Fórum - Téma


Kdo má RX-8


Fórum RX-8 (obecně) Kdo má RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8


1 ......... 149  150  151  152  153 ......... 165

2015-04-08 09:42:55

emvique a febe: Potvrzuju kombinaci DBA T3 4000 u mne s kombinací s MazdaSpeed Spec B. destickama.

2015-04-08 09:45:39

Nooo....neviem to detajlne opisat viac.....a z autom sa pphnem tak ze ani nemusim pridavat plyn ono same ide dam jedna a 2 a nohu nemam na plyneva auto ide...hmm...a ci bol motorvstudeny alebo tepli vzdy mal 3000 otacok....ked to samozrejme blblo......raz sa mi stalo ze som siel nakopnt auto a zblblo to ...no skusil som popridavat plyn potom rana z vyfuku a uz to bolo ok......nechapem tomu :( dakedy to skusim nahrat....dnes rano auto napriklad islo ako hodinky....ma aj tah vsetko.....hm....

2015-04-08 10:05:03

Este ktomu dodam.....ked je motor zohriaty tak otacky kmitocu 1500-2500 cca tak hore dole hore dole.....ako by som pridaval plyn......len ja ho nepridavam.....a ked ho pridam .....tak otacky max 3000 hmm.....

2015-04-08 10:35:20

kuspo1: jen tak namatkou - http://www.rx8club.com/se...-rev-past-3k-rpms-225250/

V tomhle vlakne celkem postupne projizdeji co vsechno zkontrolovat. V tomhle pripade to sice byl zrovna konektor k PCM, ale jinak posloupnost - pres OBDII vycist kod a prekontrolovat senzory (MAF sensor (dirty, unplugged, wires damaged), E-shaft sensor (dirty, unplugged, wires damaged), Throttle position sensor - pac tohle te nic krome casu nestoji, az pak bych presel ke kontrole OMP a cachrovani s svickama/civkama/kablama.

Jsem zvedav co ti to hodi za kody, kdyztak je sem napis

2015-04-08 15:13:25

.no skusil som popridavat plyn potom rana z vyfuku a uz to bolo ok. - Senzor polohy + zkontrolovat cívky,svíčky,kabely.

Blbě pálí svíčky a pak to střílí do výfuku....

Každopádně vyčíst kód, bez něho můžeš rozebrat půl auta a na nic nepřijdeš.

2015-04-13 08:28:03

Nedalo mi to se nesklouznout ...

Donuts with Mazda RX8

Just have some fun after photoshooting. Some donuts and take off...

2015-04-15 20:33:20

Ahoj,

mám před sebou dilema. Odešla mi Felicie a chci nějakého sporťáka na rok dva blbnutí a pak třeba prodat. Vyplatí se kupovat RX8 slabší verzi? Jízda 50:50 město/výlety po republice. Spotřeba je mi jasná.

2015-04-15 23:30:26

jmalyska: Slabá se v pohodě vyplatí a jakoby pro začátečníka-uživatele má i své výhody. Ono přejít z Feldy je docela drsný změnou stylu. Slabší verze má své výhody.

Shrnul bych to trochu:

Relativně řiditelnější ve městě a v takových běžných režimech je příjemnější.

Není o tolik pomalejší a v reálném světě skoro vůbec.

Navíc má v průběhu motoru o trošinku vyšší točivý moment a nastupuje dříve 220 Nm při 5000 otackach a silnejsi 216 při 5500 otackach jestli se nepletu z hlavy.

5ti rychlostni agregat radi stejne dobre a prijemne jako 6ti, je trochu jiny pocitove, ale prijemny a sportovni charakter zcela jasny. Zpřevodování je celkem dobrý a zejména 4ka je právě příjemná na pojíždění po městě a tak. 5ka je hrozně dlouhá pak, dokonce delší než 6 u silnejsi. Tedy toci mene na dalnici 5ka než 6ka u RX-8 (az R3 a facelift je jiny 6ti kvalt).

Puvodne se jedna o prepracovany agregat z RX-7, lehce modifikovany. Celkem vydrzi, no problem.

Slabší žere opravdu méně paliva o cca 10-15 procent klidne.

Toci mene samo 7.500 vs 9.000, ale i tak je to zábavné vysokootáčkové zvíře

Rok dva blbnout je dobra vize, ale pocitej trochu s investicemi behem vlastnctvi tj. minimalne tech 25-50 mit rezervu na palivo, pojistku, zakladni modifikace funkcni a nutne veci jako vymeny kapalin a samo oleje casteji (starter, civky, svicky, kabely vymenit budes muset cca 16-20 tisic jinak neni moc jistota). S tou rezervou pocitat no... Ale pořád se to dá.

I je ta méně točivá trochu více ovladatelná - méně dramatické, když chceš jezdit rychle, méně náročné držet v otáčkách.

Další dotazy konkrétně prosím či detaily doplní kolegové. Často se to řeší slabši a silnější. Mám obě a mám je rád obě. Neberu, že je jedna nějak méněcenná a to mám tu R3 fakt o dost lepší než běžná série I RX-8.

Video porovnání rychlostí RX-8 slabsi vs silnejsi - Já s Danem - celkem se drzi slabsi az pozdeji rychlejsi samo 6port verze Dana. Ale nic propastneho. Upravy mame podobne (on mel horsi pneu).

Mazdasrazy.cz | Pálava 2014 My RX-8 vs. Machbuster's RX-8 sprint 4fun

Mých 2mm na pneu už nemá moc velkou trakci, ale i tak je vidět ve finále rozdíl RX-8 6 port(moje) vs 4 port. - Je vcelku zanedbatelnej. Ke konci ještě sprint vs MPS 6 191kW, akorát jsem nečekal tak rychlý odpočet na start tak jsem nevytočil.. V dalším videu bude rematch :)

2015-04-16 05:25:51

http://www.tipcars.com/ma.../mazda-rx_8-25780046.html

dekuji za odpoved,tuhle mam vyhlidnutou,v sobotu se jedu podivat. Muze byt ok?na co si jako laik dat pozor?

2015-04-16 08:25:07

pavelrx: REBEL

Zvuk peknej, tam mas tu trubku misto catu od japspeed a jinak seriovy catback ?

2015-04-16 08:49:41

jmalyska: cena nizka snad bude v cajku.

Jinak o zakladnich problemech s RX8 je tu toho mraky tak jen neco zopaknu at nemusis hledat.

1. komprese, nech si zmerit komprese. ( ty sam muzes zjistit jak na tom +- motor je pri teplem startu. Motor musi naskocit stejne rychle jako za studena )

Sice ma dle inzeratu nalitano jen 60K, ale jsou jedinci kteri dokazi motor znicit i za tak kratky cas.

2. koroze. Okoukni ji nejlepe zespoda jak na tom je. Je to japonec :)

3. klasicka kontrola podvozku a brzd .... stejny jako by jsi udelal u jakyhokoliv auta.

4. Spojka / prevodovka / diferak - prevodovku uslysis vice nez u predokolky. Mas ji skoro vedle sebe kdyz sedis v aute tak se nediv. Zadny pazvuky bouchani by nemely byt slyset. Pri neutralu byva hlucnejsi lozisko prevodovky.

5. Katalyzator - ten odchazi casto / novy te vyjde na 40k. Nejlepsi je ho vyndat a zkontrolovat jestli neni ucpany. Dale to muzes poznat na vykonu pri vyssich otackach, ... ale jestli budes sedet v RX8 poprve asi tezko neco spozorujes.

6. silentbloky motoru. Hlavne ten u spolujezce odchazi diky teplu od svodu casto. Kontrola opticka, nebo prilis velke vibrace pri neutralu. Novy te vyjde na 6k

http://img24.imageshack.us/img24/6692/img0633y.jpg

Je tam takovy jazycek ktery nesmi byt v kontaktu s ulozenim motoru. Na obrazku je to v cajku.

+ video vymeny a i tam ukaze vadny silentblok : https://www.youtube.com/watch?v=WiS7I5hmroo

Uprimne, domluvil bych se s nekym, kdo uz RX8 ma v tvem okoli a vzal ho sebou.

2015-04-16 09:16:34

suprove informace. o nikom nevim,neni tady nekdo? Dekuji moc!!

2015-04-16 09:28:27

Nn mam i laděnej catback, byl na autě když jsem kupoval tuhle černou, ale nikdo, ani Vašek Kamikaze neví co to je zač :D má jen jednu malou tlumící bandasku a je dost hlasitej. Bude to asi napsaný na horní straně, ale nechce se mu to kvůli tomu sundavat. Až bude zase na zvedáku, tak vyfotím a dám sem jestli někdo poznáte.

2015-04-16 19:09:25

Čau, mám problém..Dneska jsem se vracel s mazdičkou a začala cukat, nechtělo mě to pustit přes 4 tisíce otáček (motor byl zahřátý), začla blikat kontrolka motoru, potom se rozsvítil i olej (ukazatel tlaku oleje je 3 čárky vpravo za prostředkem), tak jsem zastavil, bez zařazené rychlosti mě to pustilo i přes ty 4 tisíce bez problémů, ale volnoběh byl nestálý. Chcípnul jsem to a zkontrloval olej, toho je dost - před týdnem jsem dolíval, a znovu jsem nastartoval a vše bylo v pořádku...Ujel jsem asi 5km a začalo to znovu, bez svícení kontrolky oleje. Když jsem se snažil jet víc než ty 4 tisíce, tak to jakoby "hučelo". Domů jsem dojel s cukáním na malých otáčkách. Mám najeto 80 000 a ještě nebylo měněné zapalování, na to se chystám příští měsíc. Nevíte co by to mohlo asi být? Myslíte, že už odešlo to zapalování nebo něco jiného..? Děkuju za pomoc...

2015-04-16 19:42:24

jmalyska: Dreamtalks to dobře shrnul

Muj komentar.

Bonusy a plusy:

Dodatecne vizualni prvky - predni ozdobny hlinikovy trojuhelnik pod prednim naraznikem (nasavaci otvor pod SPZ)

Bocni kachni ploutvičky stribrne.

Pri otevreni dveri ty ozdobne celohlinikove lišty s logem RX-8

Možná podsvícená hlavice řadící páky - velmi raritní a drahé, ale nevim jen odhad

Originál červenolemované dečky Mazda RX-8

Klic vypada, ze je ten novejsi s ovladacem na klici (ne separovane jako puvodni RX 2003-2004+-)

Nove ty veci samo stalo moc je to trochu bonus.

Interier je ta jednodusi verze s latkovymi sedackami manualne nastavitelnymi (hezka kombinace alcantara styl) - jsou velmi pekne, nemaji vytapeni. Neni problem, zaroven u nas se prodavala jen neosekana verze i v te mene vybavene (napr. jinde na trzich existovala osekana verze s mensimi kotouci brzd a tak (k vytuneni) - ta ale to neni tahle)

Dalsi veci:

Najezd vypada autenticky a celkovy stav je dobry - interier, volant a tak vypada podle tech snimku OK /nekvalitnich samo/

Motor izolace na bocich trochu požraný od kuny ale to jeproste tak

Jinak evidence a serviska a tak vypada good - ma ESR tedy elektronickou servisku.

Celkove by to mohlo byt dobre, zaroven napr. starter vymenis a je to nove auto treba

Kompresi nezmeris - nikdo tak daleko nepojede ale podle jizdy a celkove bys to mohl risknout, kdyz OK - nebal bych se.

Celkove bych tam urcite zajel byt tebou. Pocitej s tim, ze za 20+ proste jestli i ted pojede OK, pak pojede super a nebude problem. Ale nevidel jsem samo, takze to ber jako nazor zdalky.

Je to proste RX-8 a nemuzes cekat, ze tak levna bude uplne komplet naprosto top. Ale vypada to celkem OK. Pokud mas 150.000 na tu akci tak vse naprosto v poho. Zaroven ale jestli neni rezerva, tak proste o RX bych radil neuvazovat - proste 150 je tak ta hranice realisticky, aby byl klid trochu alespon...

2015-04-16 19:57:38

advan: Blikajici kontrolka vzdy znaci problem se spalovanim. Tudiz to bude chtit vymenu svicek, civek a kabelu. Samozrejme to bude chtit vycist z diagnostiky, jestli nejde i o neco jineho.

Zapalovani se ma menit max. kazdych 30k vubec bych se nedivil kdyby byl katalyzator na odpis .... a prave proto te to i nepusti pres 4 tisice otacek.

Takze bych s ni nejezdil. Vymenil cele zapalovani a kouknul na katalyzator a samozrejme vycetl chyby z ridici jednotky.

2015-04-16 20:24:13

jmalyska: Ahoj k te tve vytipovane - na fotce interieru je videt, ze je nastartovana, ale pritom sviti chlazeni - cerveny domecek. Z diskuzi na rx8club co si pamatuju to nikdy nevestilo nic dobreho. http://www.rx8club.com/rx...arning-light-help-197143/

2015-04-16 21:26:10

Díky všem za reakce, zase vím o něco více. Ty osmičky se tak za těch 120 daj koupit až po 180. Nějaký keš navíc jako bude, s tím se počítá, kdyby se muselo něco nutně udělat (90% aut se prodává, protože je něco třeba že), ale jde mi především o to, abych nekoupil vyloženě šrot... který mi do měsíce odejde s motorem do repase kolem 90 díky no :D

Ideální by bylo, kdyby se tady našel ochotný člověk (za úplatu samozřejmě), co by se na ní podíval se mnou v sobotu. Já těm autům fakt nerozumím, bude to moje první, tak snad chápete, že nechci hned být zklamám a zanevřít nad ní. Z videí jsem nadšený. Zvuk, vzhled a prostě MAZDA...

PS: Jestli myslíš ten domeček co je na obrázku, tak by to měla být hladina chladící kapaliny. jestli je to problém nevím, nestačilo by dolít? Spíše tam svítí oranžová - motor, což je dle návodu porucha motoru či něco obdobného.

Na kolik by jste takové auto cenově otipovali Má cenu to řešit a stahopvat cenu nebop dát ruce pryč?Mě se hrozně líbí červená a ty jsou na bazarech dvě tři v ceně do 150tis...

2015-04-16 22:02:01

veka: Zase VEKO muze to byt jen ten sensor hladiny chladici kapaliny ve vyrovnavaci nadrzce - jak se to sere porad a i byla svolavacka na to - vis co? Ale zase to muze byt i vaznejsi vec samo. Mne to treba delala R3 tim spatnym sensorem, ale to bylo jasne hned. Jde ten sensor odpojit a jen musis sledovat hladinu ze OK - pokud kdyz odpojis tak vse OK a nesviti, bude to jen tou nadrzkou - cca 3500,-.

2015-04-16 22:02:04

veka: Zase VEKO muze to byt jen ten sensor hladiny chladici kapaliny ve vyrovnavaci nadrzce - jak se to sere porad a i byla svolavacka na to - vis co? Ale zase to muze byt i vaznejsi vec samo. Mne to treba delala R3 tim spatnym sensorem, ale to bylo jasne hned. Jde ten sensor odpojit a jen musis sledovat hladinu ze OK - pokud kdyz odpojis tak vse OK a nesviti, bude to jen tou nadrzkou - cca 5000,- za novou nadobku se senzorem tak nejak. Ale nemusis menit.


Odpovědět

1 ......... 149  150  151  152  153 ......... 165