze potrebujem novou protoze toto je este original PANASONIC puvodni :) nehrozi ted nejaky pruser kdyz jsem to nechal ted takto "rozdelane"? :)

Auto mam ve dvore, sice ne v garazi ale pod strechou...

Dikyyyyyy

2013-01-10 14:07:33

No myslim, ze snad normalni pruser nad ten flooding nehrozi uz ted. Tedy je tam to riziko, ktere plyne z toho prechlastani jako zaplavene svicky jsou v riziku poskozeni a pote CAT ohrozen jak budes startovat a vsude to palivo v systemu.... Ale jako nic vic s tim udelat nemuzes, bys musel rozdelavat a vypustit to palivo rucne.

Ja osobne se v tom zase tak nevyznam, ale pote co bych nastartoval po floodingu urcite davat velky pozor na CAT, tedy nepridavat vubec otacky, ALE BACHA naproti tomu je tam tendence, ze to chcipe a proto trochu malinko pridat aby to nezdechlo musis - udrzovat to nad 1500+ otacek a pak po chvilce uz to nechat. Pote dlouho nechat at se to palivo dostane ze systemu, protoze prave to znici ten CAT pokud by jsi to hnal a zustalo tam neco.

Zkus urcite tu MAZDA De-Flooding proceduru s novou baterkou a snad to pomuze. Samo z novou baterkou full nabitou a predpokladej, ze je to prechlastane. Omlouvam se, ze neprekladam, ale no time

Mazda RX8 De-flooding Procedure (better definition than provided in Owner’s Manual on page 7-20)

Perform these EXACT steps, in order, before battery becomes weak from repeated attempts.

1. Depress accelerator pedal to the floor.

2. Rotate ignition key to START position for no more than 10 seconds.

3. Return key to OFF position.

4. Release accelerator pedal AFTER returning ignition key to OFF position.

5. Wait 20 seconds to allow starter to cool/recover.

6. Repeat steps 1 – 5 until car starts.

This procedure WILL WORK if your car is flooded, usually caused by not running the engine long enough to allow the injector “bowl” to burn accumulated starting fuel. This is a common occurrence and seems to happen more often in cold weather. With the accelerator pedal fully depressed, the fuel is cut-off, allowing the cranking action to clear the accumulated fuel. If you release the pedal early or don’t hold it down completely, you will allow the normal starting fuel to again be injected, possibly resulting in additional flooding. While performing step 2, you will hear the engine attempt to crank, and it will eventually fire. Once fired, expect a LARGE amount of smoke with possible spitting/sputtering from the engine. It may be necessary to accelerate the engine to keep the idle up until the excess fuel is burned. A steady 2000 rpm engine speed will help and the smoking will stop after a few minutes. Once started after flooding, DO NOT stop the engine until the engine is sufficiently warmed, as indicated by the temperature gauge at normal mid-scale position.

To prevent this from happening, ALWAYS warm the car, as indicated by the temperature gauge at normal mid-scale position, during COLD weather.

  • ---------

Napsano jinak to same.

1 Press the accelerator all the way down and crank the engine for 8 seconds -- cranking the engine means to turn the key as if you were starting the vehicle. By doing this, you ensure that any excess fuel or residue is burned off. If the engine starts during this step, you will immediately notice that the car revs up. At that point, release the key and take your foot off the gas pedal.

2 Release the key, but keep the accelerator pressed for three more seconds.

3 Release the accelerator pedal.

4 Attempt to start the engine. If the engine does not start after you have completed the de-flooding process, attempt the procedure two more times (as suggested by Mazda). If, after the third time, the car does not start, you will need to have it towed to the nearest Mazda dealership.

jackal, 2011-06-03 09:35:58 napsal:

Docela by mě zajímalo kdo jezdí RX-8. Kdo si ji může dovolit koupit a živit,popřípadě kolik vám je. Já začínal Fordem Pumou, 205 gti nebo Mazdou MX3 V6 atd... Od té doby co jsem viděl poprvé RX-8 tak to byl můj sen, ale finančně nedostupný. Dnes je tomu naštěstí jinak a tak jsem si ji mohl koupit jako 3 auto v rodině jenom na víkendové ježdění. Pracuju v jedné agentuře jako personalista a je mi 33. Ano, takovou dobu jsem musel čekat na pořádné auto.

2013-01-10 14:14:31

Delal jsem to jednou tak ze jsem vyndal poistku FUEL...ale ted to tady nevidim :) takze poistku nevyndavam? jenom zesplanem a startujem a pak normalne uz? chapu to spravne? :) tolik postupu uz mam z toho hokej :))

2013-01-10 14:34:09

No ten co jsem psal je zakladni postup co zkusit nejdriv - ten pokrocily s tou pojistkou zkusit nasledne. Ale v tom jsem opravdu nezkuseny takze se omlouvam, ale nevim . Ja osobne mel flooding jen 1x za zivot a to kdyz mi take lehla baterie. Ale nasatrtoval jsem to tim postupem jak jsem psal - s tou optima baterii ta to vydrzela. Stacilo mi to zkusit 2x. Ale nekdy to nejde... pokrocile postupy neovladam, ale exituje Service Bulletin od Mazdy kde to pisou - googli a najdes ho urcite. Slozitejsi postup.

Co bych ale urcite udelal jezdil bych pote na nejake to drahe palivo s aditivy co mohou pomoci s carbon depozity co se urcite pri floodingu rozmnozi a mohou udelat. To by mohlo pomoci. Nebo vycistit motor pomoci nejakeho toho cisticiho prostredku na motory, opet na to existuje bulletin od Mazdy pro RX-8 ale uz nevim kde jsem to videl. Moc jsem nepomohl, ale snad to nastartuje tim normal pokusem.

Ten postup je, ze pokud drzis ten pedal jak to pisou tak vuz ZADNE palivo do systemu nedodava a tim jak tocis starter tak to co tam je jakoby odcerpas, ale zase bacha zustane v tom vedeni dale. Potom zase jak to povolis a bude ho tam mene tak to muze nastartovat. Takze vlastne takovy postup co take zastavi palivo, ale jen tim predepsanym drzenim pedalu pri tom MAZDA DEFLOODING PROCEDURE.

2013-01-10 14:37:14

Ja skusenost mam. Kludne to urob takto ako v tejto teme. Kedze si to precitas budes to mat ulahcene a teda do hodiny urcite nastartujes

http://www.mazdaclub.cz/f...select=92997#message92997

2013-01-10 15:03:45

Chalani diky! ja jsem delal jednou defloding prave...a bez tej pojistky a asi na desiatikrat som to nakopol :) tak skusim tento osvedceny postup i teraz a uvidime :) snad tam nieco nepototo :)

2013-01-10 15:06:53

Jasne v pohode Hlavne nezabudni ze ked uz budes mat poistku na mieste a nastartujes a zasa zhasne tak nestartuj ale znova vytiahni pretoc a az potom znova startuj s poistkou. No a ked nakopne tak plyn nepridavaj vôbec podla mna. Nechaj auto nech sa s vysporiada samo

TEKIR22, 2013-01-10 15:06:53 napsal:

Jasne v pohode .. Hlavne nezabudni ze ked uz budes mat poistku na mieste a nastartujes a zasa zhasne tak nestartuj ale znova vytiahni pretoc a az potom znova startuj s poistkou. No a ked nakopne tak plyn nepridavaj vôbec podla mna. Nechaj auto nech sa s vysporiada samo ..

2013-01-10 15:09:56

A potom nastane velka diskoteka s tym naj parostrojom :)))))


Odpovědět

1 ......... 82  83  84  85  86 ......... 165