Fórum - Téma


Kdo má RX-8


Fórum RX-8 (obecně) Kdo má RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 165

2012-04-16 19:39:08

a ještě jedna záhada ... na měrce oleje se mi dnes objevil jakýsi (sopl) neb jak to napsat .. žluto hnědé barvy .. Auto nevytáčím za studena, nikde s tím nedriftujem v zimě to nejezdí, olej pravidelně dolévám atd... prostě vše jak se dělat má :)

2012-04-16 19:43:17

Na Mazda servis bych se uplně vy*ral. Já tam nikdy nebyl a nijak toho nelituju. Naopak, ušetřil jsem desítky tisíc. Navíc, když jsem je nutně potřeboval, aby mi nastartovali ulitý auto, byli shnilí za mnou přijet a nechali mě v tom. Kromě motoru je to auto jako každý jiný, takže se dá jezdit klidně k automechanikovi, kterýho máš za barákem. Spoustu věcí si ale můžeš dělat sám

Komprese měří v Benrotoru (Brno) za 1000,- no a v Praze KAMIKAZE

2012-04-16 19:48:41

Ten mazut se tvoří v zimě, když stojí auto venku na mrazech. Párkrát otřít, pořádně projet auto a mělo by to zmizet nebo vyměnit olej. Mám to tak každej rok

2012-04-16 21:18:45

K tomu mazutu. Tiež som ho mal a zacalo to ked teploty klesly k nule. aj teraz este sa mi minule objavil ked teploty padly k nule a az aj pod. Ale auto zatial parkujem vonku pac nemam garaz. Inak ja som bol tiez merat kompresie a platil som 500kč, ale to preto lebo som nechcel ofic papir a inak stoji 1200cca. Nechapem začo chcely 7000kč. inak rovnaky nazor na mazda servis ohladne wanklov :( srať na nich. Jedine tam pojdem raz rocne na rocnu prehliadku kvoly serviske a este nejakym zarukam, ale inak vetcie veci budem riesit s kamikazem a mensie u znameho v servise.

2012-04-16 23:20:34

jen mazut nebo i voda ? Já ji mám v podzemních garážích v baráku ... teda ale kosa tam v zimě byla ale to v únoru skončilo :)

2012-04-16 23:57:57

jinak na měrce byla voda a je i v nádrži na olej .... takže to bude asi i motor k tomu ještě :(

2012-04-17 09:45:20

Kedze se toto tema vola KDO MA RX-8...tak sa pridavam!...dnes v noci o druhej hodine som dorazil do Praglu z Autocentra KRAL na morave :)

Prve dojmy:

kolejnice :)

vykon

akcelerace

skvely motor! :)

Ale rad bych vyriesil par prvich mensich problemov, omlouvam se, kdyz uz se to tady nekdy resilo ale:

dokazem sam nejako naprogramovat /sparovat/ dialkove?...vim ze na volve som musel pomackat v nejakom systemovom rade knoflicky, ale zevraj u mazdy to treba napichnut na komp?..je to tak?

Nasel jsem to:))

funguje tento postup?skusal ho niekto? .)

Mazda RX8 2004-08; Mazda MX-5 2006-09; Mazda 3 2009:

1. Vyndejte klíč ze zapalování

2. Zavřete všechny dveře

3. Otevřete dveře u řidiče a nechte je otevřené

4. Následující kroky musí být provedeny do 24 sekund:

a) 3x otočte klíčem do pozice ON a pak zase do pozice OFF

b) 3x zavřete a znovu otevřete řidičovy dveře

c) zámky dveří by se měly automaticky zamknout a zase odemknout,pokud ne vyčkejte 40 vteřin a opakujte postup od kroku č.1

5. Na každém ovladači co chcete naprogramovat zmáčkněte 2x tlačítko UNLOCK, zámky dveří by se po každém naprogramovaném ovladači měli zamknout a znovu odemknout. Pokud ne zavřete a znovu otevřete řidičovy dveře. Poté by mě zámky pracovat. Pokud se ani potom zámky nezamknou a znova neodemknou, znovu postupujte od kroku č.3

5. Vystupte z vozidla a vyzkoušejte všechny ovladače

Diky za info! :)

A preji vela vela stastnych KM!

2012-04-18 09:20:25

Takze tento postup u mna nefunguje :(

2012-04-18 14:57:00

Ahoj,

Tak super, ze u Krale jsi koupil

S temi klici existuje postup jak je naprogramovat sam jak pises, lisi se ale podle toho, jestli mas verzi co ma dalkove ovladani na separovanem donglu nebo primo integrovane v klici. Navic musis mit jedno ovladani aktivni a naprogramovane (pokud ne tak jen v Mazdě).

Pokud mas ten Dongle jako vetsina starsich RX-8 (jde o VISTEON, ale ne o model 41848 jak je napr. k dispozici za dobre ceny na ebay). Jde o to, ze pro Evropu nejde pouzit ten US a Can model VISTEON typ 41848 atd. Napis prosim podrobnosti - rok vyroby a kolik mas klicu a jake. Ja Ti pak napisu jak presne ten tvuj model naprogramovat a pripadne kde najit dalsi ovladac atd. (jsou hodne drahy...).

2012-04-18 15:58:06

Zdravim ta :)

taaaakze...mam stary ovladac..to jest klic zvlast + ovladani zvlast...

Mam tri puvodni klice i s tim kovovym vysekem s kodem + 2x dalkovy ovladac - vsechno puvodni ale nemaju cislo 41848 ale 41844

Diky za info :)

2012-04-18 22:15:22

Ahoj, Tak to je v pohode. Mam stejne - Tedy presne VISTEON model 41844 - na nej opravdu funguje tento postup v anglictine.

Programming Instructions - INSTRUKCE preklad volne uvadim...

Step 1: Open driver side door and leave open. 1 - Otevrit dvere ridice a nechat otevrene.

Step 2: Lock and Unlock the drivers door using the power door lock switch on the door. 2 - Zamknout a odemknout u dveri ridice tlacitkem u kliky dveri.

Step 3: Insert key into the ignition. 3 - Vlozit klicek do zapalovani.

Step 4: Turn Key to ON position and return to Lock (off) position. Do this 3 times within 10 seconds. LEAVE key in the ignition in Lock (off) position. 4 - Otocit klicek do pozice ON a vratit do pozice OFF, udelat to 3x behem 10ti sekund. Pote ponechat klicek v pozici OFF.

Step 5: Close and open the drivers door 3 times. Leave door open after this step 5 - Otevri a zavri dvere 3x. Pote ponechat dvere otevrene.

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors once. 6 - Ridici jednotka ECU by mela reagovat cvaknutim zamku dveri zamknout a odemknout (poznas u te kliky dveri to samo klapne to tlacitko)

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors. 7 - Nyni na OVLADACI cislo 1 (ten naprogramovany) zmacknete jakekoli tlacitko 2x. Jednotka ECU by mela opet odpovedet zamknutim a odemknutim (zase to samo cvaknuti sem-tam tlacitka u kliky).

Step 8: Additional remotes, repeat Step 7 for up to 3 remotes total. 8 - Nyni dodatecne ovladace naprogramuj opakovanim bodu 7 i pro tyto dodatecne - tedy zmackni 2x tlacitko i na dalsim ovladaci - jednotka odpovi Pote opet pro dalsi (nejvic jde takto naprogramovat celkem 3 ovladace).

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series (about 4) of door locks and unlocks. 9 - Nyni vyjmout klicek ze zapalovani a jednotka by mela nakonec potvrdit vse serií cvak-cvak zamknuti a odemknuti (asi 4x)

TENHLE POSTUP pro mne fungoval - zkus to parkrat a hlavne zacni s tim ovladacem co je naprogramovan a je OK Zatim ahoj a snad to pujde.

Jinak kdyby nekoho zajimalo jak sehnat a ktery: Jde tedy o 4 tlacitkovy ovladac separovany od klice, na zadni strane: VISTEON MODEL 41844. Ten se da sehnat na ebay v cene 40-60 USD. Dnes preferuj ebay.co.uk - Britsky ebay - neplatis clo a DPH... Shani se obtizne (modely 41848 jsou tam bezne, ale pozor nejdou - mam 1 doma osobne a ani s klukama v Mazde jsme to nezvladli naprogramovat). A je to. Jinak novy original nahradni v Mazde stoji nekřesťanských 6.000 - to nelze uff... Kdyby nekdo chtel tak mohu prubezne ebay monitorovat a dam mu vedet - dlouho jsem ho tam ale uz nevidel...

MAX6  
J.
2012-04-18 22:39:19

Příště koukni sem: http://www.mazdaclub.cz/f...vod-na-programovani-76035

Ať nemusíš tolik překládat,ale jinak paráda

Samozřejmě to funguje jen pro originální dálkový jednotky Mazda a číslo na ovladači musí souhlasit s tim co píšou v manuálu. Jestli máte META system (nebo jiný),tak tam je postup jinej,ale ten se snažim taky zjistit.

2012-04-19 08:56:29

Takze mne to nefunguje...ani jeden z postupov...ale asi viem kde bude problem..neni to neprogramovane v ridici jednotke...kdyz to mali napojene tak to tam nejako nenaprogramovali ci co vravel typek ktery to delal...takze bude treba to tam hodit asi :)

2012-04-19 09:26:34

Tak to bohuzel musis do Mazdy. A funguje Ti alespon 1 ovladac?

Ja myslim, ze to neni moc drahe to naprogramovani u dealera... Ale je blbe, ze Ti to tam neudelali rovnou - mozna bych se s nimi asertivne domluvil, pokud jsou Mazda prodejce tak prece meli prodavat alespon s 1 funkcnim ovladacem k doprogramovani ostatnich tim postupem jak jsme psali NEBO to meli zajistit oni jako solidni prodejce.

Mas to ale k nim ale osobne daleko, ze? Ja bych asi zkusil je urgovat a pokud mas pak v lete cestu tam okolo tak se u nich stavil a nechal je to udelat v rezii nebo za symbolickou cenu treba 100,- (To za predpokladu, ze 1 funkcni ovladac mas k uzivani - jenze pokud ho mas tak nevim proc nejde to naprogramovani...).

Jinak video ukazuje programovani 41805 a 41848 (ty US verze). Programovani 41844 je ale stejne, alespon pro mne to fungovalo. Je to v anglictine ale da se to z toho videt co to ma delat (cvakani zamku dveri jako potvrzeni atd.).

Mazda RX8 How to program the keyless entry remote control fob FCC ID: KPU41805 VISTEON: 41848

IF INTERESTED IN BUYING THIS REMOTE GO TO

Mazda RX8 Remote control.

FCC ID: KPU41805

VISTEON: 41848

Mazda RX8 remote is very easy to program.

It takes about 1 minute to program Mazda RX8 remote.

Mazda RX8 remote programing instructions.

1 Get in the car and make shore hood, trunk and all the doors are closed.

2 Make shore the key is out of ignition.

3 Open the drivers door and leave it open.

4 Put the key in ignition and turn ignition on and off 3 times leave the ignition off on 3rd time.

5 Close and open the drivers door 3 times leave it open o the 3rd time.

6 The car will lock and unlock this means you are ready to program the Mazda RX8 remote.

7 Push any button on keyless remote lock or unlock 2 times.

8 Your car will lock and unlock.

9 Close the driver door and get the key out of ignition.

10 Test you Mazda rx8 remote and see if it worked.

Mazda RX8 remote didn't program.

If you couldn't program the remote or it didn't program

you need to see Mazda rx8 remote not programing video

in Mazda keyless entry category.

Mazda rx8

mazda remote

keyless entry

FOB

remote control for mazda

KPU 41805

2012-04-19 11:27:11

Diky moc za pomoc....zkousel jsem i to video ale bezvysledne... :((

Praveze nemam ani jeden fungujuci ovladac, proste musim prudit pana Krale :) ale blbe je ze je to vazne daleko a nevim kdy se tam dostanu, snad na vymenu oleje po 2000km, tak asi pak...ale je to otrava bez toho dialkoveho :)

Inak jeste mi napisali zo servisu Mazda:

Dobrý den, vámi uváděný způsob se zdá být správný, přes diagnostiku se kóduje pouze imobilizér, doporučuji kontrolu baterie, také může být chyba v ovladači - ovladac ma nove baterie a normalne predtym fungoval, teda myslim predtym v nemecku a pred repasi....

2012-04-19 21:48:34

Hmm. To je blbe. Pokud nejde zadny tak do te Mazdy musis, kdyz nemas zadny funkcni. Navic Kral Ti to udela podle meho urcite zdarma jako v ramci toho prodeje. CO je mozne, zkus vymenit vsechny baterie a treba jeden pujde... A Kralovi fungoval jak to dovezl z Nemec?

2012-04-20 09:48:31

Ja myslim ze fungoval...jenom jak to tam nastavovali...tak rikal ze tam neco zapomneli..ze v pocitaci zapnout dalkove ci co...nevim nevidim moc do tychto veci :(

2012-05-09 14:12:59

Ted jsem docetl tohle vlakno a donutil se zaregistrovat se, at taky prispeju svou troskou do mlyna. V dubnu jsem zacal sjizdet inzeraty, ale v cenove relaci nebylo moc co vybrat. Chvili jsem uvazoval i o dotazeni auta z Nemecka, ale nakonec po navsteve Autocentra Kral jsem se rozhodl koupit tam. Pan Kral se o RX7 a 8 zajima od roku 1993 a repase jim dela pan Benes z Benrotor. Auta jsou vetsinou vyhlidnuty dovoz z D. Predpokladam, ze tam bere mrtve za nejakych 100k a i s repasi na tom stale vydela vzhledem k cenam okolo 180k. S panem Kralem se mi jednalo dobre, akorat neni moc velky kamarad s internetem a je lepsi mu volat.

Tu zlutou co tu nekdo zminoval ma celkem nove a nechava si ji na demo jizdy a co jsem to tak sledoval prodal 3 behem mesice, nektere se ani neobjevily na inzeratu, pac uz mely rovnou kupce.

Ja bral cervenou za 180tisic, 170 kW, r.v.2006, najeto 110k km, jediny majitel odnekud z Brem. Jedine co me zarazilo, kdyz jsem si pro ni po repasi prijel (cekal jsem 3 tydny), byl na muj vkus dost zalostny stav interieru. Vzhledem ke stavu exterieru z foto me to ale mohlo napadnout. Auto nemelo na fotkach tukance, ale lak byl podreny kam se clovek podival. Exterier je ale uz po laku a nema chybu. Pri volbe obuti jsem nakonec nechal kombinaci nove zimni na velmi peknych 17kach bez oderek na ukor dodrenych mazda 18tek s jetyma letnima s tim ze bud koupim nove 17ky letni nebo mazda disky se zachovalyma letnima.

Co se tyce uvedeni do provozu - znacky staly 1500 vystaveni cistopisu TP + 800 prihlaseni. Pojistka nakonec pres Generalli pojistovaka-evidentne znameho pana Krale, ktery podhodnotil uz tak podhodnocenou konkurenci - komplet za 8200,- 5%/5k spoluucast (cca 2000pov+500sklo+zbytek hav) a naklonil si me nafocenim auta (=platne hav. na cestu z Brna) a cenou, prestoze chybelo mechanicke zabezpeceni razeni.

A ted k samotnemu provozu - nejvic si clovek s autem uzije mimo mesto na klikatych okreskach. Ve meste se pohrkavat v nizkych otackach nebavi me ani to auto a kratsi trasy se tak akorat zahriva motor. Spolehlivy ukazatel zahrati je fakt, jak se mnohde pise, chod razeni. Misto radia posloucham motor a MP3 jsem napalil na audio CDcka a zaplnil jima changer. Jezdim cca tyden a najel jsem okolo 750km.

A nakonec problemy - po 450 km vyskocil CEL P0420 - casta a nemila to vec. Po konzultaci s p.Kralem po mailu a telefonu jsem kontrolku zhasl diagnostikou a uvidime co bude dal. Zbytek parametru zatim nenasvedcuje umirajicimu katu, ale co neni muze byt. Mozna to cele souvisi s druhou drobnou ale nebezpecnou zavadou. Zniceho nic novy luskavy zvuk, auto jelo stejne akorat o trochu dyl startovalo. Na dire jsem to nasel hned - spadla patka z 1.svicky na zadnim rotoru a probijela na kostru. Ted uz je vse OK, otazkou je jak dlouho trvalo nez jsem si diky zvuku tady toho vsiml.

A dve nedoresene veci - hlucna spojka na neutral - casto to na forech resi, nekomu ani vymena lozisek nepomohla. Ja si na to zvykl, ale pro jistotu se zeptam. A druha vec sycivy az cinkavy zvuk ve vyfuku pri pridani plynu z volnobehu popr ubrani. Bud neco hlucne rezonuje nebo je bordel ve vyfuku/katu co nemuze ven, teoreticky to muze mit spojistost s tim CEL kodem snizene ucinnosti katu.

Jinak v sobotu 12.5. jedu do Autocentra Kral na den otevrenych dveri a poresim vyvstale otazky primo a uvidim co vsechno kryje udavana zaruka :) Doufam, ze se tam ukazou ostatni majitele wankelu at je s kym pokecat.

2012-05-09 14:30:10

Zdravim ta! konecne sa nieko rozpisal :)

ja som kupoval u Krale cca pred mesiacom, taky jsem nasel par chyb kvoli ktorym sa u nich stavim 17-18.5, pretoze mam cestu domov na SK, chcel som toho 12-ho, ale nejako to nevyslo, skoda mohli sme pokecat, alebo to nechame na nejaky zraz :)

Inak k chybam ktore zminujes: piskavy zvuk mam pri studenom motore, ked nastartujem za par sekund 10-20 zmizi...nevim co to muze bejt...ale pri pridani plynu nemam..asi ten kat...

Mal som problem s tesnenim vyfuku, ale to som vyriesil, zatim jenom vyfukovou pastou pretoze som nezohnal odpovedajuce tesnenie, tak uvidim kolko to vydrzi :)

No a potom mam problem s dialokvym ktore nefunguje, ale to bude tym ze ho u Krale zapomenli aktivovat ci co....

A jeste jeden problem resim ...a to je uplne krive kolo, normalne vejce :) vyosene asi o 1-1,5 cm...tak som ho uz dostal, ale p. Kral uz objednal nejake, takze kdyz pridem slibil ze vymeni....

Inak spojka na neutralu huci trosku aj mne...a presne som to udelal i ja s tymi MP3, naplnil charger a hotovo :)

A tiez zvyknem radsej pocuvat zvuk motoru, pretoze to je zazitok :)

Inak kolko ti to papa?

Kde bydlis?...si z moravy nebo? :)

2012-05-09 14:55:26

Ahoj, jsem z Ostravy takze do Dobelic to mam nejakych 212km tam a zpet coz vychazi na jednu nadrz :) Spotrebu jsem nemeril uplne presne. Kdyz jsem dojel z Brna a pojezdil po okoli do vecera mel jsem na odometru 300 a v nadrzi minus 37 litru cca. Bohuzel nevim kolik tam bylo presne najeto kdyz jsem auto prebiral jestli 20/40/60 km. Taky jsem za Olomouci sjel na Potstat a poradne to protahl (na dalnici to byla nuda). Tolik k zajizdeni... Ja se na to konkretne ptal co zabeh a bylo mi receno tak normalne zadna prehnana pece, to ale asi nepocita s tocenim do cerveneho :/ Uz ted se stydim a jezdim spis na pohodu jak opadlo prvotni nadseni.

K vyfukove paste - kdysi jsem to taky prakrat pouzil ale pokud je dira velka je treba to spis obmotat bandazi a pastou naimpregnovat pac samotna pasta nez se vytvrdi tak se nasaje do vyfuku a i po vytvrzeni to vydrzelo pres zimu jen par mesicu nez se to cele rozpadlo. Je to jen takove docasne reseni hlavne kdyz vyfuk hnije v tom miste.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 165