Fórum - Téma


Kdo má RX-8


Fórum RX-8 (obecně) Kdo má RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8


1 ......... 143  144  145  146  147 ......... 165

2014-08-15 16:31:35

dreamtalks: spis jsem to myslel jakoze nema stat v tech 9500 ot/min v omezovaci furt.. ale ze ma celkove jezdit v tom upipanem spektru.. clovek tim nic nepokazi.. teda pokud jezdi 2T premix nebo ma S2 rxku. Nad 6000ot. je potreba spravne mazat.. Kdo maze ten jede :) U toho fuel cutu tam benzin jde hned po tom, co mu to omezovac necha spadnout zpatky nekam okolo 9200ot. vylitne to zpatky na 9500.. sepne palivova pumpa.. spadne na 9200 zase mu tam trosku benzinu strikne :-D

2014-08-15 17:15:55

emvique: rozepis se vice o premixu. Nevim o nikom kdo by to tam lil .... krome kluku s RX7mou

2014-08-16 08:45:22

dreamtalks: Dobra, tak tedy.. S1 verze RX-8my rv. 2003-2008 EU mela nekolik ECU recallu.. vlastne posledni ECU, ktere si muzete nechat u ofic. Mazda servisu nafleshovat je z roku 2007 a podchycuje jak flooding u lidi, kteri serou a maji zastarale ignition komponenty(jinak nic jako flooding neni realne vyvolat), tak i nastavuje o neco vetsi vstrikovani oleje. S2 RX-8ky 2009-2013 maji nad 6000ot. zhruba o 50-55% vyssi tlak vstrikovani oleje a o jeden vstrik navic (3 vs 2)... ted uz se staci jen zamyslet a rict si proc asi Stejne tak RX-7ky FD maji v celem spektru mnohem vyssi tlak oleje a motory byly v podstate vytrvalejsi i pri vetsi zatezi diky turbu. Takze u nasich rx8 nejcasteji prodavanych rv 2004, 05... je nutny premix.. osobne a i hodne lidi muzeme doporucit Motul 2T 710 a nalit ho asi 250ml na 60L nadrze. Vyhoda je v tom, ze takhle smichany s palivem, se opravdu dostane uplne vsude, kam je potreba. Druha vec je to ECU 2007, ktere ma lepe nastavenou smes pokud je studeny motor a o neco malo vice vstrikovani oleje.

2014-08-16 08:53:25

Jen abych neplacal do vzduchu tak moje rv 2003 RX-8ka je jasnym pripadem ze premix asi ma nejake to opodstatneni... protoze bude hodne slozite najit RX-8ku s puvodnim motorem s nalitanym 110k km, ktera startuje za tepla takhle... mam na svem YT channelu plno dalsich videi, klidne muzete proklikat a kouknout. Jinak to auto ma nalitane pres 3000km na okruhu. A ve velke mire i v normalnim jezdeni v redlinu(samozrejme spravne zahrata blabla... atp.)

Rotary Engine: DRIVE IT HARD AND IT WILL START FAST EVERYTIME, EVERYDAY IN EVERY SITUATION!

Mazda RX-8 original engine, no rebuilds

109000km

  • Oil change every 6-7000km (or 2x times/year)

Redline everyday!

Don't rev the engine higher than 3k rpm when its cold(oil needs 10-15 minutes to get to correct temperature)

Use quality products for ignition components(coils, sparks, battery, cables..). Change sparks every 8-15000km.

Flash latest ECU from your authorized Mazda dealer.

Upgrade your starter motor to newer 2kW model(N3Z1 or N3R3).

And ya.. IT'S IMPOSSIBLE TO FLOOD THE ENGINE which is well maintained!

Its just that EAASY!

2014-08-16 10:10:20

s floodingem problem nemam a starter mam novejsi.

Jinak ten olej je tento ? http://maziva.heureka.cz/...10-ester-2t-1l/#buy-there

A jeste otazka: Lijes ten olej do plne nadrze, nebo tesne pred naplnenim. Jde oto jak se olej nejlepe promicha s benzinem. 250ml to je +- pomer 250/1. Co jsem koukal na rx8forum tak kolem tehle hodnoty to vsichni doporucuji + tvrdi ze neni potreba odpojovat privod oleje.

Jinak jsem koupil tuto vecicku, kterou hodlam pri pristi vymene oleje namontovat. http://www.mazparts.com/e...dy-oil-pressure-kit-04-08

Myslis ze i stimto bych mel jit do Premixu? Nebo zkusit mensi pomer a pak se uvidi ? Motor mam po rebuildu par tisic najeto, tak se mi zda vhodna doba se o nej dostatecne postarat at vydrzi

Na videa kouknu, diky za tip.

2014-08-16 13:03:43

dreamtalks: Osobne vzdycky driv nez zacnu nalevat benzin tak prvne naleju olej... vylozene presne ten pomer dodrzovat nemusis.. kdyz das trosku vic, nic tim nezkazis. Jinak ten odkaz na heureku.. tak je to ten spravny olej.

Pressure kit je super vec.. 100psi je vyborna hodnota.. nicmene porad absence jednoho vstriku oproti S2 verzi tam je.. osobne bych s premixem pokracoval, ale ubral bych pomer tak o polovinu.. dejme tomu tech 100-150ml na 60l benzinu.

2014-08-17 20:32:34

Zdravím všechny majitele tohoto luxusního auta. Já jej ještě nevlastním, ale pokukuji po něm už hezkých pár let. Měl bych pro jednoho z Vás nabídku/žádost.

Rád bych se v tomto skvělém autě projel - aspoň jako spolujezdec.

Nabídka je taková: 28.8.2014 jsou volné jízdy pro veřejnost na Brněnském okruhu. Zaplatím třeba startovné nebo benzín. Jelikož bych jel jako spolujezdec tak bych asi preferoval někoho se silnější verzí 170kw a kdo se nebude bát to na okruhu rozjet.

Vím, že svého miláčka asi nebudete chtít dát z ruky abych si na chvíli vyzkoušel řízení, ale záleží na vás. Jsem jen 25 letý chalan co si šetří na RX8čku a ještě jsem v tom ani neseděl.

frodobegins@seznam.cz

2014-08-17 23:00:25

Frodo: Ja pouvazuju, na okruh do Brna se cele leto chystam, kdyby tam byl zaroven aji Dan - Emvique (jakoze ten je tam porad :) ), tak by se pokecalo a nekam pak i urcite zajelo. Pokud ti ovsem nevadi, ze to bude ma okruhova premiera a na normalnich gumach :D Ale ze jsi to ty, tak prehodim na letni, protoze tuhle sezonu jsem dojizdel zimni 17ky a na tech bychom se tak akorat fajne poklouzali :D Asi mi nejspis napis PM, ja se zkusim domluvit s Danem jestli tam bude a pak by nemel byt problem se sejit.

2014-08-18 00:04:31

frodo: Čauec, já tam určitě budu jezdit a zrovna náhodou mám silnější 170kW verzi...

Jediný co by tento plán mohlo překazit je počasí. Určitě se můžeme domluvit na toho spolujezdce.

2014-08-18 10:13:24

Frodo: Já se svezl se slabší Machbusterovo a zážitek to byl fakt nepopsatelnej! Úžasný auto, úžasný! Jak píšeš, dlouho mě přitahuje vizuelně a teď po tý projížďce.. Pff, to je masakr, úžasný!

Okruh neokruh, i na okresce to byla super zábava!

2014-08-26 18:06:00

Přidávám video z posledního srazu, kde jsme trochu kravili a hecli mě ať jim ukážu co ten wankel vlastně umí, tak jsem jim trochu zatopil :) sorry za špatnou kvalitu, bylo to nahrávaný na rychlo nějakým umělcem :D

Mazda RX8 Flames

Mazda RX8, 170kw, downpipe, decat, straightpipes, revs and flames, sorry for bad quality....

2014-08-27 01:26:10

pavelrx: Pěkná práce

2014-08-29 02:55:13

Tak Frodo povozen po okruhu.. bylo to docela divocarna ve velkem provozu, ale o to vetsi zabava a vynalozenyho vice potu Urcite se rad s Vama podeli o zatitky :P videjko taky bude zitra na YT.

2014-08-30 09:29:43

zdravim vas.....moje druhe auto vypovedalo tento rok :( tak musim moju rx 8 pripravit na zimu....co by ste mi odporucili ?? teda hlavne aj co sa tika kvapaliny do chladica...ktoru by ste pouzili a vedeli mi poradit...dakujem...

2014-08-30 11:13:22

kuspo1: Tak to je blbe, ze lehlo 2. auto . Osobne s timhle mam malo zkusenosti, protoze RX zazimovane vzdy... Jinak bych ale ja osobne jel pres ofiko Mazda servis, jak mam kontakty a oni by ty naplne pohlidali - nejsem tak dobry a neverim si na to sam. Osobne nevim.

Urcite bych na zimu mel 100% ready baterku a zapalovaci system [civky svicky kabely], protoze v zime se pripadne problemy projevi vice a i ten flooding muze byt snadneji vyvolatelny [chcipne studene atd.]. Dobre bych zahral motor a samo nevytacet studene (nastartovat a normalka jezdit, nestat pro zahrati, ale nevytacet dokud se nezahreje)

Zaroven bych daval bacha na soleni s tim, ze bych vzdy, pokud je akce na slinicich co jsou osetrene, vzdy bych jednou za par dni zajel na benzinku nebo jestli mas sam vysokotlakou vapku na ostrikani podvozku, jinak to dost trpi a znas Mazdy, rady reznou a i RX i kdyz RX o malilinko meně (ale i tak... bacha). Zaroven zimni gumy a kvalitni, zadne dojezdovky, protoze RX v zime je akcni dáma Sorry, ze neporadim vic.

2014-08-30 11:33:38

ad Kapalina se doporucuje FL-22 od vyrobce, na netu toho o nahrazkach moc neni, nikdo nevi co to FL22 presne je. Me taky ceka navsteva servisu, aby proplachli to bahynko co se tam za ty roky udelalo. Z ostrikovacu vycerpat letni a nalit zimni smes. Jinak budes rozmrazovat v podzemnich garazich nakupnich center, aby jsi to odtamad dostal jak namrzne.

ad gumy - v zime jezdim mensi, uzsi rozmer na sedmnactkach a i tak vzhledem k zadnimu nahonu, lehkosti auta a sirokym gumam je sranda se hrabat ze zasnezeneho parkoviste. Uz nekolikrat me museli postrkovat v mirnych kopeccich (tak 5-10% sklon) a vyjet vetsi kopec z uplneho zastaveni je peklo jak s protiprokluzem tak i bez nej se zas nerozjedes dostatecne.

ad zadni sterac - to mluvi samo za sebe, jak si to neodhrnes tak si pockas nez to odmrazi vyhrivani

Jinak mam pocit ze venkovni myci boxy i nektere myci linky jsou v zime zavrene na benzinkach prave kvuli nizkych teplot a moznosti popraskani trubek atd...

Mno a spotreba je vyssi taky a to nejen kvuli delsimu zahrivani motoru a u me po meste se zveda z 16-18 na 18-20

Jinak jezdit s hodne lehkou nohou. Odmenou v zimnim provozu by ti melo byt, ze se muzes poklouzat kdy se ti zachce :-P

2014-08-30 12:14:48

veka: Super info od zkušeného multiRXaře a zimního specialisty .

Jinak dobré jsou ty myčky s technologií "Ehrle" ty jsou otevřené skoro pořád... I v tezkych podminkach. http://www.ehrle.cz/cz/ Nevim jestli jsou u Vas. Pokud neflakaji chemii (prostredky v ramci programů), tak to myje velmi dobre i šetrně.

MAX6  
J.
2014-08-30 12:48:32

machbuster: Tuhle "ruční automyčku" čerstvě postavili u nás v Příbrami na pumpě u Silmetu. Udělal jsem takovej drobnej testík. A za mě jí moc nedoporučuju. Jedinej program kterej se mi osvěčil byl program č.2 a to bylo obyčejný opláchnutí vodou. Voda byla čistá,takže nezanechávala žádný fleky ani mapy a na takový to spláchnutí OK. Na tenhle program jsem tam zajel i s M3BM.

Potom jsem ale zkusil zajet s totálně špinavou,ale navoskovanou 323BJ. Jel jsem přesně podle návodu od prvního po poslední program. Ano auto na oko určitě obživlo: http://www.mazdaclub.cz/g...6_img-20140828-174633.jpg ale z auta to odstranilo veškerej vosk a když jsem se rukou projel po jaký koliv umytý části auta,tak to bylo jako brusnej papír. Prostě když naleštíte a navoskujete auto,tak je takový hladký a ruka po tom jede jak po saténu,ale tohle po umytí zmizlo. Osobně vidim problém v programu č.1 kterej měl v sobě nějaký "mikročástice" nebo jak to nazvali - s vodou začal stříkat z trysky i nějakej bílej prášek.

Taky to nedokázalo odstranit ty "bobky" žlutýho pylu a prachu.

Docela dlouho trvalo po přepnutí programu na jinej,než se to vůbec projevilo na stříkání pistole.

Předposlední program (mam pocit že to byl horký vosk),tak to byla jen horká voda. Zkusil jsem schválně do trysky strčit ruku a jediný co jsem zaznamenal že šla teplá voda,ale po vosku ani známky,což se pak projevilo i na výsledku.

Podle pokynů se ani nesmí auto umejt ručně třeba houbou,což mě docela zarazilo,protože na většině takovejhle myček s tím problém nemají - na Dobříši je podobná myčka a obsluha vám přinese i kyblík (případně houbu) a můžete si to tam bezproblému růčo dodělat.

Celkej jsem za tohle umytí všema programama nechal 110Kč (čim víc peněz = tim dýl to stříká).

2014-08-31 02:42:58

On-board ze čtvrtečního okruhu a povožení Froda

Mazda RX-8 | Brno circuit trackday 28.08.2014

Mazda RX-8 | Brno circuit trackday 28.08.2014 - 18:30-18:55 jízdy veřejnosti

Vcelku dynamické poježdění.. hodně velký provoz, takže se nějaký útok na čas nedal moc realizovat, protože mě hodně aut přibrzdilo. Časy v rozmezí 2:39 - 2:41. Spolujezdec Frodo z MazdaClubu.cz

00:10 nájezd na dráhu a následuje menší zahřívačka

01:40 Thomasino v Me RS taky rozehřívá předemnou

02:35 jde se pomalu na věc

03:23 BMW Z3 speciálek

04:20 Nějakej ten menší provoz před náma

04:46 Jdu před Me RS

05:07 Porsche 911 Carrera na rovince nestíhačky, ale v zatáčkách pěkná brzda...

05:40 Thomasino v Me RS vrací úder na rovince

05:45 černá ITRka a následný souboj na rovince

06:06 zelený Focus RS na rovince má taky více výkonu... xD

06:39 Mazda 6 v civilním tempu

07:15 útok na Focuse RS a potom se konečně dostanu i před tu 911ku..

07:40 stará BMW 3ka

07:55 Focus RS využívá většího výkonu na rovince, ale v zatáčkách trošku brzda...

09:37 tu zatáčku jsem vzal tak akorát... xD

11:52 Audi kombík

12:05 Audi TT roadster

12:32 BMW 3ka, ukážkově mě pustil.. tímto děkuji

14:02 upravený Fiat Punto(vykuchaný?)

14:53 BMW Z4 taky civilní tempo xD

15:06 chladící Mondeo ST

15:20 další civilní tempo jezdec

16:03 Focus RS taky chladí

16:24 Thomasino v Me RS taky chladí.... zas takový teplo nebylo snad ne kluci xD

18:10 trošku jinak projetý apex, ale myslím, že docela rychlým tempem

19:08 Mazda 6 už o jedno celé kolo, pak BMW 3 compact

19:30 Porsche 911 Carrera

20:08 Pouštím Thomasina před sebe a začíná pohánění a znervožňování ho v zatáčkách xD

21:12 Thomasino to bere optimisticky posekat trávník xD

22:00 žluté Camaro v civilním tempu a pak hned starší BMW (5?)ka

22:24 málo paliva.. nastává teda chladící kolo a finiš

2014-08-31 17:32:41

max6: Přesně souhlas, ale na ten oplach právě a to závěrečné omytí je to dle meho OK - tj. 2 a 4 v zimě doporučuju (pro tu splachovaci funkci a to ze jede i v drsnych teplotach )

Nikdy nenahradis rucni kvalitu, ale rychlovka oplach nebo dobre je to na kola (tam prave ten mikroprášek funguje) a pak doleštit doma. Za 40,- zvladnes a OK... Pokud nemas wapku doma nebo je extra hnusně. Ja totiz nikdy nejezdim do mycek vnitrnich na pumpach Utrhlo mi to zadni spojler jednou na 6 MPS Ale OK maitel podle kamery uznal, ze jsem vse udelal OK a byla to chyba mycky. Pojistka opraveno...

Jinak v Pcich obsluha nebuzeruje .


Odpovědět

1 ......... 143  144  145  146  147 ......... 165