Fórum - Téma


Kdo má RX-8


Fórum RX-8 (obecně) Kdo má RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8


1 ......... 153  154  155  156  157 ......... 165

2015-05-12 20:53:59

Machbuster: K té z Hradce: VINko je JMZSE17N240112864, nové tlumiče zadní SACHS, startér nic, svíčky ani cívky prý netuší, jesti bylo cokoli měněno. S autem najel prý 3tkm, za jak dlouho nevím, ale auto se prodává už asi rok. Klasika, prý není vůbec čas, což se dá pochopit.

2015-05-12 22:57:53

dansko: Tak SACHS jedna z levnějších variant - cca za 2.000-3000,- podle zdroje za kus. Ne spatna, ale Mazda originaly asi budou o malinko lepsi nez SACHS SUPERTOURING STOSSDAEMPF (pokud je tam alespon tahle varianta).

Hele moje rada je, za tu cenu ten vuz nebrat spise. Proste budes muset investovat alespon 15-20 do nej pro nejakou tu jistotu (civky svicky kabely baterka starter atd.). Navic ta kola dle meho dost nic...

Pochopit se to dá, ale těžce

Posílám rychlé info, protože jsem top poradce

2015-05-12 23:28:58

Moje postrehy k te sede Mazde

  • Minusy

1. Volant z 6ky ... proc tam je ?

2. Neoriginalni kola - za me osklivy a pochybny kvality

3. Pneu neznackovy. Pneu s oznacenim f105 ma vice pochybnych vyrobcu. Nasel jsem test na ne, ktery te nepotesi

http://www.tyrereviews.co...Rockstone/Radial-F105.htm

  • Plusy ( no vesmes o zadne plusy ani nejde )

1. Cena ... ale tady je nutno zapocitat za co platis ( +16.000 nove pneu, +2.000 originalni volant +min 8.000 za nejake slusne kola + 10.000 svicky, kabely a civky ...... no a mohl bych pokracovat )

2. Najete kilometry .... bohuzel ty ti nezaruci ze motor je v dobrem stavu

Na me pusoby ze ji nekdo zpatlal dohromady a nechtel moc utratit. Kdo da takovy smejdsky gumy na sportovni zadokolku ? Nekvalitni a urcite tezky kola ? Kdo da ( je to mus subjektivni nazor ) tak osklivy volant do RX8 misto originalu ? Takovy clovek se urcite o ni moc dobre nestaral. Nekvalitni oleje, nekvalitni benzin ... a to te urcite potka jeste vice prekvapeni ay ji uvidis na vlastni oci.

2015-05-13 08:08:06

Dreamtalks & Machbuster: díky za reakce a zhodnocení, až zítra pojedu na jih, možná se tam stavím na čumendu,ale žádné větší akce tedy podnikat nebudu. Určitě se najde něco lepšího.

2015-06-02 10:44:38

Cau mate nekdo zkusenosti s dekarbonizaci? jaky je postup a jaky pripravek pouzit nebo opravdu staci jen destilka? a je tady u nas nejaky kvalitni chip na 170kw?

2015-06-02 10:57:46

advan:

Chip: neexistuje žádný funkční. Pokud ti ho někdo nabídne tak kecá. Jediná možnost je access port, kde se dá upravovat mapa. Ten ale musí být připojen přes OBD.

Dekarbonizace: vytáčet motor do omezovače jak to jen jde jinak se dá čistit -http://www.rx8club.com/se...-de-carbon-engine-184696/

2015-06-02 13:26:15

advan: Produkty BG fungují dobře a jsou i certifikované pro ROTARY. Použij jen BG 109 do oleje před výměnou a pak znovu vyměň olej max po pár desítkách km. Tj. 2x výměna náplně.

Poté použij také BG 208 44K, který se dává do nádrže, natankuješ plnou a vyjedeš opět komplet (do samo né úplně empty, to nesvědčí systému).

Tj. BG 109 - do oleje před výměnou, čistí usazeniny komplet v motorovém prostoru. Pro jistotu ty 2 výměny oleje, ať se zbavíš toho se 109kou kompletně. Postupuj i dle návodu jak je zde na webu někde - http://www.mazdaclub.cz/c...osetreni-motoru-ano-ne-67 navod super a i ten TOTAL 5W40 je dobry pro RXko.

BG 208 44K - do palivové nádrže, čistí palivový systém a vstřikování .

SKUTEČNĚ TO FUNGUJE. Jine produkty nepouzivej, zejmena ne zdane stabilizatory oleju a podobne, musi zustat olej kvalitni, ale i dobre iniciovatelny ke spaleni v komore vzhledem k rotary principu mazani a tedy i pote spalovani oleje.

2015-06-02 21:58:51

Mohu potvrdit BG 109, slyším na něj samou chválu. Používá to hodně lidí na Volvo klubu, tak po doporučení mým kamarádem jsem nakoupil 5 zkušebních plechovek a zatím je to ve fázi testování. Mohu potvrdit že po proplachu a následném rozdělání motoru jdou nečistoty daleko lépe čistit než bez použití. Tzn. opravdu to pomalu ty usazeniný rozpouští. Není to tak že když máš motor celej černej a po jednom proplachu je hned zase stříbrnej. Ale při zkrácených intervalech a používání BG 109 věřím tomu že nakonec bude motor jen lehce zašpiněn.

2015-06-03 01:12:19

Nechci rikat ze vase navody na dekarbonizaci jsou spatne, ale mam par uvah. Do prostoru rotoru vnikne male mnozstvi oleje na to aby bylo v nem dostatecny obsah ucinne latky. A pokud se nekde karbon vyskytuje tak je na rotoru. Dle meho nazoru to proste fungovat bude minimalne. V USA i v UK cisteji wankel motor SeaFoamem viz link na video.

https://www.youtube.com/watch?v=PdIGJbUJdv0

https://www.youtube.com/watch?v=3jwZ78L6c7c

https://www.youtube.com/watch?v=QWnbbAYYI6Y

2015-06-03 09:17:41

dreamtalks: Máš pravdu že do spalováku se dostane minimum a když už tak se při vysokejch točkách určo uvolní a vypálí. Já jsem hovořil o usazeninách v mazacím prosotru klikové skříně, které se tvoří při zanedbání výměn oleje. Otázkou zůstává jestli má vůbec cenu takový motor čistit když někdo neměnil olej tak stejnak budou chycený ložiska a styčné plochy třecích elemntů...

2015-06-03 09:39:45

dreamtalks: Dekarbonizace jedine skutecne ucinna tou akcni jizdou samocisticimi mechanismy lišt Ale pozor DEKARBONIZACNI neni hlavne ten BG 109 do oleje, ale to 44K do paliva, tj. ucinek je zarucen vyssi v teto variante, kdy jde s palivem samo. 109ka cisti težké usazeniny napr. v olejove vane a tak - BG 208 44k je ta vec, co by mela trochu pomoci v dekarbonizaci, ale zejmena se zameruje na cisteni palivove soustavy. Komoru dekarbonizovat muze jen malo ale lehce ano.

Osobne hodnotim BG jako dobre i realisticky ucinne s tim, ze aplikace je jednoducha a bezpecna i velmi nakladove prijemne to je. Samo zazraky uplne to neumi, ale lehce naznaky zazraku jsem i zazil v podani tech BG plechovek . Vyznam to ma pro dobre udrzovane motory velky (tj. pokud moc zasekane uz je mensi sance pomoci (nebo x krat opakovat nutne), ale dilcim zpusobem urcite pozitiva ano). SeaFoam o dost narocnejsi aplikace a osobne nevim o nem nic

2015-06-03 10:48:14

tak koukam ze SeaFoam je mozne nahradit oficialnim ZOOM ZOOM cleanerem od Mazdy # 0000-77-A86

Tudiz se da rict ze nejde o nejaky pokusy od garazistu, ale overeny zpusob dekarbonizace od Mazdy.

Jestli se budes do toho chtit pustit, dobry a detailni clanek otom je tu:

http://www.rx8club.com/se...-cleaning-seaform-142852/

2015-06-03 13:41:56

dreamtalks: Zajimava informace o 0000-77-A86 Dik

Genuine Mazda Fluid (0000-77-A86) Zoom Power Engine Cleaner - 296 ml by Mazda

Specially formulated for use in RX-8 rotary engines

Reduces carbon deposits

Aerosol spray

Based on remarkable cleaning technology that's used to clean up oil spills

Non-chlorinated engine cleaner

2015-06-03 15:57:13

Možem potvrdit že pred vymenou oleja si pridat do oleja BG 109 ....pobehat 20-30km a potom ho vymenit aj tak sa olej meni za tepla......a BG 208 Power Enhancer 44K....na plnu nadrz balenie...a raz za rok :) vykon sa prejavy a aj motor to ošetry a komplet kanaliky a všetko potrebné :)

2015-06-04 02:22:33

Jako je fakt že při pravidelném používání BG 109 si lidi chválej že se motor zklidnil a jde líp do otáček. Zrovna dneska jsem dělal olej na 1.2 HTP kde se neměnil tak 5 let a skoro už to ani neteklo. Zatím ten marast nezmizel ale čekají nás teď krátké výměny za sebou (2500, 5000, 7500) a pokaždé tam naleju to BGčko, takže pak mohu poreferovat.

Jinak co se týče paliv systémů tak na benzín nemám zkušenost ( nejvíc se zanášejí sítka nádrže a vstřiky) a nafta klasika VIF do sklenice, malej filtřík a nechat to běhat i v otáčkách. Hlavně PDčka si po tomto libujou

2015-06-24 17:25:47

Ahoj osmáci, jak se dá odstranit ten nepříjemnej propad mezi 5 000 a 6 000 ot/min.

Doufám, že to teda nemá jen moje RX. Diky

2015-06-24 17:54:09

ms746: moje to dela taky od zacatku co ji mam a posledni dobou mi prijde ze vic. Nejspis je to zasvinene SSV. Chybovy kod to zatim nehaze. Kdyby prestal otvirat, tak se to pozna na vykonu a krome onoho obcasneho cuknuti by to nic horsiho zpusobit nemelo, takze to nechavam tak. Nechce se mi rozebirat pul motoroveho prostoru, abych se k tomu dostal. Na netu jsou videonavody na demontaz + postupy jak ozkouset cinnost solenoidu a podtlakoveho ventilu. http://www.rx8club.com/se...beta-teaser-video-184663/

2015-06-24 18:08:33

Veka:díky za odpověď, zatím si na RX zvykám a moc mi to nejde...snad na žádný auto jsem se tolik netěšil ale zatím se mi kupí věci co mě štvou. A jak koukám tak tenhle problém asi taky nevyřeším

2015-06-24 18:17:11

ms746: ja to resim tak, ze po meste jezdim do 5k a v momente kdy je to kde protahnout tak nad 6k. Evidentne me ale jezdeni tak, aby SSV nezustaval dlouhodobe zavreny tohoto problemu neusetrilo. Tzn. ze pri rebuildu pred koupi to nejspis nebylo preventivne cistene, coz me prijde dost nefer a jako nevyuzita prilezitost, kdy je motor venku a snadno by se to udelalo :-/

2015-06-24 18:27:53

Veka: zima bude dlouhá tak jestli bude RX ještě pohromadě zkusím to vyčistit


Odpovědět

1 ......... 153  154  155  156  157 ......... 165