Fórum - Téma


Kdo má RX-8


Fórum RX-8 (obecně) Kdo má RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8


1 ......... 142  143  144  145  146 ......... 166

2014-08-12 17:27:14

Já mam RX 3 měsíce a nemůžu si jí vynachválit :) Projíždět nějaké serpentiny a točit motor je prostě zážitek. Vždy jsem chtěl sportovní auto a jak jsem přišel na RX, už jsem nechtěl nic jinýho :D Zároveň je skvělá praktická stránka vozu - 3 lidi s bagáží se tam vejdou v pohodě, ve 4 jsme jeli taky, ale mam 188cm, takže za mnou už moc místa neni. Jestli dokážeš přežít vyšší spotřebu (která se ale vzhledem k cene vozu dá přežit - já se pohybuju mezi 11 - 15L / 100, záleží jak moc jezdim po městě) a vyšší cenu náhradních dílů, je to skvělé auto.

2014-08-12 17:39:20

Vsichni prispivajici fandove: Já Vás mám rád, jak tu RX máte rádi Ten vztah a fandovství je nakonec to nejlepší totiž.

2014-08-12 19:13:49

čus pánové. Jsem Angličan a viděl jsem rx8 v anglické gumtree, 1900 liber, pravostrame

http://www.gumtree.com/p/...ck-leather-fsh/1075513063

Co myslíte? Pravostrane v Čechách je ok tecko ne? A je to fajn cena.

Bydlím v Praze 12 let, a autem tady jsou drahý.

2014-08-12 19:39:48

RX 8 na ježdění po Praze nebude asi to nejlepší :), co kluci? Jinak pravostranne řízení je úplně ok i na českých silnicích, jezdil jsem tu měsíc s xj8 pravostranným a úplně v pohodě

RX8 IS not the best car to drive in Prague, I think, the fuel consumption will be high, by the way, driving on the other side with rightsided steering wheel is quite the same like the lefthanded one,I was driving about one month Jag xj8 with rightside driving here in Czech rep (about2000 miles)

By the way rx8 for 1900£ will be not in good condition, I thing motor will be not ok, take a look how much will cost you repair, they have some leaking problems (don't know if oil or fuel) rx8 in perfect working condition will cost about 3.000 pounds. If this one is good go for it anyway :)

2014-08-12 23:09:13

Ty brďo, jak tak koukám, asi nejsem správnej RXák... Ještě mi nepípnul omezovač otáček.. :D Vždycky jsem to nějak uhlídal :)

2014-08-12 23:27:35

feebe: To musíš napravit. Je tam takzvaný cut-off kdy to potom vypne palivo, takže se nemusíš bát případného poškození motoru. Ono to jede jen cca 550 otáček nad limit a pak náhle úplně nula cuk a nejede. Zkus si to, aby jsi vedel a pak te to nekdy nešoklo co se stane, kdyz omylem přetočíš. Zároveň lehce píp občas je OK, někdy i častěji píp

2014-08-12 23:41:40

machbuster: vím jak to funguje, docela často se mi to stává u fabie, když do ni sednu z RX :D. Jen se vždycky tak nějak krotím, respektive sem to zatím vždy ohlídal :D. Ale asi jsi mi tímto zajistil plán na zítřek :)) Jinak nemáš teď zase nějaký přebytky co se dílů týče? Dostanu prémie :D :D

2014-08-13 07:50:01

Za kolik jezdíte město kluci? By mě zajímalo... Diky, porad se po ní dívám taky :) mel by jsem ji jen na ježdění ne na závody, to je asi blbost ze?

2014-08-13 07:52:15

Souhlasím se vším co zde bylo řečeno. RX není auto na sprinty ani trhání asfaltu. Jeho domovina jsou zatáčky a serpentýny :) a ano, pokud nemáš zařazený správný kvalt a nečekáš to, tak nám to natře i ropák :( ale my máme styl :)

2014-08-13 09:27:05

filom3n: No Mesto bohuzel opravdu 14-16 proste nejde lepe Potvrdi kolegove? Ja osobne 12,5 prumer, ale jezdim 60:40 mimo mesto.

Na jezdeni OK, ale na denni jezdeni do prace a hodne po meste asi opravdu neni idealni, zere to a i to ve meste neni uplne zabavne. Da se to a neni to samo neprijemne nebo tak, ale je strasny rozdil potom mimo mesto, ve meste to trochu trpi to auto

2014-08-13 10:19:20

filom3n: Já když jezdim převážně město, tak jezdim za 15. Mam slabší verzi. Můžeš se podívat na muj profil auta. Mam tam tankování s popisem, kde jsem zrovna jezdil, ať dostaneš lepší představu.

2014-08-13 11:13:06

To je škoda, ale není to městský auto, aspoň ho nemá každej zase :) jinak by to bylo jako se 6kama, díky za info, i když co jsem v tom sedel tak je to pohodlné auto...

2014-08-13 20:11:03

Mesto se opravdu pohybuje kolem 15/100 vetsinou smerem k 16ti.

Jinak ja pravidelne jezdim s RXkou do Alp, pravidelne na okruhy... v Alpach auto exceluje... do kopce si to toceni vylozene uzijete i kdyz Vam to uz moc nad 3000 m.n.m. nepojede :-D Na okruhu je rxka diky podvozku taky excelentni.. mam ji na to trosku vice uzpusobenou pac jezdim pravidelne trackday... V zatackach super, ale na rovince prave nastava onen problem... Treba takovy Masarykac v Brne je hodne rovinatej, je treba mit hodne vykonu. Tam jsem za stejno opravdu napr. s Integrou Type-R, Civic Type-R ap. V zatackach je mam(vsichni jezdime semislick, full-slick.) Pridam youtube odkaz na video ted z poslednich jizd verejnosti na Brne pro predstavu.. jezdim excelentni casy 1:37:500 coz je cas dejme tomu prave seriove 370Z, ktera je na rovince rychlejsi, ale v zatackach se projevi vaha.

feebee: Jestli si to auto v zivote nevytocil do cervena, tak nechci v tom pripade videt tvuj motor rozebranej... carbon everywhere... To auto potrebuje hned jak se zahreje voda, olej(10-15m) po nastartovani peklo! Jedine tak nebudes mit zadny problem, rekne ti to kazdy kdo s wanklama zavodi nebo s nima klidne jezdi i v normal provozu... Redline day keeps problems away.

Jeste mne napadlo zkusit trosku objasnit ten vykon RXky.

232hp v papirech je na motoru, tzn. ze musime prenest vsechno z predku az na zadni napravu a tady vetsinou u zadokolek(vyjimkou jsou Porsche) je docela velka ztrata vykonu na kola... takze z 230 koniku preneseme na zadni napravu cca 175-190 koniku. K tomu pripocteme kroutak okolo 211nm a jsme doma.. takze na rovince bude vykonove stejne rychla predokolkova nafta okolo 155-165 koni, ale diky kroutaku bude stacit treba uz malej kopec a nakonec Vam ujede. Samozrejme pokud to nebude dvou tunova potvora. V tom videu z okruhu co jsem posilal o koment zpet ma ta bila Integra Type-R okolo 180 koni na predni napravu pro predstavu a ta stribrne Celica okolo 240. Lepe nastinit se mne to uz asi nepovede

Mazda RX-8 | Brno circuit trackday 07.08.2014 - 18:00-18:25

Mazda RX-8 | Brno circuit trackday 07.08.2014 - 18:00-18:25 jízdy veřejnosti

0:15 menší warm-up, ale jen co se trochu ohřejou slicky tak jedem pilu

3:15 tady se dostanu před Celicu s kterou se nakonec budeme ještě společně s Pavlovou Integrou Type-R nějakou dobu nahánět

5:30 začátek nahánění s Pavlovou ITR

9:05 Celica vrací úder

11:45 jedu před ITR a začiná zpětný útok na Celicu

14:06 BMW Sema Racing

14:50 žlutá vlajka - Fiat Brava napravo na trávě

15:50 blokující Camaro, které je na rovince o něco rychlejší, ale v zatáčce naprosto nemožné...

16:53 nějaká ta červená Vette Z06

17:23 letící BMW e30, které je na rovince opět rychlejší, ale v zatáčce +- podobné - spíše pomalejší

19:37 už máme málo paliva a občas vynechává palivové čerpadlo.. znamení že se blíží chladící kolečko a konec

20:35 Honzova Mazda 3 2.0 DISI.. tak toho si ještě ukrojíme hihi

21:55 čas zapnout klimošku a nasadit chladící tempo

2014-08-13 22:20:39

emvique: Koukám, že tu někdo nepochopil můj příspěvek... Nepsal jsem, že ji netočím! Rád si ji užiju, její živost, wankel.. Jen si hlídám, aby mi nesepl omezovač... Kolem 8500 ot/min se pohybuju docela často. Takže tak .)

2014-08-13 23:18:33

emvique: ty vykony jsou jak pises.

RX8 232hp na motoru 180hp na kolech

RBZ 200hp na motoru 150-160hp na kolech ( nekde jsem cetl vysledky z brzdy, ale uz si nevzpomenu kde )

a jeden znamy mel Subaru STI predelane z WRX vykonove kolem 320hp. Na brzde zjsitil ze ma ztratu 70hp na kolech oproti mereni na setrvaku.

Ta mrcha je porad zizniva, ano dostane se na kola jen 180 koni, ale ten pocit z jizdy jak v motokare me presto strasne bavi. Pocit ze skveleho vyvazeni auta. Poddajnost podvozku, ktery te podrzi ikdyz udelas nejakou botu a navykovost toho motoru .... ano nekope vas do zad. Jeho prubeh je naprosto linearni a nemuze vas zniceho nic prekvapit, presto nabizi slusny potencial pro zabavu.

Zkousel jsem i vykonejsi auta s turbem i atmosferou, ale RX8ka me dostala prave diky citelnosti, pocitu z jizdy a vedomim ze ji ani sebe nemusim moc krotit abych neskoncil ve svodidlech nebo kacirku. Coz je dano i tim ze zpousta dnesnich aut te nuti jezdit rychle aby jsi si je uzil, zatimco s RX8 si uziju i okresky v zatackach v povolene rychlosti (90km/h)

PS: uz jsem starsi tak chci si uzit bezpecnou zabavu

2014-08-14 08:29:46

emvique: Super představa!! Myslím, že si to celkem hezky vysvětlil. A perfektní video k tomu..

2014-08-14 13:43:35

otakarbee: díky

dreamtalks: Presne tak, proto jsme si ji vsichni poridili i kdyz na vyber toho bylo vice... Ten fun factor a vylozene motokarove chovani ma proste neco do sebe A vykon se da vzdycky pridat!

feebe: Nemyslel jsem to nejak spatne.. jen v rx8ce je v ecu omezovac nastaven setrnou metodou na fuel cut misto kolikrat oblibeneho ignition cutu(sice to strili lisky z vyfuku jak delo, ale taky to dava zahul motoru, svodum ap.).

Takze klidne to v tom omezovaci chvili podrz... vstrikum, odlepeni karbonu a celkove to motoru jenom prospeje

2014-08-14 16:59:55

emvique: "Takze klidne to v tom omezovaci chvili podrz... vstrikum, odlepeni karbonu a celkove to motoru jenom prospeje"

to myslis vazne ?

2014-08-14 19:23:12

dreamtalks: jasne ze jo... samozrjeme tim nemyslim, ze ma stat na jednicku a 20 sekund to nechat brnkat na 9500 otackach minimalne si zkusit, co to auto udela, kdyz se dostane na fuel cut.

2014-08-14 19:31:33

emvique: na fuel cut jsem se uz parkrat dostal spis me zarazil ten nazor ze to pomuze odbourat carbon, kdyz tam nejde benzin, takze teoreticky nedojde k explozim .... nebo se mylim ?


Odpovědět

1 ......... 142  143  144  145  146 ......... 166